Το βρήκα σου λέωωωωω!

Ε.μα.πια!! Το.έψαχνα.τόσο.καιρό!! Αλήθεια σου λέω. Πατούσα πιθανά ονόματα στο internet, ρωτούσα κορίτσια στην ομάδα μου, άκουγα άλλα που μπορεί να μοιάζουν για να παραπέμψουν. Ούτε κι εγώ θυμάμαι τι μπορεί να έκανα για να το βρω. Αλλά είδες; Αρχίζει κάποια θεία δύναμη να δείχνει λύπηση και σήμερα μου μοίρασε απλόχερα τη γνώση της. Κάτι σαν απομηχανηςθεος ας πούμε.

Όσες σβούρες κι αν έφερα το κομμάτι όλο κατέληγα στο Murcof Rostro χωρίς να είναι αυτό που θέλω. Και ναι, ναι, ιδού αυτό που ήθελα: http://www.youtube.com/watch?v=iJl-yvWxJx4&feature=fvwrel*

Και όχι. Αυτό δεν αποτελεί γεγονός για να του αφιερώσω ολόκληρο κείμενο τη στιγμή που από τον ελεύθερο χρόνο που έχω σε διάσταση ωκεανού, τρέφομαι με σταφύλια και κάστανα και πατάω το decline σε κλήσεις μαμάς γιατί απλά δεν-έχω-χρόνο-να-αναλύσω-όλη-τη-μέρα-του-πρωτότοκου-παιδιού-της-που-ξενιτεύτηκε-σταξένα-και-να-παίξω-πειστικά-τορόλο-ότι-πήρα-πίσω-ταεξαφανισμένα-κιλάμου-που-όλο-πέφτουν-και-πέφτουν.

ΘΕΛΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ! Και τι σημαίνει αυτό. Αυτή που σου γράφει όλα αυτά τώρα (αυτή που κάνει τον ξερόλα στα πάντα; Ναι, αυτή) δεν έχει ιδέα από ταινίες. Δεν πρόλαβα να ασχοληθώ και με αυτό σ’ αυτή τη ζωή. Το τραγούδι λοιπόν που σου έδωσα παραπάνω, είναι soundtrack κάποιας ταινίας με όνομα «BABEL». Δεν την έχω δει. Δεν ήξερα καν ποιοι παίζουν. Διάβασα την υπόθεση και μερικές κριτικές. Αλλά θέλω κι άλλες γνώμες.

Αν λοιπόν, εσύ που μου μιλάς και σου μιλώ έχεις δει την ταινία, θέλω να μου πεις την άποψη σου. Να μου πεις πως σου φάνηκε, αν σε ενθουσίασε, αν σε μαγνήτισε, αν τη στιγμή που έπαιξε η μελωδία συνέβαινε κάτι το σημαντικό, κάτι που αν το ακούσεις ξανά θα σε ταξιδέψει εκεί. Τι ακριβώς διαπραγματεύεται κατά τη γνώμη σου; Τι γεύση σου άφησε στο τέλος;

Ακούγοντας τη μελωδία, φαντάζομαι ότι κάπου υπάρχει ένας πόνος…μία θλίψη…μια ματαίωση…άρα και μία αυτογνωσία. Ίσως πάλι, να είμαι επηρεασμένη από τη χορογραφία, γιατί ίσως να είναι το κομμάτι μου:/. Και επειδή αυτή τη μελωδία την έχουν μάθει απ’ έξω και οι τοίχοι του σπιτιού μου, θέλω να τη γνωρίσω καλύτερα.

Κι αν δεν γνωρίζεις την ταινία ούτε σαν τίτλο, δεν πειράζει. Θα τη δούμε μαζί την Κυριακή, αν δεν κοιμηθούμε μέχρι το τέλος.

ΥΓ: «Το Παρίσι αλλάζει! Όμως τίποτα μες στη μελαγχολία μου δεν μετακινήθηκε! Μέγαρα καινούργια, σκαλωσιές, όγκοι, παλιά προάστια, όλα για μένα μετατρέπονται σε αλληγορία και οι πολύτιμες αναμνήσεις μου είναι κι απ’ τους βράχους πιο βαριές»   Charles Baudelaire, Τα άνθη του κακού.*

 

*ε, αυτά τα δύο πρέπει κάπως να συνδεθούν. Πρέπει…

 

 

Φιλιά, Αντριάνα!

photos by: Νατάσα Καρακατσάνη

16 comments

  1. Δεν την έχω δει.. αλλά θα την δω σύντομαααα!
    PS: περιμένω συνταγή τα κεφτεδάκιαααα ! 🙂

    1. Οκ, δες την και πες μου. Περιμένω εντυπώσεις. 🙂 🙂 🙂

      ps: οΚ, θα επιστρατεύσω μαμά να μου τη δώσει. Μόλις την πάρω, send email…:)

  2. Κοριτσάκι μου ωραίο το μουσικό θέμα αλλά δεν την έχω δει την ταινία. Θα την κατεβάσω και θα της ρίξω όμως μια ματιά, τώρα που επιμορφώνομαι κινηματογραφικά 😛
    Θα σου πω τότε τις απόψεις μου.
    Να έχεις μια πανέμορφη ημέρα ξεκούραστη, ήρεμη και γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις. Μάκια.

    1. Το μουσικό θέμα είναι λίγο κοψοφλεβτικο αλλά anyway:). Περιμένω και τις δικές σου εντυπώσεις για να συμβάλουν στο έργο μου. Επιμορφώσου, επιμορφώσου…κάποια στιγμή ελπίζω να το κάνω κι εγώ (χωρίς να κοιμάμαι από την αρχή της αρχής).

      Καλή συνέχεια στο απόγευμα σου…φιλιααααααααααα.

