Σκέψεις ονειροπαρμένης..

Σήμερα διάβασα…διάβασα..αφήγηση λαϊκού παραμυθιού..ένταξη παιδιών με ειδικές ανάγκες στη τάξη του νηπιαγωγείου.. κοινωνιολογία εκπαίδευσης..

Και όταν έρχεται το βράδυ, σταματάς, κλείνεις βιβλία, παίρνεις laptop αγκαλιά και αρχίζεις άλλου είδους διάβασμα.

Κι όλο διαβάζεις…και γιατί διαβάζεις;

Τσεκάρεις emails. Μπαίνεις σε όσα θυμάσαι δημοσιογραφικά sites. Κοιτάς το site της σχολής. Έχεις μια ακόμα καρτέλα ανοιχτή στον browser σε ετοιμότητα. Σκέφτεσαι ότι αύριο πρέπει να μαγειρέψεις. Κοιτάς το ημερολόγιο(για άλλη μια ερχόμενη χρονιά θα γίνει η προέκταση του χεριού σου) για το τι άλλο πρέπει να κάνεις αύριο. Σκέφτεσαι το δεύτερο αγγλικό ποστ που δεν έχεις ανεβάσει ακόμη. Παίρνεις το κρεβατοβιβλίο αυτή τη φορά και πηγαίνεις να το διαβάσεις στο κρεβάτι. Και τι διαβάζεις;

 

Το μετάνιωσες. Σηκώνεσαι και ανοίγεις τις κουρτίνες. Κάθεσαι στο πάτωμα και βλέπεις το δρόμο. Ξέρεις ότι αύριο θα ξυπνήσεις, θα ξαναδιαβάσεις, θα χτυπάνε τα τηλέφωνα με πρώτο της μαμάς..θα..θα..και θα.

Ααα…σου έχω πει τη μεγαλύτερη επιθυμία μου; Για άκουσέ την! Είναι από αυτές τις επιθυμίες που ξέρεις ότι δεν θα πραγματοποιηθούν ποτέ, αλλά εσύ παρόλα αυτά τις ονειρεύεσαι.

Θέλω για έναν οποιοδήποτε ολόκληρο χρόνο μεταξύ των 20 και 30 ετών, να πάρω  μια βαλίτσα και να φύγω. Να έχω κάποια χρήματα μαζί μου, να φοράω κόκκινα σταράκια, να έχω κρεμασμένη στο λαιμό τη φωτογραφική μηχανή, και ένα τετράδιο με στυλό για να θυμάμαι αργότερα τι ακριβώς συνάντησα.

Το χειμώνα προορισμοί στο νότιο ημισφαίριο και το καλοκαίρι στο βόρειο για να είναι πάντα καλοκαίρι. One way tickets φυσικά και όταν θα γυρνούσα, εκτός από τα ατελείωτα άλμπουμ που θα έχω φτιάξει, σε έναν άδειο τοίχο θα είχα προσωποφωτογραφίες από τους πολιτισμούς που θα είχα επισκεφτεί.

Θα ήθελα να έβλεπα ελέφαντες! Όλα τα φρούτα της Ταϊλάνδης. Τα ξύλινα σπιτάκια στις Μαλδίβες. Πως είναι να μη νυχτώνει ποτέ. Ρούμι από Καραϊβική. Και από όλα αυτά τα μέρη που θα πήγαινα, θα επέστρεφα με ένα Σομπρέρο!

Αλλά είπαμε. Είναι από αυτά τα όνειρα που ξέρεις εξ αρχής ότι δεν θα πραγματοποιηθούν. Για πολλούς λόγους κιόλας! Ποιος θα σου δώσει άδεια ένα χρόνο απ’τη δουλειά και που θα βρεις όλα αυτά τα χρήματα για εισιτήρια..

Οπότε, μένεις στα βιβλία σου. Και τί διαβάζεις;

 

φιλιά, Αντριάνα!

 

photo: http://awesomepictures.me/

6 thoughts on “Σκέψεις ονειροπαρμένης..

