Forthandback

Έχουν μαζευτεί καμια δεκαπέντε emails που δεν πρόλαβαν να ανοιχτούν. Βιβλία έμειναν απείραχτα εδώ και μέρες ενώ έπρεπε να διαβαστούν. Η λίστα του super market έμεινε για μέρες κολλημένη στο ψυγείο ενώ έπρεπε ήδη να σχηματίζεται η επόμενη. Και φίλες γκρινιάζουν γιατί δεν προλαβαίνεις να μιλήσεις ούτε στο τηλέφωνο ενώ θα έπρεπε ήδη να έχετε κλείσει ένα οχτάωρο με freddo. Άτιμος μήνας ο Οκτώβριος, μου πάει κόντρα! Προσπαθώ να πέσω πάνω του μήπως καταλάβει τι μου κάνει. Να του φωνάξω ότι δεν μπορεί να παίζει εκείνος με το πρόγραμμα μου, αλλά εγώ με το δικό του.  Κι αυτός ο μήνας έχει ένταση. Και νεύρο. Ίσως και λίγα νεύρα. Με πίεση μεγάλη. Με χρόνους που μου αρκούν για λίγα ενώ εγώ θέλω τα πολλά. Το τίποτα που το αναπολώ και το όλα που παιδεύομαι. Δεν είναι ωραίο να χάνεσαι με τις ώρες πάνω σε ένα πλάνο αλλά έχει ενδιαφέρον να κυνηγάς τα λεπτά για να συναγωνιστείς μαζί τους. Και σκοντάφτω σε εμπόδια. Και λάθη. Και ο χρόνος τρέχει εναντίον μου. Γυρνώ σπίτι έτοιμη να φλερτάρω με τον υπολογιστή που με κοιτά κατάματα αλλά ξαφνικά αρνούμαι να ανταποδώσω. Οι δυνάμεις αθόρυβα εγκαταλείπουν και φαντάζει το κάθε τι αδύνατο να υλοποιηθεί. Αυτός ο Οκτώβρης με ελέγχει και αποσυντονίζομαι, κι ας λένε ότι είναι σέξι να σε ελέγχει κάποιος.

Θέλω να σου πω πολλά, αλλά δεν μπορούν οι λέξεις να μπουν σε λογική σειρά. Είναι βλέπεις και η νύχτα που ρουφά μέρος της ενέργειάς μου. Κάθε Πριν και κάθε Μετά μιας χορευτικής παράστασης που δίνω, υπάρχει μια παράλογη ένταση. Τα 4 λεπτά απόλυτης σιγής που χρειάζομαι σε κάθε Πριν και οι φορτισμένες ώρες που ακολουθούν σε κάθε Μετά. Και θέλεις απλά να κατακτήσεις τη σκηνή. Την ώρα της παράστασης δίνεις όλο σου το είναι. Συσσωρεύεται όλη σου η ενέργεια. Συγκεντρώνεσαι καλά στο στόχο. Γίνεσαι ένα με την ομάδα σου και λειτουργείς αλληλεπιδραστικά. Γίνονται λάθη και υπάρχουν στιγμές αμηχανίας. Νιώθεις.εσωτερικά.αυτό.που.προσπαθείς.με.το.σώμα.σου.να.μεταδώσεις!  Ξέρεις…η σκηνή δεν συνηθίζεται ποτέ. Γιατί δεν μπορεί ποτέ να είναι η ίδια. Δεν έχεις ποτέ το ίδιο κοινό μπροστά σου. Δεν έχεις ποτέ το ίδιο θέμα να διαπραγματευτείς. Δεν έχεις ποτέ την ίδια αφετηρία έμπνευσης. Δεν είναι ποτέ ίδια η κριτική που εισπράττεις, οι αντιδράσεις, η αύρα του αλλουνού. Όσες φορές κι αν εκτεθείς σε κοινό δίνοντας παράσταση, αυτό το σκηνικό δεν συνηθίζεται ποτέ. «Είναι σαν να κάνεις σεξ, με κάθε φορά διαφορετική γυναίκα» όπως είπε κι ένας ηθοποιός.

