Ζήτα του ό,τι θες

Είσαι μαζί του και σου αρέσει. Νιώθεις ασφάλεια δίπλα του και σου αρέσει ακόμα περισσότερο. Σου αρκούν αυτά που σου δίνει κι έτσι εσύ δε ζητάς κάτι παραπάνω. Oops..στο τελευταίο κάτι μυρίζει «χαλασμένο». Ή μήπως όχι;

tumblr_mj9hbaMxnF1r8ie4ho1_500

Υπάρχει η θεωρία που θέλει τις γυναίκες να τα θέλουν όλα. Να είναι ψηλός, μελαχρινός(ή ξανθός, ανάλογα τα γούστα), τρυφερός και σκληρός κατά περίπτωση, με έντονο six pack και πλάτες κολυμβητή, να ξέρει να τρώει με μαχαιροπίρουνο αλλά να καταλαβαίνει πότε το κρέας θέλει χέρι χωρίς παράλληλα να γλείφει τα δάχτυλά του(διότι αυτό είναι καθαρά δική σου κίνηση), να συμπαθεί τις κολλητές σου, να έχει τρελή διάθεση για σεξ όταν γυρνάει καθημερινή στο σπίτι μετά από ατελείωτες ώρες δουλειάς και να δείχνει μεγάλη κατανόηση όταν εσύ απλά δε θέλεις, να έχει γούστο στα ρούχα αλλά όχι περισσότερο από εσένα, να, να, να,… κι όταν δεν τα έχεις όλα αυτά γκρινιάζεις και μαζί με τη γκρίνια έρχεται η ζήτηση κι εκείνος ξέρει ότι μετά τη ζήτηση έρχεται η προσφορά. Οι άντρες αυτή τη θεωρία την πιστεύουν -οΚ κάπου εδώ μου λες ότι υπάρχουν εξαιρέσεις/ότι δεν είναι όλοι ίδιοι/ότι εσύ δεν τα θέλεις όλα αυτά από τον Δημητράκη που είστε μαζί 7 χρόνια και συγκατοικείτε 4/////, έχει εδραιωθεί για τα καλά μέσα τους και σαν είδος που δεν τα πάει πολύ καλά με την εξέλιξη, δύσκολα θα την αποβάλλει. Άν όντως δε θέλει να σε χάσει, θα προσπαθεί να καλύψει τις ανάγκες σου, γιατί επίσης ξέρει ότι αν οι γυναίκες χάσουν την αίσθηση ασφάλειας που νιώθουν με το ταίρι τους, τότε θα το παρατήσουν. Και κάθε χωρισμός σε έναν αντρικό εγκέφαλο -αρχικά τουλάχιστον και με μια απλουστευτική προσέγγιση- φαντάζει με το χάος.

Το σήμα που περιμένουν για να προσδιορίσουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθούν είναι τα λόγια σου. Δηλαδή, να ζητήσεις. Να ζητήσεις αυτό που θέλεις, συνήθως, να γκρινιάξεις γι’ αυτό που θέλεις. Να γκρινιάξεις που δεν έχει χρόνο μέσα στη μέρα να σε βλέπει(εδώ καταλαβαίνει ότι θέλεις να τον βλέπεις), να ζητήσεις Σάββατο πρωί να βγείτε μαζί στην αγορά(βλέπει κι εδώ ότι δεν θέλεις να το κάνεις μόνο με τις φίλες σου αυτό), να.του.ζητήσεις.να.σου.πάρει.αυτό.το.καταπληκτικό.μπλε.φόρεμα.με.ανοιχτή.την.πλάτη.που.νιώθεις.ότι.ο.σχεδιαστής.το.έραψε.για.σένα.πριν.ακόμα.το.δοκιμάσεις κι έτσι του ζητάς να σου το πάρει εκείνος τεντώνοντας τις μύτες των ποδιών σου με θρασύτατη αγωνία για την απάντησή του, διότι ο μήνας έχει 25 και εσύ πληρώθηκες στη 1.

Στο τελευταίο, η υπογράφουσα του blog, κάπου έχασε τη μπάλα, και όχι, δεν είναι αυτό που φαίνεται με την πρώτη ανάγνωση της παρούσας πρότασης. Για την ακρίβεια, συνέβη το ακριβώς αντίθετο με αυτά που περιγράφονται πιο πάνω.

