Κούκλα μ’ακούς; Πολύ κουκλίστικο το μπισκοτοκαλσόν σου..

Από μικρή λάτρευα τα κουκλόσπιτα. Τα κοιτούσα με τις ώρες προσπαθώντας να φανταστώ πως θα ήταν η ζωή μου, αν για μια μέρα γινόμουν τόσο μικρή που χωρούσα εκεί μέσα. Ίσως να το έκανα αυτό γιατί η ιστορία που έπλαθα με τις κούκλες μου, ήταν απόλυτα συμβατή με τους δικούς μου κανόνες μόνο. Είχα έναν ενδοιασμό όμως κι έτσι δεν ήμουν απόλυτα ευχαριστημένη με τις κούκλες μου. Αφού δεν έβλεπα έξω κοπέλες νέες, ψηλές, ξανθιές, αδύνατες, μονίμως βαμμένες, με απέραντο χαμόγελο ευτυχίας και άπειρα ρούχα, εγώ γιατί να παίζω με τις barbie μου; Και κάπου εκεί με τη διαστροφική μου σκέψη, άρχιζα να βρίσκω άλλα αντικείμενα που μπορούσαν να γίνουν οι κούκλες μου.

 

 

Προσπαθούσα να βρω υλικά για να τις φτιάξω και πάνω εκεί που είχα βυθιστεί στη σκέψη μου, άκουγα από μακρυά τη φωνή της γιαγιάς μου για να πάω να παίξω με τα κουμπιά της καθώς εκείνη έραβε. Έκανα συμμορίες ολόκληρες με τη συνηθισμένη τάση των παιδιών να ονομάζουν το μεγαλύτερο κουμπί «ο μπαμπάς», το αμέσως μικρότερο «η μαμά» και το πιο μικρό «το παιδάκι». Οι δύο από τις τέσσερις τρυπούλες ήταν τα ματάκια και οι άλλες δύο ήταν τα κενά ανάμεσα στα δόντια που έχουν τα μικρά μέχρι να βγουν τα καινούργια δοντάκια και στους μεγάλους τα είχε φάει η τερηδόνα. Και με αυτήν την αφορμή, θέλω να σου δώσω την πρώτη ιδέα για Χριστουγεννιάτικο δώρο. Για διάβασε προσεκτικά…Λοιπόν, πήγαινε σε ένα κατάστημα με κάλτσες και αγόρασε ένα μαύρο ή γκρι καλσόν ή κολάν. Ξήλωσε από παλιά σου ρούχα τα κουμπιά και ράψε τα πάνω στο καλσόν/κολάν με χρωματιστή κλωστή. Αν πάλι έχεις δώσει όλα σου τα παλιά ρούχα σε ιδρύματα, μπορείς να αγοράσεις από το εμπόριο. Προτίμησε να είναι λίγο μεγάλα και πολύχρωμα για να διακρίνονται μεταξύ τους.

Υ.Γ.1: Έχω κι άλλες ιδέες κατά νου για Χριστουγεννιάτικα δώρα, χωρίς να κοστίζουν μισό μισθό. Θα στις γράφω σιγά σιγά για να τις σκεφτώ καλά πιο πριν.

Υ.Γ.2: Tις επόμενες μέρες θα προσπαθήσω να φτιάξω και εγώ ένα Gingerbread-μπισκοτόσπιτο. Τα ζήλεψα τόσο πολύ στις φώτο. Αν έχεις όρεξη και χρόνο, φτιάξε κι εσύ ένα. Θέλω να μου στείλεις και μια φωτογραφία του για ιδέα… Θα ανεβάσω σύντομα και τον τρόπο παρασκευής του.

Φιλιά, Αντριάνα!

http://practicallyspent.blogspot.com/2010/01/baby-new-year.html http://flossieteacakes.blogspot.com/2010/08/three-ways-with-walnuts.html http://www.zyzyo.com/2011/07/10-most-famous-gingerbread-houses/

Σχολιάστε

