Πιου πιου πιου…και παει ο δίσκος.

Και που λες…ανοίγω πρωί πρωί τα μάτια μου μετά από 16 ώρες ύπνο (αλήθεια τώρα, τόσες ήταν) και πριν καλά καλά πιω την πρώτη γουλιά καφέ, τα νεύρα μου άρχισαν να τεντώνουν τα μακριά πλέον μαλλιά μου και οι καστανόξανθες τρίχες μου έτοιμες να χορέψουν μπαλέτο. Μα αν είναι δυνατόν, αν είναι δυνατόν!!!

tumblr_m4c64nbE3T1qkay2ao1_500

Εκεί που ξύπνησα τόσο καλά και είχα διάθεση να βγω και να πιω πρωινό καφέ με κολλητή, ο υπολογιστής μου «operation system not found». Δεν είναι δυνατόν, δεν είναι καθόλου δυνατόν! Έχω ξαναπεί ότι αυτά τα ρημάδια μηχανήματα έχουν ψυχή διαβόλου και τη στιγμή που τα χρειάζεσαι πιο πολύ εκεί πάνω πάνε να σου τη φέρουν για την κατά κόρον χρήση που τους κάνεις. Είμαι από τη φύση μου τόσο ήρεμος άνθρωπος…που πραγματικά πολύ λίγες φορές νευριάζω ή/και γίνομαι επιθετική…εκτός.από.μια.περίπτωση, Δε δέχομαι ο υπολογιστής μου να μη διαβάζει το δίσκο! Δε με νοιάζει αν δουλεύει όλη μέρα και γράφει στροφές, δε με ενδιαφέρει αν από τα χίλια δυο πραγματάκια που έχει πάνω του χαλάσει κάποιο… Θέλω κάθε ώρα που περνάει να έχω υπολογιστή. Έναν κιόλας! Είναι το κόλλημα μου..γι’ αυτό εξάλλου το φροντίζω όσο πιο καλά μπορώ. Έχει πάνω του windows 7, μπαίνω σε οοοο,τι σελίδα μου κατέβει και δεν έχω γίνει ούτε μια φορά μαμά με ιούς, κόρες, σκουλήκια, δούρειους ίππους και τα συναφή. Φρούριο το πουλάκι μου.

tumblr_m7qdnrMgVo1rtqzfxo1_500

Ντύνομαι ωραία και καλά, τον βουτάω από την πρίζα, τον βάζω μέσα στη μαύρη τσάντα του -που αν θυμάμαι καλά μου την έδωσαν δώρο απ’ την ΕΛΨΕ- και βουρ για τον τεχνικό. Που φυσικάαα…φυσικόοοτατα…μόνο έναν άνθρωπο αφήνω να βάλει χέρι στον δικό μου υπολογιστή. Αφού, λοιπόν, συνεννοήθηκα μαζί του, και εκείνος με το τεχνικό τμήμα του public(καθότι είναι αρκετά χιλιόμετρα μακριά για να τον δει), το πήγα στο πολυκατάστημα μήπως καταφέρουμε να πάρουμε back up 2 φακέλους (πρακτική-πτυχιακή). Και ωωω….τι σύμπτωση, η vaiola μου άνοιξα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Η σημαιούλα κυμάτιζε, τα εικονίδια φορτώθηκαν, τα ανοιξιάτικα λουλουδάτα παπούτσια έλαμψαν στο φόντο και δεν ακούστηκε κανένα τακ-τακ-τακ από τα εξαρτήματά του καθώς άνοιγε.

tumblr_lfojf5GP8U1qcnpsvo1_500

 

ΥΓ1: Του βάλαμε και το προγραμματάκι που ανοίγει ένα μαύρο πλέγμα και σου λέει σε ποιο σημείο έχει πρόβλημα ο δίσκος…αλλά αυτό τίποτα, όλα πεντακάθαρα! Ο δύο ετών δίσκος μου δουλεύει άψογα, ο τεσσάρων χρόνων υπολογιστής μου..μάλλον όχι.

ΥΓ2: Κι έτσι σήμερα, δεν μάθαμε τι φταίει..ή μητρική; Το bios; Δεν ξέρω…ο σκληρός μου πάντως αποσυνδέεται, και αφού όταν επέστρεψα σπίτι, άνοιξε ξανά για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Είπα να προλάβω να σου πω τα νέα μου και αν κάνεις καιρό να με ξαναδείς είτε εδώ, είτε σε κάποιο άλλο μπλογκ, να ξέρεις…το έβαψα μπλε και το πέταξα στη θάλασσα.

