It’s a Dog’s World..

Ho ho ho ο Hattori Hanzo είμαι εγώ και σας χαιρετώ!

DSC_0993
Τζα! Εγώ είμαι αυτός και ήρθα να σας συστηθώ. Εχω δυο μεγάλα αφτια και καταγωγή απο την ξακουστή Γαλλία, απόγονος διάσημης οικογένειας πειρατών, που για κληρονομιά μου δώσαν ενα μαύρο μάτι. Ουτε μια λιχουδιά σε σχήμα γάντζου, ουτε ενα κόκκαλινο πόδι να μασουλησω, ουτε λίγο σαλαμάκι σε κονσερβα να γλυκαθουνε τα μουστάκια μου. Παρα μονάχα ενα μαύρο μάτι και μισό αυτί. Τι να πει κανεις..απο το τίποτα, κάτι είναι κι αυτα.
Τωρα θα αναρωτιέστε τι δουλειά εχει ενα ιαπωνικό όνομα σε γαλλικό μπουλντόγκ της διάσημης οικογένειας πειρατών -όπως διευκρινίσαμε, αλλα αμέσως θα σας πω. Το κοριτσι που με υιοθέτησε, ήθελε μια κουταβίνα, αλλα η βιολογική μαμα μου γέννησε 8 μοσχοαναθρεμένους αγόραρους και την πιάσαμε στα απρόοπτα. Σκέφτηκε λοιπόν, τι ήταν αυτό που την απασχολούσε εκείνο το διάστημα, τι ήταν αυτο που θα μπορούσε να της δώσει έμπνευση για όνομα, τι θα έχει νόημα για όνομα. Ενα απόγευμα καθώς τάιζε τα χάμστερ στην προηγούμενη δουλειά της και σκεφτόταν ποια ταινία θα δει το βράδυ στο μπαλκόνι…άστραψε μια ακτίνα φωτός μέσα στο κεφάλι της και μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, θυμήθηκε το kill bill, σκέφτηκε την uma therman, έκανε πάσα στο σπαθί της, και γκοοοοοοοολ θυμήθηκε τον Hattori Hanzo το δημιουργό του σπαθιού της, της ονομαζόμενης «Κατάνα».

DSC_0026

Έτσι..βρέθηκα εγώ 5 μηνών κουταβάκι, να κουβαλώ στις πλάτες μου αυτο το κορδόνι για όνομα. Το άλλο υποψήφιο ήταν το Ρενέ, αλλα που να συγκριθεί αυτό με την ιστορία του πρώτου. Μεταξύ μας τωρα..κρυφός στόχος της μαμάς μου είναι κάποια στιγμή στο μέλλον να ξεκινήσει μαθήματα πολεμικής τέχνης, αλλα ακόμα δεν το ξεστομίζει γιατι εχει αρκετα «μέτωπα» ανοιχτά και πολλές ανεκπλήρωτες καλλιτεχνικες ανησυχίες.

DSC_0953

Και επειδή η μαμα μου, δεν ξέρει ακόμα σε ποια χώρα πατάμε και που θα βρισκόμαστε στο μέλλον..θελω να μαντέψετε πόσες γλώσσες ξερω να ακούω…3!!!! Ναι βέβαια, 3.
Για παράδειγμα:
Νουμερο 1
Οταν σταματώ πειςματικα στη μέση του δρόμου και κάθομαι να ξεκουραστώ.
-Go…go Hanzo.
-Los…Los Hanzo.
-άντε βρε παιδάκι μου, στη μέση της διάβασης, έρθει και κανένα αυτοκίνητο.

Νουμερο 2
Οταν τρώω λαιμαργα ή κλαψουριζω που τρώνε άλλοι (λιγουρευομαι ακόμα και το σαμπουάν μου)
-Hanzo slowly/stop it
-langsam/fertig!!
-σιγά παιδι μου, θα σου σταθούνε στο λαιμό, ηρρρεεεεμησε, πως κανεις έτσι;;!!/ΧΧανζο κάτω! Δεν θα γίνεις ζητουλας εσυ! Ακούς;!

