Η Αλήθεια, Ψέμα Για Κάθε Στιγμή

Κοιτάω το παράθυρο και σκέφτομαι. Ή μήπως σκέφτομαι και κοιτάω το παράθυρο; Δεν ξέρω…πολλά μοιάζουν σαν ένα χάος βουτηγμένο σε σκέψεις του μυαλού που δεν θέλουν να ξεφύγουν.  Σαν ένας κύκλος, αδυνατώντας να βρεις την αρχή του και το τέλος. Θέλω τόσα πολλά να γράψω, άλλα τόσα να σκεφτώ και ακόμα περισσότερα να σου πω. Και να φτιάξουμε μαζί ένα παζλ λέξεων, χρωμάτων και μυρωδιών. Ίσως και μερικών επιλογών. Τόσο μπερδεμένες σκέψεις, τόσο μπερδεμένη μέρα, τόσο μπερδεμένα όλα. Στοιχεία μπροστά σου που μαρτυρούν πολλά κι εσύ συμμετέχεις με αδράνεια που δεν αρμόζει πάντα. Κάπου εδώ σταματάω να γράφω. Ίσως και να σκέφτομαι. Και διαβάζω στα μηνύματα μου αυτό που σου δίνω ατόφιο:

 

Η Αλήθεια, Ψέμα Για Κάθε Στιγμή
Γυρνάς σπίτι το βράδυ από μια χαλαρή έξοδο με την παρέα σου.

Νοιώθεις όμως μια περίεργη μοναξιά που δεν σε αφήνει να ξαπλώσεις για ύπνο…

”Στους άδειους κύκλους του καπνού τυλίξου” λέει η φωνή από τα ηχεία και εσύ στρίβεις ήδη το δεύτερο τσιγάρο σου.

Το ούισκι που έβαλες για συντροφιά καίει τον λαιμό σου και εσύ από μέσα σου σκέφτεσαι: ”Είναι δυνατόν εγώ να κάνω αυτά που κοροϊδεύω;”…

Όμως Εκείνη είναι σαν δηλητήριο που καταστρέφει κάθε στοιχείο λογικής στο μυαλό σου…

Μπερδεύτηκε το αύριο με το χθες…

”Αφού δεν υπάρχει ο αληθινός έρωτας, δεν αξίζει το ρίσκο.”…

Όμως εσύ πρέπει να φαίνεσαι δυνατός στους άλλους, πετυχημένος.

Τέτοιες σκέψεις δεν είναι για σένα… Ανόητοι έρωτες για εφήβους…

Η σταδιοδρομία σου πρέπει να είναι ο στόχος σου, η καριέρα σου… 

Γρήγορα συνήθισα τα νιάτα μου τα ατίθασα…-

El Greco

 

Υπάρχουν αυτά τα μερικά λεπτά σιγής… και μετά συμφωνείς για το πόσο δίκιο έχει, μπερδεύεται το αύριο με το χθες και με τις σκέψεις σου να παίρνουν ανάποδες στροφές. Ίσως για άλλους, ίσιες.  Ξέρεις φίλη μου, οι σκέψεις είναι το απαραίτητο ξεκίνημα για όλα. Μια αφετηρία. Τώρα αν εκείνες δεν πειθαρχούνται μέσα στα θέλω τα δικά μας…είναι ίσως γιατί βλέπουν κάτι περισσότερο από αυτά που μπορούμε να δούμε εμείς.

ΥΓ: Μου δίνεις έμπνευση και το’ χεις μάθει πλέον. Βλέπεις να χρησιμοποιώ λέξεις σου στις λέξεις μου, να βγάζω θέματα από σχόλια που δεν αποκαλύφθηκαν ποτέ, αλλά εσύ ξέρεις τι μου λες κι εγώ ξέρω τι μου γράφεις. Από μηνύματα που μου στέλνεις -όπως τα παραπάνω λόγια-, μέχρι ατάκες που μου πετάς.  Και σου γίνομαι έμπνευση κι εγώ, για το ό,τι, ακόμη και να γράψεις πέντε λέξεις στο χαρτί πετώντας το τσαλακωμένα στο καλάθι των αχρήστων. Αυτό.

