HapPy BirThdaY bLog….!!!

Είμαι η Αντριάνα. Eδώ κι ένα χρόνο ακριβώς αυτό είναι το blog μου. Σπουδάζω νηπιαγωγός και περνάω αρκετές ώρες με τις τέχνες. Φτιάχνω συνεχώς γλυκά ενώ τα φαγητά μου για να τα φας θα πρέπει να πεινάς πολύ… Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί η γιαγιά μου με φωνάζει ψυθιριστά «σκυλί μαύρο» και οι ξαδέρφες μου αναρωτιούνται αν υπήρξε φορά που κάτι να φοβήθηκα. Έχω μικρά αδερφάκια που για μένα είναι σαν παιδιά μου χωρίς το άγχος της επιβίωσης. Πιστεύω ότι η ζωή, σε τρία πράγματα στηρίζεται. Στο να ταξιδεύεις, να προσφέρεις και να παίρνεις ρίσκο. Ακόμη κι αν γίνεις φίλη μου, διαβάσεις όλα αυτά που γράφω ή συζητάς μαζί μου, δεν θα μάθεις ποτέ ποιό ακριβώς είναι το παρελθόν μου. Οπότε φαντάσου τι ιστορία μπορεί να κουβαλάω…

Βρίσκομαι στο χώρο του διαδικτύου εδώ και 15 χρόνια ακριβώς! Από τη θρυλική εποχή του winmx, του napster και του yahoo. Πριν μερικά χρόνια όταν έδινα πανελλήνιες, αρίστευσα στο μάθημα «αναπτυξη εφαρμογων σε προγραμματιστικο περιβαλλον» και για ένα χρόνο αργότερα έγραφα συνεχώς αλγόριθμους. Ακόμα απορώ γιατί οι προγραμματιστές τα κοιτούσαν λες και διάβαζαν κινέζικα. Όταν λοιπόν έγραφα, προσπαθούσα συνεχώς να βελτιωθώ, με αποτέλεσμα να μπαίνω σε sites, blogs and forums για πληροφορίες. Άρχισα να διαβάζω ότι πιο περίεργο υπήρχε, αλλά από ένα σημείο και μετά δεν είχα άλλες αντοχές για να το συνεχίσω. Εκείνο το διάστημα συνειδητοποίησα ότι το μυαλό μου σκέφτεται διαρκώς σε βαθμό κατάχρησης και περιτριγυριζόμουν συνέχεια από έντονες στιγμές. Έτσι, φώλιασα εδώ. Σε αυτό το κατακόκκινο blog, που φυσικά είναι και το αγαπημένο μου χρώμα. Δεν είχα ποτέ καμία σχέση με τη γραφή, ούτε το μυαλό μου έπαιρνε «θεωρητικές στροφές», ενώ στα λόγια μια ζωή ήμουν φειδολή. Τώρα το πως βρέθηκα να γράφω και να κλείνω ένα χρόνο blogging είναι απορίας άξιο…

Ήθελα να φτιάξω ένα blog που να μπαίνεις μέσα και να ξεφεύγεις. Να μη μπορείς ποτέ να μαντέψεις για το τι πρόκειται να διαβάσεις στο κείμενο που μόλις δημοσιεύτηκε. Να κρατάς μια κούπα ζεστού καφέ και να το διαβάζεις στον ελεύθερο σου χρόνο. Χωρίς απαραίτητα μαθησιακό περιεχόμενο…απλά διαφορετικές οπτικές. Απαλαγμένο από πολιτική, οικονομία και μιζέρια για κακές συνθήκες εργασίες. Εύχομαι να το κατάφερα! Ελπίζω να σε κέρδισα!!

Το Love Your Thoughts σήμερα κλείνει ένα χρόνο και έχω να σου πω πολλά γι’ αυτό! Κείμενα που λειτούργησαν λυτρωτικά, κείμενα που τα διαβάζω μετά από καιρό και πλέον κοκκινίζω, κείμενα που μου θυμίζουν τρελές στιγμές αγαπημένες, κείμενα που τα έγραψα με νεύρα, και κείμενα που άρχισα να αναρωτιέμαι τι ηλικίες με διαβάζουν 😛 . Κείμενα που ξεσήκωσαν θύελλα αντιδράσεων και κείμενα που απλά είναι κομμάτια μου.

