Μάθε παιδί μου γράμματα!

-Ρε συ Αντριανα; Τι κανεις τόση ώρα;
-;;
-και συ κι η Ξενια κάνετε δέκα ώρες! Η μια μαλωνει με τη Μαμα για τα φορέματα, εσυ όλο με τη χωτογραφικη σου! Τελείωνε σου λέω, θέλω να πάω στο μεγάλο σκολείο! Δεν το καταλαβαίνεις; Αργησαμε!
-έτοιμη είμαι.
-α. Και βγαλε μας καμια χωτογραφια! Τι την κρατάς στα χέρια;

Κι έτσι, αφού οι μισοί ήμασταν εδω και ωρα ετοιμοι και οι άλλοι μισοί κατεβαιναν τις σκάλες τρεχοντας γιατι φυσικα ειχαν αργησει (ωωωω…τι πρωτοτυπο), βαζουμε πλωρη κουτσα κουτσα για το μεγάλο το σκολείο….
Ολη την προηγούμενη βδομάδα ελάχιστα ήταν τα θέματα συζήτησης στο σπιτικό μας. Για παράδειγμα:
-ρε μαμα, μη μιλάς εσυ! Δεν είσαι η δασκάλα. Η Αντριανα ειναι, το καταλαβαίνεις;
-ναι Ξενια, σε παρακαλώ, θέλω να μιλήσω.
-μα τι να πεις εσυ; Εσυ αλλού δουλεύεις!! Ξερεις απο αυτα; Η Αντριανα θα μας πει τι θα βάλουμε στην τσάντα. Εσυ που ξέρεις τώρα;
-εντάξει Ξενακι, θα μας τα πει και η κυρία εξάλλου.

Διάλογος vol2:
-να ετοιμασεις τα ποδήλατα να φύγουμε.
-που θέλεις να πας; Στην αυλή μια χαρά δεν παίζεις;
-γιαγια; δεν ξέρεις εσυ, θα μας πηγαίνει η Αντριανα στο σκολείο και θα παίρνουμε και τα ποδήλατα μαζί;
-βρε συ, κανουν τόσο δρόμο τα παιδάκια με το ποδήλατο;
-ναι, ναι, εκεί εχει μεγάλα παιχνίδια και θα παίζω με τους μεγάλους φίλους, και εχει μεγαλη αυλη, και δεν είμαι άλλο παιδικο. Το καταλαβαινεις; Είμαι μεγάλο παιδί τώρα! Και η αδερφή μου ξέρει!

Αφού λοιπόν είχαν θεοποιησει το μεγάλο σχολείο στο μυαλό τους, γνωρίζοντας κιολας οτι η κυρά-Anti εκτός απο αδερφή ειναι και κυρά-δασκάλα, περίμενα κι εγω οτι θα πανε και θα σταθουν πρώτα στη σειρά!
Αμ δε! Τιιποτα.. Κρυβοντουσαν πίσω απο τα παντελόνια.
Και σε μια φάση πετάγεται η Ξενια και λέει:
-καλε μαμα, ειναι αυτή η κυρία μπροστά και δεν βλέπω τον Θεό!
-ο ιερεας ειναι παιδί μου…
-α.

Κι έτσι, μεγάλωσαν και τα αδέρφια μου φίλη μου! Μα να, σαν χθες ήταν που τα εβγαζα με το καρότσι βόλτες (πιο κλισέ πεθαινεις)! Ποτέ μεγάλωσαν τόσο; Τότε που με κοιτούσε παραξενα στο δρομο η καθε περιεργη κυρια και με ρωτούσε «δικά σου ειναι;» και συνέχιζε χωρίς καν να απαντήσω «αχ κορίτσι μου..γιατί τόσο μικρή έκανες παιδιά; Να μην προλαβεις να ζήσεις λίγο;! Είχες χρόνια μπροστά σου, κρίμα». Κι εγω φυσικά νευροσπαστο «αδέρφια μου ειναι! Αλλά και οι μικρές μητέρες τι πειράζουν πια» κι αφού τα ειχα βαρεθει ολα αυτα, κι αφού με είχαν ρωτήσει καμία 38565810827475027163840 άσχετοι στο δρόμο την παραπάνω ερώτηση, απο ένα σημείο και μετά ενεργοποιήσα για τα καλά την ειρωνία μου απαντώντας » μα ναι..δε φαίνεται; Έχω κι ένα ακόμα παιδί στο δημοτικό». Εκείνοι σαστιζαν, κι εγω έφευγαν.

Μα πως μεγάλωσαν τόσο γρήγορα; Πως;
Μα να μου πεις, εδω εγω γύρισα απο τη φοιτητουπολη και έγινα ξανά μαθήτρια στις ξένες γλώσσες, αυτά δε θα μεγάλωναν;

Α, και τώρα που είπα «ξένες γλώσσες», ναι φίλη, έγινα ξανά μαθήτρια. Μη ρωτάς πως μου φαινεται που απο κυρά-δασκάλα πέρασα στη απέναντι πλευρά, γιατι μια ειναι η απάντηση, «ΣΤΡΑΒΑ».
Αυτά.

