Belle epoque!

Άσε με να χαθώ με μάτια ανοιχτά στους δρόμους της Μονμάρτρη, κι ας είναι όλο αυτό μια ψευδαίσθηση σ’ ένα ηλιόλουστο πρωί.
Να φανταστώ ότι απολαμβάνω μια ζεστή σοκολάτα κάτω απ’ το συννεφιασμένο ουρανό και γύρω μου να έχω μυρωδιές από υλικά που αναμιγνύονται τρυφερά μέσα στην κουζίνα.
Και θέλω κάτι από πινέλο, σκόνη, αβγό, νερό, μια ιδέα κι ένα καμβά για να δημιουργήσω. Να στήσω το δικό μου καβαλέτο δίπλα απ’ αυτό του Kees van Dongen και του Picasso για να παρακολουθούμε από μακριά τον Van Gogh να ζωγραφίζει κάτι απ’ τη μποέμ ζωή της Μονμάρτρη. Να νιώσω πλούσια από τέχνη και πολιτισμό, να σκορπίσω κι εγώ τα λεφτά μου όπως κάποιος μποέμ τύπος και απλά να αδιαφορήσω για το μετά. Σ’ ένα δωμάτιο μ’ ένα κομμάτι χαρτί και κάρβουνο, να γράφω αυτά που μου κάνουν κλικ στην άβυσσο των γαλλικών ερεθισμάτων.

3456a2f60b0f93ea82a76033a1eaf005
ΥΓ1.Και μετά…μετά να γίνει ένα τσαφ…ν’ ανάψουν τα φώτα μόνο για μένα σε νεκρική σιγή. Κάπου εδώ θέλω και ειδικά εφέ καπνού. Να βγω στη σκηνή του Κόκκινου Μύλου (aka Moulin Rouge) για να δώσω το δικό μου ρεσιτάλ με τα υπέροχα κοκκινόμαυρα κοστούμια μου. Υπάρχουν και δυο φιλικά μάτια στη γωνία, που ξέρουν καλά αυτές τις χορεύτριες της εποχής και έχουν αφιερώσει πολλούς πίνακες στην αίγλη του καμπαρέ και στην απόλαυση του βαριετέ.

60f5b77162a88966fb15a50a51a36178

ΥΓ2.τσαφφφφ…τα φώτα έκλεισαν.

 

ΥΓ3.Άσε με να κάνω βόλτα στους δρόμους του Pigalle αγκαζέ με τα δυο φιλικά μάτια του Τουλούζ Λωτρέκ και να ρίξουμε κλεφτές ματιές στις εκεί βιτρίνες. Ο ένας να δίνει συμβουλές στον άλλο, για όνειρα, για χρώματα, για μουσικές, για αισθήσεις και υφές..να κλέβεις πινελιές λάμψης και να τις αποθηκεύεις για τις μουντές μέρες που πιθανόν να ‘ρθουν. Να ζούμε απλά για την Belle Epoque.

9b7a9cbda89422cd63bf11b7f959f8a5

ΥΓ4.Τώρα θέλω να προσγειωθώ, να κοιτάξω ευθέως τους πίνακες μπροστά μου και να τους αφήσω να μου μιλήσουν για τη δική τους εποχή. Έκθεση με πίνακες αναφερόμενοι στη ζωή της Μονμάρτρη, μαζεμένοι απ’ όλο τον κόσμο. Κι από κόσμο εκεί μέσα να γίνεται χαμός..αλλά να μη σε νοιάζει. Σε νοιάζει που για μερικές ώρες χάθηκες στην νοσταλγία μιας άλλη εποχής και περπατάς τώρα στους δρόμους της Φρανκφούρτης με αλλιώτικο αέρα και αλλιώτικη ματιά. Σαν να γύρισες από ταξίδι.

DSC_0767

ΥΓ5.Άνθρωποι αλλιώτικοι, μπερδεμένες αρχιτεκτονικές κτηρίων, που βλέπεις δίπλα στο γοτθικό το σύγχρονο και μπλέκεσαι κι εσύ μέσα στη βουή του πολυπολιτισμικού κόσμου. Πίνεις μια γερή γουλιά Macciato Latte…και αφήνεις το δύση του ηλίου να παγώσει τα κοκκινισμένα μαγουλάκια σου.

