Κάποιοι το θυμούνται, κάποιοι το μισούν.

Μα σου λέω…το καλοκαίρι είναι ωραίο! Έχει άλλη αίγλη, άλλον αέρα, άλλη διάθεση, άλλη όρεξη και άλλο κλίμα για να κάνεις πράγματα. Ακούω τον καιρό στην τηλεόραση να λέει ότι αύριο θα είναι η πιο ζεστή μέρα του καλοκαιριού και μου έρχεται να πάρω τους κουβάδες και να σε κάνω λούτσα! Κορίτσια να μιλούν για ελαφριά φαγητά, φρούτα και σαλάτες.

Μου αρέσει που το καλοκαίρι σε αποσυντονίζει. Μου αρέσει που δεν μπορείς εύκολα να συνεχίσεις τη διατροφή και σχεδόν ποτέ τη δίαιτα. Σου φέρνουν το παγωτό βανίλια μπροστά σου κι εσύ το φαντάζεσαι παρέα με σουφλέ σοκολάτας ή μπράουνις και σιρόπι φράουλας. Έχεις στο σπίτι πολλά μυρωδικά και δοκιμάζεις την ικανότητα σου στα σπιτικά κοκτέιλ. Πηγαίνεις θάλασσα και καθώς γυρνάς θέλεις να φας μια ολόκληρη φέτα καρπούζι βουτώντας όλο το πρόσωπο μέσα στη φέτα. Κάπου εκεί βάζεις στο σκηνικό και τη λιωμένη μερέντα μαζί με το καρπούζι. Παίζεις ρακέτες και πεθαίνεις της δίψας. Έρχεται το βράδυ και νιώθεις να βράζει το κορμί σου, ψάχνοντας για λίγο γιαούρτι να βάλεις στα σημεία του κορμιού σου φρόντισε ο ήλιος να σου κάψει. Και είναι η στιγμή που κάθεσαι στο μπαλκόνι με τη μυρωδιά από το φιδάκι να έχει πλημμυρίσει όλη την ατμόσφαιρα. Και σου έρχεται η ιδέα να βάλεις στο πάτωμα λίγα μαξιλάρια μήπως μπορέσεις και ξαπλώσεις πάνω τους, έτσι για να δροσιστείς λιγάκι! Το καλοκαίρι απλά ερωτεύεσαι. Ή μήπως το μισείς;

ΥΓ.1: Και τώρα θέλω κάτι απο σένα. Θέλω να πας κάτω κάτω χαμηλά στο άρθρο, να κάνει κλικ μέσα στο κουτί με τίτλο «Υποβολή Σχολίου» και μου πεις ποιά είναι η αγαπημένη σου συνήθεια του καλοκαιριού. Να βάλεις το email σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις. Να μου πεις τι είναι αυτό που γουστάρεις τρελά να κάνεις τους τρεις καυτούς μήνες του καλοκαιριού. Τι είναι αυτό που όλο το χειμώνα περιμένεις να κάνεις το καλοκαίρι, και όταν έρθει το καλοκαίρι ορμάς για να το προλάβεις.

ΥΓ.2: Πάρε φίλο, φίλη, παρέα ή ότι άλλο θέλεις και βγες. Υπάρχουν τόσα πράγματα να κάνεις το καλοκαίρι, τρέξε να προλάβεις γιατί θα φύγει χωρίς να καταλάβεις.

ΥΓ.3: Και κάνω την αρχή και σου λέω ότι αγαπημένη συνήθεια είναι να κάνω βράδυ βόλτα με ποδήλατο σε γειτονιές με σπίτια μονοκατοικίες. Να περνάω από τα μπαλκόνια τους και να τους βλέπω μαζεμένους να συζητούν, να φωνάζουν, να αγκαλιάζονται, να τρώνε, να παίζουν χαρτιά, επιτραπέζια. Βλέπεις πολύ περισσότερη ποικιλία απ’ όση μπορείς να φανταστείς. Και είναι ωραίο γιατί οι ανοιχτές πόρτες & παράθυρα δείχνουν την αρχή και τη λήξη του καλοκαιριού. Και τις θέλω πάντα ανοιχτές. Τεντωμένες διάπλατα να δείχνουν πρόθυμες να σε βάλουν μες στο σπιτικό τους.

ΥΓ.4: Μη ξεχάσεις να μου πεις το δικό σου αγαπημένο και έχε κατά νου ότι οι τρόποι που μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί είναι αρκετοί. Μπορείς να αφήσεις σχόλιο κάτω από το κείμενο, να στείλεις mail στο email μου που βλέπεις πάνω πάνω αλλά και προσωπικό μήνυμα στο inbox του fb.

