Ένα μακαρόν;

Τα έφτιαξα. Καλά, εντάξει, προσπάθησα να τα φτιάξω. Για την ακρίβεια μόνο σε μένα άρεσαν. Και εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν τρώνε γαλλικά γλυκά ενώ αντίθετα θέλουν τουλάχιστον δύο κομμάτια kasse Kuchen. Επίσης, είναι πολύ άβολο να ανοίγεις το τετράδιο της γιαγιά και να βλέπεις μέσα ένα κάρο συνταγές (στο χέρι γραμμένες, πόση αποκωδικοποίηση πια) για γλυκά πολίτικα και πίτες, όπως και της μαμάς που βλέπεις μέσα όλα τα cheesecake και τα σκέτο cake. Μια γαλλική κρέμα; Μια κρέμα καραμελέ; Κάτι παρόμοιο; Έστω μια μαρέγκα.. 

συνέχισε να διαβάζεις, κερνάω και σοκολάτα....:)

συνέχισε να διαβάζεις, κερνάω και σοκολάτα….:)

Κάθε Χριστούγεννα είχαμε ένα μπακλαβά και ένα cheesecake. Κάθε Πάσχα ένα Κανταΐφι και ένα σκέτο cake. Σε διάφορες άλλες γιορτές είχαμε κι από ένα Σαραγλί. Μέχρι που βγήκε το ίντερνετ, βρήκα χρόνο, ανακάλυψα το σάιτ Συνταγές Της Παρέας και φάγαμε και κάτι άλλο. 

8ff28abd6c42be99eced1f4d9b41795e

Ίσως πάλι να ευθύνεται το γεγονός ότι περνάω φάση Γαλλίας. Κι αυτό τυχαία, επειδή έπεσε ένα γαλλικό marie claire στα χέρια μου. Εντωμεταξύ, πήρε το μάτι μου και κάτι συνταγές για γαλλικές κρέμες αλλά δεν καταλάβαινα τίποτα κι έτσι τις προσπέρασα. Συγκεκριμένα έγραφε «Blanc manger coco, citron et framboises» κι ένα «Petites brochettes d’ agneau aux epices», που το coco πρέπει να σημαίνει coconut(ε;). 

εννοείται κόκκινα...

εννοείται κόκκινα…

Γι’ αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις μπαίνεις σε ελληνικά σάιτ και προσπαθείς κάτι να καταφέρεις. Εγγύηση για τα παρακάτω δεν δίνω, λίγο το αβγό μου μύριζε…περισσότερο αμύγδαλο θα το ‘θελα…αρκετά ξινή η κρέμα λεμονιού…αλλά στο τέλος κάπως ισορροπούν μεταξύ τους όλα αυτά και τρώγεται. Νομίζω.

a68e7eeb75b0b12ccb7812be47c0129d

Υλικά για τα μακαρόν

  • 50 gr ασπράδι
  • 65 γρ αλεύρι από αμύγδαλο
  • 80 γρ ζάχαρη-άχνη
  • 40 γρ ζάχαρη κρυσταλλική 

Υλικά για την κρέμα:

  • μισή κούπα κρόκοι
  • 1+1/4 κούπα ζάχαρη κρυσταλλική
  • 6 κουταλιές βούτυρο λιωμένο
  • 1 γεμάτη κουταλιά της σούπας κορν φλάουρ
  • μισή κούπα χυμό λεμονιού
  • λίγο αλάτι
  • ξύσμα από ένα λεμόνι 

Εκτέλεση:

Αναλυτικές οδηγίες θα βρεις εδώ. Το φούρνισμα τους ήταν αληθινή απόλαυση…να τα βλέπεις να μεγαλώνουν μέσα στο ταψί και να βγάζουν γύρω γύρω τα ποδαράκια τους..κάτι σαν παιδάκια:) Άσε κιόλας που ψήνονται με ανοιχτή την πόρτα. Α, τα έφτιαξα και ροζ και για να ταιριάζουν με το μήνα. 

ΥΓ1: Οι παραπάνω φωτογραφίες είναι από το ίντερνετ…οι παρακάτω είναι οι δικές μου. 

τα καπάκια τους

τα καπάκια τους

ετοιμα

ετοιμα

ετοιμα έτοιμο

ΥΓ2: Α, κι αν τα φτιάξεις ή τα αγοράσεις(θέλω.τώρα.μακαρόν.από.τη.Βουκουρεστίου.) δες και την ταινία «Οι άθικτοι». Από τις λίγες γαλλικές που είδα ως το τέλος και έπιασα σε αρκετά σημεία το χιούμορ τους. Αυτά.

Φιλιά, Αντριάνα!:)

photos by: http://pinterest.com/antrianaio/macaron-oh-god

14 comments

  1. νομίζω ότι τα έκανες εξαιρετικά!!! Δεν έχω φτιάξει ποτέ αλλά εχω ακούσει ότι είναι πολύ δύσκολα. Μπράβο σου που πέτυχες το σχήμα!!

    Τι να σου πω?? Εγώ θα τα τσάκιζα!

    1. Ευχαριστώ ευχαριστώ 🙂 🙂
      Η αλήθεια είναι ότι έχουν περίεργο ψήσιμο αλλά είναι πολύ ωραίο να τα βλέπεις να φουσκώνουν:):)
      Όσο για το σχήμα….με το κορνέ!

