Η γενιά του τίποτα..που στην ουσία έχει τα πάντα.

Καταρχάς, συγγνώμη! Συγγνώμη για τη χρήση άσεμνων λέξεων και την ειρωνεία που θα ακολουθήσει αλλά πραγματικά δεν κρατιέμαι! Σήμερα(χθες για σενα) κάθισα όλη μέρα σπίτι λόγω υποχρεώσεων, ψαχούλεψα αρκετά στο ίντερνετ και ασχολήθηκα για πολύ ώρα με τα σόσιαλ μίντια. Πες μου, πες μου λίγο…τι παπάρες ήταν αυτές που διάβασα για τη γενιά των 20;! Είμαστε σοβαροί; Τους πληρώνει κάποιος και γράφτηκαν όλες αυτές οι γελοιότητες; Ξεκινάμε έναν ακόμα εμφύλιο πόλεμο που για να επιβιώσει η κάθε γενιά πρέπει να υποστηρίξει το τομάρι της και να δείχνει με κάθε ευκαιρία τα αντίστοιχα κόμπλεξ της; Εξακολουθούμε να είμαστε τόσο στενόμυαλοι που δημιουργούμε στερεοτυπικές απόψεις στους χρήστες του διαδικτύου; Επειδή κάποιος έχει ένα blog, μια σελίδα, μια στήλη σελίδας, δεν θυμάμαι τι στην ευχή άλλο διάβασα … του έχει δωθεί παράλληλα και κάποιο καλάμι με διπλωμένη οδηγία «Καβάλησέ το!»;

Νομίζω ότι δεν τα πάμε καλά. Πραγματικά δεν τα πάμε καλά! Μιλάμε για να μιλάμε για να μιλάμε. Λέμε για να λέμε. Είμαστε πλημμυρισμένοι από ένα σωρό προβλήματα, δεν ξέρουμε που να ξεσπάσουμε, και τα βάζουμε με πράγματα και καταστάσεις τελείως άσχετες με τα προβλήματα μας. 

Αν πάρεις ένα χαρτί, το χωρίσεις στη μέση και καθίσεις να γράψεις στη μια πλευρά τα υπέρ και στην άλλη τα κατά των σημερινών εικοσάρηδων, θα δεις ότι σύμφωνα με όλα τα πρόσφατα άρθρα που έχουν γραφτεί για αυτούς, το ένα μέρος μένει κενό! Φυσικά τα υπέρ, διότι πλέον υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που βρίσκουν ηδονή στους αρνητικούς σχολιασμούς.

Οι σημερινοί εικοσάρηδες χαρακτηρίστηκαν ανίδεοι, στενόμυαλοι, εκ φύσεως νάρκισσοι(θα.χτυπήσω.το.κεφάλι.μου), τεμπέληδες, που φτάνουν στην αυτογνωσία(αλήθεια;τότε συμβαίνει;δώσε μου βιβλιογραφία γιατί εγώ μάλλον βλακείες ξέρω), χωρίς παιδεία, χωρίς ποιότητα στις επιλογές, στενόμυαλοι, χωρίς στόχους και εμπειρίες.

Αλήθεια; Έτσι είναι; Θεωρείς ότι εγώ και κάθε άλλο girl or boy που ανήκει στη δεκαετία των είκοσι(’80 με ’90) πάσχει από έλλειψη εμπειριών; Εγώ προσβάλλομαι όταν ακούω κάτι τέτοιο! Όχι μόνο για τον εαυτό μου, διότι πολύ θα ήθελα να σου πω μια μέρα σε τι καταστάσεις έχω βρεθεί και αποκτήσει εμπειρίες, αλλά και για άλλους συνομηλίκους μου. Για την χορευτική ομάδα μου που αποτελείται από φοιτήτριες και είναι όλες από 19 μέχρι 25 και πραγματικά δημιούργησαν. Για το team των φωτογραφίσεων που κάνω. Για τα παιδιά μου στο σχολείο! Αυτά; Αυτά τι είναι αν οι εικοσάρηδες είναι τέτοιοι; Όταν μπαίνεις σε μια αίθουσα που αποτελείται από τρίχρονα, τετράχρονα και πεντάχρονα, όχι απλά έχουν εμπειρίες αλλά ξέρουν πολύ καλά τι γίνεται γύρω τους, ποια είσαι εσύ αλλά και ποιά είναι αυτά! Τα παιδιά καταλαβαίνουν σωστά τα πάντα, οι μεγάλοι κάπου χάνουν την μπάλα.

