..και το τέλος.

Είναι κείμενο που με δυσκολεύει τοοοσο πολυυ..μα τοοοσο πολυ που τέταρτη μερα τώρα και δεν ξερω αν θα το βγάλω εις πέρας. Θελω να σου δώσω εικόνες απο στιγμές Φρανκφούρτης..δρόμων, κτηρίων, ανθρώπων, αντικειμένων.. Δεν σε χόρτασα Φρανκφούρτη, καθολου. Σε συμπάθησα ακόμα πιο πολυ, απογαλακτιστηκα μαζί σου, πήρες τους λιγοστούς φόβους μου και τους έδιωξες μακρυά δείχνοντας μου τον κόσμο, με βοήθησες να επιβιώσω τελείως μόνη μου σ´ ενα χάος, να συνυπάρξω ανάμεσα σε διάφορους και διαφορετικούς λαούς, να σκέφτομαι μη μικροαστικά και το κυριότερο..προσδιόρισα καλύτερα τις ταυτότητες μου μαζί σου. Ενώ οι γύρω μου δεν σε ήθελαν, μέσω εμένα σε συμπάθησαν κι αυτοί. Όχι όλοι, το ξερω..δεν κατάφερες να κερδίσεις μερικούς αλλά δεν με πειράζει..εγώ πάλι κολλημένη θα είμαι με σενα κι ας μην μπορώ αλλο να ζήσω στα χνάρια σου..κι ας πρέπει να τα μαζέψω σε δυο μέρες και να σε αποχαιρετήσω. Θα σου λέω γεια και θα δακρύζω, αλήθεια. Μ´αρεσεις πολυ αλλά ξέρεις…κάποιες φορές κάποια πρέπει είναι πάνω απο τις επιθυμίες μας κι ενώ είμαι τόσο τυχερή που δεν ταλαιπωρούμαι με πράσινες κόκκινες κίτρινες κάρτες όπως οι συμμαθητές μου στο φροντιστήριο, επιστρέφω με μισή καρδιά. Το υπουργείο για να αναγνωρίσει το πτυχίο μου, με περνάει απο χίλια κύματα με μεγαλύτερες χρονοκαθυστερησεις απο τις προβλεπόμενες. Η δουλεια με περιμένει κι εγώ δεν μπορώ να γεμίσω τη θέση μου ως ειδικευμένο προσωπικό γιατί δεν εχω τις αναγνωρίσεις. Η ζωή εδω για να την αντέξεις, θέλει δυο αρκετά καλούς μισθούς με αμοιβές καλα μορφωμένων ανθρώπων, ώστε να μοιράζονται τα πάγια έξοδα της επιβίωσης, όμως τελικά, δεν είμαι εδω με παρέα όπως ξεκίνησα να έρθω..κάπου στη μεση της διαδρομής το χάσαμε. Και το κυριότερο..το μεταπτυχιακο με ξενέρωσε. Δεν είναι αυτο που θελω. Δεν έφυγα απο τη χώρα μου για να συμβιβαστώ με κάτι που δεν μου αρκεί, ούτε εχω τόσο υψηλές καταθέσεις για να σκορπάω τα χρήματα μου σε πράγματα που δεν με γεμίζουν. Αλλά όπως είμαι αποφασισμένη να γυρίσω τον κόσμο για αλλά ν+6 χρονια(δηλαδή μέχρι το πρώτο υιοθετημένο ή γεννημένο απο εμένα παιδί μου πάει σχολείο), έτσι είμαι αποφασισμένη να μην κάνω κάτι μονο και μονο για να μου δώσει τίτλο. Ας είμαι μια απλή νηπιαγωγός χωρίς μεταπτυχιακο αν δεν βρω κάποιο που πραγματικά μου αρέσει, ας μείνω μονο στις μετεκπαιδεύσεις που εχω χρέος απέναντι στους μαθητές μου να κάνω. Ας βρω άλλους τρόπους να πραγματοποιήσω την επιθυμία μου για σύνδεση της εκπαίδευσης με την τέχνη. Δεν είμαι απο τις κυρα-δασκάλες που θα βάλω με το ζόρι τα παιδιά να μάθουν την αλφαβήτα και πράξεις με τυπικές μονάδες μέτρησης απο τα πρώτα κιόλας 4 χρονια της ζωής τους. Γιατί δεν μας ρωτάει κανεις αν μάθαμε την τήξη και την πήξη; Θεματα ταμπού για έναν μικρόκοσμο…

