Νέα κι άλλα…

Βουλιάζω στην πολυθρόνα σε λοξή στάση και κάθομαι έτσι για ασταμάτητα λεπτά. Κολλάω στη μύτη μου τα γυαλιά μυωπίας και με το λαπτοπ αγκαλιά προσπαθώ να αποφασίσω αποχρώσεις, χρώματα και εικόνες, μεταξύ του σκούρου γκρι και του ανοιχτού, του άσπρου και του μαύρου, ώστε να δημιουργήσω νέες εμφανίσεις. Μινιμαλιστικά σχέδια με κάντρι ύφος και η εικονογράφηση που πρέπει -επιτέλους- να τελειώσω αρχίζει σιγά σιγά να πιάνει αράχνες. Κι έτσι αρπάζω τα λαδοπαστέλ μαζί με τα μαχαίρια χωρίς δόντια και χαράζω φόρμες, και γεμίζω σχέδια με βούλες, και άλλα με γραμμές. Πουαντιγισμός και γραμμισμός αντίστοιχα. Και καθώς τρώω έναν κουραμπιέ γεμίζουν τα πάντα με άχνη και το σκηνικό αλλάζει, με εμένα να κάθομαι δίπλα στη γιαγιά μου και τη γιαγιά μου δίπλα σε μένα, ακούγοντας ιστορίες και βλέποντας ασπρόμαυρες φωτογραφίες απ’ το παρελθόν, με εκείνη να μου εξηγεί ποιός είναι ο ένας και ποιός ο άλλος.

κούλος;;;

Κρατώ το κινητό στα χέρια και βγάζω φωτογραφία τη φωτογραφία για να τη στέλνω σε ξαδέρφη που έφυγε στην άλλη άκρη γης, έτσι, για να τη νιώσω λίγο πιο κοντά μου, γράφοντας κάτω από τις φωτογραφίες λεζάντες με λιτές περιγραφές. Και βλέπω τη δική μου μηχανή να στέκεται ακουμπισμένη στο τραπέζι και να φοβάμαι (ακόμα) να την πιάσω ενώ θέλω τόσο πολύ να ξεχυθώ μαζί της στους δρόμους και να την ξεζουμίσω. Να εκτυπώσω κι άλλες φωτογραφίες, για να τις κολλήσω δίπλα στις παλιές, πλάγια στη βιβλιοθήκη, πίσω από πόρτες και πάνω στους τοίχους.

ξεφυλλίζοντας...

Και διαβάζω ξανά, για δεύτερη φορά, ένα παλιό βιβλίο με τα πολλά ονόματα και ψάχνω έμπνευση μήπως βρω κανένα για τον καινούργιο μου φίλο που ήρθε με το νέο έτος να μείνει σπίτι μου. Και λίγο πριν αρχίσει ξανά το πρόγραμμα να τρέχει, χαρίζω στα καλικατζαράκια που σήμερα θα φύγουν, τον πυρετό μου σε συσκευασία δώρου, και ξεχνιέμαι με εκπομπές στην τηλεόραση για την παλιά λατέρνα και βάζω στο youtube αυτό ώστε να κάνω θόρυβο στη σιωπή της γρίπης, και συνοδεύει το τραγούδι ο δυνατός αέρας του καιρού που βίαια προσπαθεί να ξεριζώσει τα πάντα, και έχει κρύο, πολύ κρύο, και μέσα στις διακοπές μιλάω στο τηλέφωνο χωρίς να σταματώ, όπως τώρα που ξεχνάω να βάλω τελεία.

ΥΓ1: Ξέρω ότι από αύριο θα λειτουργώ ξανά με πρόγραμμα, γι’ αυτό τώρα θα φορέσω το αγαπημένο μου μπλε σκουφάκι με τη φούντα, θα κουκουλωθώ με το κασκόλ, θα φορέσω διπλές χοντρές κάλτσες μέσα από τα nike και με τα γάντια μου, θα βγω να περπατήσω μόλις τελειώσω αυτό το ποστ. Κι αν δεν νιώσω τον πυρετό να ανεβαίνει θα καθίσω σε ένα παγάκι μέχρι να παγώσει κόκκαλο.

