Jogging & high heels 

Καλο μήνα να πω; Καλο καλοκαίρι; Καλη σχολική ξελευτερια; Καλές διακοπές; Δεν ξερω… Έλειψα πάλι, το ξερω. 
Οχι οτι κανω κάτι το ιδιαίτερο, αλλα θελεις τα ζώδια; Θελεις ο καιρός; Τα δίδυμα φεγγάρια; Δεν ξερω.. 

Η μάλλον, ξερω. 

Η αληθεια ειναι οτι δεν περνάω πολυ καλα το τελευταίο διάστημα. Στη Γερμανια όσο ζούσα, μιλούσαμε συχνότερα κι ας ήμουν πιο αγχωμένη, κι ας ήμουν πιο στρεσαρισμενη, κι ας ειχα τα γερά τα σοκ μου. 

Εχω πέσει σε κατάσταση Ταβανοθεραπειας (ξανα). Στην κυριολεξία όμως και ειναι η πρώτη φορά που το γράφω τόσο ανοιχτά. Δεν κανω τιποτα. Πηγαίνω για κανένα μπάνιο άμα τύχει (μιας και την έχω δυο βήματα) και μετα γυρνάω σπίτι. 

Για του λόγου το αληθές, αυτη τη στιγμη αραδιαστηκα στον καναπέ και βλέπω ενα κανάλι ξεχασμένο απ´το θεό με το όνομα «pella». Μη με ρωτάς που το βρήκα, ιδέα δεν εχω. Βλέπω ενα ντοκιμαντέρ για τη μαριχουάνα των χωριών της Αφρικής. Κλείνει η παρένθεση. 

Κατα τις 21:00 παω το σκύλο στο πάρκο κι απο εκει που αφιέρωνα μια ωρα, πλέον το περιορίζω στο μισο. Κουράζομαι και γυρνάω σπίτι. Βλέπω τον καιρό της Ευρώπης στα ξένα κανάλια και η τηλεόραση κλείνει. 
Μου χτύπησαν ξανα την πόρτα τα υπαρξιακά μου και φοβάμαι μη μου βγει η λάθος συμπεριφορά στα λάθος άτομα. Δεν ειναι καλο να έχεις ελεύθερο χρόνο, εκει καταλήγω. Σκέφτεσαι και οι σκέψεις σου μπορει να πάρουν ηλίθια τροπή. 
Χμ….αν έκλεινα τωρα τα μάτια, θα ηθελα να ημουν σε ενα αλλο μέρος. Κάπου παραθαλάσσια με πολλούς, πολλούς, φοίνικες. Με καταγάλανα νερά, φωσφοριζέ κοχύλια στο γιαλό, χωρις άσφαλτο και χλιδάτα αυτοκίνητα. Κάπου εξωτικά. 
Αλλα φέτος θα περιοριστώ στο Ρίβερ πάρτυ του Νεστορίου, γιατι κ να θελω, ξερω, οτι δεν θα μου βγουν παλι νησιωτικές διακοπές (που παιζει να εχω να παω καμια 7ετια απο τις δεύτερες και μοναδικές)..ούτε κάτι αλλο ενδιαφέρον. Οποτε καλο το Νεστόριο, καλές και οι σκηνές. 
Επίσης, διαβάζω κι ενα βιβλίο αυτές τις μέρες, το τρίτο του Tom Robbins, ο χώρος των εφτά πεπλων. Που παρακάτω ειναι κάποια αποσπάσματα που μου άρεσαν.
Επιπλέον, ομόρφυνα. Κάθε φορά που εχω τις μαύρες μου και κλείνομαι, δεν ειναι να κυκλοφορήσω έξω…σαν τις βδέλλες με κοιτάνε και μου μιλάνε. Έχασα κι αλλα κιλα απο όσα ειχα χάσει στη γερμανια και το γυμναστηριο κανει τη δουλεια του. 
Α, ναι. Παω και γυμναστηριο. Ξέχασα να σου πω οτι εκει ξεδιπλώθηκε ένας έρωτας μεγάλος. Ερωτεύτηκα τον smith. Όμορφος. Ψηλός. Λυγερος. Λίγο δύσκολος στην αρχή αλλα εύχομαι να τα βρούμε στην πορεία για να μην πονάνε τα γόνατα κατα τις ασκήσεις. 
Επιπλέον, στη φάτσα μου, ταιριάζει η μελαγχολία μου. 
Αυτα ειχα να πω. Σήμερα έγραψα λίγο πιο ελεύθερα γιατι τελευταια με διαβάζετε λίγο λιγότεροι. 

Καλη σας νύχτα. 
 
