Στάση εκτόνωσης #τρέχω

Οι μέρες σε ωθούν συνεχώς σε μια άκρως καλοκαιρινή ατμόσφαιρα κι εσύ ενδίδεις, με αβίαστο τρόπο. Σε παρασέρνει ο ήλιος. Σε ξεμυαλίζει. Σε πανιάζει. Σου κλείνει τα μάτια και σου απαγορεύει να κοιτάζεις καθαρά τριγύρω. Απλώνει παντού τη λάμψη του και σε προκαλεί να φανταστείς εικόνες, από αυτές που ταιριάζουν στην ανεμελιά της εποχής. Σε σηκώνει από την καρέκλα για να ρίξεις μια παραπάνω ματιά δίπλα σου. Στα παράθυρα. Στα μπαλκόνια. Στο ίντερνετ. Σε φωτογραφίες. Στο πρόσωπό σου στον καθρέφτη. Να ξεχαστείς διαβάζοντας emails ή μιλώντας στο τηλέφωνο. Να φας ένα παραπάνω παγωτό σοκολάτας και να μουτζουρωθείς χωρίς να σε νοιάζει η λερωμένη όψη σου. Να μοιραστείς μια φέτα καρπούζι παρέα με τη φίλη σου και να μιλήσεις για θέματα άσχετα, ανέμελα, που μόνο εσείς οι δύο καταλαβαίνετε, σαν να παγώσατε το χρόνο..έτσι, για να πάει κόντρα στην εποχή. Εποχή που όλα είναι ρευστά και τρέχουν και η μια εξέλιξη συναντά την άλλη, χωρίς η προηγούμενη να έχει βάλει τέλος. Χωρίς αυτή η διαδοχή να είναι πάντα ευχάριστη ή όμορφη. Χωρίς απαραίτητα να την περιμένεις. Μέρες που η έντονη απόχρωση του γκρι κυριαρχεί. Και σε τρομάζει. Σε απομακρύνει από το να δοκιμάσεις, να τολμήσεις, να πειραματιστείς με το ό,τι και μέσα από πρωτότυπα βήματα και το δικό σου πνεύμα να βγάλεις καινούργιες ιδέες. Σαν ένα εκκρεμές με περιορισμένο χώρο και συγκεκριμένο χρόνο κίνησης.  Νιώθεις πνιγμένη μέσα στα πρέπει του καιρού, που σε θέλει να δουλεύεις περισσότερο για τα λιγότερα, με την υπομονή σου να αγγίζει τα σημεία του ανέφικτου που μέχρι στιγμής λανθασμένα πίστευες ότι δεν μπορούσες να τ’ αγγίξεις. Συγκρατείς τα νεύρα σου και αναρωτιέσαι για το μετά που θα ‘ρθει. Μετράς στιγμές που πέρασαν, φαντάζεσαι τις επόμενες, τις επεξεργάζεσαι, τις πλάθεις.

tumblr_mjvkzjCIYT1qf3cwwo1_1280

ΥΓ1: Τις βάζω χρώματα (τα αγαπημένα μου) και τις αφήνω να στεγνώσουν, μήπως έτσι αποκτήσουν τη σταθερότητα που εδώ και μήνες ψάχνω. Τις ρίχνω και λίγη χρυσόσκονη για να αποκτήσουν λάμψη αφού λείπει για τα καλά τους τελευταίους μήνες.

ΥΓ2: Κλείνω πίσω μου την πόρτα και βγαίνω στους δρόμους. Αδυνατώ να με περιορίσω και κυκλοφορώ ελεύθερα, χωρίς προορισμό. Ανηφορίζω περπατώντας και  κατηφορίζω τρέχοντας.

ΥΓ3: Τρέχω με ταχύτητα, που πάρα τον κίνδυνο, πετάγομαι απέναντι και διασχίζω σταυροδρόμια, πηδάω χαλάσματα, ρίχνοντας μια επιπόλαιη ματιά γύρω μου για να μη νιώθω τελείως εκτεθειμένη στους κινδύνους της πόλης.

tumblr_mpehweocLi1r2uya6o1_1280

ΥΓ4: Κινούμε με τέτοια μανία που μοιάζει σαν να θέλω να ξεφύγω. Να γλυτώσω από αυτό που με κυνηγάει, να εκτονωθώ για όλη τη χρονιά μου που τελειώνει, να πετάξω από πάνω μου το καταπιεστικό πρόγραμμα που φόρτωνα συνέχεια και..

ΥΓ5: …σταματάω. Λαχάνιασα. Κοκκίνισα. Τα πόδια μου τρέμουν και τα μαλλιά κολλούν στο δέρμα μου λες και θέλουν να αντιδράσουν για την ηρεμία που τους χάλασα. Παίρνω ανάσα, δυνατή, και τα πνευμόνια μοιάζουν με μπαλόνια έτοιμα να διαλυθούν. Νιώθω σαν ένα βρέφος όπως στην πρώτη του ρουφηξιά αέρα που τσιρίζει. Σπαράζει. Λιγώνεται.

tumblr_mkyfyaMc2q1qk976zo1_500

Γιατί άραγε κάποιος να θέλει να κάψει ένα βιβλίο;

ΥΓ6:  Και μετά ηρεμεί, σε μια ασφάλεια(αγκαλιά). Κλείνω (ξανά) πίσω μου την πόρτα και αφήνω το νερό του μπάνιου να έρθει στην ανάλογη θερμοκρασία. Μεταφέρομαι στο μαξιλάρι μου και μένω εκεί.