ΥΓ3: Εντωμεταξύ, δεν ξέρω αν θα το φτιάξω…και για να γίνω πιο συγκεκριμένη, δεν ξέρω αν με συμφέρει να το φτιάξω. Αλλά αν δεν με συμφέρει, θέλω να πάρω μακ :/ (#θέλε!)  Και τα λίνουξ τα έχω δοκιμάσει και δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα :/ :/ αυτά κιόλας τα βλέπαμε στο πρώτο έτος της σχολής. Ένας καθηγητής μου είχε τρέλα μαζί τους και μας έδειχνε πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα. Εντωμεταξύ, σ’ αυτό το μάθημα πολύ χαιρόμουν να πηγαίνω γιατί έκανα ένα κάρο παράξενες ερωτήσεις και σ’ ένα μάθημα γυρνάει αγανακτισμένος και μου λέει «τι σχέση με τους υπολογιστές;;» και ενώ πάω να του απαντήσω «έχω ψαγμένο boyfriend», το έραψα και δεν ξαναπετάχτηκα.

ΥΓ4: Αυτά είχα να σου πω…σε αφήνω τώρα γιατί έχω παιδί σε γυάλα να ταίσω -ο Φαέθων- και μια μεταφύτεψη σε καινούργια γλάστρα να κάνω. Και μια πτυχιακή να τελειώσω. Και φυσικά…μπακ απ που για πρώτη φορά θα πάρω.

να, σ' αυτή τη φούξια πλαστική γλάστρα θα βάλω τη γαρδένια μου..
να, σ’ αυτή τη φούξια πλαστική γλάστρα θα βάλω τη γαρδένια μου..

ΥΓ5: και α! btw…αν βρω ποτέ τον πρίγκιπα που θα μου δίνει το σωστό καφέ στα χέρια χωρίς να με ρωτάει πως τον θέλω, τον παντρεύομαι! #not…

 

photos by: τουμπλρντοτκομ

19 thoughts on “Πιου πιου πιου…και παει ο δίσκος.

    1. Καλα ντε! ΤΟ ΤΟ ΤΟ…ΤΟ Linux. Θα με φας καμιά ώρα! Εξάλλου αυτά τα μαραφέτια δεν έχουν κάτι κόκκινα καπέλα(;)..γάτες(;)…κ.α.; Άρα είναι πολλά.

      Θα πάρω μετά.

  1. Parakalw…σε πια γλώσσα μιλάτεεεεεεεεεεεε;
    χαχαχα! δεν ξέρω να γελάσω ή να κλάψω… πάντως η ίδια ήμουν χωρίς το pc μου μια βδομάδα και κυκλοφορούσα μ’ ένα μικρό λαπτόπι δώρο της βόνταφον και τα είχα παίξει (που λένε!) και όταν φτιάχτηκε όλα είχαν γίνει άνω κάτω και ακόμα είναι…
    Τώρα, η γαρδένια θέλει μεταλλική γλάστρα… δλδ τενεκέ από λάδι (λόγο σιδήρου)… τρέχα γύρευε… ωραία η ροζ κατάσταση σου και χαίρομαι γιατί διακρίνω κεφάκια! 😉

    ΑΦιλάκια ροζ και μπακ-απ στον Φαέθωνα! 🙂

    1. Γλάστρα από τενεκέ;;; Μα τι μου θύμησες, τι μου θύμησες! Η αδερφή της γιαγιάς μου τα παλιά τα χρόνια πριν ακόμα χτιστούν οι τόσες πολυκατοικίες, έμενε σε μια διώροφη μονοκατοικία με εξωτερική σκάλα και χαμηλό ντουβάρι δεξιά και αριστερά στην περίφραξη. Στο τσιμέντο αυτό, τοποθετούσαν σε σειρά αυτές τις γλάστρες, όπως βλέπουμε τώρα σε μερικές παλιές ελληνικές ταινίες. Οι γλάστρες αυτές ήταν ή από λάδι ή από φέτα και τις έβαφαν σε κεραμιδί χρώμα για να ταιριάζει με τη σκεπή του σπιτιού. Αργότερα μετακόμισαν από εκείνο το σπίτι κι έτσι έμεινε το κτίσμα έρημο γιατί θεωρήθηκε από το δήμο κληρονομιά της πόλης κι έτσι περιμένουμε ποοοοοτε θα το αξιοποιήσει, ααααν το αξιοποιήσει…
      Αν το ήξερα από πριν, θα έβρισκα καμιά τέτοια γλάστρα και θα την έβαφα σε κανένα βιομηχανικό χρώμα για να ταιριάξει με το σπίτι μου. Θα το ψάξω όμως…