Ώρες ώρες νιώθω οτι το μυαλό μου λειτουργεί με ανάποδα γρανάζια κι οταν με δουν φάντης μπαστούνι στην Ελλάδα, θα με περάσουν για..αλλοπαρμένη. Αλλά δεν είμαι και δεν είμαι διατεθημενη να εξηγήσω στον καθένα. Θα δείξω απλά αυτά…

Οι πρώτες φωτογραφίες είναι απο το κέντρο της:

Η Παλιά Όπερα της Φρανκφούρτης..στέκεται στην άκρη του κεντρικού δρόμου της αγοράς και εχει φιλοξενήσει πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες, όπως για παράδειγμα την Αλεξιου και τον Μαχαιριτσα

Η Παλιά Όπερα της Φρανκφούρτης..στέκεται στην άκρη του κεντρικού δρόμου της αγοράς και εχει φιλοξενήσει πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες, όπως για παράδειγμα την Αλεξιου και τον Μαχαιριτσα

 

Η Παλιά Όπερα απο το πλάι..το καλοκαίρι εχει και μικρά κόκκινα τραπεζάκια για να πιεις τον καφέ σου.

Η Παλιά Όπερα απο το πλάι..το καλοκαίρι εχει και μικρά κόκκινα τραπεζάκια για να πιεις τον καφέ σου.

 

Απέναντι απο την πλαϊνή πλευρά της παλιάς όπερας, είναι αυτο το κτήριο οπου στο ισόγειο εχει καφετέριες και μικρές γερμανικές ταβέρνες.

Απέναντι απο την πλαϊνή πλευρά της παλιάς όπερας, είναι αυτο το κτήριο οπου στο ισόγειο εχει καφετέριες και μικρές γερμανικές ταβέρνες.

 

IMG_1893

Απομακρυνόμαστε απο την Π.Ο. και βλέπουμε δεξιά την άλλη πλευρά του απέναντί της κτηρίου και αριστερά την UBS.. Σ´αυτό το σημείο υπάρχει κ στάση μετρό.

 

Διαγώνια απο την Π.Ο ξεκινάει η πιο ακριβή οδός του κρατιδίου.. Η Goethe Straße.

Διαγώνια απο την Π.Ο ξεκινάει η πιο ακριβή οδός του κρατιδίου.. Η Goethe Straße.

 

Το τέλος της GoetheStraße

Το τέλος της GoetheStraße

 

Το χρηματιστήριο της Γερμανίας σε φαση συντήρησης...

Το χρηματιστήριο της Γερμανίας σε φαση συντήρησης…

 

Μια λαϊκή αγορά απο φαγητά της γερμανικής και γενικά της ευρωπαϊκής κουζίνας...

Μια λαϊκή αγορά απο φαγητά της γερμανικής και γενικά της ευρωπαϊκής κουζίνας…

 

Μια υδρόγειος σφαίρα σε βιτρίνα της GoetheStraße...

Μια υδρόγειος σφαίρα σε βιτρίνα της GoetheStraße…

 

Στις σκάλες ενός εμπορικού κέντρου στην κεντρική οδό της αγοράς...

