Είσαι εδώ;

Ξέρεις..εδώ και καιρό ήθελα να γράψω για κάτι. Ίσως γιατί έπρεπε να αποφορτίσω το μυαλό μου από αυτή την κατάχρηση σκέψεων πάνω σε αυτό.

Η αφορμή ήρθε από ένα link. Link ενός ραδιοφωνικού σταθμού που εδώ και μέρες περίμενα να ξεκινήσει. Εκεί που το ταξίδι ξεκινάει με προορισμό το ίδιο το ταξίδι, με ραντεβού στην ίδια την «Ιθάκη» του καθενός μας και μια ευχή για ένα καλό ταξίδι.

Ήταν χειμώνας πριν πεντέμισι χρόνια ακριβώς, Παρασκευή, κι εγώ χαμένη μέσα σε βιβλία ξένων γλωσσών χωρίς να βγάζω άκρη για το τι πρέπει να διαβάσω τώρα και τι μετά. Μπροστά σε έναν υπολογιστή, με το λεξικό ανοιχτό μπροστά μου, με το ρολόι να φτάνει στις 23:30. Εκεί που η ραδιοφωνική εκπομπή ήταν στη μέση ακριβώς, πριν τα περίεργα μεσάνυχτα. Μιάμιση ώρα ακριβώς, πριν χαιρετήσει την Αθήνα, τον Πειραιά κι εσένα, όπου κι αν βρίσκεσαι.

Καθόμουν στο σπίτι με παρέα και πιάνει ξαφνικά το αυτί μου μια αφιέρωση στο ραδιόφωνο που προοριζόταν για μένα. Πάγωσα, τα έχασα και έκανα κανένα δίλεπτο να βγάλω μιλιά. Εμένα; Έκαναν τέτοια αφιέρωση σε μένα; Σε αυτό το ραδιόφωνο, σε αυτήν την εκπομπή; Όχι κάποιο λάθος γίνεται..Δεν άκουσα καλά. Μα εσύ; Μου έκανες αφιέρωση εσύ, εκεί;

Ναι..μου είχε κάνει αφιέρωση Εκείνος, εκεί. Εκεί που την ίδια ακριβώς στιγμή άκουγε με παρέα ο (λίγο πριν τον γνωρίσω) καλύτερος μου Φίλος αυτήν την εκπομπή. Που συμπτωματικά ο ένας από την παρέα του γνώριζε Εκείνον, από χρόνια πριν.

Και μετά από 4 μήνες ακριβώς, συνομιλώ τυχαία μαζί του σε ένα chatroom και γνωρίζω τον Φίλο μου. Κάνοντας εκείνος την εξής ερώτηση-κεραμίδα «Είσαι η Αντριάνα που της έκανε αφιέρωση πριν μερικούς μήνες στο loveradio κάποιος;». Ναι, ήμουν η Αντριάνα. Αυτή που τότε για λίγα λεπτά ένιωσε σαν βασίλισσα. Για δύο λόγους: που μου έκαναν τέτοια αφιέρωση σε αυτόν σταθμό και που με τον Φίλο γνωριστήκαμε ταυτόχρονα τυχαία, γνωρίζοντας ήδη εκείνος εμένα μέσα από την αφιέρωση.

Όλα αυτά που έγραψα παρά πάνω είναι αναμνήσεις και σκέψεις. Σκέψεις που τις σκέφτομαι σχεδόν καθημερινά, ίσως γιατί τελικά υπεραγαπώ κάποιους ανθρώπους.

Όσοι φίλοι κι αν έρθουν, όσες σχέσεις κι αν δημιουργηθούν αργότερα, κανένας άνθρωπος δεν αντικαθιστά κανέναν. Κάθε ένας είναι ξεχωριστός και αυτή η αρχή πονάει. Πολύ. Γιατί όσο πιο ξεχωριστούς τους βλέπεις, τόσο πιο κοντά σου τους θέλεις.

Και είναι η στιγμή που τρέχεις να βουτήξεις στην αγκαλιά του για να πεις ένα απλό ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια αφιέρωσης, ή απλά βάζεις με το ζόρι το Φίλο σου στο τραπέζι για να σου πει εξονυχιστικά τα νέα για την καινούργια του κοπέλα -κι εσύ ακούς με πλήρη αφοσίωση-.

Ναι, όπως κατάλαβες πιστεύω ότι υπάρχει φιλία μεταξύ των δύο φίλων, αρκεί ο ένας να μη θέλει να βγάλει τα μάτια του άλλου. Αλλά δεν ξέρω αν κατάλαβες όλο το σκηνικό που περίγραψα, γιατί τώρα που το ξαναδιαβάζω το βλέπω κάπως μπερδεμένο.

Το σημείο G…της μουσικής. Αυτό. Και μόνο αυτό.

Είναι.από.αυτά.τα κείμενα που μόλις τα γράψεις ακολουθούν λιγά λεπτά σιωπής και μετά πατάς ευλαβικά «αποθήκευση προσχεδίου». Και μένει εκεί, στα στοκ. Και γιατί το δημοσίευσα; Δεν ξέρω. Ίσως γιατί ήταν ο τελευταίος τρόπος να αγαπήσω τις σκέψεις μου για να δω θετικά το σκηνικό. Αλλά όχι..ούτε τις θέλω, ούτε μου άρεσει το σκηνικό της απώλειας. Απλά δεν μου αρέσει.

Φιλιά, Αντριάνα!