Είναι δυνατόν να επιστρέφουμε σε απόψεις που αντιστοιχούν στην εποχή του Μεσαίωνα το 2013; Τι θα πει 20, τι θα πει 30, τι θα πει 40, και τι θα πει 50 χρονών; Παραπάνω ένσημα στο ΙΚΑ και μια μεγαλύτερη τούρτα για να χωράει τα κεράκια!

Οι σημερινοί τριαντάρηδες plusplus, βρήκαν μια τεχνολογία να ανθίζει, την εκμεταλλεύτηκαν, ερωτεύτηκαν μαζί της και την έφτασαν στο σημείο που είναι τώρα. Οι σημερινοί εικοσάρηδες τα βρήκαν και τα χρησιμοποίησαν. Με λίγα λόγια ακολούθησαν, που αυτή η ακολουθία παρατηρείται στα περισσότερα πράγματα που απαρτίζουν μια χώρα και φυσικά έτσι θα κάνουν οι επόμενοι και έτσι έκαναν και οι προηγούμενοι. Και κάθε γενιά που πατάει στα παπούτσια της επόμενης, θα φέρει το νούμερο του παπουτσιού στα δικά τους μέτρα.  Η ζωή έχει μια στάνταρ πορεία που ακολουθεί. Δεν υπάρχει γενιά λάθος και γενιά σωστή. Η κάθε γενιά έχει τη δική της ταυτότητα. Στο πόσο εσύ κολλάς στα χάσματα των γενεών και κρίνεις μια εποχή με δεδομένα μιας άλλης εποχής είναι πρόβλημα δικό σου, όχι της γενιάς που γίνεται αντικείμενο σχολιασμού. Πριν δέκα χρόνια οι τότε εικοσάρηδες δεν ήταν ίδιοι με τους σημερινούς εικοσάρηδες. Δεν είχαν τα ίδια ερεθίσματα, δεν είχαν τις ίδιες ανάγκες, δεν υπήρχαν οι ίδιες προτεραιότητες, δεν είχαν τις ίδιες ιδέες, δεν είχαν τα ίδια μέσα κοινωνικοποίησης, την ίδια ποικιλία. Ο τρόπος ζωής συνεχώς αλλάζει κι όσο αδυνατείς να συμβιβαστείς με αυτό έχεις θέμα και με την ηλικία σου. Ο ίδιος ο άνθρωπος αλλάζει. Αν μερικά χρόνια πριν ο άνθρωπος ήταν καλύτερος, τώρα τι είναι; σκάρτος;

Διαβάζοντας όλα αυτά που γράφτηκαν αναρωτήθηκα στο τέλος πόσο χειρότερη είμαι τελικά από τους σημερινούς ανθρώπους που κατάντησαν τη χώρα σε αυτό το σημείο. Πόσο χειρότερα θα φέρω τα πράγματα από τη στιγμή που με χαρακτηρίζουν έτσι; Ναι, μια στιγμή με έπεισαν.

Ζούμε στην εποχή της εικόνας και δεν χρειάζεσαι εμένα για να το καταλάβεις. Εσύ, ο διαφημιστής, με πείθεις για να αγοράσω το iPhone5 που έχει καλύτερη κάμερα από το iPhone4 και να γίνεις διαφημιστής της apple σίγουρα δεν θα ‘σαι είκοσι χρονών.

