One Day tour..of CARPEnisi.

Έχω να σου πω άπειρους προορισμούς που έχω σημειωμένους στο συρτάρι μου, τους οποίους κάποια στιγμή θέλω να επισκεφτώ. Τώρα αν θα καταφέρω να τους προλάβω όλους αυτούς σε αυτήν την ζωή ή θα πιάσει και από την επόμενη δεν το ξέρω ακόμα, αλλά γι’αυτό που είμαι σίγουρη είναι ότι μόλις έσβησα έναν ακόμα.

Στο Καρπενήσι ήθελα εδώ και αρκετά χρόνια να πάω αλλά όλο κάτι τύχαινε και αναβάλλονταν.

Και να που ήρθε η στιγμή να πάω να δω από κοντά αν είναι όντως όπως το διαφημίζουν τα περιοδικά και τα κανάλια! Μη φανταστείς ότι έμεινα κανένα τετραήμερο, την ίδια μέρα πήγα και έφυγα. Όχι ότι δεν ήθελα να μείνω, αλλά να…μία τα σχέδια τελευταίας στιγμής, μία η εξεταστική που ξεκινάει, είπα να μη ξεφύγω στο χρόνο.

Λοιπόν, κάθισε να σου πω τις λεπτομέρειες:

*Η θέα ώσπου να φτάσεις από τη Λαμία ως το χιονοδρομικό ήταν κα-τα-πλη-κτι-κή. Πρώτη φορά είδα από κοντά γιαγιά με μαντήλι στο κεφάλι, να στηρίζεται στη γκλίτσα και να’χει το γαϊδούρι της. Ναι, ναι!! Σαν αυτά που βλέπεις στις ελληνικές ταινίες ή σε κάτι καρτ ποστάλ με κυκλαδίτικο το φόντο. Είμαι παιδί της πόλης βλέπεις και δεν τα έχω συνηθίσει αυτά.

*Το άλλο που το πας; Είδα που λες φίλη μου κοπάδι ολόκληρο από κατσίκες!! Τώρα πως λεγόταν το χωριό δεν το θυμάμαι αλλά θυμάμαι ότι όλες είχαν ένα σκουλαρίκι στο αυτί. Σύμφωνα με τα παραμύθια έπρεπε να βρω και το σκύλο που προσέχει τις κατσίκες, αλλά αυτό δεν το πρόσεξα!

*Όποτε 225 χιλιόμετρα μετά από ξενύχτι ήταν πολύ ευχάριστα. Ούτε κατολισθήσεις, ούτε χιονόπτωση, ούτε κυκλοφοριακή συμφόρηση..μόνο λίγο ολισθηρό οδόστρωμα αλλά αυτό με ψυχραιμία αντιμετωπίζεται. Αν σκέφτεσαι να πας κάποια στιγμή, καλό θα ήταν να έχεις μαζί σου αλυσίδες, γιατί με -6 βαθμούς στη 13:00 το μεσημέρι δεν εμπιστεύεσαι εύκολα.

*Όσο για τις πίστες…ήταν πολλέέές! Πάρα πολλές για την ακρίβεια. Δεν ξέρω αν έχει συνηθίσει το μάτι μου την πίστα του Ελατοχωρίου που είναι μικρή, αλλά  αυτές ήταν πολλές και τεράστιες. Ο κόσμος ήταν πολύς αλλά επειδή απλωνόταν, σου φαινόταν λίγος.

*Το σαλέ ήταν παλιό και κλασσικό. 2 ορόφους με τον κάτω για καφετέρια και τον πάνω με μαγαζί για στολές του σκι. Η μουσική του ήταν επίσης καλή αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο από κέφι.

 

Αφού έχω κοιτάξει σαν χάνος το χιόνι κάμποσα λεπτά, βγήκα ατελείωτες φωτογραφίες βουτηγμένη μέσα σε αυτό, έχοντας απολαύσει τρελά τις γαλότσες μου πατώντας με ευχαρίστηση πάνω στις λάσπες γιατί δεν έπαιρναν νερό οι πατούσες μου και προσπαθώντας να σκαρφαλώσω βουναλάκια με χιόνι χωρίς να ξέρω ανά πάσα στιγμή από που θα πέσω..ήρθε η ώρα να μπω στο αυτοκίνητο παγωμένη και κοκαλωμένη. Γιατί ως γνήσιο παιδί της πόλης, το μόνο ζεστό που σκέφτηκα να πάρω ήταν το κασκόλ μου. Που 1 κασκόλ τι να φτάσει με τόσους βαθμούς -;!

Μετά κατεβήκαμε από το χιονοδρομικό και φτάσαμε στο χωριό (Καρπενήσι) που ήταν 12 χλμ πιο κάτω.

  • Η γραφικότητα του ήταν πανέμορφη με παράγκες αγκρέμιστες να δίνουν στυλ και παρελθόν, έχοντας βέβαια και κάποιες σύγχρονες οικοδομές να σου θυμίζει την δεκαετία του 2010. Πολλά πέτρινα σπιτάκια, περιποιημένες αυλές, λουλουδάτες βεράντες..όλοι οι ντόπιοι να γνωρίζονται με το μικρό τους όνομα και λιγοστά μαγαζιά με τα κλασικά σουβενίρ. Γέροι στα καφενεία και στους δρόμους μια παράξενη ησυχία..
  • Πολλές οικογένειες δεν είδα (ίσως γιατί ήταν ντάλα μεσημέρι και ξεκουραζόντουσαν), παρέες φίλοι όμως αρκετές…
      
 

Υ.Γ.1: Η γνώμη μου για όλα τα παραπάνω είναι ότι το Καρπενήσι, είναι ένας καλός χειμερινός προορισμός αλλά όχι τόσο φαντασμαγορικός όσο τον περιγράφουν.

Υ.Γ.2: Με λίγα λόγια..το χωριό αυτό είναι κάτι μεταξύ Μέτσοβο και Ελατοχώρι μαζί. Στο Περτούλι που είναι γεωγραφικά μεταξύ Καρπενησίου και Μετσόβου, δεν έχω πάει.

Υ.Γ.3: Κι αν αναρωτιέσαι για το αν έκανα σκι..Δεν βάζω αυτές τις σκοτώστρες στα πόδια μου!!!

  

Φιλιά, Αντριάνα!

Σχολιάστε

