φλας. μπακ.

Κοίτα…ναι οΚ, έχεις δίκιο. Μη μη μηηη…μη, δεν χρειάζεται να μου το πεις. Το ξέρω. Μα σου λέω μη το λες! Τι ετοιμάζεσαι να πεις πάλι; Άσε να σου πω εγώ, τα νέα μου! Και τι έλεγα; Α ναι, δεν έλεγα, τώρα πάω να πω. Και που λες, θυμάσαι στο προηγούμενο κείμενο που σου έλεγα ότι το καλοκαίρι θα κυκλοφορώ με τη μηχανή και θα φωτογραφίζω μοντέλα λέγοντας τα με αλόγιστο αέρα ότι είμαι από το loveyourthoughts; Αν δεν θυμάσαι ρίξε μια ματιά εδώ. Ε λοιπόν το έκανα πριν φτάσει καλοκαίρι! Αυτές τις απόκριες βγήκα -παρόλο που δεν με ενθουσιάζει ιδιαίτερα αυτή η γιορτή γιατί μου βγάζει κάτι το επιτηδευμένο- και άκου να δεις πως έτυχε η φάση.

IMG_4159

Το Σάββατο το βράδυ υπήρχε στην ατμόσφαιρα μια ακατανόητη ντάγκλα, κι έτσι αποφασίζω να βγω στους δρόμους μόνη μου και να φωτογραφίσω οτιδήποτε μου κάνει κλικ. Και καθώς κυκλοφορώ παρατηρώ ότι όλοι οι μεγάλοι δρόμοι είναι τόσο άδειοι λες και περπατώ σε κοιμητήρια. Ξενερώνω και πάω στα στενά που ήταν μαζεμένα όλα τα καρναβάλια μαζί με τη μουσική και την εξέδρα. Κόσμος, κόσμος, κόσμος, κόσμος, κόσμος και μάντεψε! Με περάσανε για φωτογράφο ντε!!!! Και με τραβούσαν από εδώ, με τραβούσαν από εκεί, μου έδειχναν τις στολές τους, μου ζητούσαν να τους βγάλω με το φίλο τους, όλη την παρέα… άσε άσε.. δεν μπορείς να φανταστείς τι υλικό έχω μαζέψει! Μεγάλη χαρά σου λέω! Βέβαια, δεν έκανα self-promotion αλλά κανένα πρόβλημα κι έτσι, έχουμε χρόνο μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.

IMG_4160[1]

Εντωμεταξύ, να πω και κάτι άσχετο μιας που κυκλοφόρησα τέτοιες μέρες στα μαγαζιά μετά από χρόνια; Το ένα από τα βράδια που βγήκα, ήμουν σε μια συνεχόμενη ανησυχία. Δεν μπορούσα να καταλάβω ποιός ήταν ντυμένος καρναβάλι και ποιός όχι. Διότι μπορεί εσύ να πεις «τι όμορφα που ντύθηκες» ενώ εκείνος να μην είναι ντυμένος, ή το αντίθετο. Άσε κιόλας που κάποιες στιγμές δεν καταλαβαίνω αν κάποιος είναι όντως γυναίκα ή ντυμένος γυναίκα ή όντως άντρας ή ντυμένος άντρας. Κάπου κάτι χάνω. Νομίζω. Επιπλέον, αυτές τις μέρες δοκίμασα καινούργια συνταγή φαγητού. Δεν θυμάμαι αν στο έχω ξαναπεί αλλά από την αρχή της φοιτητικής μου ζωής, αφού θα προσπαθούσα ούτως η άλλως να μαγειρέψω, δεν ήθελα τα φαγητά μου να μοιάζουν σαν κυριακάτικο τραπέζι της γιαγιάς. Και τι σημαίνει αυτό. Μα πες μου τώρα…πόσο κοτόπουλο με ρύζι να φάμε σ’ αυτή τη μικρή ζωή; Πόσες μπριζόλες με πατάτες να πέσουν στο στομάχι μας; Πόσο κριθαράκι με χοιρινό και ντομάτα να μυρίσει η μύτη μας; Ειλικρινά τα βαρέθηκα. Γι΄αυτό είπα να ψάξω στο ίντερνετ καμιά καινούργια συνταγή με πατάτες και φιλαδέλφεια που είχα. Βρήκα, τα μαγείρεψα, έφαγα με μισή καρδιά όσα άντεξα να φάω, και τα υπόλοιπα τα πέταξα. Σόρρυ αλλά δεν τρωγόταν. Α, να σου πω κιόλας ότι αν γνωρίζεις κάποιο μπλογκ με ωραίες συνταγές, πες μου, γιατί δεν έχω βρει ακόμα κάποιο σταθερό να ακολουθήσω.

