Οι 48 ώρες.

Παρακαλούνται οι κάτοχοι αποκλειστικά σοβαρού χιούμορ να απομακρυνθούν απο την οθόνη. 

Όσοι είχαν μια άσχημη μερα στη δουλεια και τα νεύρα ειναι κρόσια. 
Όσοι γράφουν πτυχιακή και τους ενοχλεί ακόμα και το κόμμα. 
Όσοι έχουν οικονομικά προβλήματα και έχασαν τη διάθεσή τους. 
Όσοι ειναι ξενερωτοι, πετούν μπηχτές και ειναι ειρωνες. Ειδικά οι τελευταίοι. 
Ωραία, αφου μείναμε εμείς τα πέντε άτομα..ας σχολιάσουμε λίγο τα προβλήματα μου. 
Όχι όχι..δε θα μιλήσουμε για νύχια, μαλλιά και τις τελευταίες τάσεις των body lotions. Ούτε για το τι παίχτηκε στα παρασκήνια των fashion weeks της Ευρώπης. 
Να..πως να στο πω..έφαγα! όχι απλά έφαγα, παραεφαγα. Έσκασα. Αναγουλιασα. Γέμισαν τα μάγουλακια μου.
 
Κοιτα, τον τελευταίο χρόνο δεν έτρωγα. Το πρώτο μισο του προηγούμενου έτους, υπήρχαν μέρες που έτρωγα και 3 μαρουλόφυλλα κι αυτο είτε απο τις πολλές ώρες εργασίας, είτε απο το άγχος της Γερμανίας. Όμως, είχε ως αποτέλεσμα να φρακάρει ο μεταβολισμός και να είμαι μια αφρατουλα φουσκωτή ψιλοπριςμενη κοπέλα, με τη ζυγαριά κολλημένη στα 58,7 κιλα και το κουμπί του παντελονιού να πιέζει και να πιέζει και τώρα θα σκάσει..βοήθεια..ντάξει το σώσαμε, ρουφήχτηκα. 
Και μετα έφυγα Γερμανία, όπου εκεί οτι τροφή κι αν αγόραζα απο το μάρκετ ήταν ανοστη.. Τα κρέατα; Μεσα στα συντηρητικά και φυσικά κομμένα με μηχάνημα, που οταν κόβεται έτσι το κρέας, έρχεται και σκληραίνει (μεγάλωσα με βλάχα γιαγιά, μη το ψάχνεις). 
Τα φρούτα και τα λαχανικά με την πρώτη μάτια ήταν υ-π-ε-ρ-ο-χ-α. 
Με την πρώτη δαγκωνιά ήταν λες και έτρωγες τσίχλα. 
Μακαρόνια είχε ελάχιστα αλλά ήταν πλούσια απο σολομούς και διαφορά αλλά ψάρια της βόρειας θάλασσας. Είχε καλή πατάτα, κρεμμύδι,σκόρδο, αλλαντικά, τυριά, ψωμιά και γάλατα. 
Οπότε μαγειρευα κάτι, οτι ναναι, σε μικρή ποσότητα και την υπόλοιπη μερα έτρωγα μια ολόκληρη μπακετα με διαφορα τυριά. 
Και ενώ περιμένει ο κάθε φυσιολογικός άνθρωπος να γυρίσω και να πλακωθω στα ελληνικά φαγιά..εγώ το έκανα..αλλά σχεδόν ενα μήνα αφότου ήρθα. 
Λοιπόν, το τελευταίο Σαββατοκύριακο έφαγα: 
2/3 του πακέτου κοφτά μακαρόνια με καυτερή σάλτσα ντομάτας και φέτα
2 αβγά χωριάτικα βραστά
3 φέτες του τοστ φρυγανισμενες με μαρμελάδα φράουλα ή μερεντα
1 ντάκος 
λεμονάτο χοιρινό 
Τηγανιτές πατάτες 
Φέτα σαγανάκι 
Μια ομελέτα με κεφαλοτύρι 
1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκαλι
1 ποτήρι γάλα 
2 φέτες χωριάτικου ψωμιού με βούτυρο και μαρμελάδα ροδάκινο 
1 φέτα τσουρέκι 
1/2 γύρο χοιρινό 
1 κομμάτι γλυκό με σοκολάτα και ολόκληρα κομμάτια ορεο
Πατάτες φούρνου 
Πόδια κοτόπουλου 
Σαλάτα με ντοματίνια και μοτσαρέλα 
Μαρουλοσαλατα με ρόκα, ρόδι και κρουτόν
Ψαρονέφρι με μανιτάρια και σχοινοπρασο
Τι σημασία εχει που η μητέρα μου είχε τραπέζι κάποιους απο το σόι και μαγείρεψε πόσα;;;;
Τι σημασία εχει που εξορμηστηκα σε ενα ορεινό χωριό;;;;;
Όλα αυτα έπεσαν στο στομάχι μου…όλα!! 
Τα έφαγα μεσα σε 48 ώρες.. 
Κι έτσι, σήμερα το πρωί καθώς έκανα τα μπρούμυτα τεντωματα στο πιλάτες..ένιωθα να ανεβαίνει το κοτοπόδαρο λίγο πριν τον ουρανίσκο. Να αναβλύζουν τα κρουτόν. Τα πιπερια να χορεύουν. 
Πρωτη φορά μου συνέβηκε όλο αυτο. 
Και το άλλο που ήθελα να σου πω, ειναι οτι γράφτηκα σε γυμναστήριο… Προσπάθησα με νύχια και με δόντια να μην το κάνω. Προσπάθησα να επιβληθω στον εαυτό μου και να τρέξω στη φύση, να βρω προγράμματα υπαίθριας γιόγκα, να επιστρέψω στο κολυμβητήριο που πήγαινα για 15 χρονια…αλλά δεν ευδοκίμησε τιποτα! Ειδικά οι πισίνες ήταν absolutely closed! Ο δήμαρχος βλέπεις, ειναι κι αυτός καλοφαγάς και δεν δίνει λεφτά να ζεστάνουν της πισίνες. 
Υγ1: Οποτε, καλό μου πιλάτες αύριο και καλα κιλα στα όργανα. 
Υγ2: Για την απορία, σηκώνω 10 κιλα στα χέρια και 15 στα πόδια. 
Και γιατί είμαι και μεγαλο ψώνιο οταν θελω και γιατί πρέπει να τονίζω και τα καλα μου στοιχεία κάποιες φορές.. Με ρωτάει η δασκάλα του πιλάτες: εσυ;! Ξαναηρθες;! Δε σε θυμάμαι!! Μα ποσά χρονια κανεις γιόγκα για να έχεις τέτοια κίνηση και ευλυγισία;!
(Άστο κουκλίτσα μου ήθελα να της πω, δεν με πιάνεις στα κινησιολογικά! Εχω κανει παπάδες στη σχολή στα νιάτα μου! Εχω διδάξει στο πανεπιστήμιο στα 20 μου ως βοηθός! Με γράψανε και με δείξανε οι εφημερίδες!!)
-ε…αρκετά. 
Φιλιά, Αντριάνα! 
6 thoughts on “Οι 48 ώρες.