Υπήρχαν σχόλια που με έβαλαν σε σκέψεις, άλλα που χαμογέλασα πλατιά με το πάθος σου να σχολιάσεις μπερδεύοντας το «σύγχρονο» με το «συγχρονισμένο», τα πολλά διαφορετικά nicknames που έβλεπα με την ίδια ip. Και ναι…παραδέχομαι ότι με τα σχόλια στο blog ήμουν λίγο παρα πάνω απ’ όσο θα ‘πρεπε προστατευτική, αλλά…ήταν το σπιτικό μου.

Είσαι η έμπνευσή μου. Κάθε λέξη που μου λες…κάθε σχόλιο που μου γράφεις, κάθε συναίσθημα που μου προκαλείς, λειτουργεί σε μένα δημιουργικά. Δεν θα μπορούσα να γράφω τώρα όλα αυτά, αν έσυ δεν συμμετείχες με την παρουσία σου σε όλο αυτό που γράφω. Μοιράστηκες μαζί μου σκέψεις σου, μου εμπιστεύτηκες το όνομα σου, μου έδωσες τις φωτογραφίες σου, ανταλλάσσαμε μηνύματα όταν δεν μας έπιανε ο ύπνος και μου έλεγες κάθε φορά τόσα πολλά…

Ξέρεις…όταν έφτιαξα αυτό το blog, ήθελα εξαρχής να έχει την ταυτότητα μου! Να ξέρεις ποιά σου λέει όλα αυτά, ποια είναι και τι κάνει. Είμαι λοιπόν η Αντριάνα, που σε ευχαριστώ πραγματικά για ότι μου έχεις δώσει μέσα σε αυτούς τους 12 μήνες blogging. Και σε ευχαριστώ που μοιράστηκες τη σελίδα με τους φίλους σου. Και τις φίλες σου. Με τους συναδέλφους σου. Με τους συμφοιτητές σου. Με την αδερφή σου. Στο διαδίκτυο φίλη μου όλα κάποια στιγμή μαθαίνονται. Και γνωρίζω ότι αυτό το blog το μοιράστηκες.  Σ’ ευχαριστώ για όλα, και μου έδωσες πολλά περισσότερα απ’ όσα περίμενα. Ακόμη και από τους πρώτους μήνες που τo κρατούσα σχεδόν κρυφό…

Κάπου εδώ πέφτουν τα μπαλόνια, εκσφενδονίζονται χαοτικά Χρόνια Πολλά και ίσως ακούγονται μερικά βεγγαλικά. Κι αν με ρωτάς για το αν θ’ ακολουθήσει κάτι ανάλογο της μέρας…όλο και κάτι έχω στο μυαλό μου αρκεί να μείνεις συντονισμένη εδώ και εδώ και θα μάθεις σύντομα.

Ένας χρόνος φίλη μου… μα πότε πέρασε;!

ΥΓ. Κι έλα τώρα να μου πεις τις δικές σου τις ευχές! Βάλε το email σου, όνομα με το οποίο υπογράφεις και μοιράσου μαζί μας τις ευχές σου ν’ ακουστούν..θα δημοσιευτούν όλες, όσες φορές και να τις πεις. Σ’ ευχαριστώ ακόμη και για τη σιωπή σου, στο αθόρυβο σου πέρασμα!

Χρόνια πολλά!!!

Φιλιά, Αντριάνα!