Στις σκάλες ενός εμπορικού κέντρου στην κεντρική οδό της αγοράς…

 

Υπόγεια του κεντρικού δρόμου στη στάση μετρό "Hauptwache"..εδω υπάρχει κ ενα μαγαζί με πολυ ωραίες κιτς θήκες για το κινητό ή το ταμπλετ *twink*

Υπόγεια του κεντρικού δρόμου στη στάση μετρό «Hauptwache»..εδω υπάρχει κ ενα μαγαζί με πολυ ωραίες κιτς θήκες για το κινητό ή το ταμπλετ *twink*

 

Σε μια απο τις εισόδους της Hauptwache πέτυχα τυχαία το παραπάνω συγκρότημα Ισπανών..πολυ πολυ καλοί!! *smile*

Σε μια απο τις εισόδους της Hauptwache πέτυχα τυχαία το παραπάνω συγκρότημα Ισπανών..πολυ πολυ καλοί!! *smile*

 

Ακόμα πιο πολλά μέτρα κάτω απο τη γη, πλήθος κόσμου μπαίνει ανα δυο λεπτά στο μετρό που περνάει..

Ακόμα πιο πολλά μέτρα κάτω απο τη γη, πλήθος κόσμου μπαίνει ανα δυο λεπτά στο μετρό που περνάει..

 

Λιγο απομακρυσμένα απο το κέντρο, υπάρχει αυτο το μαγαζί επίπλων, που αν τωρα είχα σπίτι σταθερό, κάπως έτσι θα το διακοσμούσαν...

Λιγο απομακρυσμένα απο το κέντρο, υπάρχει αυτο το μαγαζί επίπλων, που αν τωρα είχα σπίτι σταθερό, κάπως έτσι θα το διακοσμούσαν…

 

Ακριβως απο την νότια πλευρά των παραπάνω και στο τετράγωνο του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού, υπάρχουν πολλά παρόμοια μαγαζιά και μερικά πολυ καλαίσθητα που ξεπηδούν σαν οάσεις μέσα στα σχεδόν παρατημένα καταστήματα...στέκι για πολλούς λαούς.

Ακριβως απο την νότια πλευρά των παραπάνω και στο τετράγωνο του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού, υπάρχουν πολλά παρόμοια μαγαζιά και μερικά πολυ καλαίσθητα που ξεπηδούν σαν οάσεις μέσα στα σχεδόν παρατημένα καταστήματα…στέκι για πολλούς λαούς.

 

Αστυνομία και ιατρική ομάδα προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες σε ναρκομανή..επιπλέον, απο την στιγμή που καλέσεις το 001-002 σε στιγμή έκτακτου ανάγκης, έρχονται μέσα σε 6 λεπτά αστυνομία, πυροσβεστική και ασθενοφόρο. respect!

Αστυνομία και ιατρική ομάδα προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες σε ναρκομανή..επιπλέον, απο την στιγμή που καλέσεις το 001-002 σε στιγμή έκτακτου ανάγκης, έρχονται μέσα σε 6 λεπτά αστυνομία, πυροσβεστική και ασθενοφόρο. respect!

 

Σε ετοιμότητα τη στιγμή που πραγματοποιείται πορεία διαμαρτυρίας...

Σε ετοιμότητα τη στιγμή που πραγματοποιείται πορεία διαμαρτυρίας…

 

Παλιό κτήριο της ευρωπαϊκής κεντρικής τράπεζας, που στο ισόγειο λειτουργεί μουσείο νομίσματος..

Παλιό κτήριο της ευρωπαϊκής κεντρικής τράπεζας, που στο ισόγειο λειτουργεί μουσείο νομίσματος…

 

Και το Ευρώ..

Και το Ευρώ..

 

Ο ποταμόςκαιαπο μακρυά οι ουρανοξύστες της Φρανκφούρτης...

Ο ποταμόςκαιαπο μακρυά οι ουρανοξύστες της Φρανκφούρτης…

 

IMG_1873

Οι εταιρίες…

 

Η βεντάλια στην ταράτσα του κτηρίου είναι θερμαινόμενη ώστε στα χιόνια να μη γίνεται θανατηφόρα..

Η βεντάλια στην ταράτσα του κτηρίου είναι θερμαινόμενη ώστε στα χιόνια να μη γίνεται θανατηφόρα..