  1. Xoxoxo! και όχι χαχαχα! γιατί έχω χοντρό χιούμορ! 😀

    ΑΦιλάκια εξοργισμένα και εξαιρετικά αλλοπαρμένα γιατί βαρέθηκα το κρύοοοοοοοοοοοοοο! 😦

    ΥΓ: Δεν φαντάζομαι να θέλεις να σχολιάσω ψυχοφιλοσοφικά το κείμενο σου! 😛

    1. Ψυχοφιλοσοφικα…Χαχαχαχαχαχα…σε καλο σου! Μ´αρεσε αυτο! Άκουσα οτι απο τη μέση της άλλης εβδομαδας ανοίγει ο καιρός..μακάρι να γίνει 😍😍😍
      Καλο βράδυ κ φιλιά πολλά. 😌

      1. Και εσύ το πίστεψες! χαχαχα! 😎 (αυτά τα γυαλάκια πότε θα τα βάλουμε και κανονικά;)
        Γυμναστήριο δεν έχω πάει ποτέ και ούτε και πρόκειται να πάω, μια και κάνω χρόνια τώρα γιόγκα μόνη μου, κάθε πρωί και αυτό νηστική, δεν ξέρω αν σου το έχω γράψει, υπήρξα και δασκάλα της γιόγκα και στα ΚΑΠΗ της περιοχής μου, μια και έχω ειδικευτεί σε γιόγκα για ηλικιωμένους, (50- 86)! είχα και γκρουπ με άνδρες, η τελευταία ηλικιωμένη ήταν η μητέρα μου, που φέτος έκλεισε τα 88! 😛
        Αυτά τα γράφω για να τα διαβάσει και το Κατινάκι, που μου παραπονέθηκε πως δεν γράφω προσωπικά! 😉

        ΑΦιλάκια φυσικά και βροχερά και υγρά και κρύα, αλλά εμείς θα έχουμε μια εσωτερικά ηλιόλουστη εβδομάδα, έτσι για να μη ξεχνάμε τα ψυχοφιλοσοφικά που τόσο αρέσουν και στο Κατινάκι! 😀

  2. Λοιπόν μια που δεν εμπιμπτω σε καμμία από τις κατηγορίες θα σου πω ότι καλά έκανες που εφαγες σαν βόας, σαν να έχεις μοτέρ στο πιρούνι, σαν να σε είχαν σε δίαιτα καρδιοπαθή για χρόνια μετά από τέτοια στέρηση στη Γερμανία.