Περπατούσα στην αγορά και το βλέμμα μου είχε κολλήσει σε μια πολύ μικρή βιτρίνα με τρεις κούκλες. Η μία φορούσε τζιν παντελόνι, η δεύτερη μια φούστα, και η τρίτη ήταν η αιτία που πήρα λάμψη μικρού παιδιού. Ήταν ένα φόρεμα σε απόχρωση έντονου μπλε, με μανίκι τρία τέταρτα, σε ίσια γραμμή και με ένα μέρος της πλάτης να αφήνεται ακάλυπτο. οΚ, ήταν από τα φορέματα που ήθελε να έχεις αρκετούς πόντους για να δείξει, αλλά δε με ενδιέφερε. Ένιωθα σαν να μου μιλούσε, σαν να χώριζαν τα εκατοστά του τζαμιού τον αιώνιο έρωτά μας που μόλις δημιουργήθηκε, σαν να φορέθηκε στην κούκλα για να το δω εγώ-να το δοκιμάσω-και να γίνει μόνιμος κάτοικος ντουλάπας μου. Έγιναν όλα αυτά εκτός από το τελευταίο, βγήκα από το κατάστημα χωρίς να το κρατώ στα χέρια μου.

Αργότερα, ανέφερα το συμβάν του νέου μου μπλε έρωτά σε εκείνον, το οποίο αποτέλεσε αιτία για να ξεσπάσει ένας έντονος καβγάς. Ναι, δεν ζήτησα να μου το πάρει και δεν του το είπα καν όταν τα μαγαζιά ήταν ακόμα ανοιχτά. Μπορείς άνετα να με κατατάξεις στις περήφανες, ή στις ακατάδεκτες, ή σε αυτές που φοβούνται μήπως της πέσει η μύτη με το να ζητήσει κάτι…κάνε το, αλλά να ξέρεις ότι δεν ισχύει. Απλώς μερικές φορές χάνω τη μπάλα με το πόσο αυτάρκης μπορώ να γίνω και παράλληλα με την εσωστρέφεια των συναισθημάτων μου δημιουργείται ένας εκρηκτικός συνδυασμός.

Σε εκείνον τον καβγά συνειδητοποίησα ότι δεν έμαθα(;) να ζητάω. Καίγομαι, τσουρουφλίζομαι, βράζω στο ζουμί μου αλλά δεν ζητάω. Δεν ζητάω αυτό που θέλω έχοντας ως αποτέλεσμα να μη μπορούν οι γύρω μου να προσδιορίσουν το πλαίσιο μέσο στο οποίο θα κινηθούν. Να ξέρουν τι θέλω και να δουν τι μπορούν να δώσουν. Εκείνοι μου ζητούν, τους δίνω, χωρίς να περιμένω αντάλλαγμα. Ψέματα, περιμένω αλλά δεν το ζητάω. Τα θέλω κι εγώ όλα, αλλά βολεύομαι και χωρίς να τα έχω. Πολλές φορές -όταν ξεχνιέμαι, περιμένω ότι οι άλλοι θα κάνουν γεωτρήσεις να δουν τι κρύβω στο μυαλό μου. Κάποιοι το κάνουν, κάποιοι όχι κι αυτοί που το κάνουν έπειτα θα βαρεθούν. Στη δική μου περίπτωση μετά τη ζήτηση δεν ακολουθούσε η προσφορά αλλά η ενοχή. Ενοχές για να μη στερήσω από τον άλλον αυτό που μπορεί να διαθέσει για τον εαυτό του. Χρόνο; Χρήματα; Διάθεση; Χίλιαδυό μπορεί…αλλά τελικά δεν είναι και τόσο κακό να ζητήσεις αυτό που θέλεις ή έχεις ανάγκη. Να ζητήσεις μια μέρα να μείνετε σπίτι ενώ εκείνος θέλει να βγείτε, να τον σπρώξεις μέσα στο μαγαζί με τις αγαπημένες σου τσάντες και να τον ευχαριστήσεις για το ξαφνικό δώρο που σκέφτηκες να σου κάνει, να πληρώσει για πολλοστή φορά το delivery ενώ εσύ κρύβεις το πρόσωπό σου πίσω από το μαξιλάρι του καναπέ, αρκεί να μη περάσεις στο άλλο άκρο, γιατί τότε θα χρειαστεί καινούργιο ποστ και άλλα λόγια. Και που ξέρεις…τη στιγμή που του το ζητάς (εχμ, απαιτείς σε ένα ανώτερο λέβελ) να είναι αυτό ακριβώς που θέλει να ακούσει κι όταν η πραγματικότητα ταυτίζεται με τη φαντασία τους τότε η σχέση απογειώνεται.

