Να ένα μήλο!

Να ‘μαι. Εδώ πάλι. Σε μια εβδομάδα που ξεκίνησε με τη δική της τρέλα και δεν σε προλαβαίνεις. Μετά από μέρες επέστρεψα εδώ για να μοιραστώ μαζί σου εικόνες, χρώματα και μαγικά τοπία από ένα μικρό Πηλιορείτικο χωριό.

DSC_0237

Νιώθεις το οξυγόνο σου να ελαττώνεται και μαζί μ’ αυτό εξαφανίζεται όλη η μουντάδα του καιρού. Παρασύρεσαι στα πράσινα των αειθαλών φυτών, ξεμυαλίζεσαι με σκιές γυμνών δέντρων και ο ήλιος σε τυφλώνει με την επιθετική διάθεσή του.

Είναι πανέμορφο να βλέπεις πέτρα συνδυασμένη αρμονικά με το πράσινο της φύσης και είναι ακραία ενδιαφέρον να βλέπεις την αντοχή της στο χρόνο. Να στοιχίζεται σε μονοπάτια και να περπατάς πάνω της. Να την αγγίζεις, να την αισθάνεσαι, να νιώθεις πως ενώνεται η χάρη με τη δύναμη.

DSC_0211

Ρίχνεις κλεφτές ματιές τριγύρω και παίρνοντας βαθιά ανάσα θέλεις να να βουτήξεις με φόρα στο παγωμένο νερό της θάλασσας που απλώνεται μπροστά σου, να εκμηδενίσεις ξανά τις αποστάσεις, να συναντήσεις ξανά το άγνωστο. Να γίνεις ένα με τη φύση. Να χαλαρώσεις μαζί της.DSC_0290

Η εποχή αυτή θέλει λίγο χάζι. Από τη μία να τσιμπάς λίγο από τη τρέλα και το φόβο της κι από την άλλη να τα διώχνεις τόσο γρήγορα όσο χρειάζεται η ματιά σου να φέρει σβούρα αυτή τη θέα.

DSC_0200

Στηρίζομαι πάνω σε μια πέτρα και στήνω ιστορίες με το παρελθόν. Φαντάζομαι ότι μπαίνω λαθραία μέσα σε ιστορία εποχής και με μια ισπανική βεντάλια περπατάω στα μονοπάτια, αφήνοντας τα δικά μου αποτυπώματα.

DSC_0176

Βλέπω τα κεραμίδια από τις στέγες να μπλέκονται με τα ολόλευκα σύννεφα και ακούω γέλια με φωνιές σκυλιών από την κεντρική πλατεία, λες και είναι χωριό που η ζωντάνια του δεν εξαφανίστηκε ποτέ.

DSC_0190

Σταματώ σε ένα μικρό καφέ με ήσυχους ανθρώπους και δυνατά τη μουσική. Η σοκολάτα ζεσταίνει τα παγωμένα χέρια μου και ξεχνιέμαι με καλυμμένους τοίχους από αφίσες εποχής, που έχουν χαρακτήρα κάτι από ρετρό.

IMG_3608

Και θέλω να μείνω για πάντα εδώ, να φτιάχνω ζεστές και αρωματικές σοκολάτας, χειροποίητα γλυκά που συνοδεύονται με παγωμένο πεντακάθαρο νερό και τριγύρω πολλά χρωματιστά γλαστράκια να στολίζουν τα ξύλινα παράθυρα.DSC_0314

Και το βράδυ να ξαναφτιάχνω ιστορίες με καινούργιους ανθρώπους και καινούργιες εμπειρίες δίπλα από ένα τζάκι, πάνω σε μια φλοκάτη, με ζεστές φαρδιές μπλούζες..από εκείνες που κρύβουν τελείως τα χέρια. Μέ παρέα δίπλα και σιγανή αυτή τη φορά μουσική.

DSC_0259

ΥΓ1: Οι ωραίες φωτογραφίες δεν περιγράφονται με λέξεις, δεν περιορίζονται σε καινούργια ποστ. Οι όμορφες εμπειρίες κρύβουν συναισθήματα, πάθη, αναμνήσεις. Κάπου μέσα σε εικόνες (φανταστικές ή πραγματικές) βρίσκεις κρυμμένα όνειρα, ελπίδες, και ιδέες που γίνονται απευθείας νέοι στόχοι, στόχοι αλλιώς κι αλλιώτικοι.DSC_0270

ΥΓ2: Μείνε μαζί μου εδώ, βάλε στο email  σου να ενημερώνεσαι για νέα γιατί οι ιδέες μου τρέχουν και σε θέλω για παρέα. Και ίσως όχι μόνο αυτό, θα δεις!

photo

ΥΓ3: #κάνεσουπαρέα #ονειρέψου #ερωτεύσου #παθιάσου #χάσε #απέτυχεκαιξαναπροσπάθησε #κέρδισεκαιαπόλαυσέτο #κλείσεταματιαχωρίςλόγο #άκουτηνκίνησητωνσωμάτωνπουπερνούναπόδίπλασου #πάταταπόδιασουστοπάτωμασανναέχουνρίζες #σπάσεταταμπούσου #καιδιεκδίκησεαυτόπουπραγματικάθέλεις

Φιλιά, Αντριάνα!