    Το είχα πάθει στην Κρήτη τα Χριστούγεννα. Ένα θα πω. Κάθε βράδυ σε παραδοσιακή κρητική ταβέρνα με το καλύτερο φαγητό που έχω φάει μέχρι και τη μέρα των Χριστουγέννων. Ανήμερα Χριστούγεννα φαγητό σε σπίτι με 25 ταψιά κρέαατα καιαιαιαι το βράδυ των Χριστουγέννων γλέντι σε κρητικό γάμο.Έχω φτάσει σε σημείο για να καθίσω να ξεκουμπώνω και το φερμουάρ, στο γάμο βγάζω την κορδέλα από το φόρεμα γιατί νομίζω ότι ο φιόγκος με σφίγγει κ τελικά είναι το φόρεμα το ίδιο που τραβάει. Σημειοταίον οταν το πήρα ήθελα να το στενέψω λιγάκι κάτω από το στηθος. Γελάει ο κόσμος!!!

    Καλά έκανες και γράφτηκες γυμναστήριο. Εγώ έχω γραφτεί από τον Νοέμβρη αλλά πάω συστηματικά κ προσεκτικά από Ιανουάριο οπότε προσέχω αρκετά και τι τρώω. Τα σαλατικά είναι και εδώ απαράδεκτα. Τα κρέατα είναι εντάξει ωστόσο.

    1. Χαχαχαχαχαχα..άρα καταλαβαίνεις ποσο έφαγα, πώς έπεσαν όλα αυτα στο στομάχι μου και ποσο κόπο θέλει η χώνεψη. Και η φαςη ξέρεις ποια είναι; Οτι αν ξεκινήσει αυτο το θέμα στραβά, μετα λες «έλα μωρε..τόσα έφαγα, ας φάω κι αυτο, ας δοκιμάσω και το αλλο…μια μπουκιά δεν πειράζει» κι αν αθροίσεις όλες αυτές τις μπουκιές, βγάζεις ενα κυρίως 😔
      Σε κρητικό γάμο δεν εχω παρευρεθεί, ουτε εχω και κάποιον εκει κάτω για να πω οτι υπάρχει ελπίδα…
      Συμφωνα με αυτα που λες, πρέπει να είναι εξαιρετικά! ☺️☺️
      Οσο για τα φορέματα…αχ αχ αχ! Εχω πάθει ακριβως το ίδιο με τη μόνη διαφορα οτι εγώ το είχα στενέψει…ακόμα το θυμάται η γιαγιά μου 😡

      Το γυμναστήριο σε βάζει σε ενα προγραμμα..αλλα το ομολογώ, είναι ενα απο τα πιο ανιαρά πράγματα που εχω κανει μέχρι στιγμής..παρολα αυτα, μ´αρεσει κάπως και πηγαίνω τακτικά 😊

      Καλο βράδυ και φιλιά πολλά

  3. Η αδερφή μου που είναι διαιτολόγος μου δίνει διατροφές (τσαμπέ ευτυχώς) και το μότο της είναι »τρώγε γιατί μόνο έτσι θα κάψεις!!» Οπότε τρώω και γω, τρώγε και συ απλά πρόσεξε τους συνδυασμούς τροφών!

    (μακαρόνια και κριθαράκι με ψωμί ή παξιμάδι δεν πάει αν και έχω αδυναμία στον συνδυασμό!)

    Όσο για το φαί στον κρητικό γάμο περίπου κάπως έτσι είναι το μενού: αρχικά μπεκρής μεζές, ντάκος με ντομάτα, απάκι, ντολμαδάκια, τυριά, σαλάτες και κάποια άλλα ορεκτικά, μετά το βραστό κρέας με γαμοπίλαφο ή μακαρόνια ψημένα μέσα στο ζουμί του κρέατος, μετά ψητό χοιρινό στο φούρνο με πατάτες, μετά τούρτα γάμου και…. στις 5 το πρωί είναι παράδοση να βγαίνουν στο τραπέζι ξανά μακαρόνια με ζουμί κρέατος! Άστα.. πια δίαιτα, ποια γυμναστική και ποια διατροφή μου λες..!! χαχα

Σχολιάστε

