Παρδαλη. Κατσίκα.

Αν μου έλεγες ποτε, οτι θα ερχόμουν στου διαόλου το γαμοκερατο και θα εσερνα τον ηπειρωτικό χώρο, θα έβαζα καθε παρδαλη γαλη να κάνει τον ελέφαντα!

Και που να σου πω τα νεα μου, που…
Λοιπόν, ξερεις πως κάνουν οι έλληνες του εξωτερικού όταν βρεθούν όλοι μαζι σε ελληνική ταβέρνα με ζωντανή λαϊκή ελληνική μουσική;
Ωραια, Ουτε κι εγω…μέχρι που το έζησα!!
Και ναι φίλοι μου!!!! Εξακολουθούν να κολλούν τα πεντοχίλιαρα στο κούτελο…να σπάνε ρετάλια πιατα στο τσακίρ το κέφι!!!
Τωρα θελω να μαντέψεις πως ονόμασαν το μαγαζί..ελα σκέψου..εχεις τρεις ευκαιρίες…
….
Σκέψου…
…..
Άντε καλά, το παίρνει το ποτάμι…
….
Η ωραια OLYMPIA

Εδω στην περιοχη του Ντάρμσταντ, στην εντερουπολη οπως μεταφράζεται στα ελληνικά, υπαρχει μια ταβέρνα που μια φορα το χρόνο φέρνει ζωντανή μουσική. Ε, και τι δεν καταλαβαίνεις; Πήγαμε!
Φάγαμε, ηπιαμε, χορέψαμε..
Στα παραδοσιακά έπρεπε να μ´ έβλεπες, θα με καμαρωνες! Κ για την ακρίβεια μονο αυτα χόρεψα.

Τι «βρε μελαχροινακι», τι «μου χεις κάνει τη ζωη μου κόλαση», τι «στις Πράγας το ανήφορο», τι Μαρινελλες, τι βαμβακαριδες, τι τσιτσανιδες ακούσαμε.
Περιττό να πω, οτι στο σπίτι που μένω, οσο μοντέρνη διακόσμηση κι αν εχει, τοσο ο κεμεντσες ξεκινάει απ´ το πρωι.

Εντωμεταξυ, εδω οι Γερμανιδουλες ειναι ψηλές ξανθιές γαλανοματες, και φαίνονται στους γερμανούς οπως σε εναν καρδιτσιωτη, οι κοντες μελαχροινες με ματια κάστανα. **τυχαιο το παράδειγμα του καρδιτσιωτη**. Αν ομως αυτός ο Καρδιτσιωτης δει να περνάει απο μπροστα του ενα άλογο, ψηλό, ξανθό, γαλανοματικο, με κορμί κανόνι, θα φέρει 10 σβουρες το κεφάλι και θα θαυμάζει το hammer μέχρι να χαθεί…
Κάπως ετσι φαίνονται και οι ελληνιδουλες στους γερμανούς!
Φρεςκομυριςτα λουλουδια του αγρου…μικρο ψαρακι του γιαλου..ξερολουκουμο απο τη Σύρο…χαλβάς Φαρσάλων με τραγανιστο το μυγδαλακι..
Κι οταν λοιπόν κυκλοφορω στις μπύραριες του συνοικισμου, με κοιτούν.εμένα.τη.κοντη μελαχροινή. με μαύρα ματια.Μαυρα φρυδια. «bist du Ornella Mutti?»…»oooooh Gott, Ornella Mutti frühe ich mich»
Λαικιστι, με παρομοιάζουν για μοντέλο Ιταλίδα, που πραγματικά τωρα…ειναι να γελάει η καθε παρδαλη κατσίκα με ολο αυτο!! Δεν ξεπερνάω το 1.60, γελά ελεύθερα κι εσυ.

Και τι ελεγα; Άαα..ναι. Σ´ αυτο το μαγαζί που λες, είμασταν ο ελληνισμός της πόλης. Έβλεπες έλληνες μεγαλομενους στη γερμανια, έλληνες που ηρθαν με την κρίση, έλληνες που ουτε κι αυτοί ξερουν γιατι ειναι εδω, έλληνες με γυναίκες Γερμανίδες, με γυναίκες απο Ιαπωνία.. Ειχε πλάκα!!! Έβλεπες τον στα χαρτιά έλληνα, να θελει να δείξει ελληναρας, αλλα να φοράει το φρεσκοπατημενοσιδερωμενο πουκαμισακι (ετσι να δείχνει οτι δουλεύει σε εταιρεία), να τρώει το κοψίδι αλλα με τους καρπούς αυςτηρα ελαφρά ακουμπισμενους στο τραπεζι, να αφήνει το μουσακι του αλλα να το ξυρίζει την τριτη μερα μη μας κοροϊδέψουν και οι αποστηρωμενοι Γερμανοί… Ηταν ενα θολό τοπίο Ελλάδας. Ή μαλλον…ενα θεμα Ελλάδας με πολλες γερμανικές συνήθειες.