 

Φιλιά, Αντριάνα!

 

photoby: amezing.tumblr.com

18 comments

  1. Λοιπόν η συμβουλή μου είναι πως πρέπει να μιλάμε και να ζητάμε ότι θέλουμε. Οι άλλοι δεν είναι μάντηδες να καταλάβουν τι θέλουμε. Εγώ αυτό κάνω.

    χαχαχχαχαχα!!!!!!!!! Είμαι το πιο άκυρο άτομο για να σου δώσω συμβουλή πάνω σε αυτό το θέμα. Τα κρατάω όλα μέσα μου και σπάνια μιλάω ή ακόμα χειρότερα ζητάω αυτό που θέλω. Ισως γιατί δε δέχομαι ευκολα το όχι. Δε τη ξεπερνάω ευκολα την άρνηση. Οπότε προτιμώ να μη ζητήσω κάτι από το να φάω χιλόπιτα. Λάθος! Το ξέρω αλλά δε μπορώ να το αλλάξω.

    1. Μπορούμε να το αλλάξουμε αρκεί να το αποφασίσουμε… 😉
      Ούτε κι εγώ τα καταφέρνω καλά σ΄ αυτό…προσπαθώ αλλά όχι ότι πετυχαίνουν πάντα οι προσπάθειές μου.
      Καλησπέρα:)

  2. Δηλαδή όλα αυτά τα γράψαμε επειδή μόλις είπες στον καλό σου για το υπέροχο φουστάνι «που σου μίλησε» δεν παράτησε ό,τι έκανε και να τρέξει να στο πάρει; Υπερβολές imho.
    Οι ώριμες σχέσεις θέλουν και ώριμη στάση και αμοιβαίες υποχωρήσεις, και όχι τον έναν μόνιμα να τρέχει να «καλύψει τις ανάγκες» του άλλου.
    Αυτά τουλάχιστον για μάς που ζούμε στον πραγματικό κόσμο, για όσους ζούν στις σελίδες του Cosmopolitan ομολογώ δεν ξέρω τί παίζει.

    Και κάτι άλλο τώρα που πήρα φόρα:
    Τα ψώνια μαζί με γυναίκα είναι τεράστια αγγαρεία και ταλαιπωρία, και ο άντρας που θα σου πεί οτι δεν τον πειράζει απλά σου λέει ψέματα.
    Πιστεύω οτι είναι στο DNA της γυναίκας όταν μπαίνει σε εμπορικά μαγαζιά να συμπεριφέρεται όπως κάνω εγώ όταν μπαίνω σε ένα καινούριο dungeon στο Skyrim – θέλει να εξερευνήσει και την τελευταία γωνία, πράγμα που βέβαια έχει σαν αποτέλεσμα ατελείωτες ώρες ορθοστασίας και ξεροσταλιάσματος.
    Χώρια που αναπόφευφκτα θα ακουστεί και αυτή η φριχτή φράση που κουρελιάζει κάθε ίχνος αντρικής αξιοπρέπειας εδώ και 2000 χρόνια :

    «….κράτα λίγο την τσάντα μου»

    1. όχι. σαφώςόχι. και για να λες αυτά στην αρχή ή δε διάβασες ολόκληρο το κείμενο ή κοίταξες το δέντρο και έχασες το δάσος. Το μπλε φόρεμα ήταν απλά ένα παράδειγμα, στη θέση του θα μπορούσε να βρίσκεται οτιδήποτε -όπως αναφέρω παρακάτω.
      Φυσικά και συμφωνώ στα λόγια σου και εκεί ακριβώς καταλήγει το κείμενο, ότι στην ουσία δεν μπορεί ο ένας να τρέχει να καλύψει τις ανάγκες του άλλου. Μήπως διαφωνούμε για να διαφωνούμε τώρα; Επιπλέον, κατά πόσο συνδέεται το Cosmo με την ωριμότητα του ανθρώπου δεν το πολυκατάλαβα να σου πω την αλήθεια…αλλά αν θέλεις εξήγησέ το μου.

      Συμφωνώ και στο παρακάτω…γι’ αυτό ο ένας λέγεται «άντρας» και η άλλη «γυναίκα», διότι στην αντίθετη περίπτωση υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να διαταραχτεί η ισορροπία.
      Κι όσο για την τσάντα, ας μη λειτουργούμε τόσο πολύ για αυτό το «φαίνεσθαι»…καιρός να δούμε και το «είναι».
      ΥΓ:Και αν η αντρική αξιοπρέπεια θίγεται τόσο εύκολα όταν το χέρι εκτελεί χρέη κρεμάστρας, imho δεν έχει γερά στηρίγματα.

