Cake_πασπαρτού

Στο ντουλάπι η ζάχαρη έχει μάθει πλέον να αποκρυπτογραφεί δακτυλικά μου αποτυπώματα κι όταν έχουμε να βρεθούμε καιρό πάνω από ένα μίξερ αρχίζει να μου λέει με επιφωνήματα πόσο πολύ της έλειψα και πόσο θέλει να αποτελέσει βασικό συστατικό για τα γλυκά που φτιάχνουμε παρέα. Παίρνει κάθε φορά τη θέση της πάνω στον πάγκο της κουζίνα μέσα σ’ ένα μπολ και φωνάζει ύστερα του φίλους της για να της κάνουν λίγη παρέα. Κάποιες ελάχιστες φορές έρχεται και η αδερφή της η Καστανή αλλά αυτή είναι λίγο μουντρούχα και δεν κάνει τόσο διασκεδαστική παρέα όσο η λευκή. Όλο για κάτι συνταγές με χαμηλά λιπαρά λέει, για κάτι μεταλλαγμένα προϊόντα, ξεκινάει το κήρυγμα για τις θερμίδες κι έτσι τη στέλνουμε γρήγορα πίσω στη θέση της πριν αρχίσουν να μας κυριαρχούν οι τύψεις για τις μπουκιές μετά. Η πρώτη μας γνωριμία με τη φίλη μου τη ζάχαρη ξεκίνησε όταν μας γνώρισε η μαμά μου. Με φώναξε από το τότε παιδικό δωμάτιο μου για να κρατήσω το μίξερ καθώς εκείνη έριχνε τα υλικά αλλά σιγά σιγά καταλάβαινα πόσο αγκαρία είναι να κρατάς το μίξερ μέσα στο μίγμα κι έτσι έβρισκα τρόπους όλη την ώρα να ξεγλιστράω από αυτήν την απαίσια αγκαρία. Ώσπου μια μέρα πριν πολλά πολλά χρόνια προσπάθησα να φτιάξω το φτιάξω εγώ και να βάλω τη μαμά μου να κρατάει το μίξερ. Τα αβγά φοβόμουν να τα σπάσω, η ζάχαρη έπεφτε έξω από το ποτήρι και το αλεύρι όταν έπεφτε μέσα στο μίγμα γέμιζε ταυτόχρονο και όόόόλος ο πάγκος. Σου δίνω λοιπόν την πρώτη συνταγή που έφτιαξα. Cake πασπαρτού. Η ονομασία είναι δική μου γιατί η μαμά μου έγραφε πάνω πάνω με μεγάλα γράμματα «ΚΕΙΚ ΘΕΙΑΣ ΝΟΠΗΣ» που δεν ήθελα με τίποτα να βάλω τέτοιο τίτλο στο πόστ, στο τέλος θα σου πω και γιατί το ονόμασα έτσι.

Πάμε τώρα για τη συνταγή:

  • 4 αβγά
  • 1 κούπα ηλιέλαιο (ή ένα πακέτο βιτάμ 250)
  • 1 κούπα γάλα
  • 2 κούπες ζάχαρη
  • 3 κούπες αλεύρι
  • 1 φακελάκι μπέκιν

εκτέλεση:

Ρίχνουμε πρώτα τα αβγά με τη ζάχαρη, μετά το λάδι, το γάλα και τέλος το αλεύρι με το μπέκιν μαζί. Το βάζεις σε μια φόρμα με τρύπα στη μέση. Βουτάς το μαχαίρι μέσα στο μίγμα και το φέρνεις ένα κύκλο για να φουσκώσει ομοιόμορφα. Ψήνεις στους 180 βαθμούς για 50′ με μία ώρα.

Υ.Γ.1: να σου πω τώρα γιατί το ονόμασα πασπαρτού. Το κεικ αυτό, όταν το έφαγα για πρώτη φορά είχε μέσα τρούφα σοκολατένια και έβγαινε πουά. Η μαμά μου ρίχνει μερικές φορές το χυμό ενός πορτοκαλιού μαζί με το ξύσμα του. Εγώ πάλι ρίχνω μια γεμάτη κουταλιά του γλυκού κανέλλα ή κακάο ή λιωμένη σοκολάτα, ή κομμάτια φρούτων, ή χρωματιστή τρούφα, ή λιωμένη σοκολάτα, ή….χρώμα ζαχαροπλαστικής.

