Καλό Φλεβάρη.

Για να πάρεις πτυχίο στο τμήμα μου, θέλει να έχεις περάσει συνολικά 60 μαθήματα. Σε κάθε εξεταστική έχουμε σχεδόν 10 (+-1). Σε κάθε επαναληπτική του Σεπτεμβρίου είχα σχεδόν 3 (and my dyslexic carzy brain δυσκολεύεται να δουλέψει με πολλές πληροφορίες ταυτόχρονα) και κάθε φορά που ξεκινούσε καινούργιο έτος δεν κουβαλούσα ποτέ μάθημα από προηγούμενο. Τώρα γιατί;  Γι΄αυτό να καθίσεις εδώ μαζί μου να ακούσεις τις απαντήσεις που έπρεπε να δώσω και δεν έδωσα:

  1. Δύο από τα βασικά είδη κινήτρων με οποία ασχολούνται οι ψυχολόγοι είναι τα Βιολογικά και τα Κοινωνικά. Τα βιολογικά είναι η ανάγκη για φαγητό, για νερό, για σεξ κ.α., ενώ τα κοινωνικά προέρχονται από την επιθυμία μας να ικανοποιήσουμε του Σημαντικούς Άλλους, όπως τους γονείς, τα αδέλφια ή τους φίλους.

Αυτά τώρα έπρεπε να τα αναπτύξουμε καθένας ξεχωριστά με ένα σορό άλλες βαριές λέξεις της ψυχολογίας. Και το δεύτερο είναι:

     2.   Προσανατολισμός προς τον στόχο επίτευξης. Βελτίωση γνώσεων, ικανοτήτων, δεξιοτήτων, κατανόησης, να μάθει για τη χαρά της γνώσης, προσανατολισμός με εσωτερικά κίνητρα κ.α.

 

Θέλω να μου πεις κι εσύ αν έχεις/είχες μάθημα που να το κουβαλούσες για αρκετά εξάμηνα.. Να μου πεις έστω μια αποτυχία σου! Κάτι τέλος πάντων που περίμενες ότι θα τα πας καλύτερα και δεν τα πήγες… Για να νιώσω κι εγώ ο άνθρωπος ότι δεν είμαι η μόνη με τα στραβά κι ανάποδα. Βάλε το email σου και πες μου!

ΥΓ1: Δεν πειράζει μαμά μου. Εσύ το δικό σου καλό το κάνεις… Θα το κάνω κι εγώ κάποια στιγμή, στη ζάχαρη! Γιατί πτυχίο θα φτάσω και αυτό το μάθημα θα κουβαλάω, θα περάσουν δύο χρόνια από την πρακτική, δεν θα το έχω περάσει ακόμη, θα περάσει η αξία της πρακτικής και θα πρέπει να ξαναπάρω τη σχολή από την αρχή. Δεν πειράζει…θα εξελιχθώ να φτιάχνω τα γλυκά μου!

 

ΥΓ2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και τέλος σου άφησα την αγαπημένη μου…

 

 

 αφού την αποτυχία την έχω συναντήσει τόοοσες φορές, τώρα γιατί με πείραξε τόσο πολύ; Πρέπει να το ψάξω…

 

 

Φιλιά, Αντριάνα!

14 thoughts on “Καλό Φλεβάρη.