κάπως έτσι....

ΥΓ2: Και με τη ζάλη που με κυριαρχεί, προσπαθώ να βγάλω άκρη με τη νέα μου συνήθεια. Το tumblr. Που θα με βρεις εκεί με το όνομα του blog να reblogάρω (στην αρχή τουλάχιστον) φωτογραφίες, μια με όμορφους ανθρώπους και μια με αντικείμενα, που στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και οι δικές μου, αρκεί να βρω έναν αλλιώς κι αλλιώτικο τρόπο να τις ποστάρω. 

ναι;

ΥΓ3: Θα με βρεις και στο facebook, μαζί με την πιο όμορφη, πραγματικά, παρέα να λέμε τα δικά μας αλλιώς κι αλλιώτικα και να βάλεις και το email σου μέσα στο πλαίσιο -στη δεξιά στήλη- για να ενημερώνεσαι για νέα.

ΥΓ4: Σ’ αυτό το σημείο ακολουθώ τη Φαντασία και την Αισιοδοξία, που μου δείχνει το δρόμο για τις ολοκαίνουργιες 365 (-6) μέρες που με περιμένουν, να τις περάσω με τον πιο εναλλακτικό τρόπο. Και ξέρω ότι φέτος η χρονιά θα έχει συγκίνηση, πολλή συγκίνηση. Και μετακομίσεις. Και καινούργια αλλιώς κι αλλιώτικά σκηνικά, με νέες παρέες που θα δημιουργηθούν και παλιές που δεν θέλω με τίποτα να χάσω. Με νέες παραστάσεις, νέες φωτογραφίσεις, νέες επισκέψεις με την ομάδα μου, νέα κείμενα εδώ…

...................

ΥΓ5: …με ματιές να ρίχνω στα παλιά σχόλιά σου και να ξεχνιέμαι με συζητήσεις που μοιράζεσαι μαζί μου το ό,τι.

ΥΓ6: Κλείνοντας, θέλω να σου ζητήσω μια μικρή βοήθεια. Να βρούμε ένα ευφάνταστο όνομα για το νέο μου φίλο, το χρυσόψαρο. Κατά προτίμηση, λέξη ελληνική.

 

Καλή Χρονιά!

Φιλιά, Αντριάνα!

 

photos by: sunst0ne.tumblr

 

24 comments

  1. Αισθησιακή σε βρήκε η νέα χρονιά Αντριάνα… καλή συνέχεια πάντα με χιούμορ! 😉

    ΑΦιλιά, Καλή Χρονιά με ψυχική υγεία, χαρά και πολλά χαμόγελα! :))))))))))))

    1. Το λες για τη φώτο στην κορυφή; Ναι, είναι λίγο…αν και δεν είμαι σίγουρη ακόμα αν θα την κρατήσω.
      Καλη χρονιά Άιναφετς και καληνύχτα..
      Φιλιααααααααα
      χχχ
      :*)

  2. Αγαπημένη, περαστικά και σύντομα. Μπα και σε κόλλησα? 😛
    Όλα καλά θα πάνε, θα τα πετύχεις όλα με πρόγραμμα ή χωρίς, γιατί είσαι η Αντριάνα και εσύ έχεις τα δικά σου αλλιώς και αλλιώτικα κόλπα για να τα καταφέρνεις.
    Κι εγώ έχω blog στο tumblr που να το ξέρεις όμως κι εγώ το ξέχασα, μπήκα μια φορά, δυσκολεύτηκα και μετά είπα στον εαυτό μου, «ξέχασε το δεν το έχεις, μην σκας υπάρχει και το blogspot».
    365 μέρες έτοιμες να τις κατακτήσεις σε περιμένουν. Γίνε καλά και ξεκίνα. Μάκια άπειρα.