      Καλησπέρα μίστερ ανάποδε…

  3. Εγω εκρύβα παλια το κεφάλι μου στο μαξιλάρι συνέχεια!! Τελευταία έχω κάνει βήμα και πλέον λέω: θέλω να έρθω την τάδε ημερομηνία στην άλλη χώρα οπότε κλείνει αυτός τα εισιτήρια. Και ειναι πια τόσο απλό! Ενώ παλιά περίμενα να πει αυτός ότι τότε θα έρθω εγω, τότε εσύ. Το έλεγε αλλά μέχρι να το πει μούτρωνα απο μέσα μου! Και έχεις δίκιο τα πράγματα ειναι πολύ πιο εύκολα όταν ανοίγουμε το στόμα μας. Οσο για τα…αντικείμενα του πόθου… Είχα δει πέρυσι μια κίτρινη τσάντα εδώ. Πάω στην άλλη χώρα τη βλέπω και εκει. Του τη δείχνω τύπου αυτή μου αρέσει…αδιάφορα…δε λέω όμως ότι τη θέλω αλλά δε μπορω να την πάρω. Περιμένω μέρες να προσφερθεί. Ούτε καν! Χαλαρά είχε ξεχάσει και την ύπαρξη της. Ε τελευταία μέρα λέω «θέλω την τσάντα». Και την απέκτησα. Οπότε ναι πρέπει να ανοίγουμε το στομα μας και να λέμε τι θελουμε καθαρά και όχι με υπονοούμενα!! Αλλά όταν πρόκειται για αντικείμενα πόθου, προσοχή! Μην τον κάνουμε και χορηγό στο τέλος !!

  4. » Είχα δει πέρυσι μια κίτρινη τσάντα εδώ. Πάω στην άλλη χώρα τη βλέπω και εκει. Του τη δείχνω τύπου αυτή μου αρέσει…αδιάφορα…δε λέω όμως ότι τη θέλω αλλά δε μπορω να την πάρω. Περιμένω μέρες να προσφερθεί. Ούτε καν! Χαλαρά είχε ξεχάσει και την ύπαρξη της. Ε τελευταία μέρα λέω “θέλω την τσάντα”. Και την απέκτησα. Οπότε ναι πρέπει να ανοίγουμε το στομα μας και να λέμε τι θελουμε καθαρά και όχι με υπονοούμενα!! Αλλά όταν πρόκειται για αντικείμενα πόθου, προσοχή! Μην τον κάνουμε και χορηγό στο τέλος !!»
    Xαμογέλασα τόσο πλατιά διαβάζοντας ειδικά αυτό! Σαν αν με έβλεπα στη μένη μπροστά στη βιτρίνα να ζαχαρώνω την κιτρινη τσάντα!
    Ετσι ! αυτό είναι διπλωματία – τρόπος διεκδίκισης χωρίς απαίτηση ! Αλλωστε απένατι σας έχετε το αντικείεμενο του πόθου σας! ( μη διευκρινίσουμε τώρα ποιό από τα δυο είναι αυτό! Ο αντρας ή ή τσάντα! Μπορουν άνετα να είναι αμφότερα! )
    αχ πολύ μου αρέσει αυτό! 😉

    1. μια απ’ τα ίδια και εγώ! 😉
      Διπλωματία και να ξέρεις λίγο τα κουμπιά του άλλου για να τον χειριστείς «έξυπνα»…
      Κι όσο για το ποιό είναι το αντικείμενο του πόθου…τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται 😛
      Καλό βράδυ Λιακάδα χχχ :–)
      φιλια

  5. Πολλές φορές -όταν ξεχνιέμαι, περιμένω ότι οι άλλοι θα κάνουν γεωτρήσεις να δουν τι κρύβω στο μυαλό μου…..
    Το μπλε φόρεμα ήταν απλά ένα παράδειγμα, στη θέση του θα μπορούσε να βρίσκεται οτιδήποτε -όπως αναφέρω παρακάτω…..
    μίλα μου για τα θέλω σου και άσε να καταλάβω τι πραγματικά έχεις ανάγκη ναι , γεώτρηση δεν μπορώ να κάνω μέσα σου ναι…
    Η γυναίκα μου λεει πόσο καλά με ξέρεις Δημητρη και απαντώ 37 χρόνια είναι αυτά ..Φιλάκια στην μέρα μας Αντριανα …Καλήμερα απο την Θεσσαλονίκη.. Η γυναικα μου ηθελε να παρει ενα ζευγάρι μπότες της είπα προτού της πάρει θέλω να της δω και ετσι εγινε την πηρα μετα και πήγα σε ενα μαγαζί που δεν το πιάνει το μάτι αλλά έχει τα καλύτερα της αγοράς και της έδειξα ένα άλλο ζευγάρι τρελάθηκε μπήκαμε μέσα της πήραμε δεν της έβγαζε από τα πόδια της κυριολεκτώ …Αρε Δημητρη πόσο μα πόσο με ξέρεις..Οταν αγαπάς μαθαίνεις πολύ γρήγορα καλή μου..Ετσι απλα…