  3. Την έχω δεί, την είχε παίξει το στάρ σχετικά πρόσφατα.Διηγείται 4 ιστορίες αγνώστων που διασταυρώνονται μεταξύ τους και προφανώς μιλάει για την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων,είτε μιλάνε την ίδια γλώσσα είτε όχι.
    Παίζει και ο Brad Pitt,κορίτσια ορμάτε (το να κατεβάζετε τανίες όμως είναι παράνομο – νομίζω;)
    Το κομμάτι δεν θυμάμαι σε ποιό σημείο παίζει… εξάλλου ξέρετε πώς είναι οι ταινίες στο Star, μισή ώρα ταινία κι αλλο τόσο διαφημίσεις,μέχρι να ξαναρχίσει έχεις ξεχάσει τί έβλεπες….τελοσπάντων κάποια στιγμή ψιλοβαρέθηκα – εξάλλου δεν είχε ούτε πυροβολισμούς ούτε εκρήξεις ούτε βυζιά.
    Eπίσης βλέπω στο imdb οτι την μουσική έχει γράψει ένας τύπος ονόματι Gustavo Santaolalla, υπεύθυνος για την μουσική επένδυση ταινιών όπως τα Ημερολόγια μοτοσυκλέτας και το μυστικό του Brokeback Mountain.
    Άντι αν σ’αρέσει η Βαβέλ σου προτείνω να τις δείς και τις 2.

    1. Σ’ ευχαριστώ…σ’ ευχαριστώ…σ’ ευχαριστώ…σ’ ευχαριστώώ……:*

      ps1: Θα επιστρέψω στο σχόλιο σου μόλις δω την ταινία.
      ps2: …και τώρα ο Brad Pitt θεωρείται όμορφος; omg(!) μίστερ Ανάποδε.

    2. Την είδα την ταινία…
      Στην αρχή ήταν πραγματικά βαρετή, στην πορεία όμως κάπως έστρωνε. Να σου πω την αλήθεια στο μόνο σκηνικό που είδα να επικρατεί έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων ήταν όταν ο BP έψαχνε απεγνωσμένα να βρει ασθενοφόρο στο Μαρόκο για την τραυματισμένη γυναίκα του(όμορφη ηθοποιός!!!). Η ταινία ήταν φτωχή σε περιεχόμενο αλλά κάθε θέμα που άγγιζε στο παρουσίαζε πολλές φορές μέσα από διαφορετικούς πολιτισμούς και κουλτούρες. Έθετε ερωτήματα χωρίς να δίνει απαντήσεις και έπαιζε πολύ με gender Πυροβολισμούς από μικρά παιδιά είχε(κάτι το οποίο τουλάχιστον εμένα δεν μου αρέσει), τώρα αν περίμενες να δεις γυναικείο σώμα κάτι μεταξύ Jessica Alba – Scarlett Johansson απέτυχαν οι προσδοκίες σου…όμως φυσικό γυμνό σώμα είχε.
      *Η μουσική έπαιζε στο τέλος, τη στιγμή που όλα τους τα προβλήματα δεν είχαν λυθεί αλλά άφηναν στο θεατή το περιθώριο να δώσει τις δικές του λύσεις, πράγμα το οποίο όλη η ταινία σε κατεύθυνε από την αρχή προς τη μελαγχολία και τη ματαιοδοξία.

      Αυτά, δεν συνεχίζω άλλο γιατί θα με πάρει το πρωί.
      Καλό βράδυ:)

      1. Πριν 2,3 μέρες το άκουσα και κολλησα. Παίζει και σε μια διαφήμιση στην τηλεόραση:). Οσο για το βίντεο ναιαι…αρκετά αλλιωτικο. Καλό μεσημέρι χρηχααααααααααα:):):)

  4. Αντριάνα μου τι κάνεις???μέρες έχω να τριγυρίσω κι εδώ!!
    την ταινία μάλλον την έβλεπα με το παιδί από πάνω στο σταρ..χαχα
    πολλές διαφημίσεις θυμάμαι όμως και δεν την είχα τελειώσει..άσε..δεν βλέπεις ταινίες έτσι! :\
    αν την δεις και είναι καλή ενημέρωσε μας να την δούμε!!
    σε φιλώωωωωω! 😀

    1. Μη δείχνεις εμπιστοσύνη πάνω μου στις ταινίες γιατί δεν έχω κανένα αξιοπροσεκτο πλαίσιο αναφορας:):):) οι διαφημίσεις είναι ο δεύτερος λόγος που δεν βλέπω ταινιες στο σταρ. Ο πρώτος είναι ότι δεν θυμάμαι ποτέ πότε έχει τι. Θα σου πω όμως όταν τη δώ για να μου πεις κι εσύ τη γνώμη σου. Η θα επιστρέψω ξανά με σχόλιο εδώ ή θα στα πω σε σένα. Φιλια πολλααααααααααα:*)

  5. Σ’ αρέσει να ανακαλύπτεις καινούρια κομμάτια;
    Άκου κι αυτήν την εκδοχή του «shine on you crazy diamont» και πες μου….

    1. Ναι μου αρέσει…μου το έδωσε ο μπαμπάς μου αυτό το «γονίδιο» όπως λέγαμε και παλιότερα. Μπορώ να ακούσω τα πάντα εκτός από πολύ βαρύ κλαρίνο τύπου τάβλας. Ωραία η εκδοχή αυτή…αξίζει όχι μόνο η μουσική σαν μελωδία αλλά και οι εκφράσεις των παικτών καθώς αφοσιώνονται στο μουσικό όργανο. Σ’ ευχαριστώ χρήχα:)

      Καλό βράδυ και καλή βδομάδα:)

Σχολιάστε