Το σύνολο των φωτογραφιών μου στο σκληρό είναι κοντά στις 64.000 από τις οποίες είναι πολλές οι εκτυπωμένες σε έντυπη μορφή. Αποτελεί το χόμπι μου εδώ και χρόνια. Και ναι θα τραβήξω φωτογραφία στον επιτάφιο…στο κυριακάτικο τραπέζι της γιαγιάς…τη νέα συνταγή που έφτιαξα…και θα σου τα δείξω, θα μοιράσω τις φωτογραφίες μου μαζί σου, αρνούμαι εδώ και χρόνια να βάλω πάνω τους την υπογραφή μου και μετά χαράς με έδωσα στη δημιουργία καλλιτεχνικού ντοκιμαντέρ που ο σκηνοθέτης ετοιμάζεται για το πρώτο του αντίστοιχο βραβείο. Είμαι ρηχή έτσι; Ας είμαι. Είμαι τεμπέλα που το μόνο που ξέρω να κάνω είναι να φωτογραφίζω τα γυμνασμένα πόδια μου; Ας είμαι. Δεν ασχολούμαι με την πολιτική; Συγγνώμη που όταν το Πασοκ και η ΝΔ γνώριζαν τις δόξες τους ήμουν μικρή για να τους σταματήσω. Είμαι ανήθικη που αναφέρω τις λέξεις squirting, spanking, swingers clubs και Τάο; Ας είμαι και συγγνώμη για την οικογένεια μου που ηλικιακά ανήκει στη δική σου γενιά μου έμαθε να είμαι ελεύθερη απο χωριάτικους κομπλεξισμούς. Και ναι, δεν το βρίσκω άθλο το ότι κάποια άτομα απομακρύνθηκαν εδώ και ένα χρόνο από το fb -θα είχαν τους λόγους τους. Και θέλεις να μάθεις και για τη δουλειά; Όχι, δεν είναι όλοι άεργοι. Ούτε άνεργοι. Υπάρχουν πολλοί που έχουν χτυπήσει οκτάωρα και δεκάωρα από την ηλικία των 15 ετών και συνεχίζουν…στα 20 plus…στη γενιά των εικοσάρηδων, που εσύ είχες την τύχει να μεγαλώσεις μεταλαμπαδεύοντας τις δικές σου αξίες και στερεότυπα σε αυτούς όπως τα έδωσαν κι εσένα οι γονείς σου που τα πήραν από τους δικούς τους. Δεν είδες; Πρόκοψες, με το να μου κόβεις τα όνειρα πριν καν τα σχηματίσω και να με αναγκάζεις να παλεύω για πράγματα που εσύ στην εποχή μου τα είχες δεδομένα και δεν τα εκτίμησες ποτέ. Που αντί να με πάρεις με το μέρος σου και να σου δώσω τη φρέσκια ενέργειά μου, με σπρώχνεις ακόμα πιο μακριά σου. Δεν πειράζει, ο νέος βρίσκει πάντα τρόπους ενώ ο γέρος δικαιολογίες, γι’ αυτό εξάλλου λέγεται και χάσμα γενεών.

 

Καλημέρα και καλή βδομάδα να ΄χουμε..

 

Φιλιά, Αντριάνα!

 

25 thoughts on “Η γενιά του τίποτα..που στην ουσία έχει τα πάντα.

  1. Σωστότατη….Μου τη σπάει να χωρίζουν τους ανθρώπους σε γενιές. Λες και όλοι του Πολυτεχνείου ήταν αγωνιστές, λες και όλοι οι 30something είναι λαμόγια, λες και όλοι οι εικοσάρηδες είναι τεμπελχανεία…

    Σε κάθε γενιά υπάρχουν όλοι. Οι γενικεύσεις μόνο κανό κάνουν… Α και δίνουν εμπνευση για άρθρα…

    Φιλιά…

    Πρέπει να ψάξω να βρω τι είναι squirting, spanking, swingers clubs και Τάο! Αυτό είναι το χάσμα γενεών!

    1. φυσικά και κάνουν μονο κακό…
      ξέρεις όμως..οι γενικεύσεις πολλές φορές βολεύουν. Ναι ναι..βολεύουν, βγάζει κάποιος ένα πατρόν και το ποστάρει στον κάθε ανθρωπο επάνω και συνήθως αυτό το πατρόν είναι και αυτό που τον συμφέρει.

      Φιλια!

  2. Έγραψες ναι γουστάρω τον τσαμπουκά που έχεις και χτίζεις μέσα σου το δικό σου αύριο Αντριανα μου… ούτε για τα καλογυμνασμένα πόδια σου είμαι εδώ ούτε για να σε χαϊδεύω τα αυτάκια Τα έχωσες μια χαρά στην γενιά μου ναι .. Σε λατρεύω ! !… Και το ξερεις ! ! …Και σου το λέει ένας άνθρωπος που σταμάτησε άλλο πια να ασχολείται με το τι θα πουν οι άλλοι ,Αλλά κοιτά την πρόοδο αυτόν που με ευκολία κάνουν κριτική και είναι βαρέλι χωρίς πάτο…

    Δεν είδες; Πρόκοψες, με το να μου κόβεις τα όνειρα πριν καν τα σχηματίσω και να με αναγκάζεις να παλεύω για πράγματα που εσύ στην εποχή μου τα είχες δεδομένα και δεν τα εκτίμησες ποτέ. Που αντί να με πάρεις με το μέρος σου και να σου δώσω τη φρέσκια ενέργειά μου, με σπρώχνεις ακόμα πιο μακριά σου.

