Γράμμα τελικό…

Ξέρω ξέρω φίλη μου..θα αναρωτιέσαι γιατί είμαι τέτοια μέρα εδώ στα διαδικτυακά εδάφη και δεν βρίσκομαι χαμένη σε κάποια αχανής όαση του Αιγαίου δαμάζοντας τα κύματα με κάποια σανίδα του σερφ ή κάνοντας πεζοπορία σε κάποιο τιμημένο μυστικό πέρασμα της ραχοκοκαλιάς του τόπου των Δώδεκα Θεών. Όχι ότι αυτό το καλοκαίρι δεν έχει στεφτεί με επιτυχία «Εκτόνωση Καλοκαιριού», ούτε το ότι δεν κατάλαβα πως πέρασαν κιόλας οι μέρες και φτάσαμε ήδη Δεκαπενταύγουστο αλλά φίλη μου δεύτερη ψύξη στο ίδιο καλοκαίρι δεν παλεύεται.!.! Δεν παλεύεται με τίποτα σου λέω… Σε ένα beach party πήγα κι εγώ να πιάσω το βράδυ του καλοκαιριού και γύρισα πίσω σαν σίγμα τελικό. Τώρα βέβαια θα αναρωτιέσαι πάλι πως κατάφερα εκεί να πιαστώ αφού όλα είναι ανοιχτά χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ρεύμα αλλά πραγματικά δεν ξέρω να σου απαντήσω. Δεν έχω ιδέα… Και όχι φίλη μου δεν αντέχω πάλι θερμοφόρες, ούτε να ψήνομαι στα σαραντάρια του καιρού και να μη μπορώ να ανοίξω καν το aircodition. Είναι από αυτές τις στιγμές που το κεφάλι σου κοντεύει να σπάσει και κρατάς με το ζόρι τα μάτια σου ανοιχτά ίσα ίσα για να βλέπεις.. κι αυτή η ησυχία του σπιτιού καθώς κάθεσαι μόνη στο μπαλκόνι αφήνει ελεύθερο το ηχητικό πεδίο για τα τζιτζίκια και τα τριζόνια να φτιάξουν το κονσέρτο του ενώ εσύ μπαίνεις ανάμεσα τους με τις δικές σου μελωδίες ή ακόμη και με το τίποτα. Και εδώ θέλω να μου δώσεις τη δική σου μελωδία, τα δικά σου λόγια που φτιάχνουν το τραγούδι. Κι αν δεν κατάλαβες τι εννοώ, θέλω να μου αφήσει από κάτω στα σχόλια το δικό σου αγαπημένο τραγούδι που ταιριάζει στην όψη του καλοκαιριού. Αυτό που το ακούς και σε πηγαίνει σε όλα αυτά που αποτελούν το καλοκαίρι και το’ χεις μάθει πλέον. Βάζεις το όνομα σου, το email σου και αφήνεις το τραγούδι σου. Έστω και γενικά το αγαπημένο σου..

ΥΓ.1: Έχω πιάσει ημερολόγιο φίλη. Και τί σημαίνει αυτό; Πολλά και διάφορα. Ο μικρός πρίγκιπας στο εξώφυλλο χαμογελάει πονηρά κλείνοντας μου το μάτι του κι αφήνει όλο και περισσότερες μέρες να φανούν κάτω από την μπέρτα του δείχνοντας μου όλα τις υποχρεώσεις που θα αρχίσουν να τρέχουν πριν καν πιάσουμε επίσημα φθινόπωρο.

 

ΥΓ.2: Στο λέω συχνά αλλά ισχύει…μου αρέσει το καλοκαίρι. Ο χειμώνας για να βγει θέλει παρέα, θέλει εργασία, θέλει να έχεις διάθεση για δράση και αντίδραση και ο χειμώνας αυτός θα είναι βαρύς και δύσκολος και θέλω την παρέα σου. Όπως λέει και μια φίλη_συνάδελφος, γεμίζω μπαταρίες και απόθεμα γιατί ξέρω ότι ακόμη και η καβάτζα γρήγορα θα τελειώσει. Γι’ αυτό φίλη μου τρέξε στη θάλασσα όσο καιρός σου μένει. Βγες να περπατήσεις, πάρε το ποδήλατο να κάνεις διαδρομές, φτιάξε σπιτικά κοκτέιλ με μυρωδικά από τις γλάστρες σου, φάε ένα παγωτό παραπάνω, πήγαινε στο γήπεδο να τρέξεις και να σε χτυπήσει το βαδυνό μελτέμι. Κάνει κάτι τέλος πάντων!!! Κάτι που όσο περνάει ο καιρός και μικραίνει η μέρα τόσο θα το σκέφτεσαι για να το κάνεις.

