Can you look after my suitcase please? είπα στην άγνωστη δίπλα μου και άφησα απο τα μάτια μου τη βαλίτσα.

Ουφ εντάξει..τσακισα τη σοκολάτα, περπάτησα κ λίγο..διάβασα ενα σάιτ που διαβάζω άρθρα του κ ξεραίνομαι στα γέλια ενώ αυτο τα γράφει για σοβαρά…καλα περνάω!

Αν εξαιρέσεις τις ώρες μεταξύ 11:00am-08:15pm, είμαι μια χαρα!

Και τι εννοώ με αυτο..

Ερώτηση: Σου εχει τύχει να κλείσεις το εισιτήριο σου ωραία και καλα, να ξεπακετάρεις και ξαναπακεταρεις τα πράγματα εντελώς διαφορετικά γιατί αλλάζεις μεταφορικό μέσω και να σε πετάει τελευταία στιγμη η αεροπορική εταιρία έξω απο τον προορισμό σου; ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ! Το αποτέλεσμα; 20 ώρες αναμονή στο αεροδρόμιο μέχρι να ξεκουμπιστω. Εγώ κι ο Χανζο. Ο Χανζο κι εγώ.

Θα μου πεις, τι είσαι ρε Αντριάνα; Καταζητούμενη της Ιντερπολ; Φοροφυγάς γερμανικού δημοσίου; Πιθανός τρομοκράτης της Μερκελ; Τιποτα δεν είμαι η καημένη…μια πελάτισσα είμαι που τα είχε όλα ολοσωστα για να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο που παίρνει για να πηγαινοέρχεται Γερμανια-Ελλάδα.

Αλλά ας πάρω το σόου απο την αρχή. Είμαι η Αντριάνα του Γεωργίου και της κυρα Εβίτας, που το όνομα μου γράφεται στα αγγλικά Antriana (το κέρατο μου το τράγιο δηλαδή με τις μεταφράσεις!!!(πολυ θυμωμένα να το διαβάσεις αυτο) και εχω στην κατοχή μου ενα Μπουλντόγκ. Γνωρίζω τις δυσκολίες ως προς τη μεταφορά αυτής της ράτσας, γνωρίζω τα απαραίτητα έγγραφα που πρέπει να εχω μαζί μου, ειναι όλα υπογεγραμμένα απο υπεύθυνους γιατρούς και ΟΤΑΝ ΡΩΤΑΩ ΤΗΝ Γ*** Aegean ΑΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΑΤΣΑ, ΔΕΝ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΕΥΕΘΩ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΞΑΔΕΡΦΟΥ ΤΟΥ ΒΑΦΤΙΣΜΙΟΥ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΕΦΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΝΩ ΚΡΕΜΑΣΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΟ ΤΖΕΡΤΖΕΛΟ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ!! Η συνομιλία μας ηχογραφείτε. Με έχεις στο χέρι και σε εχω στο χέρι. Σε ρωτάω για τη ράτσα γιατί βλέπω στο σάιτ οτι αυτά τα σκυλιά ειναι ειδική κατηγορία, τι με αφήνεις να κλείσω το εισιτήριο και τελευταία στιγμη με πετάς εσυ έξω απο το σκάφος διότι κρίνεις επικίνδυνο το σκυλι μου ενώ πιο πριν μου έδωσε συνεργάτης σου έγκριση;!

Η πτήση μου ήταν στις 18:00 το απόγευμα, είμαι εδω απο τις 14:00 γιατί ξερω οτι εχω σκύλο και μου επιτρέπεις μονο προκρατηςη ειςητηριου, απουσιάζεις απο το γκισέ σου μέχρι τις 17:15 και την ουρά να φτάνει στο θεό γιατί είσαι αργοστροφος, βλέπεις το σκυλι μου και επειδή είσαι ανίδεος της πολιτικής της εταιρίας σου και γενικά των κατοικίδιων, με απορρίπτεις παρατοντας με στα κρύα του λουτρού και μου είπες ενα ξερό «you should go 440 desk please».

Όχι φίλε, δεν πάει έτσι! Είμαι πελάτισσα της εταιρίας σου και υποχρεούσαι να με κατατοπισεις γιατί εχω αγοράσει το εισιτήριο και με απορρίπτεις ΕΣΥ! Τέλος πάντων, σ´αυτο το σημείο εχω να θίξω πολλα θέματα αλλά συνεχίζω στην ιστορία.

