Μικρές περιπλανήσεις

Δεν ξέρω τι να σου πρωτοπώ…
Για τους Κούρδους που γνώρισα και φάγαμε μαζί; Για το πανεπιστήμιο που επισκέφτηκα; Για τη γραμματεία που μίλησα; Η για το ότι αυτή τη στιγμή που σου γράφω, είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορώ μόνη μου στην άλλη χώρα;
Έχει speedάρει τόσο γρήγορα η ζωή μου, που μερικές φορές διστάζω να παραδεχτώ ότι είμαι εγώ αυτή που έφτασε η χάρη της τόσο μακριά.
Και που να στα λέω…μεγαλεία βιώνει η χάρη μου εδώ!! Χθες μου είπαν απ´ το uni ότι θυμόντουσαν τα mail που τους έστειλα και τους έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση..
Βλέπεις, δεν υπάρχουν άλλοι Έλληνες που να ενδιαφέρθηκαν για αυτό το μαστερ. Και ξέρω από τώρα…ότι οπότε κι αν τελικά με καλέσουν σε συνέντευξη για να με εγκρίνουν, θα με ρωτήσουν για τον χορευτικό πολιτισμό μου, αλλά είμαι σχεδόν ανίδεη για τα Ζωναράδικα και τα Μεσσαριτικα της χώρας μου.
Δεν είχα ποτέ το χρόνο να ασχοληθώ με τους παραδοσιακούς -εκτός από φέτος, όχι ότι δίνουν ιδιαίτερα σημασία στα παραδοσιακά της κάθε χώρας αλλά να, είναι σίγουρα ένα αβαντάζ. 1964937_742251549127606_1389046231_nΕίναι που ο χορός δεν έχει σύνορα και αναγνωρίζουν οποιοδήποτε στυλ.
Αλλά ας αλλάξουμε θέμα τώρα..
Βρίσκομαι στα Starbucks που λες και μια ματιά να ρίξεις γύρω σου, βλέπεις ένα κάρο διαφορετικούς πολιτισμούς. Άραβες, Κούρδοι, Ιάπωνες, Γερμανοί, Πακιστανοί, Γάλλοι, Τούρκοι και μια Ελληνίδα να κάθεται στην άκρη(εγώ είμαι αυτή). Βλέπεις οι Αμερικάνοι κάνουν συχνά το θαύμα τους κι έτσι όλοι εμείς οι αλλοδαποί μελλοντικοί και νυν φοιτητές τη βγάζουμε σε παγκοσμίως γνωστά μαγαζιά. Ανοίγουμε τετράδια, ξύνουμε μολύβια και ξεχνιόμαστε με το Mac στο τραπεζάκι. Κάτι ανάλογο συμβαίνει στα KFC…Mac Donald´s…TGI Fridays…που ως άτομο, που διστάζει να μιλήσει ακόμα στη γλώσσα των ντόπιων, παραγγέλνει στα αγγλικά. Στραπατσαρισμένα αγγλικά εγώ, στραπατσαρισμένα αυτοί..νιώθουμε και οι δυο μια άνεση στην ταύτιση…
Τις τελευταίες μέρες περνάω ένα γλωσσικό κρασάρισμα. Δεν καταλαβαίνω τι μιλάω. Ξεκινώ με τη δική τους και καταλήγω στα αγγλικά, με μερικές ελληνικές λέξεις ενδιάμεσα. Άσε σου λέω…γλωσσικά.μαλλιοτραβήγματα.
Οι επόμενες μέρες περιέχουν επίσκεψη στο uni, πράγμα που σημαίνει αλλαγή πόλης…και αλλαγή πόλης τι σημαίνει;;; Χρήση του τραμ, του τρένου και του τραμ για δεύτερη φορά. Θα τους δώσω μια καλή φωτογραφία για το amber alert.

 

Φιλιά, Αντριάνα!

 

ΥΓ. Για έξτρα πληροφορίες να κάνεις κλικ εδώ…και εδώ…και εδώ

 

8 comments

  1. Μια χαρά τα πας… keep walking ή καλύτερα running ή σίγουρα dancing! 😉
    Μόνο με το φαγητό, απέφευγε τα αμερικάνικα φαστφουτάδικα, δοκίμασε κανένα ιταλικό ή γαλλικό!
    Όσο για τους ελληνικούς χορούς…Ωχ! 😉

    ΑΦιλάκια και καλή σου τύχη! 🙂

    ΥΓ: Δεν έχω fb και δεν μου ανοίγουν τα εδώ και εδώ σου….σνιφ!!!

    1. Keep dancing λοιπόν!
      Ναι, μέχρι στιγμης δεν εχω υποκύψει και δν εχω φάει. Αλλά για να πω την αλήθεια, ούτε απο τις καντίνες με τις ντόπιες σπεσιατε πέρασα..πιο πολυ στο σπίτι. Αυτο για τους ελληνικούς χορούς, ξαναπες το …
      Καλο ξημέρωμα 🙂

  2. Για άνετη κυκλοφορα στην πόλη google maps. Τα σνόμπαρα μέχρι αηδίας μέχρι που έπεσα στην ανάγκη τους και τα λάτρεψα. Πως σου φάνηκε το uni? Εγώ είχα πάθει σοκ όταν είχα πατήσει στης Στοκχόλμης. Με την καλή έννοια. Όσο για τα starbucks τυχερή είσαι. Εδώ υπάρχει μόνο η δική τους Σκανδιναβική αλυσίδα που λέγεται espresso house. Βέβαι μέσα γίνεται αυτό που περιέγραψες. Κάπου κάπου κάθομαι και γω με το ipad και γράφω στο μπλογκ.
    Καλή αρχή. Σε θεωρώ ετοιμοπόλεμη 🙂

    1. Το uni το ερωτεύτηκα… Η αλήθεια ειναι οτι οι περισσότερες αίθουσες ηταν κλειστές γιατί έπεσα στο μεταίχμιο των εξαμήνων αλλά ένιωσα μια αλλιώτικα ενέργεια όταν μπήκα. Ναι ναι…εδω έχει σταρμπακς, μέχρι να μάθω τα υπόλοιπα μαγαζιά, εκει θα την βγάζω.
      Ετοιμοπόλεμη ε; Για να ακονισω λιγο τα μαχαίρια μου… 😛

    1. Ειμαι στη χώρα που συνορεύει με άλλες 9 🙂
      Και δεν μπορείς να βρεις σκουπίδι στους δρόμους, ούτε με μεγενθυτικο φακό…
      Γερμανία my dear 🙂

Σχολιάστε

