Bitter Chocolate Cake…?

Δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί, αλλά αγαπημένη μου μέρα είναι η Παρασκευή. Έχεις ενέργεια από το πρωί που σηκώθηκες νωρίς, ξέρεις ότι είναι η τελευταία(;) εργάσιμη, αύριο είναι Σάββατο και το βάρβαρο πρωινό Δευτέρας φαντάζει ακόμα μακριά. Η διάθεση στα μαγαζιά είναι αλλιώτικη τα βράδια και έρχεται το Σαββατοκύριακο που μπορείς να φας 485760 θερμίδες παραπάνω. Στις παλιές εποχές, ετοίμαζες και κανένα σάκο για τριήμερο ή έβγαινες με άλλο αέρα για shopping στα μαγαζιά. Τριήμερο δεν είχε, έξω επίσης δεν είχε…κι έτσι είπα να κάνω μια κουβέντα με τη ζάχαρη την Παρασκευή που πέρασε. Τα έφτιαξα, τα έψησα και τα στόλισα. Bitter Chocolate Cake? Yes, I do!

Υλικά:

  • 1 κούπα νερό
  • 2 κούπες ζάχαρη
  • 1 κούπα ηλιέλαιο
  • 5 κουταλιές σούπας κακάο

αυτά θα χτυπηθούν μαζί στο μίξερ

  • 6 αβγά
  • 2 κούπες αλεύρι
  • 1 φακελάκι baking powder

Εκτέλεση:

Γεμίζουμε μισή κούπα από τα πρώτα 4 υλικά που χτυπήσαμε μαζί στο μίξερ για να το περιχύσουμε στο κέικ που ήδη έχει ψηθεί. Στο υπόλοιπο μείγμα προσθέτουμε τα αβγά που θα τα χτυπήσουμε προηγουμένως χώρια, μετά το baking και το αλεύρι.

*Αν το βάλεις όλο σε μία φόρμα (με τρύπα στη μέση) πρώτα τη βουτυρώνεις και μετά την αλευρώνεις.

**Ενώ αν θέλεις cupcakes, με αυτή τη δόση βγαίνουν περίπου 22 κομμάτια, γεμίζοντας τα 2/3 της θήκης του κάθε cupcake.

***Μπορείς και να το ρίξεις όλο σε ένα ταψί. Τι λες;

Έχουμε και γλάσο!!!

  • 1 κούπα νερό
  • 10 κουταλιές ζάχαρη
  • 5 κουταλιές κακάο
  • 2 κουταλιές corn flour

Τώρα για το στολισμό, όπως θέλεις ότι θέλεις… απλά εγώ θα σου δώσω τις παρακάτω ιδέες:)

 

1) Τα ματωμένα..

2) Με κακάο σκόνη…

3) Τα χρωματιστά…(με λίγο μέλι)

4) Με τριμμένο gelo…

5) Το αγαπημένο μου…

 

ΥΓ1. Και για να λύσω την απορία για το τι ακριβώς είναι αυτό το άσπρο, μείνε μαζί μου εδώ! Εδώ, που μπορεί να μη σου λέω πολλά (κάθε αρχή κι αθόρυβη), αλλά ακόμη και με τα λίγα γίνεσαι η έμπνευση μου. Δείξε μου την παρουσία σου και θα σου πω ακόμα περισσότερα. (θυμάσαι τι λέγαμε κι εδώ στο τέλος; Το μπαλόνια δεν έφυγαν ακόμα…)

 

ΥΓ2: Έφτιαξα και μία τούρτα με θέμα «Τα Στρουμφάκια» αλλά ακόμα δεν μπορώ να σου τη δείξω…δεσμεύομαι όμως ότι κάποια στιγμή θα το κάνω.

 

ΥΓ3: Καλό μήνα είπα; Οπωσδήποτε καλό μήνα!!

 

Φιλιά, Αντριάνα!

20 comments

  1. Καλό μήνα γλυκιά μου Αντριάνα που μόλις μου έδωσες έμπνευση.
    Έχω σημαντικές επισκέψεις στα μέσα του μήνα και μόλις βρήκα τι θα φτιάξω για να στολίσω το τραπέζι. Βέβαια έτσι όπως τα είδα, σκέφτηκα να τα γαρνίρω με κομματάκια μπισκότου oreo. Δεν θα είναι γιάμι;
    Εύχομαι ο μήνας αυτός που τόσο αγαπάς να σου έχει φέρει πολλά δώρα, χαμόγελα, ωραίες στιγμές, επιτυχίες, υγεία, ευτυχία, έμπνευση και άλλα πολλά.
    Καλό βραδάκι! Μάκια 🙂

    1. Κάποια ξέρει ότι τον Οκτ. έχω γενέθλιαααα…..Θα είναι, θα είναι!! Έχω ανεβάσει κι αυτή τη συνταγή με μπισκότο oreo που φυσικά σύμφωνα με το ύφος του τραπεζιού τα στολίζεις ανάλογα, https://loveyourthoughts.wordpress.com/2012/03/01/%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%BD%CE%B9%CE%B1-cake_pops/

      Το Σάββατο έκανα και μερικές Φλογέρες με γέμιση λευκής κρέμας. Παλιά συνταγή γιαγιάς, αν θέλεις σου τη δίνω.