 

Φιλιά, Αντριάνα!

8 comments

  1. δεν καταλαβαινω ποιος ειναι ποιος κι αν μιλας εσυ με τον εαυτο σου, αναμφισβητητα ομως στη ζωη, βρισκεις μπροστα σου οσα κοροιδεψες κι οχι μονο στον ερωτα..

    🙂

    καλημερα αντριανα!

    1. Καλημέρα πατουσες, τα πλάγια λόγια στο κέντρο τα διάβασα σε ένα μήνυμα που ήρθε στα εισερχομενα μου. Δεν μιλάω στον εαυτό μου, είναι καθαρά σκεψεις ενός αναγνώστη του blog με δική μου αρχή κ τέλος:):)

  2. Ακόμα και σε μπερδεμένες σκέψεις, εσύ καταφέρνεις να βγάλεις νόημα.
    Το δικό σου νόημα!!
    Οι σκέψεις είναι ο ορισμός του εαυτού μας, δεν μας καθορίζουν σαφώς αλλά μας δίνουν χαρακτήρα αναμφισβήτητα. Οι σκέψεις μπερδεύονται γιατί πολλές φορές δεν τις συζητάμε, τις στέλνουμε σε λάθος μονοπάτια του μυαλού και μετά φοβόμαστε να παίξουμε με το κουβάρι που δημιουργήσαμε.
    Τώρα καταλαβαίνεις γιατί ασχολούμαι με τις κρυφές μου σκέψεις!
    Όμορφη ημέρα να έχεις Αντριάνα μου γεμάτη χρώματα, όμορφες στιγμές και γλυκές σκέψεις!!

    1. Οι σκέψεις μας είμαστε εμείς…όσο δεν τις συζητάμε τόσο βαλτώνουν, μπερδεύονται, από ένα σημείο και μετά δεν ξέρουμε πως να τις πιάσουμε και γιατί. Φόβος; Μπορεί. Μπορεί να είναι και επιθυμίες που δεν πραγματοποιήθηκαν..δεν ξέρω, ότι θέλω λέω. Καλό βράδυ Dqueen:) Φιλιά πολλά:)

  3. Καλημέρα αντριανα! Διάβασα προσεκτικά το άρθρο σου και προσπαθούσα απο τις πρώτες λέξεις να καταλάβω τι θα ακολουθήσει χωρίς να το καταφέρω ώσπου το διάβασα όλο!!
    Φαντάζομαι ότι σου δίνουν έμπνευση αυτά που σου στέλνουν και σε βοηθάνε σε όλα αυτα που γράφεις!
    ΩΡΑΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!

    Την καλημέρα μου!!!

    1. Γειά σου Θάνο:),
      δεν ξέρω αν είναι πολλά τα άρθρα μου στα οποία μπορείς να καταλάβεις από την αρχή στο που θα καταλήξω. Είναι πολλές οι φορές που τα φέρνω σβούρες και άλλες που από άλλο ξεκινάω και σε άλλο καταλήγω. Ένα άλλες που είναι φλατ. Εξάλλου έτσι δεν είναι και οι σκέψεις μας;! Είναι να θέλεις να πιάσεις τη φιλοσοφία μου.. Το οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει έμπνευση αρκεί να θέλεις να το δεις. Από μια λέξη που θα πιαστείς μέχρι ποιος ξέρει τι…ίσως και μια πιο ευαίσθητη οπτική στα πράγματα. Μη ξεχνάς ότι ασχολούμαι με την τέχνη εδώ και 16 χρόνια που μπορώ να σου πω με λίγη σιγουριά ότι Τέχνη χωρίς Έμπνευση δεν κάνει.

      Καληνύχτααα…:)

    1. Κείμενο αποτελούμενο στην πλειοψηφία του από λόγια άγνωστου αναγνώστη με δική μου αρχή και τέλος. Σ’ ευχαριστώ πολύ! Καλό βράδυ:)

Σχολιάστε