    1. *Όταν αγαπάς ή όταν θέλεις να κερδίζεις τον άλλον χωρίς να επαναπαύεσαι…
      **Εννοείται πως είναι πιο σημαντικά τα άυλα αγαθά αλλά καμιά φορά και τα υλικά (όπως π.χ.αναφέρεις τις μπότες) έχουν την αξία τους.
      ***37 χρόνια ε; μια χαρά!!:–)
      χΧχ

  6. Μα πόσο θα συμφωνήσω μαζί σου Αντριάνα μου ,
    Νομίζω ότι πρέπει να λέμε αυτό που νιώθουμε και αισθανόμαστε στον άλλο , πρώτον γιατί όπως γίνεται αρκετές φορές δεν «πιάνει» τα υπονοούμενα ή τις κινήσεις μας και δεύτερον γιατί ίσως να μην μας δωθεί η ευκαιρία ξανά.
    Πολύ πολύ πολύ ωραίο το συγκεκριμένο post σου και νομίζω ότι πρέπει να το εκτυπώσω για να το δουν δυο τρία άτομα χαχαχαχ.
    Φιλιά!

    1. ναι…μπορεί να μη μας δωθεί ξανά. Τώρα συμβαίνει κάτι και τώρα πρέπει να το πουμε…οτιδήποτε κι αν είναι αυτό! 😉

  7. Πάνω απ’ όλα συζήτηση Αντριάνα μου, με τρυφερότητα και σεβασμό προς τον άλλο!
    Με τα χρόνια τα «θέλω» μας αλλάζουν και ευτυχώς… φυσικά όταν υπάρχει επικοινωνία ανάμεσα σ’ ένα ζευγάρι!
    Τα «θέλω» μετουσιώνονται σε πράγματα λεπτά όπως το να φροντίζει ο ένας τον άλλο ψυχολογικά. Προσωπικά (μου αρέσει να μιλώ προσωπικά) φροντίζω π.χ. να μη πλανάτε τίποτα στον αέρα, συζητώ και εκφράζω καθαρά τα «θέλω» μου, που δεν είναι απαιτήσεις και σίγουρα δεν είναι υλικά!
    Οι σχέσεις είναι το δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο και όσο οι σχέσεις είναι ανταγωνιστικές και επικρατεί το εγώ και το δικό μου, δεν θα υπάρχει βαθύτερη συνεννόηση… ούτε αγάπη που τελικά είναι το ζητούμενο!
    Πολύ όμορφη ανάρτηση που σηκώνει ωραίες «συζητήσεις»! 😉

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! 🙂

    1. είναι εγωιστικές οι σχέσεις…:/ θεωρώ ότι σε μια καλή επικοινωνία πρέπει να υπάρχουν αμοιβαίες υποχωρήσεις. όχι τόσο με τη μορφή χάρης αλλα με τη μορφή θέλησης, να θέλεις δηλαδή να «πας» λίγο πιο πίσω τα θέλω σου και να δεις λίγο τα θέλω και του άλλου.
      Να συζητάς γιατί ο άλλος δεν είναι μάντης…σαφώς, από ένα διάστημα και μετά γνωρίζεις πάνω-κάτω τα θέλω και τις επιδιώξεις του άλλου αλλά βοηθάει όταν τα θέλω εκφράζονται χωρίς αναστολές.
      Σηκώνει συζητήσεις γιατί όλοι οι άνθρωποι κατά βάθος θέλουμε..έχουμε επιθυμία και όνειρα..έχουμε στόχους που πολλούς από αυτούς χρειάζονται παρέα για να υλοποιηθούν.