    1. έχω την μικρή υποψία πως ναι, διότι το #$^& στομάχι τίποτα δεν κρατάει. Δικά μου αλλιώς κι αλλιώτικα ε; Νομίζω πως αυτό με έχει στιγματίσει τελευταία:) Αλήθεια έχεις; Να σου πω την αλήθεια, μέχρι στιγμής δεν έψαξα για ήδη γνωστά blogs, τώρα που το λες θα ρίξω μια ματιά… εγώ πάλι με το blogspot δεν έβγαλα άκρη.
      Καλό βράδυ DQ:)
      χχχ

  3. Καλή Χρονιά Αντριάνα μου! Εύχομαι γρήγορα περαστικά! Μην στεναχωριέσαι όλα τα θα πάνε καλά και αν δεν είναι με βάση του προγράμματός σου… Μερικές φορές τα πράγματα εξελίσσονται με βάση ένα άλλο ανώτερο πρόγραμμα από το δικό μας που πολλές φορές έχει και καλύτερα αποτελέσματα! Φιλάκια πολλά!!!!!

    1. Καλη χρονιάάά….. Ναι, αν και αυτά τα προεκπλήξεων προγράμματα δεν τα πολυ συμπαθώ γιατί με αποπροσανατολίζουν. Αλλά ναι, μπορεί και εξελιχθούν σε πολύ καλύτερα από τα ήδη προγραμματισμένα:):):).
      Καλό βράδυ και φιλιά πολλά:)
      χχχ

  4. Καλησπερα Αντριανα θελω ο πυρετός να εχει φυγή ναι ,και Ερμη,Νικητα,Δημητρη,Αγγελο, να πεις το χρυσόψαρο σου ,και ευκολα ξέχασε ολους αυτούς που σε ξέχασαν και εσενα .Μαθε απο την χρονιά που πέρασε που πρεπει να λες ναι και που οχι…Εγω ποτέ δεν έκανα κατι που δεν με άρεσε για κανέναν .Αλλα έκανα πολλά που δεν θα τα έκανε ποτέ κανείς …Διάβασα δυο φορές την ανάρτηση σου .με αρεσε εκει που με την γιαγιά που βλέπεις φωτογραφίες,πολυ όμορφη στα μάτια μου εικόνα…Μακια σου ….Έφυγαν τα καλικαντζαρούδια ναι..

    1. Καλησπέρα:)
      έφυγε έφυγε. χμμ..το Ερμής κάτι μου λέει:)
      Μεγάάάλο θέμα το που πρεπει να λέμε «ναι» και που «όχι»… εγώ πάλι κάνω πράγματα που δεν μου αρέσουν και νομίζω ότι αυτό οφείλεται στην υπομονή που (δυστυχώς μερικές φορές) έχω. Μου άρεσει όταν ξαναδιαβάζουν αναρτήσεις μου, ειδικά όταν αυτές είναι παλιές:):):):):):):):):)[πολλά χαμόγελα εδώ].
      Έφυγαν τα άτιμα και πήραν δώρα κολλητικά.
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυυυυ
      χχχχ
      :*)

  5. ψαράκιι;;;;; 🙂 Εγώ είχα το Χάρη και τον Λούλη αλλά πέθαναν.. τώρα έχω το Fredy (crouger :P) και τη Λίλα..! Βάλε καμιά φώτο να δούμε τι του ταιριάζειιι!!!!!!

