Is that true…? *

Να κάθομαι με γυμνές πατούσες στον πάγκο της κουζίνας

κι εσύ να μαγειρεύεις χωρίς να με αφήνεις να αγγίξω κάτι.

Να πίνω από το ποτήρι μου και να βλέπω τα μάτια σου

πάνω από τον κύκλο του ποτηριού.

Να με παίρνει ο ύπνος στον καναπέ με την τηλεόραση ανοιχτή

γιατί περίμενα εσένα που άργησες να γυρίσεις.

Να έρχεσαι από τη δουλειά και να κάνεις ένα τελευταίο τσιγάρο

καθισμένος στην πολυθρόνα λίγο πριν κοιμηθείς δίπλα μου.

Να με πηγαίνεις αγκαλιά στο κρεβάτι και να μυρίζω τον καπνό

από το στόμα σου καθώς πας να με φιλήσεις.

Να ξυπνάω το πρωί από τον ήχο της πόρτα καθώς κλείνει

φεύγοντας ξανά για την δουλειά σου.

Να αγγίζω το χέρι σου και να βλέπω τις άκρες των δαχτύλων σου

να σκεπάζουν τις δικές μου.

Να ακουμπάω με τα χέρια μου τα κοντά μαλλιά σου και το στόμα σου

να φιλάει απαλά κι αθόρυβα τη χωρίστρα των μαλλιών μου.

Να με αγκαλιάζεις σφιχτά όταν ο ύπνος μου γίνεται ανήσυχος.

Να με ρωτάς απλά αν περνάω καλά και εγώ να σου απαντάω ψιθυριστά

«μαζί σου περνάω παντού καλά».

Να κοιμάσαι βαριανασαίνοντας και απλά να κάθομαι δίπλα σου

για να βλέπω την ηρεμία της μορφής σου.

Να χάνομαι μέσα στο μεγάλο σου ύψος κουλουριασμένη σε

μια τεράστια για μένα αγκαλιά.

Να ξεσπάω νευριασμένα πάνω σου κι εσύ με μία κίνηση

να με σταματάς αμέσως.

Να παρατηρώ το κάθε τι που θέλεις να μου δείξεις και να έχεις

την υπομονή για πολλές επαναλήψεις.

Να νευριάζεις μαζί μου λέγοντας ξεκάθαρα αυτό που θέλεις να γίνει.

Να με κοιτάς και να βλέπεις Εμένα.

Να σε κοιτώ….και να βλέπω Εσένα.

 

*…is that true?

Φιλιά, Αντριάνα!

 

Photo by: pinterest_efi anesti

 

 

11 comments

  1. Πόσο όμορφο είναι να περιγράφει κάποιος το ιδανικό, γιατί στην ουσία αυτό περιέγραψες. Πολύ κομψά και πολύ άμεσα και παραστατικά.
    Όσο για το τραγούδι , αγαπημένο.
    Νομίζω ότι το συγκεκριμένο είναι από τα καλύτερα κείμενα σου.
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα. Μάκια!

    1. Και να φανταστείς, έγραψα αυτό το κείμενο χωρίς να έχω το «ιδανικό» στο μυαλό μου. Ήθελα να αποτυπώσω τη μαγική στιγμή της σχέσης που βρίσκεται στο απόγειό της. Τα παραπάνω σκηνικά μπορούν να αλλάξουν αλλά και πάλι αυτά που θα αντικαταστήσουν θα συμβολίζουν τη στιγμή που ξέρεις ότι ό,τι κι αν έρθει στο μέλλον θα είναι απλώς λίγοτερο από αυτό που ήδη ζεις τώρα Μαζί του. Κι αν ονομάσουμε αυτά ως ιδανικά…τότε ναι, θεωρώ ότι μια σχέση περνάει και από τα ιδανικά της. Στην αρχή; Στη μέση; Στο τέλος; Ίσως πάλι και ποτέ…

      Την Καλημέρα μου:).

  2. Τα λόγια είναι περιττά.δεν μπορω να φανταστώ κάτι άλλο για το συγκεκριμένο ποστ σου!!μου εβγαλες ενα ωραίο και ήρεμο συναίσθημα!! Καλημέρα και απο μένα!!!

    1. Κάθε φορά που θα βρω σχόλιο σου στις ενημερώσεις μου ξέρω ότι θα πιάσεις το νόημα μου! Μπαίνεις πάντα στο κλίμα που θέλω να σε βάλω, μιλάς λες και έχεις μπει ακριβώς μέσα στο περιεχόμενο του κειμένου. Με λίγες λέξεις που γράφεις…λες τόσα πολλά! Σ’ ευχαριστώ πολύ, πάρα πολύ!!!

      Καλη συνέχεια:*)

  3. «Να έρχεσαι από τη δουλειά και να κάνεις ένα τελευταίο τσιγάρο

    καθισμένος στην πολυθρόνα λίγο πριν κοιμηθείς δίπλα μου.»