 

Φιλιά, Αντριάνα!

 

Photo by: pinterest.com

15 comments

  1. Να συμπεράνω πως έκανες και ένα ταξιδάκι στη β’ πατρίδα μου;
    Έχει και τα καλά της η πόλη του λουκάνικου… κάνεις τσουπ και βρίσκεσαι στο Παρίσι! 😉
    Ο πατέρας μου έλεγε (στα 96 τώρα!), «τα ταξίδια πλάθουν τη νεολαία», με αυτή την έννοια έχω γυρίσει όλη την Ευρώπη!

    ΑΦιλάκια Αντριάνα μου και να ομορφοπερνάς! 🙂

    1. Ταξίδι μόνο με την φαντασία.. 🙂
      Από Φρανκφούρτη για Παρίσι είναι σχεδόν 3 ώρες… 🙂 🙂
      Και πολύ καλά λέει ο πατέρας σου Άιναφετς, και πολύ καλά…
      Καλησπέρααα 🙂

    1. Καλο Πάσχα μάγισσα μου!!! Οχι, εχω επιστρέψει.. απλα χάλασε ο υπολογιστής μου, το κινητό μου ειναι τοσο απλό που δεν εχει ιντερνέτ κ εκτός αυτών, η γραμμή του Ίντερνετ στο σπίτι, κάνει νερά!!! Ολα μαζι…
      Καλο Πάσχα με υγεία κ χαρα 🙂 🙂

      Φιλια πολλαααα

  2. Είχατε και στο χωριό σας macciato latte, που πίνατε το γάλα από το βυζί της κατσίκας.
    Ναι γύρισα γατάκια μιάου

    1. διευκρίνησε μου λίγο…. «είχατε;»…»χωριό σας»…σε ποια ακριβώς χώρα αναφέρεσαι;
      Γιατί ρε συ ψυχρέ, όντως τώρα…τι λάττε μακκιάτο και ξενερώματα!! Πες εκεί ένα διπλο εσπρεσσο με εξτρα αφρογαλο, όπως το λένε στη Λαρσα να ΄ρθεις και στα ίσα σου!!
      *καλως ήρθες, αλλά με μια προυπόθεση…αν δω πουθενα να γράφεις κι εσύ γι’αυτούς τους ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥΣ μήνες μακρυά από ιντερνέτς και σιναφή (δήθεν αποτοξίνωση από τα πάθη του Κυρίου) θα.χτυπήσω.το.κεφαλι.μου.στον.τοιχό!!

      Καλησπέρα.. γαβ!

  3. Να περνάς όμορφα Αντριανάκι!
    Άσχετο αλλά πάντα οι φωτογραφίες σου έχουν ένα ξεχωριστό vibe, ακόμα και αυτές που δεν σε απεικονίζουν κι απλώς τις διαλέγεις.
    Λες και βάζεις λίγο χρώμα από εσένα! 🙂
    Σμουτς.

  4. Που είσαι;
    Πώς περνάς;
    Δεν έχω fb για να μαθαίνω νέα σου…. στείλε mail! 😉
    Μου αρέσει το νέο look του blog σου!
    ΑΦιλάκια και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! ❤

    1. είμαι χωρίς υπολογιστή σχεδόν ένα εξάμηνο, σύντομα όμως θα αποκτήσω καινούργιο 🙂
      Το καλοκαίρι αυτό ήθελα να γυρίσω την Ελλάδα, αλλά λίγο που δούλευα καθημερινά, λίγο που δεν ταίριαζε το timing με τους φίλους μου, έμεινα στα ίδια. Τον άλλον μήνα φεύγω Γερμανια, όχι ότι είμαι πληρως οργανωμένη για κάτι τέτοιο (ως προς δουλειά, γλώσσα, σπίτι κλπ.) αλλά εύχομαι να βγάλω άκρη και να προσαρμοστώ γρήγορα και ανώδυνα.
      Εσύ τι κάνεις;; Πως περνάς;; θα έρθω σε λίγο και στο σπιτικό σου, να του ρίξω μια ματιά στα καινούργια άρθρα 🙂

Σχολιάστε