  
   

8 thoughts on “Jogging & high heels 

  1. Ολα πολυ όμορφα κι ανθρώπινα. Σου γραφω ενα στάτους μου που είχε περίπου το ιδιο περιεχόμενο με τις σκέψεις σου πριν λίγες ημέρες: Ειναι κι αυτο το περίεργο συναίσθημα που λες να σηκωθείς να πας για μπάνιο στη θάλασσα αλλα και ταυτόχρονα νιώθεις μια λιγούρα για πρωινό κι επίσης σου αρέσει το αεράκι που φυσάει τωρα το πρωι και γλυκοκοιτάς και την κούνια στο μπαλκόνι και λες ας ξαπλώσω λιγακι να ξεκουραστώ και γινονται ολα αυτα μαζι και σκέφτεσαι τι να πρωτοκάνεις και μήπως θα ήταν καλύτερα να πάψεις να σκέφτεσαι τοσο πολυ και απλά να κλείσεις για λιγο τα ματια σου και να απολαύσεις ολο αυτο που σου συμβαινει και που λεγεται απλά σπαρίλα.

    1. Και να αφήσεις τα πράγματα να σε οδηγήσουν εκει, που μόνο αυτα γνωρίζουν, χωρίς να τα πιέζεις. Απλα να τα ζεις.

  2. Συμφωνώ απόλυτα με τον Πάνο…
    τελικά είμαστε περισσότεροι εκεί έξω που αισθανόμαστε κάπως ετσι…
    (κ γω που νόμιζα πως ειναι η μόνη…α! Κ μπάνια δεν έχω κάνει ακόμη…) 😦

    1. Πριν χρονια σε μια ελληνική σειρά στην τηλεόραση ειχα ακούσει την εξής ατάκα, οτι οσο υπάρχουν άνθρωποι που νιώθουν αυτο που νιώθεις κι εσυ, τότε κανεις δεν είναι μόνος του.
      Κι απο τότε αν οχι κάθε μερα, πολυ πολυ συχνά, την φέρνω στο μυαλο μου και νιώθω οτι ανήκω σε μια ομάδα, που η δύναμη της ομάδας είναι σίγουρα αδιαμφισβήτητη.
      Καλη μερα να έχουμε 😊😊💚💚

  3. Καλημέρα Αντριάνα μου, σε είχα διαβάσει πριν λίγες μέρες, αλλά περίμενα να βρω χρόνο για να σου γράψω, στο εντωμεταξύ ήρθε και το σχόλιο του Πάνου και της Κατερίνας, έτσι αυτά που έχω σκοπό να γράψω, ίσως κατανοηθούν και από άλλους, μια και πολλοί είναι αυτοί που βιώνουν δύσκολες ή παρόμοιες καταστάσεις…
    Ότι γράφεις, μου δίνει την αίσθηση πως υπάρχει μέσα σου κάτι βαθιά ανικανοποίητο, πάντως δεν είναι αχαριστία εκ μέρους σου, ούτε κατάθλιψη…
    Το ανικανοποίητο είναι ένδειξη ενός ανθρώπου που δεν είναι αδιάφορο, που είναι ευαίσθητο, που ψάχνει να δει τι είναι αυτό που τον έχει αποκόψει απ΄ την χαρά της ζωής… δλδ, είναι μια κατάσταση κρίσης που όμως μας μαθαίνει πράγματα για μας… ωραία, θα πεις και τι κάνει κανείς, περιμένει να περάσει ή δρα;
    Το σημαντικότερο για μένα είναι, να εμπιστευτούμε την καρδιά μας, αυτή την φωνή που ξέρει πολύ καλά να μας καθοδηγεί… και κάνουμε ότι έχουμε να κάνουμε καθημερινά συνειδητά, βήμα βήμα, απ΄ την μια στιγμή στην άλλη… ζώντας το παρόν! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς πάντα! ❤

    1. Μαγισσουλα μας, σε ευχαριστούμε απο καρδιάς για τα εποικοδομητικά κ σοφά σου -όπως παντα-σχόλια…ετσι ειναι…!!
      (τωρα αν θα ακολουθούμε την καρδιά μας συμπορευόμενοι με ευρώ η μη, ουφ, ευχομαι τουλαχιςτον να ειναι με…ευρώ! 😳😎😎)

    2. Θα μεταφέρω τα λόγια σου στο Word. Θα τα ´κτυπωσω. ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΟΛΛΗΣΩ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!
      Τοσες μέρες πέρασαν..και δεν είναι οτι απεφυγα να σχολιάσω. Είναι οτι είπες ο,τι έπρεπε όπως έπρεπε και στη σωστή στιγμή. Κάθε μερα τα σκέφτομαι. Δεν πέρασε ποτε απο το μυαλο μου οτι μέσα μου μπορεί να εχω κάτι το ανικατοποιητο. Συνήθως το μετέφραζα σαν αχαριστία και ως κλασική Αντριάνα αυτοτιμωρουμουν ή με χαντακωνα και με έκρυβα. Τα σκέφτομαι τα λόγια σου κααααθε μερα…💚💚💚💚💚💚💚

Σχολιάστε

