Να αγγίξεις το δικό μου σώμα.. εσύ; ΠΟΤΕ!

Υπάρχουν φορές στα ξέγνοιαστα σου χρόνια, που όταν επιστρέφεις στο σπίτι έχει μόλις ξημερώσει. Ένα από αυτά τα βράδια ήταν το σημερινό δικό μου. Χθες που λες φίλη ξεκίνησα με 2 φίλες μου να βγούμε για κρασιά.  Βγήκαμε..Ήπιαμε..Φάγαμε.. και τα κορίτσια από το διπλανό τραπέζι μας ενημερώνουν ότι στο πολυτεχνείο υπάρχει ένα πάρτι.  Όπως φαντάζεσαι είπαμε να δώσουμε και εκεί ένα παρόν. Πήγαμε, ήπιαμε τις μπύρες, ακούσαμε τα ροκ και ξεκινήσαμε για ένα άλλο άφτερ. Η ώρα είχε πάει 3.30 τη νύχτα και οι δρόμοι ξεκίνησαν να αδειάζουν. Τα μαγαζιά έκλειναν και ο κόσμος που κυκλοφορούσε έξω ήταν όλο περισσότεροι και περισσότερο σουρωμένος. Μου άρεσε πολύ που ήμασταν 3 φίλες έξω με θέληση και χωρίς πολύ φόβο προσθέτοντας άλλη μία νυτερινή ανάμνηση στην κασέλα των φωτεινών αναμνήσεων.  Οι πρώτες ώρες ξεκίνησαν να κυλούν πολύ όμορφα. Ιδανικά όμορφα για να κρατήσει πολύ.

Όταν είσαι σε ένα μαγαζί 4 η ώρα το πρωί είναι πιθανό να σου συμβούν ΟΛΑ.

Σε μας ξεκινήσαν σιγά σιγά τα βλέμματα, ύστερα ήρθαν τα σφηνάκια, όπου με τη σειρά τους έφεραν τα ακόμα πιο έντονα και πρόστιχα βλέματα. Γνωρίζω ήδη ότι η πρώτη σκέψη που κάνεις στο μυαλό σου είναι ότι προκαλούσαμε, είναι σαν να διαβάζω αυτήν τη στιγμή το μυαλό σου και να λες ότι αν…αν…αν…… δεν θα τα είχατε. Θα σου πω όμως κάτι. Όσο κι αν δεν το παραδέχεσαι ή σου φαντάζει σαν σενάριο μακρινής πιθανότητας ο κίνδυνος να σου συμβεί κάτι το οποίο αφορά το σώμα σου βρίσκεται παντού εκεί τριγύρω. Επίσης ξέρω ότι σε κάποια μπορεί να θυμίσω τη μαμά σου που λίγο πριν κλείσεις την πόρτα πίσω σου, σου λέει να μη πιεις πολύ αλκοόλ και να προσέχεις.

Αυτή τη στιγμή, δεν έχω στο μυαλό μου τη σεμνότητα και τη μητρική προστασία, απλά σου λέω να προσέχεις γιατί όποια και να είσαι μπορεί κάποια στιγμή να γίνεις η λεία του καθενός. Και πιθανόν τώρα να λες «..και θα διασκεδάζω εγώ(!) έχοντας συνέχεια στο προσωπό μου ζωγραφισμένη την αγωνία μήπως και αν υπάρξει κάποιος που θα τον έλκω ο οποίος θα επιτεθεί στο δικό μου σώμα;». θα σου απαντήσω όχι! Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις τέτοιο, πρέπει όμως που και που να ρίχνεις μία ματιά γύρω σου, γιατί πολύ απλά δεν μπορεί κανείς να σου εγκυηθεί ότι η επίθεση δεν θα γίνει.

Ίσως πρέπει να μάθεις να βγαίνεις με την υποψία. Όταν έρθει κάποιος και επιτεθεί στο δικό σου σώμα χωρίς να το θέλεις,  χρησιμοποιώντας τη δική του σάρκα τότε να είσαι σίγουρη,σε βλέπει σαν ένα ξερό κομμάτι κρέας. Κι αυτό είναι κάτι που μπορώ να στο εγγυηθώ (και) εγώ! Ορκίζομαι! Σε βλέπει για θήραμά του απλώνοντας τα μακρυά του πλοκάμια για να σε αρπάξει με τις βεντούζες του κάνοντας σε να νιώσεις τέτοια ταπείνωση που δεν περιγράφεται με λέξεις. Μόνο και μόνο για να ικανοποιήσει τις δικές του ορμές. Ταπείνωση και αηδία, που τελικά να συνειδητοποιείς ότι δεν συγκρίνεται με κάποια άλλη χυδαία στιγμή. Μην το ψάχνεις! Δεν υπάρχει πιο χυδαία, συχαμένη και τρομακτικά αηδιαστική στιγμή όταν ο άλλος πιάνει με βία το δικό σου σώμα. Μην αφήνεις κανέναν να σε πειράξει χωρίς τη θέληση σου. Και όχι φίλη μου, το σέξι ντύσιμο σε νυχτερινό μαγαζί δεν είναι συνώνυμο του «περάστε-ανοίξαμε». Είναι σαν να μου λες ότι έκλεψαν το ακριβό σου αμάξι γιατί οδηγούσες προκλητικά. Παράλογη σύνδεση;; Για σκέψου καλύτερα..

Φιλιά, Αντριάνα!

photos: http://www.musiccorner.grp=28135 , helectra.wordpress.com , http://www.ourlife.gr

Σχολιάστε

