Μικρές περιπλανήσεις…. vol.2

Την πιο ώραια τσάντα Louis Vuitton την είδα σε Αφρικανα μουσουλμάνα με τουρμπάνι 10 κύκλους γυρω απ’ το κεφάλι. Το πιο ωραίο άρωμα το μύρισα σε τσιγγάνα Σιντι. Την πιο ώραια θήκη λαπτοπ σε Σουηδέζα φοιτήτρια. Την πιο καλόγουστη μπλούζα σε Ιαπωνέζα φοιτήτρια. Τα πιο ωραια μαλλιά σε μπάτσο Γερμανό. Την πιο ωραια πλάτη σε δανεζο τραπεζικό. Τα πιο ωραία παπούτσια σε κινέζο μαθητή. Και α…. Για μια στιγμη! Να σου πω οτι έφυγα απο Ελλάδα.
Ναι ναι, φίλη μου, έφυγα και το εισητηριο ηταν ohne zurück! Ελληνιστί, χωρίς επιστροφή.
Θα συμφωνήσω, έφυγα λιγο αθόρυβα. Δεν το ´δειξαν οι διαφημίσεις, δεν το ´παν τα κανάλια, ουτε μια φωτο δεν ανέβασα την ωρα που με αποχαιρετούσαν στο Μακεδονίας και με έφτυνε η Γιαγια απο πανω ως κατω, μη και με πιάσει το κακό το μάτι…ενημέρωσα δουλεια & 3. 4. 5. φίλους κι εφυγα. Ουτε καν check in σ´αεροδρόμιο.
Ηρθα που λες στο υπέροχο Ντάρμσταντ! Καλα, ενταξει, δεν το λες υπέροχο. Απλα συμπαθητικό. Ειναι μια ηρεμη και ήσυχη πολη 40 χιλιόμετρα μακρυά απο την αγαπημένη μου Φρανκφούρτη. αστραφτει απο καθαριότητα και φεγγοβολα τον υποτονικο του κοσμο. Ναι,σωστά καταλαβες, δεν μ´αρεσει η περιοχή. Δεν ακουω βαβουρα, δεν ακουω ένταση, ανθρώπους να μιλούν φωναχτά στο δρομο. Ολα τοσο ήρεμα, τοσο προγραμματισμένα, τοσο ρομποτικα, τοσο λυμενα…που ψαχνω αφορμή να διαμαρτυρηθώ και δεν βρίσκω.
Και ειμαι και φιλοξενούμενη! Σε ενα πραγματικά, πανέμορφο σπίτι, με θέα ενα καταπράσινο πάρκο, μεσα στο κέντρο της πόλης. Απο τον επόμενο μήνα θα μετακομισω στο δικό μου, ακριβώς κατω απ΄ το ποτάμι της φρανκφουρτης, σε μια παλιά παλιά περιοχή της. Τοτε να δεις νεα που θα εχω!!
Προς το παρόν ειμαι τουρίστρια. Ουτε δουλευω, ουτε διαβαζω. Παιδική χαρα!
Ουτε για τα συναισθήματα μου ξερω να σου απαντήσω..νιωθω παγωμένη, μουδιασμένη, αναίσθητη. Λες και άντλησα μια σουπερ δύναμη που ειχα θαμμένη στο υπόγειο έκτακτης ανάγκης και πλεον νιωθω ετοιμη και ικανή για ολα.
Ενα πραγμα δεν μπορω να ελέγξω ακομα…ενα και μοναδικό, που γαμωτο! Λες και με κυνηγάει παντού!
Αυτα τα κόκκινα, απαίσια, κακογουστα και αντιπαθητικα μαγαζια κινητής τηλεφωνίας, που δε τολμάω να στριψω σ´ ενα στενό…τσουουουουπ, ξεπετάγονται σαν την *** μπροστα μου. Εεεεε ρε, μια μολότοφ να ´χα! Μια βόμβα να την πετάξω κατα πανω τους.
Να ορίστε! Ειχα, δεν ειχα, βρέθηκε κατι παλι να με εκνευρισει, και να σπαταλισω τα άπλετα λεπτά ελεύθερου χρόνου μου σε κάτι!
Και τωρα με το δικιο σου, αναρωτιέσαι, γιατι να με κουρδιζουν τοσο πολυ αυτα τα κόκκινα, απαίσια, κακόγουστα, και αντιπαθητικα μαγαζια κινητής τηλεφωνίας…αλλα μεγάλη ιστορία φίλη μου. Μεγάλη και μπερδεμένη. Φίλοι, γκόμενοι, θεοί, ημιθεοι, αποθυμενα και μια ζωη μεσα στη λάμψη…που παραλίγο..να σκονταψω…και να της μοιάσω.
Δεν το αναιρώ και εξακολουθώ να νιωθω ολα αυτα που ένιωθα γι αυτον τον άνθρωπο των κόκκινων, απαισιων, κακογουστων και αντιπαθητικων μαγαζιών.
Αλλα αν κατι ένιωσα με τον ερχομό μου εδω, ειναι λιγα παραπάνω ψυχούλα απογοήτευσης. Κι ας μου λείπει παρα παρα παρα πολυ…

ΥΓ: Αυτά, τα ολίγα! 🙂

Φιλια, Αντριάνα.

DSC_0034

7 thoughts on “Μικρές περιπλανήσεις…. vol.2

  1. Εύχομαι να περνάς όμορφα εκεί! Και όσο για τα απαίσια αυτά μαγαζιά (και όσα τα συνοδεύουν), είμαι σίγουρη πως σύντομα δε θα τα προσέχεις καν… Φιλάκια πολλά!

    1. Λες να μην τα προσέχω, ε; Μη σου πω κιολας, οτι μπορει και να συμβεί…διόλου απίθανο αγαπητή!
      Καλημεραααααα 🙂

  2. Δεν θέλω γκρίνιες, δεν μπορεί κάτι θα βρεις να σου αρέσει και ίσως τώρα που μιλάμε να έχεις ήδη μετακομίσει… πάρε κουράγιο και άρπαξε τον ταύρο απ΄ τα κέρατα, έτσι μου έλεγε η γιαγιά μου η Γαλλίδα!!!
    Μόλις έβαλα αερόθερμο! χαχαχα! να μη ζηλεύεις! 😉

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ φθινοπωρινά! 🙂

    1. Αεροθερμο, ε; Τι καλαααα….. 🙂 εδω οι Γερμανοί ανοίγουν θέρμανση απο τις 15.10 και μετα, αλλα εγω που ηρθα απο τα θερμά τα μέρη, ενα παπλωματακι…μια παραπάνω ζακετουλα…ολο κ τα χρειάζομαι. 🙂
      Οσο για το σπίτι, ειμαι ακομα φιλοξενούμενη, κι αυτο δεν μπορω να πω οτι με αγχώνει λιγο… Δύσκολη χώρα στα ενοίκια..
      Φιλια πολλά 🙂 🙂

Σχολιάστε