14 thoughts on “Να ένα μήλο!

    1. Έχει τόσο όμορφα μέρη η Ελλάδα…μα τόσο όμορφα….και τι κρίμα που σε κάποια δεν θα προλάβουμε να πάμε….

      Καλησπέρα ημερολόγιο:*)

    1. #κανέναςκαιγιακανέναλόγο:D

      #ναι αμέ…στην αρχή μαζί με τα υστερόγραφα έβαζα αστεράκια, τώρα θυμήθηκα τα hashtags και μετά θα βρω κάτι άλλο. #Ποικιλία να ‘χουμε να μη βαριόμαστε mr Ανάποδος :*)

        1. #Α! να κι ένα ακόμα πράγμα στο οποίο με βοήθησες! Τόσες μέρες προσπαθούσα να θυμηθώ από ποιά τάξη ήταν και μόλις μου το είπες. Αυτό είχες και το ξέρεις? :··]
          #Το έπιασε το μάτι μου ακουμπησμένο σ’ ένα τραπεζάκι της όγδοης φωτογραφίας και φωτογράφισα αυτή τη σελίδα για το συνονόματο που αρμενίζει.

          Καληνύχτα μίστερ Ανάποδος :*) :*)

  1. Ε ταξίδεψα και εγώ λίγο μέσα απ’ τις εικόνες σου (όσες κατάφερα να δω, γιατί κολλάει και το pc μου). Μου έχουν πει πως το Πήλιο είναι πανέμορφο αλλά δεν έχω αξιωθεί να πάω.
    Εύχομαι πάντα να περνάς όμορφα Αντριανάκι γλυκό. Φιλάκια.

    1. Όμορφο είναι. Για την ακρίβεια είναι όλα τα χωριά μια κοψιά, δεν ξεχωρίζουν εύκολα μεταξύ τους. Από την πλευρά του Αιγαίου δεν έχω πάει κάπου αλλά από τον παγασιτικό ότι έχω δει είναι πανέμορφο.

      Καλησπέρα DQ 😉 😉

  2. ΥΓ1: Οι ωραίες φωτογραφίες δεν περιγράφονται με λέξεις, δεν περιορίζονται σε καινούργια ποστ. Οι όμορφες εμπειρίες κρύβουν συναισθήματα, πάθη, αναμνήσεις. Κάπου μέσα σε εικόνες (φανταστικές ή πραγματικές) βρίσκεις κρυμμένα όνειρα, ελπίδες, και ιδέες που γίνονται απευθείας νέοι στόχοι, στόχοι αλλιώς κι αλλιώτικοι..

    Ειιμαι απο τους τυχερούς απο την μερια του Αιγαιου εχει της καλύτερες παραλίες και πρέπει να εχω κανει τον γυρο του Πηλίου πάνω απο 30 φορές ναι..Όμορφο μέρος σκληροί και δύσκολοι άνθρωποι στα ψηλά Αντριανα μου … δεν σε χαμογελούν ναι…

    1. Δεν πειράζει…έχω εγώ πολλά για όλους!! 🙂 🙂 🙂 🙂
      Δύσκολοι;! Κάάάπως έτσι με πολλές «γαρνιτούρες» τριγύρω… εξάλλου τα λέγαμε κι από fb.

      Καλό βράδυ Δημήτρη:)

  3. Τι ομορφιά!
    Έχω περάσει 3 από τις πιο ωραίες (και καθοριστικές) μέρες της ζωής μου στο Μούρεσι πριν λίγα χρόνια και οι φωτογραφίες σου μου τις θύμισαν.

    1. Αυτό που είπες είναι ένας από τους λόγους που μου αρέσει τόσο η φωτογραφία.Αναμνήσεις:)
      Δεν έχω πάει Μούρεσι αλλά θα του ρίξω μια ματιά μήπως το επισκεφτώ κι αυτό:):)

      Καλό βράδυ Φώτη 🙂

  4. Πολύ μου αρέσει να πηγαίνω ταξίδια μαζί σου. Κάθε φορά γυρίζω πιο ήρεμη και χαλαρωμένη .
    Καλησπέρα Αντριάνα μου.

    1. Μα πόσο ωραίο σχόλιο….μου αρέσει να ταξιδεύεις μαζί μου και μου αρέσει ακόμα περισσότερο που γυρνάς ήρεμη και χαλαρωμένη:):)

      Καλησπέρα Μελίτα:)

Σχολιάστε