    «Να ξυπνάω το πρωί από τον ήχο της πόρτα καθώς κλείνει

    φεύγοντας ξανά για την δουλειά σου.»

    ΝΑΙ ο μ***κας να δουλεύει όλη μέρα κι εσύ να πηγαίνεις από καναπέ σε κρεβάτι σαν αρκούδα.
    ΙΔΑΝΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ

    1. Ρε* συ ψυχρέ κι ανάποδε…αφού ότι κι αν διαβάζεις στο blog μου, δεν σου αρέσει σχεδόν ποτέ και σε κάθε σχόλιο (σχεδόν) παρουσιάζεις τα αρνητικά. Αφού όλα για σένα εδώ μέσα είναι στραβά, ποιος ο λόγος που μπαίνεις; Τόσο όμορφο σου φαίνεται οπτικά;!

      PS1: Δεν διευκρινίζω σε καμία σειρά μέσα στο κείμενο αν η πρωταγωνίστρια δουλεύει, αν έχει παιδιά, αν είναι ανάπηρη, αν είναι μικρή ή μεγάλη. Το άφησα τελείως στην φαντασία του κάθε αναγνώστη. Τώρα αν εσένα σου φάνηκε αρκούδα, μπορεί να παίζουν ρόλο και τα βιώματα του καθενός.

      *P.S.2 συγνώμη για την προσφώνηση “ρε” είναι επειδή σε θεωρώ τρόπον τινά “δικό μου άνθρωπο” πλέον

      1. Mα τί ρωτάς τώρα; Ρώτησε ποτέ ο Κέρμιτ ο βάτραχος τον Statler και τον Waldorf γιατί έρχονται στο show ;
        Και στο κάτω-κάτω αν σκόρπιζα αφειδώς μελιστάλαχτα κομπλιμέντα, τί ψυχρός κι ανάποδος θα ήμουνα;

  4. Ρε* συ ψυχρέ κι ανάποδε…αφού ότι κι αν διαβάζεις στο blog μου, δεν σου αρέσει σχεδόν ποτέ και σε κάθε σχόλιο (σχεδόν) παρουσιάζεις τα αρνητικά. Αφού όλα για σένα εδώ μέσα είναι στραβά, ποιος ο λόγος που μπαίνεις; Τόσο όμορφο σου φαίνεται οπτικά;!

    PS1: Δεν διευκρινίζω σε καμία σειρά μέσα στο κείμενο αν η πρωταγωνίστρια δουλεύει, αν έχει παιδιά, αν είναι ανάπηρη, αν είναι μικρή ή μεγάλη. Το άφησα τελείως στην φαντασία του κάθε αναγνώστη. Τώρα αν εσένα σου φάνηκε αρκούδα, μπορεί να παίζουν ρόλο και τα βιώματα του καθενός.

    *P.S.2 συγνώμη για την προσφώνηση “ρε” είναι επειδή σε θεωρώ τρόπον τινά “δικό μου άνθρωπο” πλέον

    Εμένα μου άρεσε η απάντηση σου και κατανοώ το πνεύμα σου …Ουδέν σχόλιο για το ιδανικό του άρθρου σου …Είναι όμως τόσο αλλιώς πολλές φορές τα πράγματα

    Υστερόγραφον
    ..
    γέλιο=μουσική που αρεσει στη καρδιά μας..

    1. Συμφωνώ Δημήτρη…είναι πραγματικά τόσο αλλιώς τα πράγματα. Είναι αυτή η ποικιλία των θέλων των ανθρώπων που για να μείνουν μαζί δύο άνθρωποι «πρέπει» να βρουν τη χρυσή τομή. Υποκλίνομαι στην τελευταία σειρά του σχολίου σου!!! Καλό μεσημέρι:):):)

  5. Δεν ξέρω αν έτσι είναι το ιδανικό ή το τέλειο, ίσως και να μην μάθω ποτέ, γιατί το τέλειο για εσένα ίσως να μην είναι για εμένα…ξέρω όμως ότι αυτό που μου έβγαλες από αυτό το κείμενο είναι αστείρευτη και αληθινή αγάπη . Αυτή που σε αγκαλιάζει και σε κάνει να χάνεσαι μέσα της.Εύχομαι να μην χαθεί ποτέ.
    Καλό βράδυ σου εύχομαι.

    1. Συμφωνώ…μπορεί το τέλειο (για μας) να μη το μάθουμε ποτέ. Ή να είναι μπροστά μας και να αδυνατούμε να το δούμε. Ή απλά δεν θέλουμε να το δούμε. Μου άρεσε που σου έβγαλε το κείμενό μου κάτι τέτοιο, ήταν μέρος του σκοπού μου;). Καλό βράδυ:)

Σχολιάστε

