Επιτέλους Ορκίστηκα!

Παρακαλείται κάθε ανθρώπινο είδος που στόχο έχει την προβολή κυνικών απόψεων, είναι κολλητός με το ρεαλισμό και έχει απογοητευτεί πλήρως από τη ζωή & τις επιλογές του, να αποχωρήσει. Αυτό το άρθρο γράφτηκε με υπέρμετρη αισιοδοξία, χαρά και ευτυχία.

Το πήρα το άτιμο! Το πήρα!! Μέσα από μετεγγραφές, μετακομίσεις, παρέες και ξαναπαρέες, φίλες ανεκτίμητες, φίλους αστείους, ταξίδια, συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες και κάψιμο εγκεφάλου σε έρευνες και μεταμεσονύχτια αλκοολούχα ξενύχτια, το πήρα το $^#%&%^*#&%$^$#!

Θα μου πεις «εσύ και άλλα 5.000.000 άτομα» αλλά δεν μ’ ενδιαφέρει! Με ενδιαφέρει εσύ που ήρθες και μοιράστηκες τη χαρά μαζί μου, με ενδιαφέρεις εσύ που χειροκρότησες, που τσίριξες, που έτρεξες και χοροπήδαγες όταν κατέβηκα από το βάθρο, που πάτησες το τσιριχτήρι όταν φώναξαν το όνομά μου, που είδα τη στεναχώρια στο βλέμμα σου όταν τα κομφετί αρνήθηκαν και είπες «έλα ρε γαμώτο…ήθελα να σε λούσω με αυτάααα». Που βγήκαμε 474658 φωτογραφίες πριν ορκιστώ, και μετά, και κατά τη διάρκεια, και η μνήμη γέμισε! Και με το που μπήκα θόλο, κόλλησε μια φωτογράφος σα βδέλλα πάνω μου κι ένιωσα ξανά όλη αυτή την αίγλη των φωτογραφήσεων που ένιωθα όλα αυτά τα χρόνια εκεί και θέλω να σου πω τόσα κι άλλα τόσα που στα λέω μπερδεμένα. Είδα και το βούρκωμα της μαμάς στα μάτια, και της φίλης, και της άλλη φίλης. Και ο ήλιος έλαμπε λιγότερο από μένα, που ήμουν λες και το χαμόγελο το έραψε σα χλαπάτσα πλαστικός χειρουργός στη φάτσα μου. Και ένιωθα μια πριγκίπισσα! Τόσο πολύ την ψώνισα που στο βίντεο κάποιες στιγμές χαιρετούσα αργά και σταθερά σαν την Kate Middleton στο παράθυρο του γάμου της, μόνο που πρίγκιπας δεν υπήρχε να κλέψει μόρια δικής μου δόξας και αυτό με έκανε να την ψωνίσω ακόμα πιο πολύ!

IMG_0103

Και ξέρεις, είναι αλλιώς να ξέρεις ότι έχεις απλά εκπληρώσεις τις υποχρεώσεις σου και περιμένεις μήνες, χρόνια, να πάρεις το πτυχίο σου και αλλιώς να φοράς την τήβεννο και να διαβάζετε τον όρκο σε νεκρική σιγή! Είναι αλλιώς σου λέω, αλήθεια!

IMG_0174

Καπέλο δεν είχαμε όπως στα πανεπιστήμια του εξωτερικού ή άλλες σχολές, αλλά επειδή είπαμε.και.ξεκαθαρίσαμε.εκτωνπροτέρων. πόσο πολύ ψωνίστηκα γι’ αυτή τη μέρα, το έφτιαξα μόνη μου! Πήρα μαύρο χαρτόνι, έφτιαξα τη βάση, κόλλησα το τετράγωνο από πάνω και κρέμασα μια φούντα από τα δεξιά σαν αυτή που φορούν οι πόντιοι. Στον χώρο του πανεπιστημίου ψιλοντράπηκα να το φορέσω, στο τραπέζι όμως δεν τ’ έβγαλα στιγμή. Και δεν το είπα εκείνη τη μέρα, αλλά όποια επόμενη φίλη μου θα ορκιστεί, θα της το χαρίσω..

kommeni

Επίσης, ήθελα να ντυθώ στα μαύρα, αλλά επειδή το χρώμα της τηβέννου ήταν κι αυτό μαύρο, δεν θα ξεχώριζαν πολύ οι φωτογραφίες κι έτσι προτίμησα ένα σκούρο σμαραγδί..

IMG_0104

Τρεις μέρες πριν την ορκωμοσία, έρχεται η γιαγιά μου και γίνεται ο εξής διάλογος:

-πώς θα κάνεις τα μαλλιά σου για αύριο;

-κάτω, ίσια, απλά, λιτά.

-μμμ…έτσι θα τα κάνεις;; Σα τσιγγάνα θα ‘σαι!!

(Μάλιστα..τελικά έκανα μικρό και διακριτικό μάζεμα)

ΥΓ1: Και για το τέλος άφησα το καλύτερο…είχα ΠΑΝΟ φίλη! Είχα πανό!!! Μου κρέμασαν από τον επάνω όροφο του αμφιθεάτρου αυτό ακριβώς που βλέπεις παρακάτω…

ΥΓ2: Οι ευχές όλων των ειδών, ευπρόσδεκτες!!!