 

photos 2-5 by: pinterest.com

18 comments

  1. Γέμισε ο τόπος μπαλόνια,μερικά βεγγαλικά τα άκουσα!ναι,ακόμα πέφτουν!
    Χρόνια πολλά λοιπόν!!άργησα να σε βρω Αντριάνα μου,είναι μικρό το διάστημα,αλλά μπορώ να σου εγγυηθώ οτι έχω αγαπήσει τις σκέψεις σου,και τη συντροφιά σου σε αυτό το ταξίδι…εύχομαι να συνεχίσεις να μας γεμίζεις με συναισθήματα,εικόνες και χρώματα για πολύ καιρό ακόμα και να είμαστε εδώ και του χρόνου να γιορτάσουμε παρέα!Πολλά,φιλιά και πάντα χαμογελαστά!με αγάπη και πολλές ευχές από εμένα… :*

    1. Σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου… Η αλήθεια είναι πριν λίγε μέρες γνωριστήκαμε αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η μία δεν θα συνεχίσει να διαβάζει τις σκέψεις τις άλλης(και εναλλάξ). Εξάλλου και το ότι γνωριστήκαμε είναι η αρχή που θα φέρει τη συνέχεια. Φιλιά πολλά και σ’ ευχαριστώ ξανα!:)

  2. πω πω.. στα αυτια μου εχω ακομη τα βεγγαλικα.. και στο στομα την υπεροχη τουρτα σου.. περιμενε να καταπιω πρωτα.. γκνιαμμμ !

    να ζησει το μπλογκ σου αντριαννα μου και χρονια πολλα.. ευχομαι αφου σου αρεσει τοσο πολυ, στα 5 ή στα 10 χρονια να το βλεπεις με ιδια και περισσοτερη θερμη..

    φιλια πολλα γλυκο κοριτσι 🙂

    1. Βεγγαλικά, μπαλόνια, κομφετί, ευχές…όλα ακούγονται από παντού! Σ’ ευχαριστώ πολύ γυμνές πατούσες…αμέ, μπορώ να πω ότι μου αρέσει πολύ πολύ. Φιλιά πολλά!!

  3. Χρονια πολλα Αντριανα.Εκλεισες εναν χρονο τελικα.θελω να πιστευω οτι οι φοβοι σου σε αφησαν στην ακρη για το αν μπορεις να τα καταφερεις.τελικα τα καταφερες.
    Σου ευχομαι καλη συνεχεια και να μας κανεις να σε διαβαζουμε με αγωνια.

    1. θυμάσαι τι σου έλεγα τους πρώτους μήνες του; Όταν καθόμασταν με τις ώρες και σε βομβάρδιζα με τις ερωτήσεις μου; Από τη μία μου απαντούσες και από την άλλη προσπαθούσες να πιάσεις τη φιλοσοφία αυτού που ήθελα να κάνω. Τότε που σε πήρα στις 23:30 και σου είπα απότομα «Ξύπνα! κατέληξα πως θέλω να έιναι το blog μου!»; Βασικά τότε, ούτε καν έφτανε η φαντασία μου ότι θα έρθει η στιγμή που θα κλείσει ένα χρόνο και μετά από όλους αυτούς τους μήνες, κατάλαβα πόσο σημαντικός γίνεται ο άνθρωπος που είναι δίπλα σου στα πρώτα σου βήματα. Όποιος κι αν είναι αυτός, όπως κι αν σου φερθεί. Σ’ ευχαριστώ πραγματικά Θάνο…σ’ ευχαριστώ ΠΟΛΥ!!!

      1. Ακόμα το θυμάμαι σαν τώρα!!τις ερωτήσεις σου και το άγχος σου!Οι περισσότεροι άνθρωποι λένε κάθε αρχή και δύσκολη και εσύ δεν μπορούσες να εξαιρεθεις από αυτό!
        Χαίρομαι να σε βοηθαω και να είμαι στο πλευρό σου κάθε φορά που το ζητάς!
        Εγώ σε ευχαριστώ!

  4. «στα λόγια μια ζωή ήμουν φειδολή»

    Καταρχήν είναι «φειδωλή». Ίσως btw σου φανεί χρήσιμο αυτό
    https://addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/
    Εσύ είσαι ικανή να γράψεις 10 σελίδες για το παγωτό που έφαγες.
    Δεν έχω ξαναγνωρίσει tbh άλλον άνθρωπο που να γράφει τόσα πολλά χωρίς να λέει τίποτα.
    Σόρι που δεν συμμετέχω στο εορταστικό κλίμα,αλλά κάποια στιγμή πήρα χαμπάρι οτι κάποια παλιότερα comments ενώ τα είχες εγκρίνει,κατόπιν τα έσβησες στεγνά (ναί,ακόμα κι αυτό με τον βασιλιά και τις μαρμελάδες)
    Για να μην μιλήσω για τα υπόλοιπα που πέρασαν από ψαλίδι,διατρεβλώνοντας πολλές φορές το νόημά τους.
    Να με συγχωρεί η χάρη σου,αλλά αυτό δεν λέγεται «ελαφρώς προστατευτική», λέγεται ZEIG HEIL.