  1. Αγαπητή Αντριάνα,
    Η αποτυχία είναι μέρος του να είσαι φοιτητής στην Ελλάδα. Γι αυτό υπάρχει και η επαναληπτική εξεταστική. Σε αυτό συντελούν πολλά πράγματα τα οποία δεν θα αναλύσω γιατί θα πλατιάσω και θα παρεκτραπώ. Δεν υπάρχει όμως φοιτητής που έστω και ένα μάθημα να μην χρειάστηκε να το δώσει σε επαναληπτική εξεταστική.
    Εγώ δεν θα μοιραστώ μαζί σου κάποια αποτυχία αλλά ένα μυστικό μου. Όταν όλα τα κοριτσάκια μικρά σκέφτονται το γάμο τους, εγώ σκεφτόμουν την στιγμή που θα πάρω το πτυχίο μου. Το όνειρο μου αυτό θα πραγματοποιηθεί εντός του 2013 (αν δεν επαληθευτούν οι Μάγιας και ο κόσμος τελικά δεν καταστραφεί) τι τα θες όμως; Δεν θα γίνει ορκωμοσία γιατί το εκπαιδευτικό ίδρυμα που φοιτώ δεν έχει χρήματα για να την πραγματοποιήσει. Για την ακρίβεια δεν έχει πραγματοποιηθεί εκεί ορκωμοσία από το 2007.
    Όλοι οι νέοι λοιπόν απόλυτα συμβιβασμένοι με την ελληνική πραγματικότητα θα αντέξουμε τις δυσκολίες έως ότου έρθει η ευλογημένη στιγμή να πάρουμε το πτυχίο μας έστω και δίχως ορκωμοσία. Και μετά θα το κορνιζάρουμε στο σαλόνι για να το βλέπουν όλοι, στην κουζίνα για να το βλέπει η μαμά …πφφ ποιον κοροϊδεύω παντού, μετά από τέσσερα χρόνια εξεταστικών και ταλαιπωρίας θα τσιγκουνευτούμε τις φωτοτυπίες; χαχα
    Σαφώς και δεν είσαι μόνη, μην το σκέφτεσαι καν. Και μην στεναχωριέσαι θα πάρεις το πτυχίο σου και θα κάνεις αυτό που αγαπάς. Και όταν το κάνεις θα γράψεις ένα καταπληκτικό post, για να χαρούμε και εμείς με την χαρά σου.
    Θέλω να ξέρεις όμως ότι αν ανοίξεις κάποια μέρα ζαχαροπλαστείο, με τα καταπληκτικά σου γλυκά, μετά χαράς θα είμαι πελάτης σου και θα συστήσω το μαγαζί σου σε όλους τους γνωστούς μου.
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ γεμάτο χρώματα και όμορφες στιγμές!

    1. Να σου πω εγώ λοιπόν τι θα κάνω όταν πάρω το πτυχίο μου..θα το βάλω σε ένα ένα φάκελο μαζί με όλα τα υπόλοιπα που έχω και θα το καταχωνιάσω στην βιβλιοθήκη μου πατημένο μαζί με τα υπόλοιπα δεκάδες άλλα βιβλία που έχω στοιβαγμένα! Η μαμά μου θα με παρακαλάει να το κάνω κορνίζα κι εγώ απλά θα του ρίχνω μια φευγαλέα ματιά. Αυτό όμως που σίγουρα θέλω κάποια στιγμή να κάνω στο απώτερο μέλλον, είναι να φτιάξω μια γιγάντια βιβλιοθήκη, σαν αυτή που βλέπεις στις ταινίες, με τη σκαλίτσα στο πλάι για να φτάνεις κι αυτά που αγγίζουν την οροφή. Τότε, ίσως να του αφιερώσω ένα ολόκληρο ράφι για χάρη του:). Προς το παρόν, το μόνο που έχω είναι επίσημες αναλυτικές βαθμολογίες και (ευτυχώς) παίρνω τα πάνω μου!

      Καλό βράδυ:)

  2. Αποτυχία: Εισαγωγή στην παιδαγωγική! Το είχαμε 2ο εξάμηνο και το πέρασα στο 6ο!!! :Ρ 4 φορές !!! Και απ’ ότι βλέπω κάπως έτσι θα με κυνηγάει και η ψυχολογίαααα! Δεν είσαι η μόνη :Ρ

    1. Ένα από τα μαθήματα που απορώ ακόμα γιατί το είχαμε στο δεύτερο αφού είχαμε ξεκινήσει ήδη να διδασκόμαστε παιδαγωγική! Πάλι καλά που δεν είμαι η μόνη…τις προάλλες γνώρισα μια κοπέλα που το έδωσε 5 φορές 😦 😦 😦