Και κάπου εδώ κλείνω τα μάτια. Μήπως μπορέσω να φανταστώ το μέλλον του Οκτώβρη αλλά το χάνω. Με κερδίζει συνεχώς χωρίς καν να δω τα όπλα του. Την καλημέρα μου.

Φιλιά, Αντριάνα!

photo by: pinterest.com

18 comments

  1. Αχ τι να πω γιατί βγάζεις φωτογραφία όλα όσα εγώ κρύβω μέσα μου ρωτάω εε?
    Καλή σου μέρα Αντριανα..
    Ολα θα γίνουν αν δεν καταφέρουμε και σήμερα να βάλουμε σε μια τάξη της δουλειές μας και αύριο μέρα ξημερώνει χαμογέλα..
    Όσο για τα mail 64 εχω που θα τα δω κάποια στιγμή..Αλλά το δικό σου τα άνοιξα αμέσως ..σε βλέπω γελάς..
    Έγραψες
    Γίνονται λάθη και υπάρχουν στιγμές αμηχανίας. Νιώθεις.εσωτερικά.αυτό.που.προσπαθείς.με.το.σώμα.σου.να.μεταδώσεις! Ξέρεις…η σκηνή δεν συνηθίζεται ποτέ. Γιατί δεν μπορεί ποτέ να είναι η ίδια. Δεν έχεις ποτέ το ίδιο κοινό μπροστά σου

    1. ναι..κι αύριο μέρα είναι αρκεί να μην υπάρχουν χρονικά όρια για πράγματα που πρέπει να γίνουν. 64 mails;! Με τιμά που το άνοιξες:) Και χαίρομαι ακόμη περισσότερο που βρίσκεις ενδιαφέρον τα κείμενα μου. Καλό σου βράδυ, φιλιά:)

  2. Όπως σου έχω ξαναπει, θα περάσει η κούραση και θα έρθει κάτι να σε ξεκουράσει και να σε ανανεώσει. Κρατήσου και συνέχισε να πολεμάς την μάχη με τον χρόνο, να θυμάσαι πως ο επιμένων νικά!!
    Είναι τέτοια η εποχή που όλοι συνεχώς τρέχουμε. Και στα τηλέφωνα ακούς πολύ συχνά την φράση «που είσαι εσύ; Χαθήκαμε». Θα τα καταφέρουμε όμως με επιμονή και υπομονή!
    Όμορφη ημέρα να έχεις Αντριάνα μου, γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές.
    Α! Και καλό κουράγιο 🙂

    1. Μάχη με το χρόνο, μάχη να βγει το πρόγραμμα, μάχη να προλάβεις όλα αυτά που έβαλες στο πρόγραμμα, μάχη με τον εαυτό σου να αποφασίσεις τι θέλεις περισσότερο και τι λιγότερο. Μάχη με τα όλα και τα τίποτα μαζί ταυτόχρονα.

      Καληνύχτα Μαρίνα, φιλιά πολλά :*)

  3. τρεχω και δε φτανω κι εγω.. ισως με αλλο αντικειμενο, ισως με αλλο τροπο αλλα ολοι τον χρονο κυνηγαμε κι οχι μονο μηνα οκτωβρη..
    τουλαχιστον να μπουν τα πραγματα σε μια σειρα 🙂

    1. Ο καθένας με τον τρόπο του και τα μέσα του γυμνές πατούσες:) Απλά ο Οκτώβρης μου φαίνεται πολύ επιβλητικός σαν μήνας και μου κάνει για απόλυτα classic αρσενικό….

      Καλό βράδυ ξυπόλυτη, φιλιά πολλά! χχχ

  4. Οι μέρες που ακολουθούν και για μένα θα έχουν μεγάλο τρέξιμο..
    Με τρομάζει λίγο,γιατί έχω μάθει να έχω τους ρυθμούς μου,αλλά το περιμένω πως και πως..αυτή η ένταση έχει κάτι που στην ηρεμία δεν μπορείς να το βρεις με τίποτα…μην αγχώνεσαι πάντως,μήνας είναι,θα περάσει!!
    φιλιά πολλά Αντριάνα μου!!καλημέρες :))

    1. Η ένταση καλλιεργεί τη δημιουργικότητα..παθιάζεται με το παρόν και τα μπλέκει με το χρόνο. Θέλει και λίγο τον τρόπο της για να καταφέρεις να την χειριστείς. Μήνας είναι, θα περάσει!!!

