Φώτα. Μουσική. Βγαίνεις!

Το βγάζω από την τσάντα μου, μου κλείνει το μάτι και του χαμογελώ. Του χαμογελώ πλατιά. Ξέρει ότι μου έχει πάρει το μυαλό και θα δυσκολευτώ πολύ να με προσγειώσω ανώδυνα. Το βάζω στη θύρα του υπολογιστή και ακούω τον γνώριμο ήχο, τώρα γίνομαι και ανυπόμονη. Η Ανυπομονησία, που ακόμα προσπαθώ να την κάνω φίλη, κουνάει τα δάχτυλα της σαν να μου κάνει  «ζήλειαα, ζήλειαα» και εγώ να έχω σκάσει που κρατάει στα χέρια της τις φωτογραφίες μου και ξέρει ακριβώς πώς εκείνες είναι. Τα χέρια μου χτυπούν νευρικά το πληκτρολόγιο, οι πατούσες μου κάνουν bounce με το πάτωμα, τα μάτια μου στην οθόνη κολλημένα και το κουδούνισμα του κινητού ηχεί θολά μέσα στο μυαλό μου, αδιαφορώ πολύ, ειδικά για το τελευταίο, αφού η Ανυπομονησία γελάει τόσο δυνατά που καλύπτει ό,τι υπάρχει γύρω μου.

ΥΓ1: Και ανοίγω μια-μια τις φωτογραφίες. Και με βλέπω μέσα. Με τα μαύρα μου ρούχα. Να στέκομαι, να χορεύω, να περπατάω, να γελάω, να γράφω και κάπου εκεί σκαλώνω.

ΥΓ2: Και κάπου εδώ θυμάμαι ότι δίνω μάθημα και προσπαθώ να συμφιλιωθώ με την Ανυπομονησία μήπως μού τη χαρίσει και ξαναπιάσω τα βιβλία μου.

ΥΓ3: Και αυτή τη στιγμή διαλέγω μία, από τις 42 επιλεγμένες. Αυτή:

Στιγμιότυπο από την επίσημη παράσταση. Το μουσικό συγκρότημα μπαίνει σιγά σιγά προς το κέντρο της σκηνής και οι χορευτές("πτώματα" πια), εξαφανίζονται ένας ένας.
Στιγμιότυπο από την επίσημη παράσταση. Το μουσικό συγκρότημα μπαίνει σιγά σιγά προς το κέντρο της σκηνής και οι χορευτές(«πτώματα» πια), εξαφανίζονται ένας ένας.

 

ΥΓ4: Θα σου δείξω κι άλλες, στο ακριβώς επόμενο ποστ, που θα ενημερωθείς στο email σου(που έχεις βάλει δεξιά στη στήλη για να ενημερώνεσαι για νέα) ακριβώς μόλις δημοσιευτεί, διότι τώρα οι σημειώσεις ψυχολογίας αρχίζουν να πιάνουν τον δικό τους χορό πάνω απ’ το κεφάλι μου, με στόχο να με επαναφέρουν στις δουλειές μου.

ΥΓ5: Α, και στο επόμενο κείμενο θα μιλάω πιο αργά και θα θυμηθώ να βάλω και τελείες, γιατί τότε (μάλλον) θα μου έχει φύγει η υπερένταση της ακατάπαυστης χαράς και θα κάνω την αγαπημένη μου βόλτα στις μπλογκογειτονιές που όλο αναβάλω, seriously, αλλά τώρα please πρέπει να διαβάσω. NOT!

 

Φιλιά, Αντριάνα!

 

 

Φωτογράφος: Νατάσα Καρακατσάνη

12 thoughts on “Φώτα. Μουσική. Βγαίνεις!

  1. με έβαλες στους γρήγορους ρυθμούς σου ναι αχ εσυ καλη μου…μέτρησα 33 άτομα και τρεις σκιές πόσα είναι όλα ? χαμογέλα..

    1. 25 κορίτσια. 25 κορίτσια μου. Η ομάδα μου! Στην παραπάνω φώτο είναι μέσα όλη η ομάδα και το μουσικό συγκρότημα που έπαιξε λάιβ στην τελική παράσταση(σύνολο 32). Επιπλέον, είναι θολή γιατί τραβήχτηκε ακριβώς τη στιγμή που χορεύαμε και όχι στην πρόβα τζενεράλε που η καλή φωτογράφηση γίνεται τότε. Α, κι εγώ δεν φαίνομαι καλά, παρα μόνο λίγο το παπούτσι μου, τέρμα πάνω αριστερά. Στο επόμενο ποστ θα δείξω πιο καλές.