      Φιλια πολλαααααα

  8. Αχ, αυτά τα θέλω και ο τρόπος εκδήλωσής τους…Προσωπικά (και όπως όλοι γύρω μου παραδέχονται) επειδή είμαι αρκετά καλή ψυχολόγος, ψυχολογώ εύκολα τον άλλον δηλαδή, ξέρω και να προφταίνω τις ανάγκες του. Η ψυχολόγηση και η διορατικότητα μου γυρνάει μπούμερανγκ όμως, καθώς οι γύρω μου είναι ικανοποιημένοι, ξέρουν ότι θα τους καταλάβω, θα τους κατανοήσω κτλ, και έτσι έχουν καλομάθει να περιμένουν από μένα, ενώ δεν μπαίνουν στη διαδικασία να κατανοήσουν εμένα, ουφ!! Και να φανταστείς ότι ο,τι χρειάζομαι και έχω ανάγκη το διατυπώνω πολύ συχνά γιατί μου αρέσει να είμαι ξεκάθαρη στις σχέσεις μου! Τι να πω…
    Πάντως οι γεωτρήσεις είναι πολύ κουραστικό για αυτούς που τους αρέσει να εκφράζονται, όπως εμένα. Στο κοντινό μου περιβάλλον έχω άτομα που χρειάζομαι μαζί τους τεράστιο γεωτρύπανο…!Και που με κρατάνε κοντά τους γιατί βρίσκω το πετρέλαιο μέσα τους πριν καν από αυτούς, χαχαχα. Για να σοβαρευτούμε,τις περισσότερες φορές αυτοί οι άνθρωποι φοβούνται μην δείξουν αδυναμία ή ενοχλήσουν, χωρίς να συνειδητοποιούν ότι πετυχαίνουν ακριβώς αυτό, επειδή αναγκάζεσαι να αγοράσεις τρυπάνι και έτσι να αφιερώσεις πολυ περισσότερο χρόνο! 🙂

    1. Καλό αυτό…το να είσαι ξεκάθαρη με τις σχέσεις σου!:) Οι υπόλοιποι ναι, θέλουν το γεωτρύπανό τους. Θέλει χρόνο και για να βρεις τον τρόπο να τους ¨ανοίξεις», και για να σου μιλήσουν, και για να καταλήξει κάπου η κουβέντα. Και ίσως η κουβέντα να χρειαστεί ξανά και ξανά και ξανά για να είναι οι άλλοι απόλυτα ειλικρινείς..
      Καληνύχτα όνειραπαραμυθιού:)
      χχχ

  9. Νομίζω, πως στις σχέσεις μας (και δεν αναφέρομαι μόνο στις ερωτικές) αλλά και στις φιλικές, είτε υπάρχει εξ αρχής επι-κοινωνία είτε δεν υπάρχει… για μένα επικοινωνία είναι να αισθάνεσαι και να κατανοείς τον άλλο, να τον δέχεσαι και να τον αγαπάς έτσι όπως είναι… χωρίς αντάλλαγμα, να περνάς καλά μαζί του, να μη χρειάζεσαι ούτε καν να του εξηγείς πώς νιώθεις… και όπως έγραψα και πιο πάνω, όταν αισθάνεσαι ότι κάτι δεν κυλάει, να το συζητάς…
    Η πείρα μου… χμ! μετά από δυο γάμους και αρκετές σχέσεις είναι, πως οι άνδρες βαριούνται τις ψυχολογικές συζητήσεις, τις ψυχοβγαλτικές όπως λένε γιατί είναι κλειστοί, φοβούνται ν’ ανοιχτούν και πάνω απ’ όλα δεν θέλουν δεσμεύσεις, αλλά όταν ερωτεύονται σε τρελαίνουν με την ανασφάλεια τους! χαχα! 😉

    Αυτά… Φιλάκια! :))))))))))

  10. Το να εξωτερικεύουμε τα «θέλω» μας ή τις διαθέσεις μας, δεν είναι κακό, το αντίθετο. Μα είναι δύσκολο κάποιες φορές το να είσαι τόσο ανοιχτός. Και όλα φαντάζουν τόσο περίπλοκα στο μυαλό. Και όταν τελικά ανοίγεσαι και λες όσα σκέφτεσαι, νιώθεις και θες, τα πράγματα και οι καταστάσεις απλοποιούνται και κάποιες φορές απροσδόκητα εξελίσσονται καλύτερα απ’ ότι περίμενες.
    Ωραία ανάρτηση Αντριανάκι μου.
    Χριστός Ανέστη, υγεία και ευτυχία σου εύχομαι.
    Να περνάς όμορφα, Μάκια πολλά.

Σχολιάστε

