Είμαστε σε γύρισμα’ χρόνου.

Ήρθα να κάνω θόρυβο στη νυχτερινή σιωπή σου. Να φάμε παρέα δυο μελομακάρονα, να λερωθούμε από κουραμπιέδες και να κουβεντιάσουμε. Σαν δύο φίλοι που έχουν να τα πουν καιρό και τώρα η μία ακούει τα νέα της άλλης, ρίχνοντας ματιές πάνω από μία κούπα ζεστού καφέ, καθώς πίνουν μία μία τις γουλιές τους. Κι αν δεν θέλεις τον καφέ, αντικατέστησε τον με μια σοκολάτα και ένα ξυλάκι κανέλας. Κάτω από το δέντρο. Κοντά στη φάτνη. Με τα φωτάκια να μένουν σταθερά αναμμένα. Να μου δώσεις μέρος της λάμψης σου και να σου δώσω τη δική μου.

και προσθέτεις ζάχαρη...

Και σε παίρνω μαζί μου, για να πετάξουμε και να προσγειωθούμε παρέα σε εκείνες τις στιγμές που το σπίτι κατακλύζεται από νυχτερινή απόλυτη ησυχία, που όλα της μέρας έχουν τελειώσει και έχουν πέσει όλοι για ύπνο. Και φεύγεις βουρ για τη νέα χρονιά, κάνοντας σκέψεις για τα πριν που πέρασαν και τα μετά που θα ‘ρθουν. Αλλά πριν φύγω σ’ αυτές τις σκέψεις, εστιάζω για λίγο στο σημερινό τραπέζι στο οποίο δεν ανακατεύτηκα καθόλου στο μαγείρεμα, αλλά έπιασα τον εαυτό μου στο τέλος, να καταπιάνεται με συμμάζεμα κουζίνας.

και πετάμε σαν αυτά τα αερόστατα...

Κάπου εκεί, κουνάω το κεφάλι για το πόσα σου μαθαίνει η ζωή μακριά από μυρωδιά μαμάς και φροντίδα γιαγιάς. Αρκετά χρόνια, βλέπεις, που έφυγα απ’ το σπίτι μου κι αυτές οι οικογενειακές στιγμές αντί να με γεμίζουν ένταση, φαίνονται ωραίες. Καλά εντάξει, ψέμματα είπα. Την παραμονή των Χριστουγέννων που ήμασταν όλες «πατημένες» στην κουζίνα για τα φαγητά της επόμενης, επικρατούσε μια συνεχόμενη ένταση φωνής, τύπου: ανέβασε παιδί μου το φούρνο, όχι εγώ σιγοψήνω, το κρέας θέλει κόψιμο, το βράδυ θα βγω, κάνε χώρο να αφήσω το μπολ με τα κρεμμύδια, πού είναι το κρασί που αγόρασες, μη μαζέψεις το σίδερο η μπλούζα μου θέλει σιδέρωμα, βρήκα τη συνταγή για τη γέμιση, μα σιγά παιδί μου δεν βλέπεις ότι χρειάζομαι τον πάγκο και μη γεμίζεις με νερά θα φύγουν οι κόλλες, ωραία κι εγώ πού να ακουμπήσω το ταψί, θέλω γαλά, Αντιιιι ο Χ. με χτύπησε στο καφάλιιιιι, μαμά βγάλε το παντεσπάνι από το φούρνο καίγεται, χτύπησε το κουδούνι, άνοιξε…..Είμαστε και πολλές οι άτιμες!

ας μη διευκρινίσω πόσα ποτήρια καφέ χρησιμοποιούνται τη μέρα, τέτοιες μέρες...:)