      Φιλιά πολλάααα χχχ
      Καλημέρα:)

  5. Ο Οκτώβρης κανονικά είναι ο μήνας μου…ο μήνας που πάντα τον περιμένω με αγωνία , ο μήνας που δεν προλαβαίνω να σταθώ σε ένα μέρος πάνω από λίγα λεπτά….ο μήνας όμως που τρέφει τους έντεκα….

    Άσε που είναι ο μήνας που φέρνει επιτέλους δροσιά…(δεν το μπορώ το καλοκαίρι…δεν τους μπορώ τους καύσωνες)

    Καληνύχτα….

    1. Να σου πω την αλήθεια κι εγώ τον περιμένω με αγωνία! Είναι μήνας γεμάτος με πράγματα κι αυτά τα πράγματα έχουν πάντα κάτι να σου δώσουν. Κι όσο για τη δροσιά, σήμερα μόλις το διαπίστωσα.

      Καληνύχτααααα:):)

  6. Antriana kai se emena dn ta leei kala o oktobris….ta mathimata trexoun, ta leoforeia feugoun…kai ego me mia valitsa sto xeri na prospatho na vro ena meros gia na iremiso….kai as mn xexname ta ametrita piata pou pnigoun to neroxuth kai dn upoxwroun oses fores kai an ta pleneis ti mera…duskolos o ocrobris…dn mporo na katalavo to logo…isos ftaiei i apotomi metavasi apo tis xegniastes nuxtes tou kalokairiou sta krua vradia tou fthinopwrou….gt entaxei o septemvris itan sxetika pio xalaros minas…..

    P.s. An kai lista gia to supermarket dn kano akoma kathos pao kai perno oti vro mprosta m, mia katastasi me ta aminoxea kai tous tupous tous perivallei to psugeio m kai me prokalei na tin matho….pragma pou dn nomizo na ginei mexri tis 1/11 toulaxiston

    Filia polla

    1. Is γράφεις: ta mathimata trexoun, ta leoforeia feugoun…kai ego me mia valitsa sto xeri na prospatho na vro ena meros gia na iremiso…
      Έτσι ακριβώς ήμουν τέτοια εποχή στα δύο πρώτα φοιτητοχρόνια. Με το ζόρι να βολέψω το πρόγραμμα για να κατέβω Αθήνα. Έτρεχα με την κατακόκκινη βαλίτσα να προλάβω ηλεκτρικό, μετρό, μερικές φορές και τραμ και 1002 άλλα πράγματα.

      PS: Μερικές φορές όταν ξεχνιέμαι με τις ώρες στο υπολογιστή, τυχαίνει να πέσω σε μια φωτογραφία που ήταν από τη μέρα που αγόρασα την κόκκινη βαλίτσα. Όπως τώρα, γι’ αυτό μ’ έπιασε μονόλογος με την Αθήνα.

      Καληνύχτα σου :*)

  7. Βρε κοριτσάκι πως σε καταλαβαίνω ειλικρινά, και εγώ αυτό το διάστημα τρέχω συνέχεια και δεν έχω αρκετό χρόνο , αφού είδες και μια συζήτηση πάμε να κάνουμε στο facebook και σου απαντώ μετά από μία ημέρα χαχααχα.
    Κάνε κουράγιο , πάρε πολλές βιταμινούλες, και θα φτιάξουν τα πράγματα θα δεις (ναι έτσι λέω και στον εαυτό μου ).Σε φιλώ.

    1. Αυτό με τις βιταμίνες ισχύει, γιατί με γεμάτο στομάχι δεν μπορείς να χορέψει, αν φας και πας κουρασμένη στο μάθημα θα κοιμηθείς μέσα στο αμφιθέατρο, αν τρέχεις από το ένα στο άλλο δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις, κι έτσι…καταλήγεις στις ωραιότατες βιταμινούλες του Κορρές.

      PS: κι εγώ στις συνομιλίες έτσι είμαι, απλά τότε με πέτυχες σε χαλαρή φάση και σου απαντούσα αμέσως.

      Φιλιά πολλά πολλά και καληνύχτα:):):):)

Σχολιάστε