Όσο για το μέλλον μου, να σου πω ότι ούτε μεγάλη πορτά θα διαβώ, ούτε πολλά λεφτά θα πάρω. Για την ακρίβεια να μωρε, μέχρι εδώ πιο κάτω θα πεταχτώ, στο παρακάτω μπαράκι. Μα για να βγω με τη φιλοξενούμενή μου γιορτάσω την 25η φυσικά!

Φιλιά, Αντριάνα!

 IMG_4161[1]

ΥΓ: Κι αν δείτε καμιά ομάδα ανθρώπων να επιτίθεται σε ομάδα χορού του δρόμου την παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού, να ξέρεις…εκεί μέσα θα ‘μαι, να προσπαθώ να πιάσω το ρυθμό του Samfo χορεύοντας.

 

Φιλιά, Αντριάνα! (ξανά)

 

 

10 thoughts on “φλας. μπακ.

  1. xaxaxa…Εχουμε γεμίσει φωτογράφους και site με φωτογραφίες από κλάμπ. Προχτές πέσαμε πάνω σε έναν τέτοιο. Μας βγάζει φωτό και μετά μαςτη δείχνει για να δουμε εαν είμασταν ωραίες. Η μια μου φίλη νόμιζε ότι θέλει να την αγοράσουμε (μπουζούκια στυλ)… Ασε πολύ γέλιο…

    Πάντως βοήθησες για να κερδίσει κάποιος τα 10′ δημοσιότητας που του αναλογούν… Ανέβασε τες…χχαχα

    1. χαχαχαχα….no way..
      Δεν ανεβαίνουν αυτές…με τίποτα!! Ίσως αν τις επεξεργαστώ κάτι μπορεί να γίνει αλλά και πάλι δεν.

  2. Καλημέρα Αντριανάκι.
    Βρε φτιάξε μια επαγγελματική κάρτα αφού βλέπεις ότι έχεις πέραση! 😛 Αφού έτσι και αλλιώς στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι!
    Να περνάς όμορφα ότι και αν κάνεις αν και είμαι σίγουρη αφού πάντα τα κάνεις στους αλλιώς και αλλιώτικους ρυθμούς σου που σε έχουν καθιερώσει.
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα κουκλίτσα. Φιλιά.

    1. Καλσπέρα καλησπέρα:–)
      λες να φτιάξω; 😛
      εντωμεταξύ, σε μια φάση σκεφτόμουν να βάζω κανένα διακριτικό επάνω τους αλλά μετά είπα ότι η τέχνη είναι για να μοιράζεται κι έτσι τις αφήνω ελευθερες να κυκλοφορούν, μήπως γίνουν έμπνευση.
      Καλό βράδυ DQ :–)
      φιλια!!

  3. Να σου πω , τώρα κοντά θα κάνουμε μια εκδήλωση στη δουλειά και χρειαζόμαστε έναν φωτογράφο μήπως λέω ενδιαφέρεσαι γιατί πλάκα πλάκα όσες φωτογραφίες έχεις ανεβάσει ή έχω δει στο φατσοβιβλίο είναι εξαιρετικές (και τι είναι μωρε Μάνη -Αθήνα ; 5-6 …πακέτα δρόμος χαχαχαχα).
    Ααα Αντριανακι δεν ξέρω αν έχεις μπει στο συγκεκριμένο site( http://www.greekmasa.gr/ ) , αλλά έχει πάρα πολλές συνταγές τόσο για φαγητά όσο και για γλυκά .
    Σε φιλώ!!

    1. αχχχ πόσο μ’ αρεσουν αυτά!! Ποσο!!! αυτές οι εκδηλώσεις βρε παιδί μου έχουν κάτι σαν μαγνήτη που με τραβολογούν χωρίς να το καταλαβαίνω! Μη το γελάς…αν είχα χρόνο αυτό διάστημα θα έκανα άνετα τις εκδρομές μου προς τα μέρη σας, αλλά είναι αυτές οι ατέέλειωτες ώρες υποχρεώσεων που με παγιδεύουν!
      *νομίζω ότι το είχε πάρει κάποια στιγμή το μάτι μου αλλά δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία, δεν θυμάμαι γιατί όμως…θα το ξαναδώ σίγουρα αφού το προτείνεις.
      Φιλια!!!

Σχολιάστε

