Cheese Cake Strawberry…

Αναγνωρίζω το γεγονός ότι έχουμε Χριστούγεννα. Καταλαβαίνω επίσης την επιθυμία σου, να φας μελομακάρονα, κουραμπιέδες, κορμό σοκολάτας, μπισκοτάκια με βανίλια, να φτιάξεις gingerbread και να φρεσκομυρίσει το σπίτι σπιτικά γλυκά με μπόλικη δόση κανέλας, αλλά αν σου πω ότι παιδεύομαι με ένα παγωμένο cheese cake strawberry από χθες το πρωί, θα σου ακουστεί Και Πολύ Ιερόσυλο λόγω ημερών; Και επειδή κάτι, ό,τι’ έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον όταν το μοιράζεσαι, θέλω να σου πω τη συνταγή του. Σε κάθε cheese cake, ανεξάρτητα από τη γεύση μαρμελάδας που περιχύνουμε από πάνω, έχει σαν βάση το μπισκότο, οπότε:

αλέθεις στο μπλέντερ 2 πακέτα Μιράντα Παπαδοπούλου και ρίχνεις μέσα στο τρίμμα 65γρ μαργαρίνη λιωμένη (περίπου μισό καλούπι), το πλάθεις ώστε να πάει παντού η μαργαρίνη και το απλώνεις σε μια ταρτιέρα.

*Σηκώνεις λίγο το μπισκότο προς τα τοιχώματα του σκεύους και το ψήνεις σε προθερμασμένο φούρνο για 5′.

τριμμένο μπισκότο χωρίς βούτυρο

Για την κρέμα:

Χτυπάς στο μίξερ 1 αβγό, 300γρ philadelphia , 1 βανίλια και 1/2 κούπα ζάχαρη. Και το τέλος ρίχνεις 1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό.

*Την ρίχνεις πάνω στο ψημένο μπισκότο και το ψήνεις ξανά για 30′.

η κρέμα μαζί με το γιαούρτι

ΥΓ1: Πάνω από την κρέμα, ρίχνεις όποια μαρμελάδα θέλεις ή έχεις. Πριν την ρίξεις, πέρασέ την από το μπλέντερ ώστε να πάρει μια πιο ρευστή και εύπλαστη μορφή. Άφησε λίγο την κρέμα να κρυώσει και καθώς είναι χλιαρή ρίξε την μαρμελάδα.

ΥΓ2: Αν θέλεις έξτρα στόλισμα γλυκού, βάλε μέσα στο κορνέ μαρμελάδα διαφορετικού χρώματος και φτιάξε ένα σχέδιο πάνω στην βασική μαρμελάδα. Καλό θα ήταν, να είναι κι αυτή αλεσμένη ώστε να βγει πιο εύκολα απ’ το στόμιο.

ΥΓ3: Μια ακόμα παραλλαγή είναι, αντί για μαρμελάδα, να ρίξεις γλυκό του κουταλιού κεράσι ή κυδώνι (δηλαδή σε μικρά κομμάτια ώστε να καθίσει καλά πάνω στο κομμάτι καθώς το σερβίρεις).

Δεν είναι ακριβώς κορνέ, αλλά με το κορνέ μια χαρά θα τα καταφέρεις... θα προλάβεις να πάρεις κομμάτι;

Φιλιά, Αντριάνα!

11 comments

    1. Ξέρω ξέρω DQ, εσύ θέλεις σοκολατένιες σοκολάτες!! Να σου πω την αλήθεια κι εμένα αυτά μου αρέσουν και μπορεί να έχω μπροστά μου του κόσμου τα λευκά γλυκά κι εγώ να διαλέξω τη nutella τρώγοντας την με το κουτάλι, αλλά ξέρεις τι πρόβλημα αντιμετώπιζα σπίτι μου; Εκεί λοιπόν που έκανα τα πρώτα μου βήματα στην κουζίνα της μαμάς, συνειδητοποίησα ότι κανένας άλλος δεν έτρωγε σοκολάτα(!!) με αποτέλεσμα να τρώω ένα ολόκληρο γλυκό μόνη μου. Κι έτσι, άρχισα να εστιάζω και σε άλλα χωρίς σοκολάτα.

      Καληνύχτα Μαρίνα:):)
      Φιλιαααααααααααααααα

    1. 🙂 🙂
      Αν προσέξεις τις φωτογραφίες, οι δύο τελευταίες δείχνουν που μπήκε η φράουλα. Τη ρίχνεις αλεσμένη πάνω από την κρέμα, τη στρώνεις με ένα κουτάλι για να καλυφθεί ομοιόμορφα και είναι έτοιμη!
      Στην ομάδα στο facebook, σε μερικές συνταγές δίνω περισσότερες πληροφορίες και κάποιες παραλλαγές, αν έχεις έλα μαζί μου εκεί. facebook.com/lovethoughtsgr

      *Με κεράσι;! Την επόμενη φορά θα το δοκιμάσω..ίσως να μη βάλω μαρμελάδα κεράσι αλλά αλεσμένο ατόφιο κεράσι. Θα δω..
      Καλό απόγευμα και φιλιά πολλά!
      χχχ
      🙂

      1. Ειναι μικρη η οθόνη και θολή και δεν έβλεπα καθαρά.Τώρα από το σπίτι μου το βλέπω καθαρά. Εκανα λαθος πριν, βατομουρο οχι κερασι, το αγοραζουμε απο το σουπερμαρκετ , ειδικο για τα cheesecakes

  1. καλημέρα και καλώς σε βρήκα! πολύ λαχταριστό το γλυκάκι σου θα το δοκιμάσω!
    καλές γιορτές 🙂

    1. Καλησπέραααα…. είχα βρεθεί στο blog σου πριν καιρό και είχα κάνει μια συνταγή σου. Αυτή τη στιγμή μου διαφεύγει τι ακριβώς είχα κάνει αλλά θυμάμαι ότι ήταν πολύ κατανοητά αυτά που έλεγες και την είχα φτιάξει αμέσως(διότι τα χέρια μου στη μαγειρική είναι -λίγο- άχρηστα).
      *Όσο για το γλυκό μου, σ’ ευχαριστώ πολύ και καλές δοκιμές!!

      Φιλιά πολλά και καλό υπόλοιπο γιορτών!
      χχχ
      🙂

Σχολιάστε