Και μέσα σε αυτές τις δεκαπέντε μέρες διακοπών, προσπαθείς να τα χωρέσεις όλα. Να φάτε στο τραπέζι όλοι μαζί, να δεις την παρέα σου που μαζευτήκατε επιτέλους όλοι την ίδια στιγμή στην ίδια πόλη, να ακούσεις νέα για στρατούς…για άλλη φοιτητούπολη…για καινούργιους αγαπημένους…για νέους χωρισμούς…για δουλειές…για αρραβώνες…για συγκατοικήσεις…να τους μαζέψεις από τύφλα καταστάσεις και να μαζέψουν εκείνοι εσένα…να πας σ’ ένα σαλέ…να παίξετε κάποιο παιχνίδι…να δείτε μια ταινία…να τελειώσεις τις 4756 εργασίες που σε περιμένουν… Και το αστείο φίλη μου σε όλα αυτά, είναι ότι ΝΟΜΙΖΕΙΣ μέχρι τελευταία στιγμή ότι ΤΑΧΑ θα τα καταφέρεις, άλλα αυτός ο άτιμος ο χρόνος πάλι σε ξεγελάει και δεν προλαβαίνεις ούτε τα μισά. Κι αν αναρωτιέσαι τι δουλειά έχω στις 3 τα ξημερώματα να σου μιλάω, αντί να κάνω κάποιο από τα παραπάνω, να σου πω λοιπόν, ότι σήμερα η παρέα μου δεν με ήθελε! Ναι, ναι αυτό που διάβασες!! Δεν με ήθελε γιατί εγώ το καημένο, το χρυσό και μελιστάλαχτο κορίτσι, κοιμήθηκα πάνω στην καρέκλα καθώς ήμουν μαζί της. Μα ο ύπνος είναι υγεία…τι πειράζει αν σε πιάσει λίγο στη γωνίτσα;! Να κλείσεις λίγο τα ματάκια σου βρε αδερφέ. Ίσα ίσα, νιώθεις οικεία μαζί τους. Νιώθεις ασφάλεια. Εντάξει…δεν το σώζω με τίποτα, σταματάω.

ειδικά αν δεν έχεις πιει καφέ... αλλά είπαμε, στις διακοπές κάνεις διακοπές και από τον καφέ. Ε; Ναι!

ΥΓ1: Τέτοιες μέρες στέλνει μήνυμα το wordpress, που μαζί με τις ευχές του τονίζει τα 5 καλύτερα κείμενα της χρονιάς. Δεν θα σου πω όμως αυτά. Για μένα, κάθε κείμενο έχει τη δική του αξία και κάθε σχόλιο είναι μοναδικό. Όμως, θα μοιραστώ μαζί σου, μερικές στιγμές που με έκαναν να (χαμο)γελάσω όταν από διάφορες αναζητήσεις στο google, έφτανες τυχαία στο μπλογκ μου:

  1. μαγειρικές καταστροφές(βρήκες ταίρι)
  2. μπαράκια για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας(oops, μήπως έχω πει αρκετά για το θέμα ηλικίας;)
  3. φίλος φάντασμα(δεν νομίζω να τιμάει κάποιον να έχει φίλους-φάντασμα)
  4. baby shower party, τι κάνουμε;(στείλε μου ένα mail, να σου δώσω κι άλλες info)
  5. Μα γιατι να μη μπορει να γινει ουτε αυτο? δεν ζηταω κατι παραλογο(γιατί μερικές φορές όταν κάτι θέλουμε τοοοοοσο πολυ το σύμπαν κάνει τη πάπια και φοράει ωτοασπίδες)
  6. otan tin ftinis kolaei? (όχι, καλύτερα διεκδίκησε την!)
  7. se ti hlikia mporei kapoios na arravwniastei? (θέλεις πραγματικά να συμβουλευτείς εμένα σ’ αυτό;)
  8. ποτε σφαζουν τα αρνια του πασχα(τη σαρακοστή;)
  9. οι απεναντι εχουν παρτυ και δεν μπορω να κοιμηθω τι κανω(περιμένεις στωικά τη λήξη του και δείχνεις κατανόηση στα νιάτα, κάποτε ήσουν κι εσύ νέος)
  10. ειχαμε ελευθερη σχεση μετα αυτος εκανε κανονικη σχεση με αλλη αλλα δεν μπορει να αφησει και μενα(αυτό θέλει καινούργιο ποστ)

ΥΓ2: Και κάπως έτσι περνούν οι μέρες των γιορτών. Με τα τραπέζια να διαδέχονται το ένα το άλλο και εσύ να έχει φάει απλώς σαν Ναβουχοδονόσορας.  Δεν έχω να σου πω τίποτα σ’ αυτό το ποστ, ούτε θα διαπραγματευτώ κάποιο συγκεκριμένο θέμα σαν την ξερόλα που κάνω πάντα, απλά θέλω να σου πω ότι μου έλειψες. Αλήθεια μου έλειψες. Το διαδίκτυο αυτές τις μέρες γέμισε με τυχαίους περαστικούς, οι bloggers όλο και πιο σπάνια εμφανίζονται στο blog τους, οι τακτικοί αναγνώστες των blogs θα βρίσκονται χαμένοι σε ανάλογα με τα παραπάνω σκηνικά και εγώ έχω να σου μιλήσω μέρες.