Φιλιά, Αντριάνα!

16 thoughts on “Επιτέλους Ορκίστηκα!

  1. Σιδεροκέφαλη Αντριάνα μου και καλή σταδιοδρομία.
    Σ’ αυτό το σημείο πλέον, ανοίγεις τα πανιά σου και ταξιδεύεις.

  2. Χίλια μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Και ξέρεις γιατί χαίρομαι που αφήνω πρώτη σχόλιο;
    Γιατί αυτό το μπράβο, κρύβει ατελείωτες μέρες μαυρίλας που επιτέλους διαλύθηκαν! 😉
    Και τώρα ξέρεις, ΟΡΜΑ! με τόση ενέργεια που μάζεψες, μόνο επιτυχίες θα έχεις!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολύ πολύ χαρούμενα! 🙂

    1. Ευχαριστώωωωωωωωωω….
      Μάζεψα, μάζεψα πολλή ενέργεια και θέλω κάπου να τη διοχετεύσω!!!

      τραλαλαλαλαλαλα….λαλαλαλαλαααα

  3. Συγχαρητήρια σου εύχομαι και καλή σταδιοδρομία! 😀
    Όλα να σου πάνε κατ’ ευχήν, να αποκατασταθείς άμεσα! 🙂
    Ζήλεψα από την περιγραφή της εμπειρίας σου… Και στα δικά μου τώρα 😛

    1. Ευχαριστώ πολύυυυυυ….
      Μεγάλο θέμα η αποκατάσταση και όχι μόνο να βρεις γενικά δουλειά αλλά μια δουλειά σε αυτό που σπούδασες!

      Κι εγώ έτσι ζήλευα ότι έβλεπα οτι οι φίλες μου έπαιρναν πτυχίο κι εγώ παιδευόμουν με εξεταστηκές.

      Φιλια πολλαααα 🙂

  4. Αντριάνα μου,
    Καλή σταδιοδρομία. Κάθεε όνειρο σου για την συνέχεια, ευχή μου!
    Να περνάς όμορφα. Φιλάκια πολλά! 🙂
    ΥΓ: Καλά το καπέλο, όλα τα λεφτά.

    1. Το καπέλο δική μου ιδέα!! Σε κάθε κουτσοχώρι της Ευρώπης φοράνε κι από ένα, εμείς γιατί δηλαδή τόσο απλά και λιτά;!

      Ευχαριστώ πολύ για κάθε ευχή!!

      χχχχ

  5. Το είχα μάθει και από το fb οτι το πήρες,αλλά η χαρά σου αυτή με μάγεψε!!!
    Σε χάρηκα πραγματικά,μόνο επιτυχίες εύχομαι από εδώ και πέρα!
    Όσο για το καπέλο παρακαλώ θέλω ένα ίδιο για τις δικές μου χαρές(έχεις μπόλικο χρόνο…δεν χρειάζεται άγχος..χαχαχαχα)
    φιλιά πολλά ομορφιά μου!!

    1. Χαρά, πολλή χαρά!!!
      Και χρόνο έχω και διάθεση να στο φτιάξω! Μόνο να με ενημερώσεις λίγες μέρες νωρίτερα 😛

      Καλησπέρα 🙂 🙂

  6. Πολλά πολλά συγχαρητήρια η στιγμή είναι ακριβώς όπως το θέτεις. Τι κι αν άλλα πέντε εκκατομμύρια το πήραν το πολυπόθητο, η κατάκτηση του στόχου σου είναι απόκτημα μόνο δικό σου, αποκλειστικά δικό σου προνόμιο και την πληρότητα που νιώθεις γι’ αυτό δεν μπορεί να την νιώσει κανένας..!! Καλό θα ήταν να αναφέρεις και τους επόμενους στόχους σου έτσι ώστε να γίνουμε όλοι εμείς μάρτυρες και συνοδοιπόροι σ’ αυτά που θες να πετύχεις από ‘δω και πέρα.

    Όμορφη στιγμή, σκέψη και ανάμνηση που πάντα θα είναι όμορφη.

    Μπράβο!!

    1. Θα τους αναφέρω κάποιο βράδυ που θα με περιστοιχιώνουν οι αϋπνίες με μόνη συντροφιά το blog..
      Είναι και μεγαλεπήβολοι οι στόχοι μου, ανάθεμα!!

      Ευχαριστώ πολύ!!! 🙂

  7. Συγχαρητήρια στο κορίτσι!!
    Καλη συνέχεια!!
    Διακρίνω ανοδο διάθεσης;;
    Άντε μπράβο!!
    Τα καλυτερα απο δώ κ πέρα!!!
    Δώσε στίγμα για επόμενα βήματα.
    Φιλιααααα

    1. Ευχαριστώ πολυυυυ….

      Ναι, υπάρχει μια άνοδο διάθεσης, λογικό άλλωστε 🙂
      Θα δώσω στίγματα όταν αυτά οριστικοποιηθούν 🙂 🙂

      Καλημεραααα

Σχολιάστε