Περπατούσα απο τις 17:30 μέχρι τις 20:20 στα χαμένα. Σύνολο 6 ώρες που ειμαι στο αεροδρόμιο.
Ένας να μου μιλούσε απότομα, μια παρατήρηση να έτρωγα που έκανε τα τσίσα του ο Χανζο θα εχανα την ψυχραιμία μου.

Γύρισα το μεγαθήριο της Φρανκφούρτης πιθαμή προς πιθαμή, με ενα υπερφορτωμένο καρότσι και ενα σκυλι να αρνείται να μπει στο transportbox. Δεν ήξερα πως να βρω την άκρη! Μέχρι που με μάζεψε η Lufthansa!!!!!!!!!! Δεν ξερω τι θα έκανα αν δεν υπήρχε αυτή η εταιρία; Ναι βέβαια, εγώ ζήτησα τη βοήθεια της…αλλά ρε σεις..οι άνθρωποι ξέρουν να φέρονται! Ξεκάθαρα πράγματα..
-Κούκλα μου καλή, δικαιούται κάθε επιβάτης ενα κατοικίδιο ανεξάρτητου ράτσα και ηλικίας, εκτός κι αν έχεις μάνα με κουτάβια.
-οχι, εχω ενα αρσενικό.
-ωραία, το κουτί σου είναι λιγο μεγάλο και μπαίνει μόνο στις αποσκευές με αυτήν την τάδε επιβάρυνση. Δέχεσαι;
-δέχομαι!
-μου δίνεις τον κωδικό του εισιτηρίου που μόλις έκλεισες, σου κόβω την απόδειξη τωρα, σου κάνω κατευθείαν κ το τσεκ Ιν του σκυλιού να μην ταλαιπωρείται και μου τον φέρνει 2-3 ωρες πριν την πτήση. Δέχεσαι;
-δέχομαι!
-είστε έτοιμη, ευχαριστούμε για την προτίμηση σας.

Ουτε βλακείες για τη ράτσα, ουτε ψάξε βρες τη λύση μόνη σου, ουτε παραπέρα είναι οι πληροφορίες τράβα! Αν ήμουν δημοσιογράφος θα έγραφα και θα ξανάγραφα γιαυτο το γεγονός, αν ήμουν πιο ψαγμένη με τα δικαιώματα μου κ με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση θα το έκανα ολόκληρο ζήτημα με την υπεύθυνη που μου έδωσε έγκριση αυτού του κατοικιδίου ενώ το σάιτ γράφει οτι δεν δέχονται γαλλικά μπουλντόγκ.
Στην πραγματικότητα αυτο που έκανα, ηταν να με πιάσει πανικός γιατι ηταν Σαββατοκύριακο (άρα μειωμένες πτήσεις), δεν είχα πάνω μου πιστωτική (πόσες φορές το τόνισε η μητέρα μου κ δεν άκουσα) και τα λεφτά που είχα πάνω μου ηταν σχεδόν τα μισά του δικού μου εισιτηρίου.

Και η Lufthansa οχι απλα μου έδωσε λύσεις στα προβλήματα μου, αλλα εκτός απο τις εναλλακτικές που μου έδωσε να επιλέξω ακόμα και 15 ωρες πριν την πτήση, έψαξε σε ολόκληρο αεροδρόμιο να μου βρει υπάλληλο που μιλαει ελληνικα γιατι απο την ταραχή μου έβαζα σε μια πρόταση τρεις γλώσσες! Δεν με παρεξήγησε η κοπέλα, ουτε γέλασε ειρωνικά, προσπαθούσε να με βοηθήσει με πραγματική ειλικρίνεια, ηταν ευγενική και με καθοδήγησε ακριβως στο σε ποια γραφεία έπρεπε να απευθυνθώ για τις ενέργειες που έπρεπε να κάνω. Ουτε οι πληροφορίες είναι παραπέρα, ουτε δεν επιτρέπεται και μούγκα! Έχεις υποχρέωση να μου εξηγήσεις και να με καθοδηγήσεις!

Φυσικά και συνάντησα κάποιο εμπόδιο με τη λουφτ αλλα οι άνθρωποι μού βρήκαν αμεσως εναλλακτική. Αν μπορούσα να κάνω την εναλλακτική, τότε μια χαρα και ουτε φασαρίες!