 

Οι άνθρωποι..

Οι άνθρωποι..

 

IMG_1870

Μια γερμανική ταβέρνα..

 

Το φροντιστήριο μου...

Το φροντιστήριο μου…

 

Παρασκευή βράδυ στην αγορά...

Παρασκευή βράδυ στην αγορά…

 

Αυτο που την πρώτη φορα που βγήκα απο τον σιδηροδρομικό σταθμό, με έκανε να πω το "ιιι....αα..αποκλείεται να βρίσκομαι τωρα εδω και αυτη να απλώνεται ακριβως μπροστά μου!"

Αυτο που την πρώτη φορα που βγήκα απο τον σιδηροδρομικό σταθμό, με έκανε να πω το «ιιι….αα..αποκλείεται να βρίσκομαι τωρα εδω και αυτη να απλώνεται ακριβως μπροστά μου!»

 

Υγ: εχω κι άλλες πολλές φωτογραφίες..απο τη γειτονιά, απο τον ποταμό, απο τη δίπλα γειτονιά, απο την παλιά πολη, απο τα χιόνια τα Χριστούγεννα, το σπίτι μου..που θα τα αναρτήσω στη συνέχεια.δ

Υγ2: θα φτιάξω κ μια καινούργια λίστα στο blog με τα της Γερμανίας κείμενα όλα μαζι συγκεντρωμένα. Ναι..με αφαιρουμενες πληροφορίες.

Υγ3: ευχαριστώ απλα που διάβασες και τα τρία σε σειρά κείμενα…ευχαριστώ για την κάθε λέξη..ακόμα κι αυτη που σκέφτεσαι αλλα δε μου τη γράφεις

Υγ4: απο τις τελευταίες που θα δώσουν συμβουλές εξωτερικού..αναρωτιέμαι, «γίνεται από ‘να τίποτα ο παράδεισος;»

ΤΕΛΟΣ

 

11 comments

  1. Τον παράδεισο τον έχουμε μέσα μας… 😎

    Καλή επάνοδο, μαζί με τα ματάκια*… ελπίζω!

    Συνεχίζεται…
    ΑΦιλάκια, βήμα βήμα! ❤

  2. Αντριαννάκι, η απόρριψη πραγμάτων που τελικά δεν ήταν αυτό που θέλαμε προσδιορίζει επίσης με σαφήνεια τι είναι αυτο που κυνηγάμε, να το θυμασαι αυτο δεν ειναι δεδομένο.
    Η απόρριψη στο δρόμο που θελουμε να ακολουθήσουμε, μας δειχνει πιο ξεκάθαρα τι τελικα επιθυμούμε, κάτι που τη δεδομένη στιγμη δεν είναι κατανοητό, αφου είμαστε μέσα σε ένα σύννεφο. Η πεποίθησή σου ότι δεν θέλεις μόνο να εισαι μια νηπιαγωγός συνεχίζει να υπάρχει, το ότι το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό δεν ηταν αυτό που απαραίτητα σε κάλυπτε δεν λέει κάτι. Ούτε θα ηταν δίκαιο (χρήματα, συντροφιά η μη) να μενεις σε μια πόλη και να σπουδάζεις, επειδή σε καλύπτει η πόλη και όχι οι σπουδές (στο λέει κάποια που το έχει ζήσει αυτο και το μετάνιωσε, που έκανε δηλαδή συγκεκριμένες σπουδές για λάθος λόγους). Απο κεί και πέρα, η εμπειρία δεν ξεγράφεται, η Φρανκφούρτη είναι ήδη μέσα σου και εισαι πια μια άλλη Αντριάννα. Δεν σε φοβαμαι Andriannechen, είμαι σίγουρη ότι θα κάνεις σύντομα το επόμενο πολύτιμο βήμα στη ζωη κι αυτο γιατι διαθέτεις, όπως σε έχω ψυχολογήσει (αν μου επιτρέπεις :)) το πιο σημαντικο: κίνητρο, δίψα για κατι παραπάνω. Κι αυτοί οι άνθρωποι πάντα πανε μπροστα και πραγματώνουν τα ονειρά τους, ακόμα και μεσω μιας μεγάλης παρακάμψης. Ένα βήμα τη φορα λοιπόν! Viele Kuesse! 🙂 ❤

