Κάθε χρόνο, ίδια μέρα. .

Ξέρεις κάτι; Σκεφτόμουν εδώ και αρκετές ώρες για το αν θα σου μιλήσω για έναν ακόμη φίλο μου.. Έχω αναφέρει ήδη κάποιους και μπορεί πλέον να φαίνεται σαν διαφήμιση ή επίδειξη του ιδανικού(δεν υπάρχει ιδανικό) αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ στα γενέθλια του Φίλου μου!

Μπορείς να με κατηγορήσεις κιόλας για το πόσο θύμα αυτής της γιορτής είμαι αλλά ναι(!) εκτός από τα Χριστούγεννα μου αρέσουν και τα γενέθλια. Δεν τα ξεχνάω ποτέ σε αντίθεση με τις γιορτές που τις ξεχνάω πάντα. Γι’αυτό λοιπόν, θέλω να σου πω για τον Γ. που σήμερα γιορτάζει. Που όσο κι αν σταμάτησε εδώ και κάποια χρόνια να τα γιορτάζει, για τους δικούς του μη ευχάριστους λόγους, σιγά σιγά αρχίζει να τα βλέπει πιο ευχάριστα. Ξέρω ότι  ξανά ξέφρενα γενέθλια πολύ δύσκολα θα κάνει, αλλά παρόλα αυτά χαίρεται όταν του μιλάω για τα δικά μου που τα γιορτάζω σχεδόν κάθε χρόνο.

Χαίρεται με την χαρά μου και στεναχωριέται με τη λύπη μου γιατί απλά είναι Φίλος! Είναι αυτός που όταν του λέω ότι δεν είμαι καλά κάθεται ατελείωτες ώρες να το συζητήσει μαζί μου κι ας μας πάρει 6 το χάραμα. Που όταν με βλέπει να «πέφτω» κάνοντας αρνητικές σκέψεις για τον εαυτό μου, βάζει όλες του τις δυνάμεις για να βρει ευχάριστα θέματα να συζητήσουμε για να ξεχαστώ. Που όταν του λέω «…σήμερα το βράδυ θα βγω…» και βγαίνω, δεν ησυχάζει μέχρι να γυρίσω σπίτι καλά. Που όταν είχα βδομάδες ολόκληρες να κοιμηθώ και ήμουν σαν ναρκωμένη καθόταν μαζί μου και μου έκανε παρέα χωρίς να γκρινιάξει για το παραμικρό. Χωρίς να μου βάλει ποτέ τις φωνές για διαστήματα που δεν μπορούσα να ελέγξω τον εαυτό μου και τις σκέψεις μου. Πόσο με έπιαναν όλα αυτά, τόσο εκείνος κάπνιζε σαν φουγάρο γιατί πλέον το «βουνό» του (αυτό το χαζό nickname βρήκε να μου δώσει λες και είμαι καμιά θεόρατη) δεν είναι πλέον «βουνό» αλλά ένα με τη γη. Που όταν τον ρωτάω»τι να βάλω σήμερα;» απαντάει «ένα τζιν, μια μπλούζα και αθλητικά.» λες και είμαι άντρας.

Τον έχω στήσει πολλές φορές στο 1 μέτρο και τον έχω «στολίσει» για πράγματα που διαφωνούσα μαζί του. Έγινα πολλές φορές σκληρή με το στόμα μου «τσεκούρι» κι ενώ θα μπορούσε να κάνει το ίδιος αρκετές φορές το απέφυγε.

Εμείς οι άνθρωποι, όταν ακούμε πολλά θετικά μαζί, προσπαθούμε πάντα συνειδητά ή ασυνείδητα, να βρούμε και το αρνητικό της ιστορίας, όσο καλοί κι αν είμαστε. Καμία σχέση δεν είμαι τέλεια, είτε φιλική είτε ερωτική. Θα σου πω αμέσως πιο είναι το αρνητικό. Το αρνητικό που λες φίλη μου, είναι ότι αυτόν τον Φίλο μου έχω να μιλήσω μαζί του σχεδόν 7 μήνες για δικούς του επαγγελματικού λόγους. Νέα του μαθαίνω αλλά πόσο μπορείς να αρκεστείς στο σπασμένο τηλέφωνο που σου κάνουν οι άλλοι φίλοι σου από σπόντες που ακούνε. Αυτός ο φίλος μου, που αποτελεί «Φίλο Φάντασμα», τον έχω χαμένο εδώ και πολύ καιρό. Δεν ξέρει πως είναι το καινούργιο μου σπίτι, δεν ξέρει πως περνάω τις μέρες μου, τη καινούργια συνταγή που έμαθα, δεν ξέρει για τα καινούργια παπούτσια που αγόρασα και το σημαντικότερο: Δεν ξέρει ότι το προηγούμενο μου άρθρο, χτύπησε ρεκόρ στα κλικαρίσματα. Δεν-ξέρω-αν-είναι-καλά!

Θέλω να συνεχίσω να παίρνω παράδειγμα από εκείνον για το πόσο καλά αντιλαμβάνεται από μακρυά τον κίνδυνο. Να μου δείχνει ότι όσα εφόδια και καλή οικονομική κατάσταση κι αν σου προσφέρουν οι γονείς σου, εσύ πρέπει να κυνηγάς να κάνεις αυτά που πραγματικά θέλεις, χωρίς να τρως τα έτοιμα. Όσο κι αν διαφορετική πορεία χάραξε η οικογένεια σου.

Υ.Γ.1: Θέλω λοιπόν να ευχηθώ στο Φίλο μου, Χρόνια του πολλά..να είναι καλά..με υγεία..ψυχική ισορροπία..να χάσει αυτά τα κιλά που προσπαθεί εδώ και πολύ καιρό..και να αρχίσει επιτέλους να κάνει ταξίδια.

Φιλιά, Αντριάνα! 

 

 

photo: http://awesomepictures.me

Σχολιάστε

