Της ποΛυκαΤοικίας τα γΡαμΜένα

Πάνω εκεί που επέστρεφα με τις φίλες μου όλο χάρη κοντά στα ξημερώματα, είπαμε να καθίσουμε λίγο έξω από την είσοδο της πολυκατοικίας που μένω. Πιάσαμε κι εμείς τη κουβέντα, μιλούσαμε μιλούσαμε, όπου από ένα σημείο και μετά ήμουν εγώ στο παράθυρο του σπιτιού μου και οι υπόλοιπες από κάτω να μιλάμε έτσι. Να πω την αλήθεια γελούσαμε και λίγο. Και βγαίνει που λες από την απέναντι πολυκατοικία μια γυναίκα γύρω στα 30+ και μας κάνει λούτσα!! Και δεν φτάνει που μας έριξε το νερό, άρχισε να βγάζει ΤΟΝ οχετό που τολμήσαμε να καθίσουμε 4 (μετρημένα) λεπτά κάτω στο δρόμο. Μα πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το τελευταίο διάστημα περιτριγυρίζομαι από ανθρώπους που είναι διαρκώς με μία παρατήρηση στο στόμα; Πόσο lost in space να είναι όλοι αυτοί που δεν ξέρουν ότι όσο κάνουν παρατήρηση (σε νεαρά άτομα) τόσο εκείνοι θα σου τη σπάσουν από αντίδραση; Εντωμεταξύ, παρατήρησα και το άλλο μετά από τόσες παρατηρήσεις που έχω φάει: οι άνθρωποι που κάνουν παρατηρήσεις έχουν συγκεκριμένο ηλικιακό φάσμα. Ο πολύ νέος δεν χαμπαριάζει από αυτά γιατί έχει νεύρο και πιστεύει ακόμη ότι όλος ο κόσμος του ανήκει και ο πολύ μεγάλος από την άλλη έχει πιάσει το νόημα της ζωής και δεν αναλώνεται σε τέτοιες γελοίες καταστάσεις. Γιατί οΚ μου φαίνεται λίγο κάπως να βγαίνεις 4:30 η ώρα το πρωί (πραγματικά) με τη νυχτικιά και να φωνάζεις μόνη σου στο κέντρο της πόλης για να κάνουν δύο άτομα ησυχία. Φύγαμε κι εμείς. Μπήκε αυτή μέσα στο σπίτι της, κάθισα εγώ λίγο ακόμα στο παράθυρο και μετά από μισό λεπτό ξαναβγαίνει λέγοντας «καλά εσύ δεν ντρέπεσαι; Τέτοιες φίλες έχεις; Να τις χαίρεσαι!». Μα πραγματικά γιατί τόση τάση για παρατήρηση; Καθόμουν ήσυχη χωρίς άχνα στο παράθυρο και τα άκουσα κιόλας από πάνω για την ησυχία μου!

Πραγματικά μου φαίνεται πολύ περίεργο να κάνει κάποιος τέτοιες παρατηρήσεις γιατί αν ήταν έτσι θα έπρεπε κι εγώ να βγαίνω κάθε απόγευμα στην διπλανή που με είχε ταράξει με τα «Αναστασούλαααα έλα κορίτσι μου να φας το αβγουλάκι. Έλα Έλα! Που είναι η μαμάκα.. πόσο την αγαπάς τη γιαγιούλα εσύ; Έλα να τραγουδήσουμε για να φάμε το αβγό. Που είσαι κορίτσι μου; Έλα! Αναστασίααααα» με την τσιριχτή φωνή στα ύψη, να κάνω τις παρατηρήσεις μου. Αλλά θα μου πεις ότι ήταν απόγευμα και δεν ήταν ώρα κοινής ησυχία αλλά τι να κάνουμε εγώ τότε είχα χρόνο να διαβάζω για την εξεταστική και τότε έπρεπε να συγκεντρωθώ. Γιατί οΚ, δεν είναι ωραίο να ακούς στις 3 το χάραμα από απέναντι το νεογέννητο να κλαίει αλλά δεν θα πας να του πεις του γονιού «έλα σταμάτησε το τώρα!» όπως και ούτε εσύ να απλώνεις ΤΟΝ οχετό. Όλοι μας κάποια στιγμή θα τύχει να ενοχλήσουμε τους άλλους.