Νουμερο3
Οταν μου φοράει το πουλόβερ για τη βόλτα. (Εδω η αποθέωση)
-good boy, you are so cute..
-süßer Hund, toll!
-πουλιιιιι μου όμορφο, να σε χαίρω εγώ. Πού είναι τα ποδαράκια σου τα όμορφα; Να φάω τα αυτάκια σου που μοιάζουν με τηγανίτες!! Α.γο.ρι.μου.! Παιδιιιι μου….Και με τρελαίνει στα φιλιά. Κάπου εκει ρεύομαι κιόλας. χιχιχι

IMG_0727

Και κάθε φορα που συμβαίνουν τα παραπάνω, με τη μαμα μου να προσπαθεί να μου μάθει 5 στοιχειώδη πράγματα, γελάει κι ο κάθε πικραμένος..
Είμαι κουφός! Παντελώς! Αναλυτικές εξετάσεις δε μου κάνανε, βλέπεις..στην εποχή που μεγαλώνω, κάποια πράγματα θεωρούνται πολυτέλεια κι έτσι αφήσαμε τις αξονικές στην άκρη και συμβιώσαμε όλοι μαζι παρέα -και με την κουφαμάρα μου. Να αναπαραχθώ δεν μου το επιτρέπουν και κάποιες απο τις υπερβολικές αντιδράσεις μου είναι γιατι δεν ακούω, αλλα η αλήθεια είναι οτι λίγοι θα μπορούσαν να μεγαλώσουν με τόσα πολλά χάδια ενα κουφό τετράποδο παιδι. Αυτοί που με πούλησαν, είπαν να με επιστρέψουν πίσω, λες και ήμουν μια μπλούζα που δεν χωρούσε καλα στα χέρια τους. Πολλές φορές πιάνω τη μαμα μου να παραμιλάει μόνη της, που ο πωλητής μου δεν της επέστρεψε μέρος των χρημάτων που έδωσε για να με αγοράσει, αλλα μια να σηκώσω την αφεντομουσουδάρα μου να την ελέγξω απο εκει που κοιμάμαι, ξερενεται στα γέλια. Γιατι μπορεί να ειμαι ακομα μια κουτσουλιά σκυλί, αλλά είμαι φύλακας, μην το ξεχνάς. Έτσι λενε τουλαχιστον..

DSC_0979

Επίσης, εμείς τα σκυλακια -αυτής της ράτσας- τρώμε ακατάπαυστα..ασταμάτητα..λες και μας είχαν στο χωράφι..νιώθουμε σαν να είμαστε λιποτάκτες του νεκροταφείου και προσπαθούμε να πάρουμε κιλά. Αντιθέτως, είμαστε βαριά και μυώδης σκυλιά με μεγάλη δύναμη στα δόντια μας. Ο τρόπος που τρώμε είναι λαιμαργος, γιαυτο…μαντέψτε…οποίος κάθεται δίπλα μας, τον γεμίζουμε με αιθέρια αέρια!
Στο σπίτι μας έχουμε εξοικειωθεί με τις λέξεις κατουρηματα, κακακια και πορδουλες, γιαυτο τις αντικαταστήσαμε με λίμνες, τούρτες και αιθέρια αέρια. Ειδικά στα τελευταία γίνεται ολόκληρη ορχήστρα και η μαμα μου φωνάζει οτι δεν εχω καθόλου τακτ, αλλα πείτε μου…γίνεται να τα κρατήσω;! Σκυλάκι είμαι.
Αυτα είχα να σας πω και σας ξαναχαιρετώ.

Σλουρπ, Hattori Hanzo (hey…πειρατήηη)!

DSC_0965

 

φωτογραφίες: από τη μαμά μου τον Σεπτέμβρη, εκτός από αυτή μέσα στο μετρό.