Αλλα πείτε μου, γιατι είμαστε τοσο ….(δεν βρίσκω κατάλληλη λέξη) στην Ελλάδα; Γιατι προσπαθούμε να το παίξουμε και καλα ευρωπαίοι πολίτες, ενώ ουτε καν ταξίδια δεν κάνουμε να ξεμυτίσουμε απο τα έντερα μας για να μαθουμαι πραγματικά αυτο που θελουμε να μοιάσουμε. Και μη μου πείτε οτι είναι η κρίση και δεν έχουμε λεφτά, γιατι και πριν την κρίση, οι Έλληνες πάλι ηταν τελευταίοι σε σχέση με τους υπόλοιπους ευρωπαίους.
*Αθηναιος; Που να πας ρε φίλε άλλου; Εδω είναι η Ελλάδα! Ταυτότητα έφερες; Πάνε και λιγο Πειραιά να ανοίξει το μάτι σου..
*Τι; Να φύγω απο την Κρήτη; Οχι φίλε μου, εγώ τιμάω τον τόπο μου, δεν πάω άλλου εγώ.
*ασε ρε, να κατέβω στους ξενέρωτους τους Αθηναίους..αυτοί νομίζουν οτι ζούμε στη Βουλγαρία εδω πάνω, ουτε να τρώνε καλα καλα δεν ξέρουν.
*90€ ευρώ δίνουμε το βράδυ και δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάποια καλύτερη τιμή γιατι είναι σεζόν. Παξοί, 2003 & Παξοί, 2013.

Θα το πω και οποίος θέλει ας παρεξηγηθεί. Η νοοτροπία των Ελλήνων είναι παρόμοια με αυτη των Τούρκων σε πιο ήπια μορφή! Σε πρόσβαλα; Η αλήθεια είναι..κι αυτοί προσβάλλονται με αυτο. Μα ακόμα κ στη τουαλέτα, με όλο το θάρρος δηλαδή…αυτοί που την χρησιμοποιούν όρθιοι σε κανονική (και ειδικά σε τουαλέτα σπιτιού), είναι οι Έλληνες κ οι Τούρκοι. Ακόμα κ τα νήπια.

Θελουμε να μοιάσουμε την υπόλοιπη Ευρώπη στην εξέλιξη της και νομίζουμε οτι με περιορισμούς, αυστηρότητα, ψυχρότητα, βαρβαρότητα και αδιαφορία τους πλησιάζουμε. Ομως τις παροχές και τα δικαιώματα που προσφέρει μια ξένη εταιρία στους υπαλλήλους και πελάτες της και το σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή, δεν τα βλέπουμε..δεν μας συμφέρει άλλωστε.

Τέλος πάντων, ειμαι αρκετα διαβολεμένη, ειμαι θυμωμένη, ειμαι κατακουρασμένη ηδη, πέρασα αλλο ενα σοκ πιστεύοντας οτι έχασα την ταυτότητα και νομίζω οτι στο αεροπλάνο θα κοιμηθώ πριν την απογείωση! Οποτε, μου φταίνε όλα. Το καλο σ´αυτη τη φαση είναι οτι θα δω το Βενιζέλο για πρώτη φορα…μετα ενα καφέ που εχω να τον πιω χρονια στην πρωτεύουσα, Ε…κι ας δω την Ακρόπολη με μισό μάτι, κι ας κουτουλαω απο νύστα, κι ας φάω δυο πιτόγυρα μετα…χαλάλι μου. Κατα βάθος ειμαι καλός άνθρωπος…κι ας νευριάζω με την αγένεια.

Φιλιά, Αντριάνα!

IMG_1942

 

 