Μέχρι το επόμενο πρωί.

 

 

Φιλιά, Αντριάνα!

 

 

 

photos by: dulcisdomus.tumblr.com

9 comments

  1. Σταματάω. Λαχάνιασα. Κοκκίνισα. Τα πόδια μου τρέμουν και τα μαλλιά κολλούν στο δέρμα μου λες και θέλουν να αντιδράσουν για την ηρεμία που τους χάλασα. Παίρνω ανάσα, δυνατή, και τα πνευμόνια μοιάζουν με μπαλόνια έτοιμα να διαλυθούν. Νιώθω σαν ένα βρέφος όπως στην πρώτη του ρουφηξιά αέρα που τσιρίζει. Σπαράζει. Λιγώνεται.
    Εδώ αφήνω την καλήμερα μου Αντριανα καλο καλοκαίρι …Καρδιας όμορφες σκέψεις ..ωρες ωρες με παρασέρνεις πολυ ναι..Αχ και να’ξερες το ποσο με αρέσει ..Σε ευχαριστώ ..Τρέλα 17χρονου εχω μέσα μου και με εσένα αφορμή την θέλω πιο πολύ ..Ο μεγάλος μου εγγονός 32 μηνων κανει διάφορα τώρα και ολοι λενε είχε να πάρει Γέλια..

    1. Καλησπέρα και καλό καλοκαίρι να έχουμε…
      Στόχος μου να σε παρασύρω, χαίρομαι όταν μου το λες!

      Τα παιδιά έχουν πάντα κάτι καινούργιο να μας πουν, αρκεί εμείς να τους δίνουμε τον απαραίτητο χρόνο να το πουν και φυσικά να τα ακούσουμε.

      χχχ
      🙂
      Σ’ ευχαριστώ για το πέρασμα:-)

  2. ΥΓ7. Τη ζωή μας δεν νομίζω πως είναι καλό να την ορίζουν υστερόγραφα…(είδες δεν γράφω πρέπει!) 😉
    ΥΓ8 . Η ζωή είναι γλυκιά όταν κυλάς μαζί της και δεν της αντιστέκεσαι…
    ΥΓ9. Είναι όμορφο να μπορείς να εκφραστείς με κατα-νοητά νοήματα!
    ΥΓ10. Βαθιές ανάσες, Αντριάνα μου… όπως ξέρουν να παίρνουν οι χορευτές, της Ζωής!

    ΑΦιλάκιαααααααααααααα! 🙂

    1. ΥΓ7. οοο..συμφωνώ!
      ΥΓ8. συμφωνώ κι εδώ, εξάλλου αυτή συνεχίζει χωρίς να σε ρωτήσει, και είναι πιο όμορφο να πηγαίνουμε παρέα μαζί της
      ΥΓ9. είναι όμορφο και να μπορείς να εκφραστείς μέσα από την τέχνη..
      ΥΓ10. αναπνέυω, αναπνέυω, αναπνεύω…βαθιές ανάσες!

      Φιλιαααααααααααααααααααααααα
      Καλησπέρα μάγισσα:-)

  3. Αντριανάκι πάρε μια βαθιά ανάσα μα να θυμάσαι πως δεν τρέχεις μόνη. Η ζωή σε ακολουθεί, κάποιες φορές την ακολουθείς και εσύ μα όπως και να ΄χει τρέχετε παρέα!
    Όμορφη ημέρα να έχεις αλλιώς και αλλιώτικη, από εκείνες που σου αρέσουν! 🙂

      1. Επειδή, εσύ και εγώ, είμαστε η Ζωή, νομίζω πως την ακολουθούμε… αν «της» αντισταθούμε δημιουργούμε εσωτερική σύγκρουση! 😉
        ΑΦιλιά στην όμορφη παρέα και να έχουμε ένα χαμογελαστό Σ/Κ, επειδή εμείς οι ίδιοι το θέλουμε! 🙂

  4. Εγώ έπαψα να τρέχω….όχι πραγματικά, αλλα ψυχικά, δεν τρέχω πια, κουράστηκα….
    Πάω με τους ρυθμούς που μπορώ, αφήνω τα πράγματα να κυλάνε αβίαστα…
    Δεν ξέρω τι καλό αποκόμισα μέσα από τόσες δεκαετίες τρέξιμο…..νισάφι-φτάνει πια….
    «έχω στενάχωρη καρδιά,σεκλέτια δεν χωρούνε- και οι χαρές που καρτερώ, μην σώσουνε κι ερθούνε»

    1. όλοι χρειαζόμαστε μια μικρή παύση, άλλοτε ορίζουμε το χρόνο της..άλλοτε την αφήνουμε με τους ρυθμούς της. Μερικές φορές κι εγώ αποτραβιέμαι από τους ρυθμούς, αφήνω τα πράγματα να τσουλήσουν..
      *ευχαριστώ για το τραγούδι:-)
      Καλημέραααα

Σχολιάστε