    1. να’ σαι καλα Δημήτρη… ξέρω ότι δεν είσαι εδώ για όλα αυτά που ανέφερες. Φαίνεται ο λόγος που θέλει ο καθένας να blogαρει ή να σχολιάζει. Ο καθένας λειτουργεί με τα δικά του θέλω…

      Σ’ ευχαριστώ πραγματικά για τα λόγια σου, σ’ ευχαριστώ πολύ!
      Καλή συνέχεια να’ χεις:)

  3. «Η γενιά του φραπέ», «η γενιά των 700», «η γενιά των εξακοσίων», γενικά μας δίνονται διάφορες ταμπέλες από ανθρώπους που έφτασαν τον κόσμο σε αυτό το σημείο.
    Αν θα ήθελα κάτι παραπάνω απ’ την πλειοψηφία της γενιάς μου; Ναι θα ήθελα, να αποβάλει αυτό το βόλεμα στο οποίο μας μεγάλωσαν και να διεκδικήσει. Ίσως γίνει και αυτό κάποια στιγμή.
    Νομίζω πως έχουμε δικαίωμα να γράψουμε σαν γενιά την δική μας ιστορία χωρίς παρεμβολές και σχόλια. Και είμαι σίγουρη πως όταν πραγματικά κληθούμε να γράψουμε ιστορία θα το κάνουμε με πρωτοτυπία και τρόπο περίτεχνο.
    Αν και για εμένα όλοι γράφουμε ιστορία απ’ την αρχή μέχρι το τέλος της ζωής μας και τις περισσότερες φορές δεν το γνωρίζουμε.
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα και μια γλυκιά συνέχεια στην ημέρα σου όμορφη. Φιλιά.

    1. ,»η γενιά των 592″…
      Να γράψουμε τη δική μας ιστορία αλλά οι επιρροές είναι αναπόφευκτες:)
      Φυσικά και ο καθένας γράφει ιστορία από τη μέρα που γεννήθηκε…συμφωνώ μαζί σου:)
      Καλή βδομάδα και φιλιά πολλά
      χχχ

  4. υπεροχότατο και εύστοχο.
    Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνα αγαπητή Αντριάνα! Σε φιλώ και περιμένω τα επόμενα κείμενά σου!

    1. αγαπημένο μου ppk!! σε διαβάζω συνεχώς, αλήθεια!
      άλλοι συμφωνούν, άλλοι διαφωνούν, άλλοι και τα δύο… όσοι είναι οι άνθρωποι τόσες και οι απόψεις:)
      Να΄σαι καλα!
      Φιλια πολλα χχχΧ

  5. Το «ασχολήθηκα με τα social media» είναι και καλά κομψός τρόπος να πεις ότι έλιωνες στο fb; Επίσης προσοχή στα ελληνικά, είναι τρίτη δεκαετία ή ηλικία των 20. Το δεκαετία των 20 παραπέμπει στο 1920. Αφού νομίζεις ότι τη λένε στη γενιά σου, μη δινείς αφορμές για να προστεθεί και ο χαρακτηρισμός «αγράμματοι».

    1. Α όχι μόνο..είναι και το twitter. Χρόνο να’ χεις να βρίσκεις καινούργια μέρη!
      Σαφώς και παραπέμπει στο 1920 αλλά νομίζω ότι αν έπαιρνες είδηση το ντόρο που έχει γίνει τελευταία για του σημερινούς 20άρηδες, θα καταλάβαινες από την αρχή ότι δεν αναφέρομαι στο 1920 -εξάλλου μου είναι τόσο μακρινό. Ένα κείμενο είναι τόσο δυνατό που δίνει σε ολόκληρη τη γενιά μου αυτό τον χαρακτηρισμό; Φτου μου η άτιμη….
      *και πάλι γενικεύσεις.

  6. Από τα πιο αληθινά , εύστοχα και αξιόλογα κείμενα που έχεις γράψει.
    Απλά υποκλίνομαι!Καλό βραδάκι κοριτσάκι μου!

  7. Πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σου! Μου άρεσε ιδιαίτερα ο επίλογος! Καλημέρα σου εύχομαι και Καλό μήνα να έχουμε, κοριτσάκι !

  8. Δεν είστε η γενιά του τίποτα…
    Καμιά γενιά δεν υπήρξε, γενιά του τίποτα…
    Νομίζω, πως αυτή η γενιά, πληρώνει την πλεονεξία, την απληστία, την ματαιοδοξία των γονιών της, όσο αυστηρό και αν αυτό φαίνεται… πολλές φορές, τελευταία θλίβομαι για τον κόσμο που η ίδια έφτιαξα και αφήνω στα παιδιά και στα εγγόνια μου…
    Και μια συγνώμη, δεν αρκεί!