Και οοοο ναι φίλη μου….
τα καμακια στήνονται διαφορετικά σε τούτη εδω τη θάλασσα…
ο ψαράς δε φοβάται το κολύμπι…
Αφήνει ωρε τη λεία, για τα μεγάλα κύματα;
μου αρεσες, σου άρεσα, μια ανάσα το φιλι ειναι μακρυά…
τι με νοιαζει αν εχεις γκόμενο στο σπίτι, τωρα εισαι μονη σου εδω….
Τι σημασια εχει αν εχω κόρη στην ηλικία σου, εσυ μ´αρεσεις και σε θελω…που οχι ρε π**** μου, ειπαμε, αλλα δεν θελω να ειμαι και τοσο προχω. Δεν θελω!!

Φιλια, Αντριάνα!

IMG_1199
9 comments

  1. Τέτοιο καμάκι οι Γερμανοί και δεν τους το χα.
    Όλο εμπειρίες μου ‘σαι ομορφοκόριτσο!!!!!!
    Να περνάς καλά Αντριάνα μου και να γεμίζεις με εμπειρίες.
    Τόσο προχώ ούτε κι εγώ είμαι οπότε σε νιώθω.
    Σε φιλώ γλυκά! 🙂

    1. Ξερεις τι…δεν ειναι Γερμανοι, ειναι έλληνες που είτε μεγάλωσαν ή έζησαν για πολλα χρονια εδω. Ίσως καποιος άλλος, παρα την αστυνομική τους ταυτότητα, να τους θεωρούσε «γερμανούς» πλεον. Εγω δεν ξερω, αμφιταλαντευομαι.
      Σημερα ειδα ενα παιδι στο τρένο…μα ενα παιδι. Μπουκιά κ συγχωριο! Ηταν κατι μεταξύ Ολλανδού και Γερμανού (να φανταστείς δεν μ´αρεσουν κ οι ξανθοι)
      Καληνύχτα Μαρίνουκα 🙂

  2. Χαχαχαχα! έγραψες και πάλι!
    Έχω δει πώς διασκεδάζει ο Έλληνας μετανάστης μόνο σε ταινίες και ομολογώ πως τον νιώθω αλλά με τίποτα δεν τον ακολουθώ… όσο για τον Γερμανό, ούτε στο χειρότερο μου όνειρο, δεν θα ήθελα να «το» διασκεδάζω μαζί του!
    Αχ! Αντριάνα μου, ελπίζω να βρεις ένα σπιτάκι γρήγορα, να έτσι παιδί μου, για λίγη ποιότητα! 😉

    ΑΦιλάκια Κυριακάτικα απ΄το υπέροχο βουνό μου! 🙂

    1. Ακομα ειμαι φιλοξενούμενη, με τη μια αναποδιά μετα την αλλη…
      Θα γραψω σύντομα τα νεα μου σε νεο ποστ.
      Προς το παρών φιλια πολλα κ μια μεγαλη καληνύχτα 🙂

  3. Καλήμερα Αντριανα μας αχ εσύ αχ ..Ξέρω ότι η Καλήμερα μου έχει πολύ μεγαλύτερη αξία για εσένα που εισαι εκεί …..Έτσι κάνουν ναι οι πατριώτες μας όταν είναι στην ξενιτιά
    Οσο για τους αλλους που θεωρούν ολα εύκολα γιατί εισαι τόση ώρα μόνη και μελαχρινακι κλπ..με την τσαχπινιά που έχεις θα τους δίνεις δουλειά για το σπίτι ..! !

    1. Χαχαχαχα….α ρε Δημήτρη με το σχόλιο σου! Στο σπίτι ας κάνουν οτι θέλουν…
      Σε ευχαριστω που δεν με ξεχνάς κ με διαβάζεις με συνέπεια!
      Φιλια πολλα κ καλο βραδυ! 🙂

  4. άσε… τα έχω δει με τα ματάκια μου όλα αυτά… και τους χορούς και τα πανηγύρια, αλλά και πώς κάνουν με τις Ελληνίδες… και το έχω δει και με Γερμανούς και με Γάλλους… άμα αρχίσω να σου λέω ιστορίες, ουυ… δε θα τελειώσω ούτε μέχρι τη Δευτέρα!
    Πάντως ούτε εγώ είμαι τόσο προχώ, σε καταλαβαίνω…
    Να περνάς όμορφα!!! ❤ ❤
    Καλό βράδυ Αντριανάκι! 🙂

    1. Κι απορώ τι θα συναντήσω οταν μετακομισω στην αλλη πολη που για εκεινη ξενιτεύτηκα…
      Σε ενα παλιό μου κείμενο αναρωτιόμουν αν κάποιοι λαοί ειναι απο τη φύση τους απελευθυερωμενοι ή σε ξένη χώρα τους φεύγουν τα ταμπού. Αρχίζω να πιστεύω το δεύτερο….
      Καλο βραδυ 🙂

Σχολιάστε