    1. Ναι ψαράκι:):)
      Λούλη;! χαχαχα…..
      Το Λίλα μου άρεσε γιατί μου θυμίζει πρωταγωνίστρια στους s1ngles αλλά το δικό μου το βάφτισα αγοράκι. Θα βγάλω, θα βγάλω…θα τη δεις στο fb. Προς το παρόν, σκέψου κανένα και για το δικό μου.. χχχ

      1. kai gw lila t evgala ap ts singles.! einai kokkino t psari opws t malli ts lilas ! 😛 g n vreis onoma prepei n deis t «proswpikotita» tou 😛 o allos freddy crouger gt ithele n skotwsei t lila 😛 prepei n paratiriseis t kanei monadiko t psaraki sou kai n empneusteis ena onoma 😀

  6. Καλή χρονιά Αντριάνα μου 🙂 γεμάτη δημιουργία και αγάπη. Αν σκεφτώ όνομα για το χρυσόψαρό σου θα σου πω (εγώ συνήθως δίνω ινδιάνικου τύπου ονόματα)

    1. να σου πω την αλήθεια, το αγαπημένο μου αντρικό όνομα, όσο συνηθισμένο κι αν είναι, είναι το Νίκος! Και ήθελα πάντα τα κατοικίδια μου να τα ονομάζω Νίκος, αλλά επίσης πάντα, ο μπαμπάς μου είχε τρελές εμπνεύσεις και υπερίσχυαν τα δικά του. Τώρα όμως, μου κολλάει περισσότερο κάποιο αρχαιοελληνικό.
      *ινδιάνικο ε; ενδιαφέρον….
      **αν σου έρθει καμία έμπνευση, πες…

      φιλιά πολλά και καλή χρονιά:)
      χχχ

  7. εχεις ταλεντο στους συνδιασμους ε;
    πολυ ωραιο το εκανες, κοριτσιστικο!

    το tumblr ειναι ωραιο, αλλα ακομη δεν εχω καταλαβει την ουσια του, ειναι ενα αλλο ειδος μπλογκ ή απλα ανακυκλωνεις εικονες; εχω κι εκει ενα λογαριασμο, 2 χρονια σχεδον 🙂

    το ψαρακι; νεμο; νεστορα; ορεστη;

    1. απλά δοκιμάζω κι ότι βγει…:)
      ναι, αρκετά κοριτσίστικο…:)
      σαν συνδυασμός είναι αλλά εστιάζει πιο πολύ στην εικόνα και όχι τόσο στο κείμενο. Θα σε ψάξω κι εκεί..:)
      *Νέστορας….κι αυτό ενδιαφέρον.

      Καλό βράδυ γυμνή πατούσα:)
      χχχ

    1. όνομα ενός τόσα δα χρυσόψαρου εμπνευσμένο από ένα καρχαρία;! Πειράζει που μου φάνηκε λίγο αστείο; και λίγο ακραίο…
      Παίζει και να ήταν υποψήφιο όνομα το Τζος, αλλά επειδή σχετικά πρόσφατα πέθανε το σκυλί μου η Κίνγκα(king-α), δεν θα ήθελα πάλι ξένο όνομα…

      Καλη Χρονιά mr Ανάποδε
      και καλό βράδυ:*)
      .

    1. Καλή χρονιά Δελφινάκι, Ότι επιθυμείς και καλές αναρτήσεις κι εσύ…:) Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση μου.
      Φιλιά πολλά και καλό βράδυ
      χχχ
      🙂

  8. Καλή Χρονιά και περαστικά.
    Για το ψαράκι σου, προτείνω
    —- Meldo ——
    Σημαίνει Φίλος στην Quenya, την «καθαρεύουσα» των ξωτικών του Τόλκιν
    (Mellon στην καθομιλουμένη Sindarin)

  9. Καλή χρονιά και από εμένα Αντριάνα μου , εύχομαι να έχεις μέρες γεμάτες με αισιοδοξία, χαμόγελα και αγάπη! Σε φιλώ.

    1. όμορφεσ και ήρεμες μέρες Μελίτα:) πολυυυ πολυυ ήρεμες. Ότι ήταν ανάγκη δηλαδή..
      Καλό βράδυ να έχεις και φιλιά πολλά:):)
      χχχ

Σχολιάστε

