Δεν είμαι η μαμά του, σου λέω…

Δεν θυμάμαι αν στο έχω ξαναπεί, αλλά έχω τόσες πολλές ιδέες να γράψω στο μπλογκ, που για άλλο ξεκινάω και άλλο δημοσιεύω. Όταν κάθομαι στον υπολογιστή λοιπόν, έχω την κακιά συνήθεια να ασχολούμαι με τα πάντα. Έχω ανοιχτό το ίντερνετ, την εργασία που θέλω επιτέλους να τελειώσω, το youtube για το αν μου έρθει όρεξη για κανένα τραγούδι, το facebook-twitter, e-mails αλλά και άλλα μπλογκς που διαβάζω σχεδόν καθημερινά.

Καθώς έκανα διάλειμμα από την εργασία που γράφω, διαβάζω μία ιστορία τοκετού. Η Μαμά, ήταν 23 χρονών  και έγραφε την ιστορία της εγκυμοσύνης και του τοκετού της. Μέσα σε αυτά, έγραφε και για το παράπονο της, που όταν κοινοποίησε στο περιβάλλον της ότι είναι έγκυος όλοι της επιτέθηκαν βασισμένοι στην ηλικία της. Μόλις είκοσι τότε.

Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά ο ρατσισμός στις νέες μαμάδες, είναι πολύς! Μαμά δεν είμαι, αυτόν τον ρατσισμό όμως τον έχω βιώσει. Διότι, το καλοκαίρι μετά τις πανελλήνιες, έβγαζα κάθε απόγευμα με το καρότσι τα 8 μηνών δίδυμα αδέρφια μου! Όπου ως πρόωρα έμοιαζαν μετά βίας 7. Τα κουβαλούσα μαζί μου, ΠΑΝΤΟΥ! Τα πήγαινα στο πάρκο, στην καφετέρια με την παρέα μου, σε ταβέρνα, σε μπυραρία (ήταν καλοκαίρι οπότε καθόμασταν έξω), για έναν απλό περίπατο, όπου, όπου κι αν ήμουν, κουβαλούσα αναγκαστικά πιπίλες και μπιμπερό, γιατί δεν ήθελα να τα γυρίσω νωρίς σπίτι. Δεν υπήρξε μία κυρία ή ένας κύριος (βλέπεις,μιλάω με τρομερή ευγένεια για αυτούς) που να με κοιτάξει, να υποθέσει ότι είμαι Μαμά, και να πει μια καλή ριμαδοκουβέντα!!

Είναι και το δικό μου παράπονο αυτό! Με κοιτούσαν πρώτα στραβά για να καταλάβουν την ηλικία μου, έβλεπαν ότι είμαι μικρή και μετά..δεν σκεφτόντουσαν, ότι δεν τους πέφτει λόγος, άλλα με κατέκριναν κιόλας, γιατί νόμιζαν ότι ήμουν η Μαμά τους! Είχα βαρεθεί να λέω σε κάθε άσχετο, «ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ»! Τότε ήμουν πολύ ψαρωμένη με αποτέλεσμα να απαντάω ευγενικά. Ειδικά στην αρχή. Δεν μπορείς να φανταστείς τι άκουσα! Νομίζεις ότι θα ξεχάσω, το μεσημέρι, που γυρνούσα σπίτι από την αγορά με το καρότσι, τη στιγμή που με σταμάτησε μια γιαγιά λέγοντας: «Είσαι! Όχι, όχι..Δεν είσαι! Βρε κορίτσι  μου, τόσο μικρή και έγινες μαμά; Τι κρίμα!»; Έτσι πως φόρτωσα εκείνη την στιγμή, σταματάω, βγάζω τα κατάμαυρα γυαλιά μου, την κοιτάω με άπειρα νεύρα και τις λέω «η αδερφή του είμαι κι αν σ’αρέσει!». Έφυγα! Τώρα, αν κυκλοφορούσα πάλι με ένα βρέφος σε καρότσι (χωρίς απαραίτητα να είναι δικό μου) και άκουγα πάλι τα ίδια, την απάντηση την έχω μελετήσει. «Δεν έγινα εγώ μικρή Μαμά! Εσύ απλά άργησες να βρεις την ευτυχία!».

Όπου ναι φίλη μου, όταν μπαίνω σε μεγάλα καταστήματα ρούχων, κοιτάω και τα παιδικά! Κι ας λένε ότι θέλουν από μέσα τους μερικές ξινές μαμάδες (ευτυχώς που δεν είναι πολλές), που το παίζουν σεμνές αλλά καταβάθος είναι αυτές που ο λογισμός τους τρέχει στα πιο πονηρά! Πάντα πίστευα ότι η πολύ σεμνότητα, κρύβει κάτι το πολύ πρόστυχο.

Άρα, φαντάσου τι σκεφτόντουσαν, όλες αυτές οι «κυρίες» όταν με κοιτούσαν στραβά και μου έλεγαν τις κακίες τους με περίσσιο θράσος! Σε παρακαλώ φίλη μου, όταν βλέπεις έξω κοπέλες με καρότσια μη βιαστείς να τις κρίνεις αμέσως. Αν τύχαινε και βρισκόμασταν εμείς αντιμέτωποι, με κάποια εγκυμοσύνη, σε μικρή ηλικία, κανένας μας δεν ξέρει πως ακριβώς θα αντιδρούσαμε. Εξάλλου είναι πιο ωραίο να πεις μία Μαμά ότι μοιάζει σαν αδερφή του παιδιού της, παρά να μην είναι και να την «βαφτίσεις» εσύ Μαμά. Αλλά ακόμα και να είναι μικρή Μαμά, πόσο καλό μπορεί να τις κάνει, το να βγαίνει έξω και να εισπράττει όλη αυτήν την αρνητικότητα; Για σκέψου..

φιλιά, Αντριάνα!

photo: http://lordofdesign.com/50-vector-patterns-collection/ http://www.mikkeanphotography.com/babies_gallery.asp#/images/gallery/newborn/babies11.jpg http://greekmoms.blogspot.com/2010/11/1-0-6-2-6-12.html http://www.cosatto.com/products/pushchairs

Σχολιάστε