      Φιλια πολλά, καλό βράδυ:):) χχχ

  2. Αντριάνα μου,μας άνοιξες την όρεξη!
    Πολύ ωραία τα γλυκάκια σου…φέρε και από εδώ κανένα! 😉
    φιλάκια πολλά πολλά γεμάτα ζάχαρη!

    1. Μην ανησυχείς που σου άνοιξα την όρεξη….έχω παρατηρήσει ότι τρώγοντας μόνο γλυκά μπορούμε να ζήσουμε, οπότε «βούτα» όποιο θέλεις!!! Καλό βράδυυυυυυ φιλιά γλυκά:*)

  3. Και καλή μαγείρισσα η Antriana μας! 😉
    Με τέτοιες συνταγές, θα πέσουν όλοι στα πόδια σου!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά γλυκύτατα! 🙂

    1. Με τέτοιες συνταγές Άιναφετς, θα γίνουν όλοι 4837 κιλά παραπάνω 🙂 🙂 🙂
      Λες να αρχίσω να ψάχνω διαιτητικές συνταγές;

      will see….

      Φιλιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα (γεμάτα ζάχαρη)

  4. μετά από οτι διαβάζω θέλω κατι να φάω είναι φυσιολογικό ; ναι να γλυκαθώ καλησπέρα Αντριανα …

    1. Αν σου πω ότι ζήλεψα αυτό το σχόλιο θα σου φανεί περίεργο; Γιατί για να τα κόψεις, θα πρέπει να τα τρως και δυστυχώς είναι ήδη κομμένα 😦 😦
      PS μηροί ψυχρέ, μηροί! Δεν είμαστε κοτόπουλα.

      Καλό σου βράδυ

  5. Ο Χριστός και η Παναγία βραδιάτικα!!!!
    Δεν τα κάνουν αυτά σε chocoholic πριν βάλουν μια προειδοποίηση !!!
    Πολύυυυ νόστιμο κείμενο!Φιλιά!

    1. Εε…κι εσύ! δεν είδες τον τίτλο μου φαίνεται. Και τι αξία έχει λίγη σοκολάτα βραδιάτικα; Σιγά! Εγώ λέω να φάμε μερικά cupcakes, θα κοιμηθούμε χωρίς λιγούρες τη νύχτα. Το αποφάσισα κιόλας, θα φάμε ένα από κάθε σχέδιο!!

      Καληνύχτααααααααααααααα :*)

  6. Άχουυυυ… Τι καλούλια που είναι όλα! Αφράτα, χρωματιστά και άκρως ελκυστικά… (χαχα το αφράτα δεν ξέρω αν μπορώ να το πω βλέποντας μόνο φωτογραφίες.. αλλά τι σου κάνει η πείνα!). Αντριάνα, το καλύτερο είναι να μαγιρεύεις με παρέα και μουσική.. 🙂

    Λες να δοκιμάσω να τα φτιάξω κι εγώ;; Τα λιγουρεύομαι..!!!
    🙂

    Καλό απόγευμα!

    1. Λέω, λέω και μη χάνεις χρόνο! Εξάλλου είναι τόσο δημιουργική αυτή η ασχολία που μόνο απόλαυση μπορεί να σου δώσει. Φιλιά πολλά:)

  7. Τι ειναι αυτα που βλέπω νυχτιατικα??Υπεροχα ολα,αλλα θα μου επιτρεψεις να δοκιμασω και εγω αυτο με το σταφυλι.
    Επειδη τωρα σε βρηκα πάω να διαβασω και τις υπόλοιπες αναρτήσεις σου.
    Καλό βραδυ

    1. Καλώς ήρθες συνονόματη Adriana και καλώς σε βρήκα:) Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν τα cupcakes μου, προσπάθησε να τα φτιάξεις κι εσύ!!:):) Σε λίγο θα έρθω κι εγώ στο δικό σου blog να περιπλανηθώ..
      Καλό απόγευμα και φιλιά πολλά:):)

Σχολιάστε

