Γιαυτο πάντα μυριζουνε, μπαρούτι τα όνειρα μου. 

Δεν θα έγραφα Προσπαθώ εδω και μέρες να δώσω δυο αραδες αλλα μονο στο μυαλο μου μένουν Εχω ένταση Εχω άγχος Εχω ενέργεια Θελω απ´την Κυριακή να σου φωνάξω οτι αυτη η βδομάδα ειναι η εΕ

Β

δομάδα

μου! Αυτη ειναι η δίκη μου ρε γαμωτο! Δε θα μου την παρει κανεις! Δεν θα χαλάσει Δεν θα τη χάσω Δεν θα μου φύγει Θα την βουτηξω και θα την κρατώ για εναν ολόκληρο χρόνο Έκανα ήδη ενα τεράστιο βήμα και θελω να ουρλιαξω Να φωνάξω Να τσιρίξω! Μόνη μου το πρώτο βήμα της δουλειάς μου! Αυτής που ονειρεύομαι να κανω Αυτη που εκπαιδεύτηκα να κανω Αυτη που επέλεξα να κανω Αυτη που έλιωσα για να την μάθω Αυτη που βρήκα ως διέξοδο απο τον δικο μου εγκλωβισμένο κόσμο
Τόσες λέξεις, τόσα συναισθήματα και ψάχνω λογική Λογική να βγάλω προγραμμα για το γυμναστηριο

Θα μου πεις ποιο γυμναστηριο; Ποιο προγραμμα; Για τι μιλάς; 
Γιαυτο που με έκανε να ξετινάξω ενα Λάντσια ύψιλον και να το φτάσω στα κόκκινα Κυριακή νύχτα τρεχοντας στις στροφές του Πλαταμώνα Περνούσαν τα λεπτά και σε κάθε πιο κοντα που ερχομουν στη Δευτερα, ένιωθα τις άδειες ανηφόρες της εθνικής να μου ανήκουν και σε κάθε % κλίση να ειναι και μια μικρότερη απόσταση απο το έδαφος προς το φεγγάρι

Ενα μπούγιο ιδεών, χαράς, ανυπομονησίας και ετοιμότητας 
Έχασα τα κιλα που ηθελα, πήγαινα γυμναστηριο μερα παρα μερα, διατροφη, έκανα ενα μήνα διακοπές μετα απο χρονια, και πανω εκει που ένιωθα έτοιμη για κάτι χωρις να ξερω τι, μου έγινε η πρόταση απο το γυμναστηριο να αναλάβω το παιδικό μουσικοκινητικό τμήμα 
Άκουγα να μου το παρουσιάζουν λες και το έκοψαν-έραψαν στα μέτρα μου! Έλεγαν λέξεις που ηθελα να ακούσω Δεν πίστευα στα αυτιά μου οταν μου το ζήτησαν Μου είπαν «[…]εσυ θα εχεις την ευθύνη της κίνησης των παιδιών. Θα κανεις οτι εσυ θελεις. Μας έβγαλες εμπιστοσύνη και θεωρούμε οτι είσαι κατάλληλη γιαυτο». 
Δε ζήτησα τιποτα. Δεν απαίτησα τιποτα έξτρα. Δεν πούλησα ποτε ιστορία της εκπαιδευτικού απο αρχή «κυρα δασκάλα» με έλεγα…
Απλά αγαπώ το χορό..τιποτα το σύνθετο, τιποτα το περίπλοκο Θελω να κανω αυτο που με γεμίζει
Ειναι πραγματικά μαγικό το ανθρώπινο σωμα Ειναι το απόγειο της δημιουργικότητας της φύσης Ειναι αξιοθαύμαστα πλάσματα τα παιδια Ειναι αυτα που δημιουργούν χωρις ταμπού, αυτα που σε αγαπούν ανιδιοτελώς, αυτα που τα κοιτάς και βλέπεις την αθωότητα Αυτα που θελω να τα βουτηξω και να τα τινάξω στον αέρα Να πνιχτουν απο τα γέλια και εγώ να νιώθω τόσο κουρασμένη λες και με χτυπούσαν 10 μπράβοι φουςκωτοι Να πέφτω στο κρεβάτι και να αναρωτιέμαι τι μερα Θεέ μου Και να μην περνούν ξανα οι ωρες για την επόμενη συνάντηση Να νιώσω ξανα πλήρης και να γεννιούνταν συνεχώς ιδέες Ιδέες για τους μικρούς αλλα και για τους μεγάλους που αποτελούν εναν νέο κρυφό μου μακροπρόθεσμο στόχο Να βλέπω ανθρώπους να κινούνται αυτοσχεδιαστικά και να στήνονται σκηνικά αλλιώς κι αλλιώτικα που μονο στο μυαλο μου προς το παρόν τα εχω