    ΑΦιλάκια τρυφερή μου φίλη και ας έχουμε ένα συνετό μήνα! 🙂

    1. ναι, πραγματικά δεν είμαστε, αλλά πολλες φορές Στεφανία μου μας προκαλούν να το πιστέψουμε. άλλοτε μας πείθουν κιόλας. Κι όσο αυτές οι συμπεριφορές ανόητων ανθρώπων είναι ορατές, όσο εμείς τα πιστεύουμε, τόσο περισσότερες ενέσεις αυτοπεποίθησης χρειαζόμαστε. Ο κόσμος μεταβάλλεται, ως αποτέλεσμα να αλλάζει. Αυτό που τώρα νιώθεις ότι αφήνεις στα παιδιά και στα εγγόνια σου, θα έρθει η στιγμή αργά ή γρήγορα που θα αλλάξει, και πραγματικά θα αλλάξει.
      Μια συγγνώμη μπορεί να μην αρκεί γιατί η κοινωνία πλέον χρειάζεται δραστικές και πολλές αλλαγές αλλά σίγουρα μια συγγνώμη είναι αναγνώριση πολλών, που το λιγότερο που μπορεί να κάνει είναι να αποτελέσει αρχή αυτών των αλλαγών.

      Καλό βράδυ και φιλιά πολλά πολλά χχχ

  9. Συμφωνώ με όσα έγραψες και ειδικά για όσα έχουν ακουστεί κατά καιρους για τους «20αρηδες».
    Διαφωνώ μόνο σε ένα σημείο. Δεν είναι οι 30ανταρηδες που τα λένε αυτά. Είναι διάφοροι φελλοί ανεξαρτήτως ηλικίας. Ίσως τα έγραψες με αφορμή κάτι ή κάποιον συγκεκριμένο.
    Οι ηλικίες αυτές είναι τρομαχτικά κοντά και κολυμπάμε δίπλα δίπλα σε βαθιά νερά.
    Εγώ πχ. είμαι 31. Που με κατατάσσεις σήμερα και που 3 χρόνια όταν ξεκίνησε η κρίση να είναι αισθητή;
    Πιστέυω ‘οτι όλα αυτά που γράφεις, τα χρησιμοποιούν άνθρωποι που αντί να κάνουν τον απολογισμό τους και να ζητήσουν συγνώμη για τις πράξεις τους, απλά βαφτίζουν τους υπόλοιπους ανίκανους.

    1. μα ναι:) δεν είναι αυτοί που τα λένε. πιο πολύ ακούγονται από την αμέσως προηγούμενη γενιά που αν υπολογίσεις ότι μια γενιά αλλάζει κάθε 30 χρόνια …
      Δεν ξέρω αν ποτέ θα φτάσουν στο σημείο του απολογισμού αλλά ακόμα κι αν φτάσουν, αμφιβάλω πολύ αν θα ζητήσουν συγγνώμη. Ναι, πολλές φορές ορίζουμε τους άλλους ως ανίκανους για να φανούμε εμείς πιο ικανοί, χωρίς στην ουσία να κάνουμε κάτι καλύτερο..

      Καλό βράδυ boo:)

  10. πολυ ωραια τα εγραψες αντριανα
    υπαρχουν ανθρωποι που μονιμως γκρινιαζουν, για το πλακακι που διορθωθηκε και ωω τι ασχημο που ειναι τωρα, για το πλακακι που δεν διορθωθηκε αλλα θα διορθωθει και ποτε θα διορθωθει, για τον κοσμο που ειναι ετσι, για τον κοσμο που δεν ειναι ετσι αλλα ειναι αλλιως!
    ειναι αυτη η παστα τους
    ανθρωποι που δεν εχουν ζησει τα θετικα των παιδιων στα 20 πυροβολουν;
    μπορει οι λογοι να ειναι πολλοι αλλα σιγουρα αυτοι εχουν το προβλημα
    το αν δεν μπορεις να ταιριαξεις με μια γενια εισαι εσυ αυτος που δεν ελισσεται, οχι η γενια

    εε ναι η ελλαδα σκεφτεται μεσαιωνικα δεν το ηξερες;
    οχι εγω, οχι εσυ αλλα σιγουρα ειναι πολλοι και δυστυχως διακρινονται