Φιλια, Αντριανα!

*μαθε παιδί μου γράμματα!

*μαθε παιδί μου γράμματα!

12 comments

  1. Έλα έλα κυρά δασκάλα μην παραπονιέσαι θα ξεκινήσω και εγώ τώρα άλλη ξένη γλώσσα (κατά 90% Αραβικά) γιατί μετά τα Κινέζικα βαριέμαι! Θέλω κι άλλες γραμμούλες και σχεδιάκια. Να το δείτε που θα βάλω και υποψηφιότητα για πρέσβης στο τέλος 😛
    Ρε συ είναι απορίας άξιον πως μεγαλώνουν έτσι γρήγορα τα παιδάκια. Πάντως δεν είναι υπέροχο που σε θαυμάζουν τόσο; Να τα χαίρεστε τα γλυκούλια!! Και καλή πρόοδο να έχουν.
    Μαζί και εμείς!!
    Να περνάς όμορφα Αντριανάκι.
    Φιλιάαααα

    1. Μα κι εγω αυτήν την απορία έχω…πως μεγαλώνουν;
      Εγω πάλι, με τις γλώσσες δεν έχω και μεγάλη έφεση, κι όσο λέω οτι δεν θα ξανασχοληθω, τόσο πάω και μπλεκω!

  2. Να σου πω την αλήθεια, αν δεν είχα ήδη ένα πτυχίο στα Γερμανικά, δεν θα πήγαινα σ´ αυτήν τώρα. Θα μαθαινα γαλλικά. Οσο «αχρηστα» κι αν μπορούν θα θεωρηθούν πλέον στη σύγχρονη κοινωνία, αυτά θα μαθαινα. Οχι οτι χρειάζονται στον χώρο μου ή οτι θα μου ανοίξουν πόρτες, αλλά αρχίζουν και μ´αρεσουν σιγά σιγά.

    Καλημεραααα 🙂

  3. Πόσο γλυκό που σε έχουν πρότυπο! και αυτοί οι διάλογοι είναι ανεκτίμητοι… Είναι όντως τόσο παράξενο το ότι αλλάζουν και μεγαλώνουν με ταχύτατους ρυθμούς… το βλέπω στη βαφτισιμιά μου και στα παιδάκια που κάνω μάθημα… Καλή πρόοδο στο μεγάλο σΚολείο!

  4. Καλησπέρα κορίτσι…

    Μαζί με αυτά μεγαλώνουμε κι εμείς…..

    Λέω…έχω δυό παλικάρια ως εκεί πάνω….είκοσι ένα και δέκα οχτώ….αλλά την άλλη στιγμή θυμάμαι ότι κι εγώ έγινα σαράντα οχτώ…..

    Γερά και τυχερά να είναι τα παιδιά…..
    κι εμείς μαζί….

    1. Τα μικρά τα μεγάλα τα ενδιάμεσα…όλοι μεγαλωνουμε! Και έχω την εντύπωση χρηχα οτι όσο περνούν τα χρονια, τόσο πιο μικρά μου φαίνονται τα έτη..δηλαδή οτι κυλάει πιο γρήγορα ο χρόνος..

      1. Να σου πω ,σαν πιο μεγάλος , την δική μου εμπειρία(;)…..

        Τα έτη περνάνε σαν νεράκι…αυτό που δεν περνάει με τίποτε είναι κάτι μέρες δύσκολες….σαν την σημερινή την δική μου ας πούμε….Είναι μέρες που είναι μεγαλύτερες από χρόνια ολόκληρα…..τα χρόνια , όταν κάτσεις να το σκεφτείς, δεν καταλαβαίνεις πότε ήρθαν , πότε φύγαν ….

        Καληνύχτα κορίτσι….

  5. Ω! Ouiiiiiiiiiiiiii, να μάθεις Γαλλικά… να πετάμε η μια στην άλλη διάφορα…χιχι! και οι άλλοι να παίρνουν λεξικό για να μας καταλάβουν! 😉
    Καλή σχολική χρονιά και στ’ αδελφάκια σου και σε σένα Κυρά Δασκάλα… (αλλά μη ξεχνάς και κάτι, κάπου, κάποτε μαθήματα που χρωστάς… νομίζω!) 😉

    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααα! χαρούμενα! 🙂

    1. Η χρωστουσα η δόλια, για ένα μάθημα «έφαγα» την εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Ας ήταν 2, ή 3…να πω βρε παιδι μου «ναι Αντριανα, έχεις μια εξεταστική να βγάλεις εις πέρας!» Αλλα τι να πεις…
      Παει όμως, το έδωσα κι αυτο και ξεμπερδεψα (ουφ τι ανακούφιση) 🙂

      Καλησπεραααα

Σχολιάστε