Τώρα θυμήθηκα και το άλλο που πέρυσι είχα πάει σε ένα πάρτυ σε μια πιλοτή και κατά τις 2:00 είχαν φωνάξει την αστυνομία οι απέναντι πολυκατοικίες. Μα πραγματικά..κάθε μέρα έχεις πάρτυ και είσαι τόσο αγανακτισμένος που δεν μπορείς να κοιμηθείς μερόνυχτα; Ένα βράδυ ήταν θα περνούσε. Και μήηηην έχεις φίλη μου την αυταπάτη ότι όταν κάνεις τέτοιες παρατηρήσεις ο άλλος είναι διαθέσιμος να σταματήσει για χάρη σου, γιατί βλέπει πολύ πιο σπουδαία τη δική του χάρη για να την παραμερίσει για σένα. Εξάλλου και η γειτόνισσα με την εγγονή της και εμείς, ήμασταν χαρούμενοι τότε, πρέπει εσύ ο ξενέρωτος να πας να κόψεις τη χαρά; Γιατί τι μας έχει μείνει σε αυτή τη χώρα για να χαιρόμαστε; Σχεδόν τίποτα. Και πας κι εσύ αυτό το λίγο να το σταματήσεις; Σιγά! καλοκαίρι είναι! Και φωνές θα ακούσεις από ζαλισμένους ξενύχτηδες, και τα παιδιά θα βγαίνουν έξω να παίξουν, και ζευγάρια θα μαλώνουν μόλις έχουν γυρίσει από διακοπές (εκεί στήνεις τους πιο γερούς καβγάδες), και τα νεογέννητα θα τσιρίζουν όλο το βράδυ, και τα μηχανάκια θα κάνουν την ηχορύπανση τους, και χίλια δυό άλλα. Θα πάρουμε τη βαριοπούλα να διώξουμε όσους περισσότερους μπορούμε; Εσύ θέλεις να κοιμηθείς το βράδυ κι εγώ να γελάσω με τις φίλες μου, εσύ θέλεις να βάλεις ηλεκτρική σκούπα το πρωί κι εγώ να κοιμηθώ μέχρι αργά, εγώ διαβάζω το απόγευμα κι εσύ κουβεντιάζεις στη διπλανή βεράντα. Τι να κάνουμε, όλοι μαζί ζούμε.

Κι έτσι που λες φίλη μου.. Σχεδόν τελείωσε κι αυτή η εξεταστική, μια ακόμη εργασία έμεινε αλλά φέτος έχω την εντύπωση ότι ο πρύτανης θα μου δώσει το κλειδί του πανεπιστημίου. Αντί να βρίσκομαι λουόμενη σε καμία παραλία, τελευταία θα φύγω από τη φοιτητούπολη μου. Οπότε να ξέρεις θα με έχεις συχνή παρέα από εδώ και πέρα, θα σου μιλάει για χορό, για πρόβες που σιγά σιγά θα γίνουν παραστάσεις, για χίλια δυό άλλα πράγματα που θα μου έρθουν στο μυαλό μου. Αλήθεια δεν μου είπες..διακοπές φέτος θα πας; Για πες..για πες..

Φιλιά, Αντριάνα!

13 comments

  1. Αν είναι δυνατόν. Μου περνάνε σκέψεις από το μυαλό για τις αιτίες που φώναζε η κυρία αλλά θέλουν μπιπ οπότε άστο, θα κρατήσω επίπεδο. Ω! ναι.
    Καλά αποτελέσματα να έχεις και καλά μπανάκια και να σε έχουμε συχνή παρέα. Μας αρέσει. Αμέ, αμέ. Αφού τα λες τόσοοοοοοο ωραία! 🙂

    1. episis Drama Queen… nai nai, ki emena mou pernane skepseis alla krima einai ena blog na gemizei me asximes lekseis. Kai kati mou leei oti oi skepseis mas prepei na einai omoies….. Ta filia mouuuu

  2. κανείς μα κανείς δεν γραφεί στο μέτωπο τι κουμάσι είναι από της πράξεις το καταλαβαίνεις εε?
    καλησπέρα ….