ΥΓ.5: Το μυαλό μου τρέχει και πετά. Πετά και τρέχει και δεν ξέρω πότε θα επιστρέψω με νέο ποστ γιατί με τραβολογούν οι θάλασσες, τα καρπούζια και τα δροσερά κοκτέιλ, οι πτώσεις από βράχο που τόλμησα να κάνω και το σερφ που δοκίμασα μόλις χθες(oops! εδώ κάποιος πρέπει να μου θυμίσει ότι έχω να κλείσω κείμενα). Ξέρω όμως ότι θα είμαστε σε διαρκή επικοινωνία γιατί μου το δείχνεις κάθε μέρα με τον τρόπο σου και σε ευχαριστώ πραγματικά για το κάθε τι που λες. Που μου μοιράζεσαι την ανησυχία σου, τα νεύρα σου, τις διαφωνίες σου, τις επιθυμίες σου και τις χαρές σου.

*αν κάνουμε όλοι μαζί ταυτόχρονα μια δυνατή ευχή για να κρατήσει περισσότερους μήνες το καλοκαίρι λες να πιάσει;

Φιλιά, Αντριάνα!

14 comments

  1. αντριάνα, αυτό που μου λείπει απίστευα το χειμώνα, που με φέρνει στα όρια της κατάθλιψης είναι το ότι δεν υπάρχουν στιγμές που θα βρεθώ κοντά στη φύση.
    αυτό που μου δίνει το καλοκαίρι, είναι ακριβώς αυτό που μου λείπει το χειμώνα συν αυτό το τεράστιο φως, ο ήλιος που λιώνει μεν τα πάντα αλλά σε κρατάει σε μια ενέργεια, πως να το κάνουμε.

    αυτό που θέλω να κάνω αυτό το καλοκαίρι είναι να βρεθώ πολύ περισσότερο χρόνο στη θάλασσα από ότι παλιότερα.

    θάλασσα, θερινό σινεμά, βιβλίο, καφέδες και να μη σκέφτομαι τίποτα, το μυαλό στο off

    πολύ χαίρομαι για όλες τις ενδιαφέρουσες ασχολίες σου. take your time που λένε και οι Άγγλοι κι εμείς κάπου εδώ γύρω θα είμαστε πάντα 😉

    1. Αυτό ακριβώς είναι, ο ήλιος σε κρατάει σε εγρήγορση. Όλα αυτά που περιγράφεις μου αρέσουν..η θάλασσα,το σινεμά,τα βιβλία,οι καφέδες κι έτσι να μπαίνει ο διακόπτης στο off για να κλείνει το μυαλό και κάθε σκέψη. Καλο απόγευμαααα

  2. Παραλία πορτοκάλι το καλύτερο μου
    ομπρέλα μεσα στην θαλασσα 3 η ωρα πολυθρόνα ναι και ο καφες να εχει πολλά παγάκια από το Αμερικάνικο ψυγείο που κρατα παγάκια 2 μερες χαλάλι τοτε η μικρη περιουσία που ξόδεψα να το πάρω χαμογέλα….κάθε πέρυσι και καλύτερα όμως .Αντριανα .όλα κλειστά κινητά κλπ αυτοί που σε αγαπούν ξέρουν που είσαι και γιατί ..
    .Αγαπημένη συνήθεια φωτιά στην παράλια το καλύτερο μου.. αγαπημένη παραλία ..Μελανι ,ποτιστικά Αργαλαστη βολος,πλατιά άμμος κοντα στα κόκκινα νερά καβουροτρυπες ,Αλυκή θασου,ελαφονησος ,και αλλες πολλές καλές παραλίες..
    Καλές βουτιές χαρά μου..
    Υ.Γ
    δεν περνούμε ποτέ μαζί μας παρέα που δεν αξίζει νόμος

    Καλημερα αααααα

    1. «κάθε πέρυσι και διαφορετικά» θα έλεγα… όσο για τα κινητά, πραγματικά το απολαμβάνω όταν είναι κλειστά γι’ αυτό όταν πάω διακοπές ή εκδρομές είναι ΠΑΝΤΑ έτσι. Τι όμορφες παραλίες είναι αυτές, πραγματικά ωραίες!! Καλές βουτιές Δημήτρη..κι όσο για το ΥΓ σου, συμφωνώ απόλυτα. Απόλυτα όμως!!! Καλο απόγευμαααα

  3. Το καλοκαίρι με τις ξάστερες νύχτες μ’αρέσει να κάθομαι στο pc παρέα με στοίβες κοακόλες ζίρο και τζάνκ φούντ και να λιώνω στα αγαπημένα μου παιχνίδια,ή να κωλοβαράω με τις ώρες στο reddit ή να μιλάω με τους φίλους μου στο mIRC.
    Δεν ξέρω αν το έχω ξαναγράψει,αλλά απορώ τί πάτε και κάνετε στις παραλίες.
    Ήλιος,άμμος,παιδιά,σκυλιά,ρακέτες,μπάλες,ξένοι ολούθε…και συνήθως δεν πιάνει και το wifi.
    Επίσης έχω μια απορία:
    Τελικά, ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΡΑΚΕΤΕΣ ;;

    P.S επειδή πολλάκις έχω πέσει θύμα λογοκρισίας και εγώ,και φίλοι μου στους οποίους σύστησα το εν λόγω βλόγιον,ήθελα απλά να αναρωτηθώ..
    Γιατί έτσι ρε Αντριάνα; Δεν επιθυμείς το feedback σε όσα γράφεις;

    P.S.2 συγνώμη για την προσφώνηση «ρε» είναι επειδή σε θεωρώ τρόπον τινά «δικό μου άνθρωπο» πλέον

    1. «το καλοκαίρι με τις ξάστερες νύχτες» αυτό μου άρεσε πολύ! Έτσι ακριβώς είναι οι νύχτες του καλοκαιριού. Όσο για το wifi μα πραγματικά δηλαδή, ούτε καν 3G δεν πιάνει ώρες ώρες!
      PS. Εννοείται πως επιθυμώ το feedback, αν όμως κάποιος θέλει να κάνει μαζί μου ολόκληρη κουβέντα και όχι απλά να αφήσει το σχόλιο του μπορεί να μου στείλει mail (γι’ αυτό εξάλλου το έχω και πάνω πάνω). Όσο για το ότι το σύστησες, το γνωρίζω εδώ και αρκετό καιρό. Παρόλο που εξακολουθώ να αναρωτιέμαι γιατί. Καλο απογευμααα:)

  4. Pragmati einai uperoxo to kalokairi…..Eidika stin Ellada kai genika opou exei toso polu ilio einai gemato xegniasia kai xamogelo…..eite pas gia mpanio to proi eite vgeis mia volta exo to vradu dn exeis kai polla sto mualo s……gt osa provlimata kai na exeis otan exo exei fos kai ilio ta antimetopizeis me perissoteri aisiodoxia…….Kai nai kai emena mou aresei polu na kathomai me tis ores sto pc kai na paizo i na vlepo ateleiotes ores tainies kai epeisodia apo seires….alla auto mporo na to kano aneta kai to xeimwna otan exo exei kruo i vrexei kai den mporo na kano kati allo….alla to kalokairi sou dinei ti dunatotita na ertheis se epafi me ti fusi kai na dokimaseis diaforetika pragmata….p.x. serf opos edeixe i antiana i oreivasia i kati pou den exeis kanei mexri tora………kai epipleon auto to karpouzi re paidia einai toso teleio…..;)

    1. Ξέρεις τι θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνω; Κατάδυση! Όσο για το serf απλά καταπληκτικό. Πρέπει κάποια στιγμή να κάνουμε κι ένα ποταμίσιο μπάνιο. Μη σου πω κιόλας ότι επιβάλλεται! Αρκεί βέβαια πρώτα να βρούμε το ποτάμι….

  5. Εντάξει ας κάνουμε την ευχή για το καλοκαίρι αλλά μπορούμε να αφήσουμε την ζέστη απ’ έξω;
    Εγώ το καλοκαίρι λατρεύω να κάθομαι στην θάλασσα και να ονειρεύομαι καθώς μπαινοβγαίνω στο νερό. Και ξαφνικά να βουτάω για να βρω αστερίες και κοχυλάκια. Μου αρέσει τόσο πολύ αυτό.
    Αχ ανυπομονώ να περάσει η εβδομάδα να φύγω για διακοπές!! Εύχομαι αν και μέσα καλοκαιριού πια να περάσει ήρεμα και όμορφα και το υπόλοιπο καλοκαίρι 😀

    1. Γιατίιι;; και η ζέστη έχει τη χάρη της. Απλά ίσως όχι τόση. Αντηλιακό να μη ξεχνάς DQueen!! Καλές διακοπές να έχεις, περιμένω φωτογραφίες. Φιλιααα…

    1. εμείς με sleeping_bag και με καρπούζι θα κάνουμε το γύρω των νησιών, θα σε έχω σαν κινέζικη βεντάλια και στο γραφείο δεν θα ξαναπάς. Αααααα κρουαζιέρα θα σε πάω, ααααα Μύκονο και Σανταρίνη, ααα σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοι..

  6. Είδα τη φωτογραφία της κορυφής κι αναγνώρισα την Πάργα. Στο http://vasiliscaravitis.blogspot.gr/search?updated-max=2010-09-11T10:37:00%2B03:00&max-results=30&start=29&by-date=false
    έχω βάλει δύο πανοραμικές της Πάργας… ‘Ισως σε ενδιαφέρει να τις δεις.
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και η γραφή σου!

    1. Καλησπέρα Epicuros:). Ναι της Πάργα είναι σωστά κατάλαβες. Είναι τραβηγμένη από το ξενοδοχείο που έμενα κι αν θυμάμαι καλά είναι χωρίς ζουμ. Είδα το blog σου και πολύ μου άρεσε! Έχουν πολύ ωραία χρώματα όλες οι φωτογραφίες σου και μου άρεσε που είδα τόση θάλασσα και καλοκαιρινό στυλ στις φωτογραφίες της Κρήτης…καλοκαίρι βλέπεις;). Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια:). Καλημέραα

Σχολιάστε