11 comments

  1. Απαπαπαααααααααααααααααααααα! Tragic! και έχεις απόλυτο δίκαιο, έχουμε πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυ δρόμο ακόμα μπροστά μας! 😦
    Και όλα τα χρόνια της κρίσης, είχαμε τη κυβέρνηση που μας άξιζε! 😎
    Επειδή έχω ζήσει πολλά χρόνια στο Παρίσι, που μπορεί μεν εκεί να επικρατεί ο καθωσπρεπισμός και η ψύχρα, αλλά οι άνθρωποι έχουν άλλοι παιδεία και αυτό απ΄ το σχολείο…
    ΟΜΩΣ, έχω δει πρόοδο στην Ελλάδα και αυτό σε βασικά!
    1. Στην τράπεζα και στο ταχυδρομείο έμαθαν να κάνουν ουρά… (όχι στη στάση του λεωφορείου!)
    2. Πετάνε «λιγότερο» απ΄ το παράθυρο τα σκουπίδια τους…
    3. Έμαθαν να χρησιμοποιούν τους κάδους ανακύκλωσης… κατά 80% !
    4. Λένε πιο «εύκολα» καλημέρα και ευχαριστώ… μουντζώνουν λιγότερο, σκαλίζουν λιγότερο τη μύτη τους, αλλά οδηγούν καπνίζοντας και μιλώντας στο κινητό τους!!! 😀
    Δεν ξέρω αν σου έχω γράψει, πως έζησα και στην Πόλη 8 χρόνια και έτσι μπορώ να πω, στα σίγουρα, πως τα 400 χρόνια Τουρκοκρατίας έχουν περάσει στο DNA των Ελλήνων….
    ΤΑΜΑΜ! (ΤΕΛΟΣ) !!! 😛
    Καλώς όρισες back! 🙂

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και στον Χάνζο! ❤ ❤

    1. Απο τη μια όλη αυτή η βελτίωση των Ελλήνων με χαροποιεί, αλλά απο την άλλη μού θυμίζει ποσο «μεσαίωνας» είμασταν πριν κάποια χρονια. Και η πλάκα ειναι οτι τέτοιους σχολιασμούς, τους κάναμε για τις άλλες χώρες του ανατολικού μπλοκ (Σερβία, Αλβανία, Βουλγαρία) αλλά στην πράξη κι μ´αυτους άλλες πόσες ομοιότητες.. Τι να πεις μάγισσα; Θέλουν ποοολυυυ κόπο όλα αυτά για να αλλάξουν, διάθεση κ συμβιβασμό.

      Καλημερα☺️☺️☺️

  2. Ξέρω, δεν θα σου φανεί παρήγορο αυτό που θα σου πω τούτη τη στιγμη -δεν είναι άλλωστε μια παρηγοριά, αλλα μια αλήθεια- η παραπάνω είναι μια εμπειρια που σε έκανε λίγο ακόμα πιο ανεξάρτητη, λίγο ακόμα πιο δυνατή. Ένας Κικεώνας, στον οποίο, Λουφτ ή μη, τα έβγαλες πέρα ολομόναχη, και δη σε ξένη χώρα. Τα baellchen σου γινήκαν μεγαλύτερα ακόμα Αντρι-άννα! (ονομα και πράγμα!!) Και…σαν καταλιαγιάσει λίγο η κούραση, κάπου στην άκρη του μυαλού σου θα αναπαυτεί αποκαμωμένη μα δικαιωμένη η αυτοπεποίθηση και η σιγουριά, μη σου πω και η λαχτάρα για ακόμα μεγαλύτερες προ(σ)κλησεις… Όσο για το τι πράγμα λέιπει απο την Ελλάδα και τι διαπερνάει άσχημα τη ράτσα του Έλληνα ως το μεδούλι απο τα γεννοφάσκια του; Η έλλειψη ουσιαστικών νόμων και η τήρησή τους. Το έλεγε κάποτε ο πατέρας μου κ τον αμφισβητούσα, μέχρι που ένας Γερμανός καθηγητής μου μού είπε και σοκαρίστηκα: «δεν είναι καλύτερος ο χαρακτήρας των Γερμανών, απο ότι των Ελλήνων.Οι νόμοι τους είναι καλύτεροι»…

    1. Έτσι είναι με τους νόμους..τους σέβονται και τους ακολουθούν, και οι μετανάστες και οι ντόπιοι. Ηταν μια περιπέτεια που δεν φτάνει η ταλαιπωρία, στο τέλος μου έδωσε κι ενα ωραιότατο λάφυρο του 39,9 πυρετού. Θα τη θυμάμαι για χρονια γιατι όπως είπες, αυτη ηταν η αιτία που τα Bällchen έγιναν καλύτερα. Εκείνη τη στιγμή ομως, σου φαίνεται οτι οοοολο αυτο δεν θα τελειώσει ποτε…