      Φιλια πολλαααααααααααααααα

  2. Συμβαινουν καμμια φορά και αυτα! Υπομονη! Βρίσκεις ενα καλο τεχνικό κι αλλάζεις δισκο! Προς θΘεου δεν πετας το λαπτοπάκι σου και μαλιστα αν ειναι vaio ! 😀
    Xαιρομαι που σε βρηκα! Μπορεί να μη σου σχολίασα επι τόπου αλλά ο τρόπος που γραφεις είναι τόσο παραστατικός και ξέχωρος! Δροσερά θα ελεγα!
    Καλημερούδια!!

    1. Καλό είναι το λαπτοπάκι μου γι’ αυτό προβληματίζομαι για το τι θα κάνω…:/
      Κι εγώ χαίρομαι που σε βρήκα, σε έχω διαβάσει αρκετά:)
      Ο τρόπος γραφής μου θα έλεγα πως είναι ΑναλογαΤαΚέφιαΜου και χαίρομαι ξανά που σου αρέσει:)

      Καλο βράδυ και καλό ξημέρωμα:)

      1. Aν χρειαζεσαι τεχνικό, γνωρίζω κάποιον πολύ καλό να σου συστησω ..
        Χαιρομαι που με διαβάζεις! Θα χαρω να μου σχολιάζεις και συχνά!
        αχμ σε όλους μας νέους ή παλαιότερους μπλόγκερς ο στρόπος της γραφης μας έχει διακυμάνσεις ανάλογα με την εποχή και την ψυχική μας διάθεση !! Ευχομαι να παραμείνεις στην ευδιαθεσία! 🙂

        1. Προς το παρόν έχω τεχνικό, ευχαριστώ πολύ:)
          Ναι, αλλάζει…αν και οι τελειώς καινούργιοι μπλογκερς βγάζουν κάτι το αλλιώτικο σε σχέση με τους πιο παλιούς..

          Καλησπέρα Λιακάδα:)

  3. Αν δεν βρεις τενεκέ (λίγο σπάνιο συμφωνώ) βάλε μες τη γλάστρα μερικά καρφιά, αυτά όταν σκουριάσουν θα κάνουν τη δουλειά τους!
    Καλημέρα! 🙂

  4. Υπάρχει και η λύση σιδεράς κορίτσια! Οταν μου την πρωτοείπαν γέλασα ειρωνικά ! Αλλά διάολε δουλευει! Περασα απο ενα παλιο σιδεραδικο κάπου στη νεα Ιωνια και του ζήτησα και μου έδωσε σε μια σακουλίτσα ρινίσματα σιδήρου! Τέτοια γαρδένια δεν είχα ξαναφτιάξει στη ζωή μου !

    1. βρε λες; Η αλήθεια είναι ότι πήρα 2 γαρδένιες, τη μία την έσωσα και δε χάλασε…ή άλλη όμως που παρέμεινε στην ίδια γλάστρα που τις είχα αρχικά και τις δύο γαρδένιες μαζί. νομίζω ότι χάλασε. :/

  5. Πλάκα πλάκα και εγώ πρέπει να κάνω back up στα έγγραφα και στα προγράμματα μου γιατί αν τα παίξει ο υπολογιστής «την έκατσα». Πάλι καλά που όλα πήγαν καλά κοριτσάκι μου γιατί αλλιώς καταλαβαίνω τι πρόβλημα θα είχες.
    Καλό Σ/Κ να έχεις σε φιλώ!

    1. Να πάρεις, να πάρεις! ποτέ δεν ξέρεις…οι κίνδυνοι παραμονεύουν! Άσε κιόλας που αρχίζω να πιστεύω ότι τα ηχεία εκτός από πομπούς πρέπει να είναι και δέκτες, διότι το προηγούμενο βράδυ συζητούσα για το πόσο καλά κράτησε το λαπτοπ μου αυτά τα χρόνια, και να πως με καλημέρισε!! τι να πεις…

      Καλό βράδυ Μελίτα:)

Σχολιάστε