 

ΥΓ.3:Κι έτσι πως έμεινα σήμερα μέσα με τον πονοκέφαλο να χτυπάει καμπάνες, διάβασα ένα άλλο «μαγικό» βιβλίο της συγγραφέας που εμπνεύστηκε τη lalaland αλλά όχι αυτό. Βιβλίο με όμορφο χρωματιστό εξώφυλλο, ρίγες και παλιό παραδοσιακό καθρέφτη με τίτλο «Η πιο παράξενη ιστορία του κόσμου» ή αλλιώς «πως μια πριγκίπισσα και ένα αγόρι γύρισαν τη γη σε μία νύχτα» της Αλεξάνδρας Κ*, εκδόσεις Πατάκη.

 

ΥΓ.4: Θα επανέλθω κάποια στιγμή με κείμενο που θα μιλάμε για αυτήν την «Εκτόνωση Καλοκαιριού» αλλά μέχρι τότε θέλω να θυμηθείς τη δική σου αγαπημένη στιγμή του φετινού καλοκαιρού για να κουβεντιάσουμε εκείνα, τότε, μαζί παρέα. Ενώ τώρα θέλω το τραγούδι σου, όποιο κι αν είναι αυτό..έτσι για να σπάσεις τη μονοτονία μου και να κάνουμε ένα μικρό σαμποτάζ στα τζιτζίκια που μόνο παρτιτούρες δεν κρατούν.

Φιλιά, Αντριάνα!

 

15 comments

  1. Όταν ακούω αυτό το τραγουδάκι στο ραδιόφωνο, εκεί αρχές Ιουνίου, χαμογελώ! Ξέρω πως πια ήρθε το καλοκαίρι. Είναι για μένα, όπως ο κούκος για την άνοιξη.
    Στο έχω ξαναπεί, είμαι παιδί του χειμώνα. Μα το φετινό καλοκαίρι, ήταν ωραίο. Είχε άσχημες στιγμές και άσχημα γεγονότα, μα τα ξεπερνώ και περνώ την κάθε μέρα του απολαμβάνοντας, θάλασσα, στιγμές, χρώματα και το μελτεμάκι.
    Θα μου λείψει το καλοκαίρι, ξέρω πως σε εσένα θα λείψει πιο πολύ γιατί εσύ το αγαπάς κιόλας αλλά σκέψου πως αν περάσουν τα Χριστούγεννα, μετά έρχονται γρήγορα τι νομίζεις … χαχα!
    Φιλάκια και περαστικούλια σου!

    1. Drama Queen η ταχύτητα σου με ξαφνιάζει..:) Είναι ωραίο τραγούδι αυτό με διαχρονική αξία. Όσα χρόνια κι αν πέρασαν από τότε που βγήκε, ακούγεται ακούραστα. Καλό βράδυ:)

  2. Και μπαίνω κι εγώ στα σχόλια βάζοντας αυτό…

    Δεν ανήκει στα τοπ αγαπημένα αλλά ίσως το πιο κατάλληλο στο Κυριακάτικο βράδυ που μόλις έγραψα αυτό το άρθρο. Ατμοσφαιρικό χωρίς πολλά περιττά..

    1. Σαλονίκης συγκρότημα γυμνές πατούσες…:) Όντως καλοκαιρινό. Την καλημέρα μου κι ευχαριστώ για τις ευχές σου:)

  3. Είμαι ένα τίποτα αλλά η καλημέρα είναι της καρδιάς μου …Ναι χωρίς περιττά…Περαστικά σου.