ΥΓ3: Να σου πω όμως ότι κυκλοφορώ καθημερινά στο facebook(μαζί με όμορφη παρέα), θα με βρεις να τιτιβίζω τα παράλογά μου στο twitter(απ’ αυτά τα γνωστά αλλιώς κι αλλιώτικα), ξεχνιέμαι με τις ώρες στο instagram(φωτογραφίζοντας το ό,τι) και συχνάζω που και που στο pinterest(συλλέγοντας εικόνες). Α, και μη ξεχνάς να βάλεις το email σου για να ενημερώνεσαι για νέα άρθρα. Ναι;

μα πότε ήρθε και το '13;;;

 

ΥΓ4: Α,α! Κι αν μένεις Αθήνα, να σου πω ότι εκεί τα blogs οργανώνουν το ένα event μετά το άλλο. Μείνε συντονισμένη με το Beauty Diaries(δες δεξιά στήλη) και μάθε έξτρα πληροφορίες από την Έφη.

ΥΓ5: Αυτά φίλη μου(και φίλε μου). Να περάσεις το υπόλοιπο των γιορτών όσο πιο αλλιώς κι αλλιώτικα γίνεται, να φας αρκετά και να δώσεις πολλές σφιχτές αγκαλιές. Θα επιστρέψω με νέο κείμενο και πολλές καινούργιες ιδέες απ’ το νέο έτος. Προς το παρόν, σε αφήνω.

 

Φιλιά, Αντριάνα!

 

photos by: pinterest.com

15 thoughts on “Είμαστε σε γύρισμα’ χρόνου.

  1. αντριανα μου εσυ εισαι που θεωρεις τον εαυτο σου κλειστο; ε;
    τοτε εγω ειμαι απο τις τυχερες που δε το βλεπουν χχχ

    μου χαρισες ενα πολυ ευχαριστο πρωινο ξυπνημα
    αν αυτο δεν ειναι χριστουγεννα τοτε τι;

    φιλι!

    1. μου δίνεις ευκαιρία να πω ότι ακόμα και σε ένα blog, όσο ανώνυμα ή επώνυμα κι αν γράφει ο συντάκτης, υπάρχουν φορές που νιώθεις ασφάλεια για να μιλήσει κι άλλες που κλείνεσαι στο καβούκι σου. Ανάλογα τι σου βγάζουν τα σχόλια….τι τα views σου…τι τα emails αν σου στέλνουν….

      μ’ αρέσει που δεν το βλέπεις, αλήθεια μ’ αρέσει:)

      Φιλιά πολλά και καλό απόγευμα…
      🙂

  2. Περάσαμε με την γυναίκα μου 4 μέρες στην Κόρινθο μαζί με φίλους χθες όταν φεύγαμε μας λέγαν καλό ταξίδι με δάκρυα στα μάτια…Δεν λέω άλλο τίποτα Ανδριανα μου …Χρόνια πολλά καλές γιορτές..28 χρόνια φιλίας από ένα απλό οτοστόπ..τότε που έκαναν φοιτητές τότε…Του έλεγα μην χρειασθεί ποτέ να σου αποδείξω τι φίλος είμαι φέτος χρειάσθηκε, η γυναικά του τα παιδιά του οι γονείς του ο Αδελφός του τα πεθερικά του είχαν και έναν καλό λόγο να πουν …..Χτίσε φιλίες καλή μου έχουν κόστος,γιατί κάποιες δεν θα είναι αντάξιες σου , ναι αλλά αξίζει να προσπαθείς..Καλημέρα..