10 thoughts on “Είσαι εδώ;

  1. γράφεις
    Όσοι φίλοι κι αν έρθουν, όσες σχέσεις κι αν δημιουργηθούν αργότερα, κανένας άνθρωπος δεν αντικαθιστά κανέναν. Κάθε ένας είναι ξεχωριστός και αυτή η αρχή πονάει. Πολύ. Γιατί όσο πιο ξεχωριστούς τους βλέπεις, τόσο πιο κοντά σου τους θέλεις.

    Και λέω πόσο σωστά τα λες….
    Άρε μοναξιά ακάλεστη πάντα έρχεσαι από το πουθενά και τότε εχω ανάγκη όλους αυτούς που πέρασα καλά η το αντίθετο και με έμαθαν όμως να αντέχω στα δύσκολα..Ναι Αντριανα…

  2. Θα συμφωνήσω με το Δημήτρη.
    Και θα συμπληρώσω πως όπως είχε πει ένας άλλος φίλος, φιλία μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας υπάρχει, όταν έχουν ξεπεράσει το σεξουαλικό θέμα.
    Επίσης, όπως κάπου διάβασα, όταν ο ένας αποκλείει τον άλλον για κάποιο λόγο πχ τον βλέπει άσχημο!

    Τα υπόλοιπα δε τα πολυκατάλαβα για να είμαι ειλικρινής. Δηλαδή γιατί δεν είναι στη ζωή σου; Υποψιάζομαι βέβαια διάφορους λόγους, αν και για αυτό έχω να πω, υπάρχει η περίπτωση να μην ήταν αμοιβαία τα συναισθήματα, κι ακόμη μια περίπτωση, να ήταν μια φάση η οποία έληξε, όλα δεν έχουν μια ημερομηνία λήξης;

    καλησπέρα Αντριάνα

    1. Δεν ξέρω αν έχουν όλα ημερομηνία λήξης…αν ήταν στο χέρι μου δεν θα είχαν ποτέ.

      Σωστά..μπορούν να είναι αρκετοί οι λόγοι που κρατάει μια φιλία μεταξύ των 2 φύλων και να μη μετατραπεί στο σεξουαλικό. Αλλά και από την άλλη, δεν μπορεί να εγγυηθεί με σιγουριά κάποιος ότι δεν θα γίνει κι αυτό κάποια στιγμή στο μέλλον.

      Καλημέρα κι από δω:)

  3. Το αγαπώ αυτό το κείμενο σου. Μην με ρωτήσεις γιατί!!
    Και εγώ ακούω φανατικά loveradio…
    Να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι και ένα γλυκό μήνα Αντριάνα μου! Φιλάκιαα!

    1. χαίρομαι Dqueen που σου άρεσε το κείμενο μου:). Τον ακούω εδώ και χρόνια τα βράδια, στο σχολείο…στο πανεπιστήμιο…καλοκαίρια στη βεράντα…με το αυτοκίνητο βόλτα στο κέντρο της Αθήνας…Και αγαπημένη στιγμή τα Χειμωνιάτικα βράδια, εκεί που όλο και κάποια εργασία θα δουλεύω καθισμένη οκλαδόν στο πάτωμα με ζεστή σοκολάτα ή μακαρόνια κι έξω να βρέχει.

      Καλημέρα:)

  4. και βέβαια υπάρχει φιλία, ανεξαρτήτως ερωτικής έλξης ή όχι… και τι είναι φιλία λοιπόν, για να αποκλείσουμε το ερωτικό; τα τελευταία χρόνια νιώθω περισσότερο άνθρωπος, απομακρύνομαι από ταμπέλες, από στεγανά, κάνω λάθη, μαθαίνω. κι έμαθα πως δε θέλω να βάζω ταμπέλες και φόρμες στους ανθρώπους, άλλα μετράνε…

    καλό υπόλοιπο καλοκαιριού 🙂

    1. Αυτό ακριβώς!!! Πόσο συμφωνω μαζί σου… . Ίσως τελικά και οι σχέσεις να γίνονται πιο ουσιαστικές όταν βγαίνουν οι ταμπέλες, γιατί οι ταμπέλες είναι ένα είδος τίτλου που σε περιορίζουν μέσα σε ένα ορισμό και ενίοτε σου επιβάλλουν τα χαρακτηριστικά του. Μετράνε όμως, ο κόσμος γύρω της επιζητά, ίσως γιατί είναι πιο εύκολο να χειριστεί πράγματα με ξεκάθαρους ρόλους.

      καλημέρα:)

  5. Με αυτο που εγραψες με έβαλες στην θέση της-του για εκείνη την αφιέρωση!!πρεπει να είναι κάτι πολυ ξεχωριστό κομμάτι αυτο που είχε γίνει τότε για 2 λόγους.Ο πρώτος θα είναι ότι κάποιος σου έκανε αφιέρωση σε εναν ραδιοφωνικό σταθμό που θα το άκουσαν αρκετά άτομα και ο δεύτερος λόγος που γνωρισες τον φίλο σου!!:)
    Κλείνοντας και εγω θα ήθελα να συμφωνήσω με τους υπόλοιπους αλλα και με σένα ότι ΝΑΙ υπάρχει φιλία μεταξύ γυναίκας και άντρα αλλα και κοπέλας με αγόρι αρκεί να μην παραβιάζονται τα εγω του καθενός!!!
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια!
    U.t.W.m

    1. «…αρκεί να μη παραβιάζονται τα εγώ του καθενός!!!!» μου άρεσε αυτό. Κι όσο για τα άτομα, εεεεελα βρε..σιγά! Μερικές χιλιάδες μόνο 😛 . Κι όσο για το φίλο μου, είδα για μια ακόμη φορά το πόσο μικρός είναι ο κόσμος.

      Τα φιλιά μου:*)

Σχολιάστε