  3. Καλησπερα Aντριανα. Aυτη τη φορα εγραψες ενα αρθρο το οποιο με πονεσε αρκετα θα ελεγα…:( Tην αποτυχια την παιρνω βαρια μερικες φορες, ειδικα οταν ειναι για θεματα σχολης ή διαβασματος. Λοιπον μια δικια μου αποτυχια που ειχα, και καλα την ειχα ξεχασμενη μεχρι που εγραψες αυτο το κειμενο σου, ηταν οταν εδινα μαθημα ρυθμισης server 2000 ειχα γραψει 15% με αριστα το 100 και βαση το 84%. Αυτο το μαθημα το ειχα μαζι μου για 1.5 χρονο.
    Αυτο ειχα να πω εγω και τωρα θα προσπαθησω να το ξεχασω παλι…..
    πολλα φιλια!!

    1. (χαχαχα…)τουλάχιστον το πέρασες με καλό βαθμό μετά;:D hmmm…έχω την εντύπωση ότι δεν στήνονται άλλο server2000 εδώ και αρκετά χρόνια, πόσο πίσω πρέπει να σε πήγα;! 🙂 🙂 🙂

  4. λοιπον, ειναι η πρώτη φορά που γράφω καποιο σχολιο σε αρθρο σου..αλλα πραγματικα δε θα μπορουσε να υπαρξει πιο αντιπροσωπευτικο αρθρο για μενα..το κεφαλαιο αποτυχια μπήκε φετος στη ζωη μου για πρωτη φορα και ηταν καπως σκληρο ομολογουμενως.Παρολ αυτα μετα την αποτυχια , η επιτυχια ειναι πολυ πιο γλυκια, σωστα; Οποτε καλο ειναι , οσο κι αν φαινεται παραλογο, να απολαμβανουμε τις αποτυχιες μας στο επακρον:) Οπως εσυ λες καλο Φλεβαρη, εγω λεω καλο Ιούνη και ελπιζω για το καλυτερο που ΣΙΓΟΥΡΑ θα ρθει:Ρ
    Υ.Γ. Η τελευταία τουρτα της dr φανταστικη, αλλα γαιδουρια που δε μας κρατησατε κανενα κομματι:) φιλια:)

    1. Καλως ήρθες στο team των σχολιαστών:) Σωστά! Μετά την επιτυχία την βλέπεις με άλλο μάτι…ίσως και να την χαίρεσαι πιο πολύ. Καλό Ιούνη Έλφη..κι εγώ με τόση σιγουριά επιτυχίας θα αντιμετωπίσω τον Φλεβάρη που έρχεται.

      ΥΓ: όσο για την τούρτα, ήταν μέσα γεμάτη σοκολάτα με λίγη δόση Σαντιγύ. :Ρ :Ρ

      Φιλιααααα

  5. Λοιπόν …εγώ δεν προσποιηθώ ότι την ξέρω αυτή την αποτυχία (τουλάχιστον στην εξεταστική γιατί στα άλλα ουυυ να φάνε και οι κότες) , καθότι φυτουκλάκι καθώς ήμουνα τα πέρναγα με καλό βαθμό τα μαθήματα και πήρα στην ώρα μου και το πτυχίο αλλά θεωρώ ότι δεν αξίζει να στενοχωριέσαι για κάτι που διορθώνεται (το λένε επαναληπτική εξεταστική ) και να χαλιέσαι, (και ναι τώρα είναι η ώρα που θα πω ένα από τα μοτο μου )σκέψου ότι η ζωή είναι πολύ μικρή για να την χαραμίζεις έτσι.

    PS. Παρεμπιπτόντως και εγώ γίνομαι πελάτισσα στο ζαχαροπλαστείο σου .
    Σε φιλώ!!

    1. Δίκιο έχεις…είναι κάτι που διορθώνεται! Τις προάλλες άκουσα κι ένα άλλο μότο «ή ζωή είναι μικρή για να είναι βαρετή, η ζωή είναι μεγάλη μη την κάνεις καρναβάλι». Φιλιαααααα

Σχολιάστε

