Έλα να γνωριστούμε…

Είμαι η Αντριάνα. Και αυτό είναι το blog μου. Σπουδάζω νηπιαγωγός και περνάω αρκετές ώρες μέσα σε χρωματιστά χαρτάκια και μπογιές. Οι φίλοι μου με φωνάζουν «στρείδι» γιατί είμαι εσωστρεφής, αλλά με τη δική τους βοήθεια προσπαθώ μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο να εκφράζω αυτό που νιώθω. Μπορώ να ζήσω τρώγοντας μόνο γλυκά κι έτσι μερικές φορές μπαίνω στη διαδικασία να τα παρασκευάζω μόνη μου. Έχω πολλά έντυπα φωτογραφικά άλμπουμ, άλλα τόσα ψηφιακά και ακόμη περισσότερα χαμένα από “χτυπημένους” σκληρούς δίσκους. Σύμφωνα με φήμες, είμαι ισχυρογνώμων αλλά αυτό αρχικά το αρνούμαι. Βαθιά μέσα μου όμως πιστεύω ότι ισχύει. Έχω 3 μικρά αδερφάκια, που πολλές φορές οι άγνωστοι με περνάνε για μαμά τους πράγμα το οποίο με νευριάζει! Πολύ!! Λατρεύω τη γιαγιά μου και έχω μεγάλη αδυναμία στις ξαδέρφες μου. Πιστεύω ότι η ζωή σε τρία πράγματα στηρίζεται, στο να ταξιδεύεις, να προσφέρεις και να παίρνεις ρίσκο! Έχω την υποψία, ότι ακόμα κι αν γίνεις φίλη μου, διαβάσεις όσα γράφω και συζητάς μαζί μου, δεν θα μάθεις ποτέ ποιο ακριβώς είναι το παρελθόν μου. Το μυαλό μου σκέφτεται συνεχώς σε βαθμό κατάχρησης κι έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό εδώ το blog μήπως και το αποφορτίσω. Να εκφράσω τις σκέψεις μου και τους προβληματισμούς μου. Διλλήματα και συναισθήματα. Δεν ξέρω αν πρέπει να αγαπάμε τις σκέψεις μας, ούτε αν είναι καλό να τις εκφράζουμε, θα φανεί απο’ δω μέσα αυτό. Χαίρομαι τόσο πολύ για τα μηνύματα που μου στέλνεις και νιώθω μια ανακούφιση όταν μου εκμυστηρεύεσαι ότι έχεις περάσει κι εσύ μια παρόμοια με τη δική μου φάση. Είτε καλή..είτε άσχημη.

Φιλιά, Αντριάνα!

5 comments

  1. Καλή αρχή γλυκιά Αντριάνα!!
    Μ’ αρέρει το νέο σου χόμπι! Θα’μαι εδώ γύρω για να σε παρακολουθώ. Αναμένω φωτογραφίες ωραίες, γεμάτες συναισθήματα κι ελπίδα. Αυτό έχουμε πια όλοι ανάγκη. Θέλω λέξεις απλές γεμάτες αγάπη και όνειρα. Αυτά θα μας πάνε παρακάτω.
    Σου στέλνω φιλιάαα. Και τις ευχές μου για μέρες γεμάτες από χρώματα.

  2. Γεια σου Αντριάννα. Είδα το follow και μπήκα στην διαδικασία να ανταποδώσω. Βρήκα να με περιμένει μια ευχάριστη έκπληξη καθώς το blog σου είναι πολύ καλό, έχεις κάνει πολύ όμορφη δουλειά.
    Υπέροχο το επάγγελμα που επέλεξες να ακολουθήσεις και είσαι τυχερή να βρίσκεσαι ανάμεσα σε χαρτάκια και μαρκαδόρους. Μετά θα έχεις την ευκαιρία να δουλεύεις με παιδιά, που όσο δύσκολα και αν γίνονται ώρες ώρες είναι η χαρά της ζωής και δίνουν μια ευχάριστη νότα στην καθημερινότητα. Το ξέρω γιατί η καλύτερη μου φίλη είναι νηπιαγωγός και ειλικρινά το λατρεύει.
    Όσο για την αδυναμία σου στα γλυκά, αυτό δείχνει απλά πως είσαι άνθρωπος χαχα.
    Συνέχισε την καλή δουλειά!! Καλό απογευματάκι!!

    1. Γειά σου «DRάma Qu3eN».:) Η αλήθεια είναι ότι σε είχα ανακαλύψει κοντά στα Χριστούγεννα και μου είχε κάνει εντύπωση το όνομα του blog σου γιατί ταιριάζει αρκετά με το δικό μου. Από τότε λοιπόν είχα αρχίσει να σε διαβάζω και σήμερα παρατήρησα ότι δεν σε είχα κάνει follow…(ώρες ώρες απορώ με τη στραβομάρα μου). Χαίρομαι που σου άρεσε το blog μου κι όσο για τα γλυκά αν δεν είχαν κι αυτές τις θερμίδες θα είχαν γίνει το κυρίως γεύμα μου. Συνέχισε κι εσύ το blog σου γιατί έχει κάτι το διαφορετικό και το πιστεύω. Φιλιάάάάά:)

  3. Γεια σου Αντριάνα,είμαι η Birthday cake~ και απ’ότι φαίνεται έχουμε πολλά κοινά……ελπίζω μέσα από αυτό το blog να γνωριστούμε καλύτερα…….θα τα ξαναπούμε σε κάποιο άλλο post!!!

    1. Γειά σου birthday cake, το ότι έχουμε πολλά θα αποδειχθεί και στη συνέχεια. Κι αν μέσα από δω γνωριστούμε καλύτερα, χαρά μου:)

      Τα φιλιά μου:):)

Σχολιάστε