  1. Γεια σου Αντριάνα,
    ονομάζομαι Ντίνα, δε με ξέρεις αλλά εγώ σε ξέρω, όσο βέβαια μπορεί κανείς να γνωρίζει κάποιον μέσω από ένα blog. Δεν ξέρω τι να σου πρωτογράψω, το μόνο που θα πω για αρχή είναι ότι με τα άρθρα σου με έχεις συγκινήσει και μου έχεις αγγίξει την ψυχή. Έχω περάσει κι εγώ από καβδιανά δίκρανα συναισθηματικά και ψυχολογικά και στα λόγια σου βρήκα ένα στήριγμα. Συνέχισε ό,τι κάνεις, να ξέρεις πως έχεις αγγίξει ζωές ανθρώπων και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Ειλικρινά, το πιο σημαντικό…

    1. Κατ’αρχάς, όσο κλισέ κι αν ακουστεί, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! !
      Χαίρομαι που σε άγγιξαν αυτά που διάβασες γιατί εκτός από το ότι άγγιξαν εσένα, εσύ μόλις μου έδειξες ότι δεν είμαι η μόνη που έχει βιώσει κάποια (δύσκολα) συναισθήματα.
      Ξέρεις, οι άνθρωποι δεν μιλάνε εύκολα γι’αυτά που νιώθουν. Ακόμα κι εγώ που γράφω τόσα παίρνοντας αφορμή από τον εαυτό μου, για πολλά χρόνια κρατούσα το στόμα μου κλειστό! Κακώς! Πολύ κακώς κιόλας! Γιατί όσο δεν μιλούσα, τόσο δεν έβρισκα ανθρώπους με παρόμοια βιώματα όπως τα δικά μου.
      Όλοι μας θέλουμε ένα έναυσμα για να μιλήσουμε, ακόμα κι αν αυτό είναι το να φτάνουμε στα όρια μας!

      Χάρηκα για τη γνωριμία 🙂

    1. Καλησπέρα Ψυχρέ κι ανάποδε. Το σχόλιο σου δεν το κατάλαβα και δεν ξέρω το κατά πόσο έγινε στο σωστό blog. Ίσως ακόμη να μην έχεις μάθει να χειρίζεσαι καλά το διαδίκτυο και μπερδεύεσαι προς το παρόν. Εύχομαι με τον καιρό να είσαι πιο on point! 🙂

  2. Ανδριανα εχω κι εγω ονειρο να γυρισω τον κοσμο και να επιστρεφω καθε φορα γεματη καινουριες εμπειριες..
    Σε παρακαλω μη λες οτι το ονειρο αυτο ειναι ανεκπληρωτο.. Σιγουρα υπαρχουν δυσκολιες οπως οικονομικες που αναφερεις αλλα περα απο αυτο μπορεις να πηγαινεις σε ενα μερος καθε φορα.. Δε χρειαζεται, πιστευω, να γυρισεις ολο τον κοσμο με τη μια.. Ετσι ειναι πιο ευκολο και κατα τη γνωμη μου πιο πραγματοποιησιμο..
    Σου ευχομαι να κανεις ολα τα ταξιδια που ονειρευεσαι και να γνωρισεις καινουριους καθως και μαγευτικους ανθρωπους και πολιτισμους!!!

    Φιλια

    1. Μου αρέσει η αισιοδοξία σου! Όταν σχολιάζω σε διάφορα blogs, με αποκαλούν κι εμένα αισιόδοξη αλλά η αλήθεια ειναι ότι δεν είμαι και πολύ! Να φανταστείς στα γενέθλια μου που ήταν τον Οκτώβριο, μια φίλη μου πήρε δώρα ημερολόγιο αισιοδοξίας.
      Έχω κάνει αρκετά ταξίδια και δεν έχω παραπάνω σ’ αυτό το θέμα…απλά πλέον, έτσι πως είναι τα πράγματα με τους έλληνες, δεν μπορεί να διαθέσει αρκετά χρήματα σε ταξίδια. Ίσως έχουν αλλάξει και οι προτεραιότητες του, δεν ξέρω….
      Όταν όμως επιστρέφεις από ταξίδια, η αίσθηση που σου αφήνουν είναι μα-γι-κή!

      Καλημέρα Αναστασία:)
      χΧχ

Σχολιάστε