    P.S. βλέπεις πολλές φορές διαφορετικά nicknames με την ίδια ip γιατί σε διαβάζουμε εδώ στη δουλειά με τους συναδέλφους,και η εξωτερική μας ip είναι η ίδια για όλα τα μηχανάκια στο δίκτυο.Ok Sherlock ?

    1. Διαβάζεις παλιά μου κείμενα;; Αλήθεια το λες αυτό; Μα πόσο περισσότερο συγκινημένη και περήφανη να νιώσω;! Εντάξει ψυχρέ..ομολογώ πως αυτό δεν το περίμενα από σένα. Φανταζόμουν ότι έμπαινες-έριχνες μια γρήγορη ματιά-εντόπιζες τα λάθη μου-άφηνες σχόλια για να δείξεις την καλή σου ορθογραφία-και μετά έφευγες (άντε και καναδυό άλλα σχόλια για να σπάσεις τη μονοτονία των σχολίων σου). Αλλά να διαβάζεις παλιά μου κείμενα;!;!

      *Βρε δεεεν πειράζει που δεν συμμετέχεις στο εορταστικό μου κλίμα!! Στο κάτω-κάτω αν σκόρπιζες αφειδώς μελιστάλαχτα κομπλιμέντα, τί ψυχρός κι ανάποδος θα ήσουνα; Υποστηρίζεις καλά το nickname σου 🙂

      **όσο για τα στοιχεία που βλέπω, δεν κάνω κάτι εγώ…το καλό μου wordpress με ενημερώνει. 🙂

      ***Ξέρεις ψυχρέ…όταν έχεις ένα blog και γράφεις εκεί μέσα τις σκέψεις σου, δεν μπορείς να δίνεις έγκριση σε κάθε σχόλιο που στόχο έχει να σε κρίνει ή να σε βρίσει ή να σου επιβάλει τη γνώμη του λέγοντας για παράδειγμα ότι πρέπει κάποιος να βρεθεί να μου βάλει στοπ στο στόμα μου. Δεν νομίζω να μη δημοσίευσα σχόλια που ήταν απλά για συζήτηση ή προβληματισμό…δεν νομίζω να επεξεργάστηκα σχόλια όταν εκείνα περιείχαν απλές κουβέντες…δεν νομίζω να πρόσβαλα κάποιον που μοιράστηκε μαζί μου τις σκέψεις του… κι όσο για το σχόλιο της μαρμελάδας, είναι σαν να μου λες «σήμερα έγινε μια μεγάλη μ… στη δουλειά και έφταιγα» και να σου απαντάω «στη Γερμανία που λες ψυχρέ…υπάρχει ένα μέρος που έχει πολλέέές στοιβαγμένες κολοκύθες. Εκεί που λες, αυτές τις πουλάνε. and mplah mplah mplah». αν λοιπόν σου έδινα αυτήν την απάντηση, πως θα μου φερόσουν; Είναι εύκολο να λέμε ότι κάποιος είναι ρηχός με ελαφριές σκέψεις, το δύσκολο είναι να ορίσουμε τις δικές μας. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον. Πάντως, τα λόγια σου βγάζουν συχνά ένα πάθος και μια ενέργεια για να που όλα αυτά που θέλουν να πουν…μπράβο, (πραγματικά) καλό αυτό!