  3. Ξέχασα και γω να στείλω φιλιά στον έτερο ταυρομάχο…της ζωής, εεεεέ το ταυρο-σκυλούνι σου ήθελα να πω δηλαδη τον Λουφτ…χάνζο μας!! :))

  4. Ρε συ Αντριάνα τι πακέτο ήταν αυτό???? Τι κούραση και ταλαιπωρία???
    Καλά, ντροπή τους, δεν ξέρω τι να πω… και κρίμα γιατί πριν κανα 2 χρόνια είχε ψηφιστεί ως η καλύτερη αεροπορική εταιρεία!
    Από όσες έχω ταξιδέψει, η Lufthansa είναι μακράν η καλύτερη… μακράαααν όμως!
    Τώρα για τη νοοτροπία…. ας μη σχολιάσω… και όπως λες και εσύ, δεν έχουν βγει να δουν πέρα από τη μύτη τους, το παίζουν κι Ευρωπαίοι…
    Καλή ξεκούραση κοριτσάκι μου! Να περνάς όμορφα!!!!
    Φιλάκια πολλάάαααααααα ❤ ❤

    1. Απορώ πως ψηφίζει ο κόσμος και τη βγάζει καλύτερη!! Να βγουν προς τα έξω αλλα να εχουν και την πρόθεση να ανοίξουν τα μάτια τους…γιατι απλα να βγω και απλα να δω σαν τουρίστας των Καπή, σίγουρα πάλι δε βοηθάει. Βασικά, αν δεν έχεις στόχο τη βελτίωση και την αντικειμενική (οσο γίνεται) μάτια, τοσο δεν πιάνουν τοπο τα καλα του κόσμου που υπάρχουν γύρω μας.

  5. Παραμονή Χριστουγέννων. Να θέλω να γυρίσω Ελλάδα. Στο γκισέ να έχει μια ουρά που περίμενα 2,5 περίπου ώρες. Γίνεται μπέρδεμα και φεύγει η πτήση μου χωρίς να με φωνάξουν κααααν (δεδομένου ότι με ενημέρωσαν ότι θα υπάρξει καθυστέρηση). Να μην υπάρχουν επόμενες πτήσεις. Μετά πολλά μου βρίσκουν εισιτήριο για μια πόλη στη Βουλγαρία (δε θυμάμαι καν όνομα!) 500 χμ μακριά από Σόφια. Φτάνω βράδυ και παίρνω νυχτερινό τρένο για Σόφια, σημειωτέων ότι δε μιλούσε εκεί κανένας γρι αγγλικά. Φτάνω Σόφια ξημερώματα και μέσα σε αγώνα δρόμου πάω αεροδρομιο για Θεσσαλονίκη. Κι από Θεσσαλονίκη, Αθήνα.
    Εντάξει, τα νεύρα μου κάτι χειρότερο από κρόσσια…
    Αυτά τα άσχημα έχουν τα αεροδρόμια και οι πτήσεις… Είναι να μη σου τύχει…
    Φιλιά στο μουσουδάκι του Χάνζο!!

    1. Αεροδρόμιο και να μη μιλούν αγγλικά..αλλα και πάλι τούτο. Δεν ξερω τι να πω..
      Τουλάχιστον στο fraport μιλούσαν οτι γλώσσα ήθελες να ακούσεις.. Απλα το άδικο με τα αεροπλάνα και τις πτήσεις, είναι οτι σχεδόν πάντα, ζητούν περισσότερα απο αυτα που προσφέρουν σαν αεροπορικές εταιρίες.
      Εσυ να εισαι στην ωρα σου, αυτοί να εχουν καθυστερήσεις..
      Εσυ να μιλάς ευγενικά, αυτοί εχουν το δικαίωμα να μιλήσουν απότομα αν κάτι/κάποιος κριθεί ακατάλληλος..

      Τέλος πάντων..τέλος καλο, όλα καλα.

  6. Ωχ ταλαιπωρία…. Πολύ μεγάλη ταλαιπωρία.. Ας είναι καλά οι άνθρωποι! Τα σχόλιά σου ευστοχότατα!! Το κορυφαίο που είχα ακούσει σε ένα σπίτι (μιας και μένω Κρήτη) ήταν το εξής: από τη Ντία κι απάνω δεν είναι Ελλάδα! (Ντία ένα νησάκι που φαίνεται από την πόλη). Δηλαδή… τον ξεμ(ι)αλλάζεις ή όχι;;

Σχολιάστε