εδώ μπορείς να βάλεις ένα «the end» αλλά αν έχεις διάθεση και φαντασία συνέχισε και παρακάτω…

Υ.Γ.2: τις προάλλες που έφτιαξα αυτήν τη συνταγή σε cupcakes έριξα 3 σταγόνες μπλε και 1 κόκκινη. Το μίγμα από μόνο του έχει χρώμα κίτρινο ενώ με τα χρώματα αυτά πήρε ένα χρώμα βεραμάν. Για δες.

Υ.Γ.3: όταν ψηθεί το κέικ ή τα cupcakes παίρνουν γύρω γύρω ένα χρώμα καφετί και επειδή δεν μου άρεσαν από εμφάνιση, είπα να φτιάξω μιση δόση βουτυρόκρεμα για να τα στολίσω. Παρακάτω σου την δίνω ολόκληρη την δόση αλλά σύμφωνα με την παραπάνω συνταγή σου φτάνει και η μισή:

  • 1/2 κούπα βούτυρο
  • 1/2 κούπα μαργαρίνη
  • 4 κούπες ζάχαρη_άχνη
  • 2 κουταλιές γάλα ή νερό
  • 1 βανίλια

(τη βουτυρόκρεμα αυτή μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις και ως βάση για να τοποθετήσεις τη ζαχαρόπαστα για να καλύψεις τούρτες)

Υ.Γ.4: για να κάνεις το σχέδιο που βλέπεις σε αυτά τα cupcakes βάλε σε ένα κορνέ μίγμα από τη βουτυρόκρεμα, πατώντας το κορνέ να βγει η κρέμα κάνε μια στριφογυριστή κίνηση για να δώσεις σχήμα. Αλλιώς μπορείς να κάνεις και τουφίτσες. Το φυσικό χρώμα της βουτυρόκρεμας είναι κίτρινο αλλά αν θέλεις μπορείς να ρίξεις και εκεί λίγο χρώμα. Ρίξε από πάνω χρωματιστή τρούφα ή κακάο σκόνη και είναι έτοιμα! Καλή όρεξη…:)

καταλαβες τώρα γιατί το λέω πασπαρτού;;)

Φιλιά, Αντριάνα!

4 thoughts on “Cake_πασπαρτού

  1. Σε βρήκα από τη φιλενάδα σου τη Μαρίνα που τη βρήκα από τον Τελευταίο που τον επισκέφτηκα μετά από πολύ καιρό από ένα σχόλιό του στη Μαγισσα Στεφανία, που την συνάντησα κι αυτή σήμερα από τη Margo! Είναι τυχαίο? Είναι έρωτας? Θα δείξει!
    Καλώς σε βρήκα! Κάνεις το blogging που γουστάρω! Λίγο από όλα, μέσα σε όλα και με φινέτσα!
    Να είσαι καλά!
    Υγ.Γράφτηκα στις ενημερώσεις σου, αλλά αυτό το wordpress οτι θέλει κάνει! Δεν έχω καταλάβει ακόμα πως γίνεται και ενώ παίρνω ενημερώσεις στο μαιηλ σε κάποια φάση εξαφανίζονται…!

    1. Πάνω εκεί που τα έβαζα με το χρόνο γιατί μου ξεγλιστρά αστραπιαία, με τη μέρα που δεν μου βγήκε όπως θα ήθελα και το απίστευτο όγκο ύλης που έχω να διαβάσω για τα δύο τελευταία μαθήματα εξεταστικής…είδα το σχόλιο σου και μου άλλαξε όλη τη διάθεση! Να’ σαι καλά Georgina!! Χαίρομαι που με βρήκες και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που σου άρεσε το blog μου. Όσο για το wordpress, ότι θέλει κάνει, άλλοτε δουλεύει άλλοτε όχι. Είδα και τα γλυκά σου..πραγματικά τα ερωτεύτηκα!! Τα θέλω ολαααααααααα

Σχολιάστε