      Καλό μεσημέρι και φιλια! 🙂

  5. Να ζήσεις LoveyourThoughts και χρόνια πολλά, μεγάλο να γίνεις, με άρθρα πολλά. Παντού να σκορπίζεις της νιότης το φως και όλοι να λένε, να ένα blog κόλαφος…
    Χρόνια πολλά Αντριάνα μου, εύχομαι να έχεις πολλές επιτυχίες και να περάσεις πολλές όμορφες στιγμές εδώ μέσα.
    Κάθε ένα από τα βεγγαλικά που έπεσαν εύχομαι να είναι και ένας νέος φίλος που θα κάνεις μέσα από εδώ.
    Κάθε μπαλόνι που φούσκωσες σου εύχομαι να είναι και μια όμορφη ανάρτηση που θα μας ταξιδέψει στις αλλιώς και αλλιώτικες (όπως τις λες) οπτικές σου!!
    Και κάθε γλυκό που θα κεράσεις σήμερα σε όσους σου εύχονται, ελπίζω να είναι μια γλυκιά στιγμή, που θα σε συντροφεύει για πάντα και θα θες να την μοιραστείς με τις αναρτήσεις σου!!
    Ευτυχισμένα πρώτα γενέθλια και εύχομαι να έρθουν και πολλά πολλά ακόμα!
    Καλημέρα 🙂

    1. «να ένα blog κόλαφος…;» οΚ υποκλίνομαι στο τελείωμα του τραγουδιού σου! Δεν υπάρχεις!! Μα τι όμορφες ευχές…τί λόγια…ναι, αλλιώς κι αλλιώτικες οπτικές…να την μοιραστώ και να την δω ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και για όσα χρόνια θα είμαι εδώ… Σ’ ευχαριστώ πολύ για όλα Μαρίνα, για τα λόγια που μου λες, για τα like σου που χαρίζεις, για τα λόγια που ανταλλάσουμε με την πρώτη ευκαιρία, για τα 1002 άλλα που θα έρθουν. Σ’ ευχαριστώ για όλα. Φιλιά πολλά!!

  6. Τα χρόνια πολλά καρδιάς σου τα έγραψα το πρωί… (Στην προετοιμασία της γιορτής!) 😉
    Τώρα θα σου γράψω για το blogging…
    Εύχομαι ο χρόνος αυτός να γίνει χρόνια… και αυτά να σου δώσουν χαρά γιατί πιστεύω στην επικοινωνία ακόμα και αν είναι μέσα από το internet, φτάνει να μη φοβόμαστε να κρατάμε την καρδιά μας ανοιχτή!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

    1. Είναι πολύ σημαντικό να κρατάμε την καρδιά μας ανοιχτή..χωρίς να σημαίνει αυτό ότι είναι αφύλαχτη. Όταν η καρδιά μας είναι κλειστή βαλτώνουν πολλά. Ίσως πρέπει να συμβαίνει αυτό για να καταλάβει ο άνθρωπος ότι δεν είναι τόσο αυτόνομος όσο νομίζει.. Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και εύχομαι και σε σένα ότι καλύτερο. Φιλιααααααααααααα

  7. Αν και καθυστερημένα (sorry μωρε αλλά είχα ένα μικρούλι θεματάκι με τον υπολογιστή), σου εύχομαι χρόνια πολλά!!!
    Ξέρεις, ότι όταν γράφεις μέσα από την καρδιά σου το εισπράττει ο άλλος , ίσως γι αυτό αγαπάμε τόσο πολύ το γράψιμο σου (πέρα ότι είναι δροσερό , γεμάτη ζωή , αισιοδοξία , χαμόγελα , τρυφερό , συναισθηματικό, με αρκετούς προβληματισμούς ) και γι αυτό θέλουμε και ευχόμαστε να συνεχίσεις με σκέψεις που είναι γεμάτες αγάπη.
    Σου στέλνω πολλά φιλιά και ευχές συνάδελφε (νηπιαγωγός δεν είπαμε 😉 ).
    Μάκια!

    1. Νηπιαγωγός, νηπιαγωγός… Σ’ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αλλά και για κάθε σχόλιό σου εδώ μέσα. Οι προβληματισμοί ίσως είναι το σημαντικότερο κίνητρο που έχω για να γράψω. Σ’ ευχαριστώ για όλα σου τα λόγια…και χαίρομαι πραγματικά που το βρίσκεις έτσι όπως το περιγράφεις. Καλή συνέχεια στη μέρα σου. Φιλιά πολλά!!:)

Σχολιάστε