      Φιλιααααα 🙂 🙂 🙂

  2. Αχ αυτή η ανυπομονησία!!:)οταν είναι να πάρει κάποιος μέρος σε ένα project είναι μια αίσθηση που δεν μπορεί να την αφήσει ασχολίαστη.σε είδα σε πως ήσουν στις πρόβες και με τι ζήλο έκανες κάτι τέτοιο!πραγματικα ηταν πολυ καλη εμπειρία.περιμενω να δω και άλλες φωτογραφίες σου!!

    1. ναι, με είδες:)
      βασικά, με είδες σε μια μέρα που η υπερένταση μου χτυπούσε κόκκινα, δεν μιλούσα σε άνθρωπο, έγραφα σαν τρελή όλα αυτά που παρατηρούσα, προβάριζα τη χορογραφία […] και τέλος με είδες να χορεύω…και έλα, ας παραδεχτούμε ότι είχα ύφος ψαριού έξω απ’ το νερό του. Τότε που ήρθες ήταν η πρώτη μου (επαν)έκθεση, στις επόμενες να με έβλεπες 🙂 🙂

    1. εντάξει, τώρα έχω πατζαριάσει και ψάχνω κάτι (ό,τι) να βάλω μπροστά στη φάτσα μου από ντροπή! 😛
      Δεν έχω κάνει κάτι ψιθύρισμα…απλά βρέθηκα τη σωστή στιγμή στο κατάλληλο σημείο και όπως κάθε πράξη είχε κι αυτή τη «δράση» και την «αντίδραση» της. Έχασα κάτι(erasmus), κέρδισα κάτι άλλο(έρευνα). Έδωσα κάτι(χρόνο), πήρα κάτι άλλο(εμπειρίες).
      Το αρνητικό ψιθύρισμα σε όλα αυτά τα τού χορού, είναι ότι εδώ στην Ελλάδα οι άνθρωποι τον βλέπουν με πολύ «στενές ματιές». Οι περισσότεροι τον έχουν συνδέσει με σκηνές ερωτικού περιεχομένου κι αν πει κάποια κοπέλα ότι χορεύει και προσδιορίσει ότι ΟΧΙ.ΔΕΝ.χορεύει.παραδοσιακά. τότε οι περισσότεροι την κοιτάνε περίεργα. Στάσεις και απόψεις που υπήρχαν στην υπόλοιπη Ευρώπη μέχρι τον 19αι., εμείς τα κουβαλάμε μέχρι τον 21ο.
      Διότι κι εγώ, που υποτίθεται ότι δεν κολλάω σε αναστολές, έχω πιάσει αρκετές φορές τον εαυτό μου να κολλάει να πει σε άτομα που δεν τα γνωρίζω καλά οτι κάνω χορό…κι αυτό έχει δόση ανησυχίας μέσα του.

      *…και όχι, δεν μου το λένε συχνά. Για την ακρίβεια, έχω να σου αναφέρω ένα κάρο αποτυχίες, χρόνο να ‘χεις να με ακούς να σου τα λέω.

      Καληνύχτα φίλη…Χ

  3. Δεν είναι όμορφο να υπάρχει απόδειξη πως πέρασες καλά; Πως σε κάτι έδωσες την ψυχή σου; Οι φωτογραφίες το κάνουν αυτό…
    Καλή επιτυχία με το μάθημα και καλή δύναμη, έχεις έντονους ρυθμούς μα τα δύσκολα είναι για ψυχές που ξέρουν να τα χειρίζονται!
    Καληνύχτες και φιλιά.

    1. είναι όμορφες όλες οι φωτογραφίες DQ… εδώ και χρόνια φωτογραφίζω συνεχώς και παραλίγο να παρακολουθήσω ένα εργαστήρι φωτογραφίας. Το τελευταίο (μεγάλο) διάστημα όμως, φωτογραφίζομαι και όταν βλέπω τις φωτογραφίες μου να κυκλοφορούν σε μεγάλες διαστάσεις και συχνά-πυκνά, νιώθω λίγο άβολα. Για την ακρίβεια πολύ άβολα. Θα το συνηθίσω όμως…που θα πάει:)

      μου άρεσαν τα τελευταία σου λόγια, σ’ ευχαριστώ πολύ:)
      Φιλιά πολλά και καληνύχτα

  4. Πολύ χαίρομαι που πέρασες όμορφα και αναμένω να δω και τις επόμενες φώτος.
    Καλή επιτυχία στην εξεταστική! Μάκια!

Σχολιάστε