Στα ειπα μαζεμένα Ίσως και χωρις συνοχή Αλλα να σου πω κάτι; Μόλις χάλασα τα hands free. Έβαλα τέρμα αυτο και παιζει πανω απο μια ωρα Κόλλησα 

   
   
Ε…μήπως παιζει κανα κονε για να μου κανει ο τύπος καντάδα; Μαγεύτηκα χροιά! Αλλα εντάξει, και με συναυλία οκ θα μαι! 
Με την ευκαιρία θελω να σου δώσω κι αυτο. Ειναι το βίντεο του μάστερ της Γερμανίας που ειμαι μεσα κι εγώ. 

Φιλιά, Αντριανα. 

6 thoughts on “Γιαυτο πάντα μυριζουνε, μπαρούτι τα όνειρα μου. 

  1. Αχ, Αντριαννα μου, μπράβο, συγχαρητήρια! Είδες τελικα που ο δρόμος δεν χάνεται άμα εχουμε πίστη, απλα αλλάζει στροφές, με την όρεξη και την χαρα στα γκάζια;;;Συνέχισε ετσι, κορίτσι του χορού! Φιλακια πολλα πολλα! (Η φωτο σου btw, πανέμορφη κ γλυκιά!) ❤️

    1. Η φωτό μου κατα λάθος βγήκε κ παραμορφωμένη 😜😜
      Είδα που μερικές φορές τα πράγματα σου έρχονται μόνα τους κι όταν είναι αυτά που σου αρέσουν τότε η χαρά είναι τόσο μεγάλη που ξεχειλίζει από παντού
      😊😊☺️☺️

  2. ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ! Αντριάνα μου!… ζήτω συγκινημένα και καρδιάς! ❤
    Τα ωραιότερα νέα που διαβάζω σήμερα πρωτομηνιά! 🙂

    Το video εξαιρετικό, προσπάθησα να σ' εντοπίσω και δεν τα κατάφερα, αν μου πεις τι φοράς και σε πια δευτερόλεπτα του time cod του video φαίνεσαι καλύτερα, πολύ θα χαιρόμουν! 😎

    'Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή μας, που αν έχουμε κάνει το σωστό, αν έχουμε ακούσει την καρδιά μας, αν έχουμε επιμείνει σ' αυτά που μας δίνουν πραγματική χαρά και όχι απλή ευχαρίστηση, η Ζωή μας τα προσφέρει, έτσι όπως ακριβώς τ' ονειρευόμαστε! 😀

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! ❤

    1. Είμαι πριν ξεκινήσει το βίντεο, αυτή που φοράει μαύρα ρούχα και είμαι κολλημένη στον τοίχο με το αριστερό χέρι σηκωμένο. Μέσα στο βίντεο φαίνομαι αρκετές φορές στο background.
      Έτσι είναι…δίνει αγάπη,παίρνεις αγάπη. Δείχνεις ενδιαφέρον και γυρνάει σε σένα.
      Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μου συμβαίνει το τελευταίο διάστημα…λες κ θα ξυπνήσω από όνειρο ή θα μου πουν ότι σταματάει το μάθημα. ☺️☺️☺️

  3. Χίλια μπράβο στο κορίτσι μας. Είσαι παντώς καιρού τελικά Αντριάννα μου. Συγχαρητήρια!! Πες μας κ άλλα για αυτό που πρόκειται να αναλάβεις!!

Σχολιάστε