      κι εγώ….έχω τσακίσει ήδη πόσα! 😛

      Καλημέρααααααααααα

  2. Μιαμ μιαμ!
    Έχει ένα εργαστήρι σοκολάτας στη γειτονιά μου και κάνει και macarons και αααααχχχχχχ πόσο μ’ αρέσουν!! ❤
    Φαίνονται τόσο ωραία αυτά που έκανες! Τσιμπάω ένα (και άλλο ένα κι άλλο ένα κι άλλο κι άλλο……..) και σε φιλώ! Καλό σου απόγευμα!! xxx

    1. Πάρε Πάρε….φάε όσα θέλεις… 🙂
      Οχχ…αυτό το εργαστήρι σοκολάτας μου φάνηκε μεγάλη απειλή!!
      Θα σε ρωτούσα λεπτομέρειες για το πως είναι, τι γλυκά κάνει, πως είναι τα γλυκά του, τι ποικιλία έχει, αν μυρίζει η γειτονιά, αν βγάζεις καινούργιες συνταγές, αν μένει μόνο στις παλιές, αν….αν…αν.. ΑΛΛΑΑΑΑ δεν ρωτάω τίποτα. Θα συγκρατηθώ:)

      Καλημέρα Ευαγγελία
      φιλιά χχχχχ
      🙂

      1. χαχαχα μεγάλη ποικιλία, υπέροχο άρωμα, συνεχώς καινούριες ιδέες… ΑΑΑΑΧΧΧ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ ❤ ΧΑΧΑΧΑΧ
        φιλάκιααα! :*

    1. Όχι τόσο όσο λένε αλλά ένα μικρό παίδεμα το έχουν. Ροζ βγήκαν από το χρώμα ζαχαροπλαστικής που μπορείς να ρίξεις μέσα στη μαρέγκα. Αρχικά ήθελα να τα κάνω κόκκινα αλλά επειδή το κόκκινο είναι ένα από τα πιο δυνατά χρώματα τις χρωματολογίας το φοβήθηκα και έπεσε λίγο στην ποσότητα. Να φτιάξεις και όσο περισσότερο τα αφήσεις να καλοψηθούν, τόσο λιγότερο θα μυρίζει το αβγο(ειδικά αν είναι χωριάτικο).

      Καλημέρα πατούσα 🙂 χχχ

  3. Μα τι χρυσοχέρα είσαι εσύ παιδάκι μου… φτου, φτου, μη σε ματιάσω… που τα θυμήθηκες; Έχω να φάω χρόνια και μάλλον θα κάνω και άλλα τόσα για να ξαναφάω! (σίγουρα δεν θα δοκιμάσω να τα φτιάξω, γιατί στο σπίτι, τέλος τα γλυκά, υπάρχει διαβητικός!) 😉

    1. Έχω την εντύπωση ότι όλη η έφεση μου βγαίνει στα γλυκά διότι στα φαγητά ααστο καλύτερα…. 🙂
      Έψαχνα συνταγές για γαλλικές κρέμες αλλα τελικα με μαγνήτισαν τα μακαρόν έκανα αυτά 🙂
      Λίγες φορές έχω φάει(από ζαχαροπλαστεία) κι όσα έφαγα μου άρεσαν πολύ 🙂
      Έχω φίλο διαβητικό…i know 🙂

      Καλημέρα΄ μάγισσα
      χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

  4. Δεν μπορώ να πω πως τρελαίνομαι για μακαρόν αλλά αυτό με τα γλυκά πια μάλλον το κάνεις επίτηδες!!!!!! Αμ θα σου κάνω και εγώ δυο τρεις αναρτήσεις στην σειρά για φαγητά να μάθεις!! χαχα
    Φιλιά γλυκό Αντριανάκι με τις υπέροχες συνταγές σου!! 🙂

    1. Μα γιατί;; αφού δεν γράφω συχνά για γλυκά. Επειδή ανεβάζω στο fb μερικές αθώες φωτογραφίες με σοκολάτας λιωμένες, κομμένα φρέσκα φρούτα, κρέμες πατισσερι, τάρτες, μους λογιών λογιών, μάφινς, καπκέικς, σοκολατάκια γεμιστά, τρουφάκια με άφθονο κακάο, κρέμες προφιτερόλ, ντόνατς και άλλες λιχουδιές; Όχι όχι DQ…θέλω να μου πεις τι κάνω επίτηδες!

      Αθώα είμαι….αλήθεια λέω,….πίστεψέ με!

      😀 😀 😀 😀 😀

      Καλημέρα beauty, φιλιά πολλά
      χχχχχ
      🙂

      1. Εμένα να ρωτήσεις πόσο αθώο είσαι , που από την ημέρα που ξεκίνησες τις αναρτήσεις στο fb έχω πάρει δύο κιλά!! (με καταστρέφεις κοπελιάαααα!!!)
        Τα μακαρόν σου φαίνονται εξαιρετικά!Πράγμα που σημαίνει ότι θα την δοκιμάσω τη συνταγή.
        Σε φιλώ γλυκά !

        1. Να τη δοκιμάσεις, να τη δοκιμάσεις… θα δημιουργήσεις! 🙂
          Και σιγά τι ανεβάζω βρε…ψιλοπράγματα, λίγα κομματάκια γλυκού να περνάει η ώρα 🙂 🙂 Αθώες καταστάσεις.

          Καληνύχτα Μελίτα, φιλια πολλά χχχχ

Σχολιάστε