10 comments

  1. Αγαπητή Αντριάνα! Καλή κι ευτυχισμένη Χρονιά κι από εδώ 🙂
    Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς!
    Το σκυλάκι είναι τόσο τέλειο και υπέρτατα γλυκό! Να το χαίρεσαι και να το αγαπάς πολύ 🙂 Είναι τόσο όμορφος!!

    Καλό απόγευμα και φιλιά πολλά (και μια αγκαλίτσα στον μικρό πειρατή!) 😀

    1. Καλή χρονιά κι από εδώ!:-)
      Το αγαπώ πολύ το άτιμο…είναι πολύ καλός, σαν ανθρωπος χωρίς μιλιά.
      πολλές αγκαλίτσες στον πειρατή μου 🙂

  2. Δεν υπάρχεις ……..Τι να λεμε τώρα …Ωεοοοοο..Καλή χρονιά και κουράγιο με τον γιο σου 30 χρόνια τετράποδα ναι και είναι γιος θα το δεις ..

    1. όταν γεννήθηκα είχαμε ένα λυκόσκυλο, την Ερατώ.
      Μετά πήραμε ένα χάσκυ, την Kinga.
      Αργότερα, υιοθετήσαμε ένα ημίαιμο, τον Goody.
      Και τώρα έχω αυτό το bulldog που με έχει ξεμυαλίσει τελείως!
      όντως, σαν παιδιά είναι..τα αγαπάς και σε αγαπάνε! είναι φοβερό το πόσο πολύ δένονται μαζί σου και πόσο εύκολα το ξεχνάνε αν τους φερθείς για κάποια στιγμή άσχημα..
      Καλησπέρα Δημήτρη 🙂

  3. Αγαπάμε Hanzo, γιατί είναι συγκλονιστικός.
    Το παιδί, ουψ το σκυλί με τα γερμανικά πως την παλεύει Παναγία μου.
    Απαιτούμε προφίλ του Hanzo στο facebook, να τα λέμε μαζί του, χωρίς γονική επίβλεψη 😛
    Σε γλυκοφιλώ Αντριανάκι μου!

    1. υπέρχος και μαγευτικός(συμπληρώνω εγώ 🙂 )
      το παιδίιιι, το παιδίιι καλά το είπες! 🙂

      ααα…είναι μικρό ακόμα! δεν του επιτρέπω ως γονέας να έχει φβ. Αν παραπέσει σε τίποτα επιτήδειους;
      αν θελήσουν την όμορφη γουνίτσα του; αν λιγουρευτούν τα αφτάκια-τηγανίτες;
      γιατί αγαπητή μου, το έγκλημα πλέον γίνεται μέσα από τα καλώδια…άσε μη πάθει τίποτα και τρέχουμε στους ψυχολόγους.
      εδώ, εδώ, με την μαμάκα του παρέα. 🙂 🙂

  4. Είναι μία γλύκααααα! Είναι πανέμορφος και παιχνιδιάρης!!!♥ φαντάζομαι πόση παρέα θα σου κάνει…. τα λατρεύω τα σκυλάκια, είναι απίστευτη συντροφιά!
    Καλή χρονιά Αντριάνα μου! Με υγεία και πολλή αγάπη! Να σου φέρει το 2015 ό,τι μα ό,τι επιθυμείς!!!
    Φιλάκια γλυκάάάααααα

    1. ευχαριστώ ευχαριστώ! θα του μεταφέρω τα σχόλια σου..
      ήθελα να πάρω ένα από πρωτοετής φοιτήτρια ακόμα, αλλά δεν είχα τα απαραίτητα για να μπορέσω να το μεγαλώσω σωστά. Χώρο είχα, γνώση, χρόνο και χρήμα δεν είχα.
      Καλή χρονιά και σε σένα, με υγεία και πολλή αγάπη!
      φιλιααααα

Σχολιάστε