    1. Δεν ξέρω αν κάνω καλά ή όχι, αλλά κρίνω τους ανθρώπους μόνο από τις πράξεις τους! Τα λόγια τις περισσότερες φορές δεν με αγγίζουν! και τώρα θα μου πεις «πως έμπλεξες με blogs;» που έχουν μόνο λόγια αλλά να(!) είναι η μοίρα που δεν μπορείς να την ορίσεις…

      Καλησπέρααααα

  3. Καλά σας έκαναν ρε γαϊδούρες.Αν ήμουν εγώ στη θέση του γείτονα που ξυπνάω 6 να φύγω για δουλειά και γυρνάω 10 το βράδι,,και νερά θα σας έλουζα, και καντίλια θα σας έρχινα, και τους μπάτσους θα φώναζα.
    Δεν είμαστε όλοι αργόσχολοι φοιτητές.Νιώστε.

    1. Καλημέρα psyxroskianapodos:), θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι αν μου επιτρέπεις. Γιατί ταυτίζεις τη λέξη «φοιτητής» με τη λέξη «αργόσχολος»; Γνωρίζεις τα συγκεκριμένα άτομα και λες με τόση ευκολία ότι δεν δουλεύουν; Κι όσο για τους γείτονες, από τη στιγμή που επιλέγεις να μένεις στο κέντρο θα έχεις και τη φασαρία, αλλιώς…καλά είναι και τα περίχωρα! Καλο μεσημέρι.

      1. Δεν πάει έτσι.Υπάρχει λόγος που τις λένε «ώρες κοινής ησυχίας» ξέρεις.
        Και btw έχουμε υπάρξει κι εμείς φοιτητές,δεν φυτρώσαμε.
        Όποιος γλεντάει μέχρι τα ξημερώματα και μετά κοιμάται όλη μέρα,in my book λέγεται αργόσχολος,εσύ πες τον όπως θές.

    1. κι εγώ αυτό λέω..καλοκαίρι είναι, ζέστη έχει! Γιατί όμως ανοίγουμε τόσο εύκολα το στόμα μας και απλώνουμε τον οχετό δεν έχω καταλάβει. Κατάλαβες;

      Καλο βραδύυυυυ

  4. Το να κάνει κάποιος φασαρία τα χαράματα σε σημείο που να ξυπνήσει τους γείτονες είναι κάπως εύκολο αυτο το διάστημα γιατί όλοι έχουν ανοιχτές πόρτες και παράθυρα. Αλλα και να ξυπνήσει και να αρχίσει να βρίζει χωρίς να σταματάει ρίχνοντας και νερό αυτο αγγίζει το όριο της βλακείας!!δηλαδη αν το ΣΠΙΤΙ της ήταν γεμάτο κουνούπια τι θα έκανε;;;μάλλον άγνωστο!!!οσο και για την αστυνομία να καλούσε αυτο και αν δεν είναι άκυρο!!αλλη δουλειά δεν είχαν να κάνουν αυτοί τα ξημερώματα;;

    1. Ξέρεις κάτι Thanos Hobistas; Δυστυχώς(;) ξεχνάμε πολύ εύκολα. Ξεχνάμε ότι τα ίδια κάναμε κάποτε κι εμείς. Και ξεχνάμε ότι κάποια στιγμή ενοχλήσαμε κι εμείς με τη δική μας συμπεριφορά τους άλλους (όποιοι κι αν είναι αυτοί οι άλλοι). Νομίζω ότι παιδικό είναι να πιστεύεις ότι τον άλλον μπορείς πάντα να τον κάνεις ότι θέλεις κι όχι να είσαι έξω ξημερώματα και να μιλάς δυνατά. Γιατί οι δεύτεροι περνούσαν και καλά, ενώ οι πρώτοι αναλώνονται σε ζητήματα που ΠΟΤΕ δεν θα αλλάξουν. Και τι εννοώ: μπορεί στα πέντε κορίτσια που θα περάσουν να κατεβάσεις ΤΙΣ ευχές για τις ομιλίες τους νυχτιάτικα αλλά μετά από αυτές θα περάσουν άλλες πόσες…τι θα κάνουμε; Θα αλλάξουμε τον κόσμο; Η θα τα τρωγόμαστε με τα ρούχα μας;

      Υ.Γ. κι όσο για τα κουνούπια…Vapona!

Σχολιάστε