    χχμμ ναι, αντικειμενικα ο 20ρης εχει λιγοτερη πειρα ζωης απο εναν 50ρη
    αυτο ομως δε σημαινει κατι, δεν ανταγωνιζομαστε, δεν κανουμε κριτικη αλλα απολαμβανουμε ο καθενας την ηλικια του σωστα;

    οσο για αυτον που αποκαλεσες »γερο» εχω να πω οτι εκει που ειμαι ερχεσαι χεχε

    και να πω για αυτο το περιφημο χασμα, πως κι ο παπους μου τα ιδια ελεγε, ο πατερας μου επισης, κι εγω πολλες φορες στα δικα μου παιδια επιμενω για πραγματα που θεωρω σωστα αλλα μονο οταν το ζησουν θα καταλαβουν

    φιλι!

    ααα θελω να ερθω στο φωτογραφικο team που εχεις οπωσδηποτε 🙂

    http://www.metofeggariagalia.blogspot.com

    1. όχι απλά διακρίνονται αλλα κάνουν και μπαμ! αυτό με το πλακάκι μου άρεσε πολύ πολύ, θα το λέω κι εγώ :p
      Ναι, ναι ξέρω ότι κι εγώ σε κάποια χρόνια θα είμαι μια γιαγιά που ίσως(πράγμα το οποίο απεύχομαι με όλη μου τη δύναμη) λέω τα ίδια πράγματα στους μικρότερούς μου.

      Κατά καιρούς στα κείμενά μου αναφέρομαι για το τεαμ των φωτογραφιών που έχουμε, βάλε το email σου στη δεξιά στήλη για να ενημερώνεσαι για νέα:)

      Καλό βράδυ και φιλιά πολλά χχχ

  11. ειλικρινές κείμενο που με έκανε πολύ να σκεφτώ «τι κάνω τώρα;» και να με θορυβήσει αρκετά αν και δεν νιώθω τον εαυτό μου βολεμένο και ταμπελομένο. Μπράβο σου 🙂 Θα σε διαβάζω συχνότερα… συνέχισε 🙂

  12. Μας διευκολύνει η τοποθέτηση ταμπελών, και να χαρακτηρίζουμε ομάδες με μια λέξη. Το τραγικό είναι ότι δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτό, και να ενδιαφερόμαστε περισσότερο με την μοναδικότητα.

    Π.χ. το ότι μια γενιά είναι πίσω μια οθόνη συνέχεια, είναι γιατί πλέον η οθόνη κάνει κουμάντο. Τώρα κατά πόσο χρησιμοποιούμε σωστά την κάθε οθόνη (pc, κινητό κτλ), είναι στο χέρι του καθενός, και φυσικά κατά πόσο κάνουμε κατάχρηση αυτού του μέσου. Αν αφιερώνεις π.χ. ένα 2ωρο-3ωρο όπου να ενημερώνεσαι ή να μορφώνεσαι, με γνώσεις που θα σε βοηθήσουν στην δουλειά σου, ή γενικότερα στο να είσαι πιο πληροφορημένος σε αρκετά θέματα – ναι αξίζει. Αν είσαι όλη μέρα πίσω από αυτήν, κάνοντας post τραγουδάκια στο fb, ή να σχολιάζεις φωτογραφίες, ή να χαζεύεις φωτογραφίες και ζωές αλλονών, προφανώς χρησιμοποιείς ανούσια την οθόνη.

    Οπότε, ας κάνουμε την αυτοκριτική μας, και ας δείχνουμε στον περίγυρο μας, ότι η τεχνολογία είναι παρούσα, κάνει παπάδες πλέον, και ότι οι 2οαρηδες (και άνω) είναι αρκετά έξυπνοι, παραγωγικοί, απλά πλέον έχουν σύμμαχο τους και την τεχνολογία, εν έτη 2013.

  13. Και τραγούδια θα ποστάρεις στο fb, και θα κομμεντάρεις, και θα ξεχαστείς βλέποντας φωτογραφίες φίλων..αλλά το να κάνεις μόνο αυτό, είναι υπερβολή και μονοδιάστατο. Δε φταίει η οθόνη αλλά η χρήση μας. Είναι σαν την κινέζικη παροιμία με το μαχαίρι.

    Μακάρι να έκαναν περισσότεροι την αυτοκριτική τους και να παρατηρούσαν με καθαρά μάτια περισσότερο το γύρω τους…

Σχολιάστε