    1. Οτοστόπ ε; Άλλες εποχές τότε που μία μου φαίνονται πιο όμορφες και μια όχι τόσο όμορφες…
      Ξέρεις όμως, κάποιες φορές θέλουν να βλέπουμε να αποδεικνύει ο φίλος μας την αξία του. Όχι ότι χρειαζόμαστε αποδείξεις για να νιώσουμε κι εμείς συναισθήματα αλλά για να νιώσουμε αυτό το «κάτι» που σου δίνει ο φίλος εκεί που δεν το περιμένεις. Μια καλή κουβέντα, μια οικονομική βοήθεια, μια αγκαλιά, ένα δάκρυ για σένα, ένα «κάτι» παραπάνω τέλος πάντων…
      Φυσικά, δεν μας δίνουν όλοι ακριβώς ότι δίνουμε αλλά και εμείς δεν δίνουμε πάντα όσα μας δίνουν. Από κάθε άνθρωπο όμως, πάντα, κάτι παίρνουμε. Για την ακρίβεια, πάντα κάτι μαθαίνουμε…
      Καλό υπόλοιπο γιορτών να έχεις και εσύ Δημήτρη.
      Φιλιά πολλά:):)

    1. Δελφινάκι μου καλό! Καλές γιορτές να έχεις και να είχες…. Να υποδεχτείς το νέο έτος όπως εσύ θέλεις και να κυλήσουν οι 365 ολοκαίνουργες μέρες, επίσης όπως εσύ θέλεις.
      Σε φιλώ:*)
      Καλό απόγευμα.

  3. Καλές γιορτές Αντριάνα, καλά να περνάς και να υποδεχτείς τον καινούργιο χρόνο χαμογελαστή και με πολύ καλή παρέα!
    Εύχομαι αυτή η χρονιά να είναι δημιουργική και πολύ αγαπησιάρικη! 😉

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! :)))))))))))))))))))))))

    1. Καλές γιορτές μαγισσούλα Άιναφετς και καλή πρωτοχρονιά!!:):)
      Αφιλιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
      χχχ

  4. δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει, αλλά με την περιγραφή σου για τις προετοιμασίες του τραπεζιού, χάρισες στη λέξη «Χάος» τη πιό γλυκιά της ερμηνεία.

    Όσον αφορά τις συνδέσεις του μπλόγκ σου μέσω των αναζητήσεων του Google…άσε υπάρχουν και χειρότερα :
    «ταγιέρ για ηλικιωμένες κυρίες»….ακόμα με στοιχειώνει αυτή η αναζήτηση…

    Σου εύχομαι να περάσεις ποιοτικό χρόνο με εκείνους που αγαπάς πραγματικά.
    Καλές Γιορτές και καλή επιστροφή.

    1. Ταγιέρ για ηλικιωμένες κυρίες;; χαχαχαχα……χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα……αυτό ήταν πολύ καλό!!!
      Ναι, χάος ήταν:) Άλλοτε γλυκό, άλλοτε με φωνές, άλλοτε ένταση, άλλοτε με χαρά..κάθε χάος συνοδεύεται κι από κάτι.

      Καλή πρωτοχρονιά κι εσύ να έχεις…
      🙂

  5. Καλή μου Αντριάνα εύχομαι το 2013 να σου χαρίσει ελεύθερο χρόνο, στιγμές χαλάρωσης, υγεία, αγάπη, ευτυχία και όνειρα πολλά και να ‘ναι μια χρονιά αλλιώς και αλλιώτικη, όπως την θες και όπως την ονειρεύεσαι. Φιλάκια πολλά, να περνάς υπέροχα!!

    1. Ωραίες οι ευχές σου!! Το νέο έτος που θα έρθει, θα είναι όντως αλλιώς κι αλλιώτικο γιατί θα έχει πολλές αλλαγές με μεγάλη ποικιλία.
      Να τον υποδεχθείς κι εσύ αλλιώς κι αλλιώτικα και φιλια πολλά
      χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
      :*)

    1. Καλή χρονιά αγαπημένε χρήχα… εύχομαι το νέο έτος να σε βρήκε με υγεία, με αισιοδοξία, με ελπίδες για ένα καλύτερο μέλλον και να συνεχίσει να είναι έτσι..
      Καλό βράδυ:)
      χχχ

Σχολιάστε