    1. «Είμαι ένα τίποτα αλλά η καλημέρα είναι της καρδιάς μου » διακρίνω στον ορίζοντα μια πεσμένη φάση ή είναι η ιδέα μου;; :/

      Καλημέρα Δημήτρη:):):):)

    1. Διαβάζω το σχόλιο σου στις 12:40 τη νύχτα και προσπαθώ να φανταστώ πως θα είναι η συνέχεια… Με εφιάλτες γεμάτους αίματα; Με πριόνια να κόβουν ζωντανούς ανθρώπους ή με δεμένες γυναίκες σε καταπράσινα (μέσα στη μούχλα δηλαδή) αραχνιασμένα δωμάτια; Γιατί οΚ, με ένα τέτοιο βίντεο (που ναι ναι κατάφερα να το δω μέχρι το τέλος) ενδεχόμενο ήρεμου ύπνου δεν παίζει. Και τώρα αυτό είναι καλοκαιρινό κι ανάλαφρο;! …αλλά για να το λες.

  4. Καλησπέρα Αντριάνα , αν δεν με προλάβαινε η γυμνές πατούσες θα έβαζα τα καλοκαιρινά ραντεβού , αλλά αφού το έβαλε (γαμώτο με πρόλαβε) εγώ λέω να βάλω:

    PS1. Λατρεύω μικρό πρίγκιπααααααααααα!!

    PS2. Μπα εγώ είμαι παιδί του χειμώνα. Φίλοι,επιτραπέζια, ταινιούλες, αγαπημένος, τζάκι, αγκαλιές , χουζούρεμα (νομίζω ότι έχεις την εικόνα ).

    PS3. Σου στέλνω τις ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση.
    Παρήγγειλα τις 50 αποχρώσεις του γκρι και περιμένω να μου έρθει από μέρα σε μέρα.

    PS4. Αναμένουμε…

    Φιλιά!!

    1. Μα τι τελειες εικόνες τι λόγια…πραγματικά καλοκαιρινό κ ανάλαφρο!!! Πριν λίγο τελείωσε το βραδυ μου έπειτα απο μια σκληρή μάχη με memory και scrambble οπότε μπορείς να φανταστείς πόσο μου αρέσουν αυτά που περιγραφεις…αν κ οταν το τζάκι έχει κάνει κάρβουνα δεν μπορώ να αντισταθω με τιποτα στα παιδάκια στα καρβουνα, ειδικά αν εχει +κόκκινο κρασί… Την καληνύχτα μου:*)

  5. Hmmmm….dn xerw an mporw na vrw ena monadiko tragoudi gia na perigrapsw to pws niwthw ta kalokairia….isws exartatai kai apo to pote tha me rotiseis….kai kathe xrono tha sou apantisw kai kati diaforetiko…analoga me to poio exw akousei perissotero kai to poio einai ekeino pou me anevazei pio polu….pantws tha mporousa na po pos se genikes grammes auto einai to tragoudi twn perissoterwn kalokairiwn mou…:)

    1. Sti mama mou aresei auto, opos kai to la luna. S’ emena pali fetos to kalokairi mou kollise i Lana Del Ray kai den mporo na katalavo to giati… eidika o stixos autou tou tragoudiou(!!!!) tha mou peis, i melodia paei piso(?), oxi, alla…

  6. Τελευταία και καταϊδρωμένη έρχομαι κι εγώ να σου αφιερώσω το πιο καλοκαιρινό- τρελό- διασκεδαστικό τραγούδι του δικού μου καλοκαιριού μεταφέροντας εκεί σε σένα όχι μόνο τα πολύ γνωστά θετικά vibes μου αλλά και τις πιο καλές και καμμένες από αλμύρα αναμνήσεις μου….Φιλιάαααααααα!

    1. …omg!!! Που με πήγες;; Στο πρώτο έτος, πατημένες και οι τρεις από τον κόσμο μπροστα στη σκηνή να ξεροσταλιάζουμε περιμένοντας τους Vegas. Αυτοί να βγαίνουν μετά από 3 ώρες αναμονή για να πουν 5 τραγούδια!! …omg(again). Φιλιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Σχολιάστε