    1. Θα το επεξεργαστώ αυτο…και θα ξανα επιστρέψω στο σχόλιο.. Και παραμύθι όλο με προβληματίζεις εσυ…ύποπτο αυτο. 😏😏

      1. Α σύμφωνώ απολύτως. Τωρα μπορει να είσαι απογοήτευμενη, ξενερωμενη, κουρασμένη αλλα αυτο το μικρόβιο «δε θέλω να ειμαι απλή νηπιαγωγός» δεν το ξεφορτωνεσαι εύκολα.
        Το 2011 καποια στιγμή βρέθηκα σε παρόμοια κατασταση αγανάκτησης, κούρασης κ απογοήτευσης με ο τι μεχρι τότε λατρευα δηλ αυτο που σπουδαζα. Το γιατι ειναι μεγάλη ιστορια ισως τη γράψω καποια στιγμη.
        Είπα οτι δεν θα ξαναασχοληθω, οτι χεστηκα για το μεταπτυχιακο κ οτι δε με νοιάζει ας μην κάνω αυτο , θα κάνω κάτι άλλο. Ας κάνω ιδιαίτερα (πράγμα που ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ)!!
        Έφτασα στο σημείο να κατεβασω ολα τα βιβλια στο υπόγειο για να μην τα βλέπω κ έτσι κ μου ανεφερες κάτι σχετικο ανέβαζαν πίεση.
        Να σκεφτείς οτι έχω σπουδάσει κάτι σχετικο με τον πολιτισμό κ με έπιασε τέτοια φρίκη που αποφάσισα να κάνω σεμινάρια μάρκετινγκ. Επισης ενω αυτο που ονειρευομουν για μεταπτυχιακο ηταν στη Θεσσαλονίκη είχα απογοητευτεί τόσο πολυ που αποφάσισα οτι δε με νοιαζει να το κανω θα φύγω εξω κ θα κάνω κάτι άλλο.
        Έξι μηνες αργότερα γύρισε η βιδα και μεσα σε μια μέρα αποφάσισα οτι δε θα φύγω, θα δώσω εξετάσεις για το μεταπτυχιακο που ονειρεύομαι κ δε θα παω να κανω κατι άσχετο εξω απλα για να λέω οτι έχω μεταπτυχιακο.
        Εν τελεί πέρασα σε αυτο που ονειρευομουν κ τελικα έφυγα απο την Ελλάδα εναν χρονο αργότερα έχοντας κανει αυτο που πραγματικά ήθελα.

        Κ για να κατάληξω, αυτο που θέλω να πω ειναι οτι το μικρόβιο ειναι εκει μόλις κουλαρεις θα αρχίσεις να ξαναψαχνεσαι. Δεν υπάρχει περίπτωση, όσο κ να το αγνοείς, αυτο για το οποίο είσαι φτιαγμένη θα σε φωνάζει.

  3. Οπότε γύρισες Ελλάδα; Αυτό που κρατάς είναι όσα έζησες. Κι αυτά που έζησες καθόρισαν αυτό που είσαι τώρα. Διότι δεν υπήρχε περίπτωση να ήσουν η ίδια εάν δεν τα βίωνες όλα αυτά. Και τέτοιες αποφάσεις κάνουν έναν άνθρωπο ώριμο. Κι αυτή η ωριμότητα πηγάζει ακριβώς από αυτή την εμπειρία. Και είναι αυτά τα εφόδια που θα σε κάνουν να πάρεις τις πιο σωστές αποφάσεις της ζωής σου. Είμαι σίγουρος.

Σχολιάστε

