Μα κύριε Δημακη…

Μα σας είπα, δεν είμαι εγώ για τα μπουζούκια, δεν τα ξέρω αυτά, δεν τα παω καλα με τούτα. Και τι; Να κάθομαι σ´ ένα τραπέζι με αβολες καρέκλες του παλιού καιρού και να δείχνω οτι διασκεδάζω; Ή να βλέπω στα πρώτα τραπέζια, τα ζευγάρια που ο άντρας έχει κοιλιά 2 στρέμματα με τη γυναίκα του να φοράει την τελευταία λέξη της μόδας σε κοσμήματα(φυσικά αγορασμένα από αυτόν); Να βλέπω τις λουλούδες να ξεπατωνονται για 2€ την ώρα και τους σερβιτόρους να υπηρετούν ευλαβικά την κάθε παραξενιά του λεφτά; Βρε ουστ…


Και κάπως έτσι πέρασαν 8 χρόνια από την πρώτη και (θεωρητικά) τελευταία φορά που πήγα στα μπουζούκια της πόλης. Είχα πάει τότε στα πιο παρακμιακά, στα πιο άθλια και μου φαινόταν ασύλληπτο πώς μπορούςαν οι άνθρωποι να διασκεδάζουν εδώ μέσα. Θυμάμαι την επόμενη μέρα ήταν Πάσχα και ένας θειος μού είπε «Ε βρε Αντριάνα…τι το σκέφτεσαι τόσο; Έτσι είναι αυτά τα μέρη, βρήκες κι εσυ μέρος και μέρα να πας». Βρε ούτε δεύτερη μέρα του Πάσχα με τον Βαρδινογιάννη για παρέα δεν παω, σκεφτόμουν από μέσα μου.

Τα χρόνια περνουσαν, οι φίλοι μου πήγαιναν, ξαναπηγαιναν, μου έλεγαν για το ωραίο προγραμμα του τάδε και του απέναντι, έβλεπα παλιές φωτογραφίες στο σπίτι από τη μητέρα μου, πλέον έβλεπα και τα τσεκ Ιν.

Κι αφού τα είχα «σνομπισει» από πάνω μέχρι κάτω, αφού τα είχα στολίσει για χρόνια και τα έβαζα με τους προκλητικούς λεφτάδες, που το μόνο που τους γεμίζει είναι να φτάσουν το λογαριασμό στα 3 χιλιάρικα…
….ξυπνάω μια μέρα, μου γυρνάει το ματι, μου έρχεται αναλαμπή και λέω, φέτος στα γενέθλια μου θα γλεντήσω. (Αυτό το είπα κοντά στον Αύγουστο, δηλαδή 3 μήνες πριν τη μέρα). Θα βγω εκεί που παίζουν τα ελληνικά. Έψαξα….googlαρα…ρώτησα..συζήτησα και σκέφτηκα. Ρε δεν παω μια Μάκη Δημάκη; Ποιος ξέρει ποτέ θα μου ξανάρθει όρεξη γι αυτο.


Κι έτσι, πήρα φόρεμα, έφτιαξα τα μαλλάκια μου, βάφτηκα και πήγα στα μπουζούκια. Κι εκεί που καθόμουν αμέριμνη και ατένιζα την αισθητική των ρούχων των ανθρώπων που περνούσαν από μπροστά μου καθώς περίμενα το μπουκάλι….φωνάζει ο κύριος Δημάκης από το μικρόφωνο:

-και για να δω τωρα ποιος έχει εδώ γενέθλια;!

Και φωνάζω

-εγώ!!!  Εγώ!!!

Και μου λέει:

-εσυ;… Μα τι κανεις εκεί πίσω κούκλα μου; Έλα μπροστά, να σε δω και να γίνει η πίστα δικιά σου!!
Βζουυυυμ γυρνάνε όλα τα κεφάλια μες το μαγαζί και με κοιτούν και επικρατεί σαν ενός λεπτού σιγή. Μα κύριε Δημάκη…καταντραπηκα. Επειδή είχα φόρεμα με τη μισή του έκταση στα στρας;


Μετα, μου ευχήθηκαν διάφοροι. Διάφορες, όχι ιδιαίτερα.😝😝 Έτσι, είχαμε ένα υπεεεεεεροχο βράδυ. Περάσαμε τέλεια! Το μαγαζί σηκώθηκε στον αέρα και εγώ φόρεσα ένα φόρεμα που θα το ξαναβαλω στις αποκριες. Σε μπουζούκια και κλαρίνα, σε καμία δεκαετία πάλι. Μέχρι τότε, καλά να περνούν και πρέπει να περνούν γιατί εκεί μέσα δεν είναι μόνο ο τραγουδιστής αλλά ποσά ακόμα άτομα που δουλεύουν για να λειτουργήσει το κατάστημα!
Κάθε ευχή, δεκτή!

Sweet 24…
Τα δυνατά φιλιά μου!

Αντριάνα!

6 thoughts on “Μα κύριε Δημακη…

  1. ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ !!..Δεν με αρεσουν τα μπουζουκομαγαζα…..Αυτα αρέσουν σε έμενα..

    1. Ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστώ!!!! Πολυ πολυ πολυ!!! Θα δω το βράδυ και το βίντεο. Καλο βράδυ και καλη βδομάδα. Φιλιά πολλα. 😌😌😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

  2. Χρόνια πολλά,καλά,γεμάτα!!
    Αγάπη,υγεία,έρωτας,φως,χρώμα!!

    Με τα υπόλοιπα,να σου πω ότι μια ζωή το ίδιο σκεφτόμουν μέχρι που κατάλαβα,αν και έχω χρόνια να πάω και φαντάζομαι θα κάνω κι άλλα,πως περνάω καλά,αν έχω την παρέα που θέλω περνάω καλά και στα κλαρίνα,ούτε με νοιάζει,ούτε με απασχολεί!Θα γελάσω δυνατά,θα μισοτραγουδήσω τραγούδια που δεν ξέρω,και από εκεί παν κι άλλοι.Δεν θα τα επιλέξω ποτέ,αλλά άμα τύχει πλέον δεν έχω κανένα ταμπού να πάω οπουδήποτε,αρκεί να έχω εκείνους που θέλω γύρω για να μπορώ να περάσω καλά!
    Και ας είναι όσοι λεφτάδες και ηλίθιες θέλει μέσα,αναπόφευκτο,άλλωστε είναι μια εικόνα που μπορείς να την δεις οπουδήποτε και να σε εξοργίσει εξίσου!!

    Καλημέρα και εύχομαι να ηταν γεμάτο το μαγαζί και να το θυμάσαι χρόνια ολόκληρα και να γελάς για τα δημόσια Χρόνια πολλά!!(ελπίζω να σου είπε και κανά τραγουδάκι)

    1. Ευχαριστώ ευχαριστώ τοοοοσο πολυ για τις ευχές!!! Ωραια πήγαμε και ωραια περάσαμε ☺️😉😊😌☺️😉😊😌 αυτο ισχύει, εξάλλου όπως λεει κ ο λαός, μοναχός ούτε στον παράδεισο! Ενώ με παρέα ακόμα κ στην κόλαση! ♥️♥️♥️♥️
      Καλη βδομάδα να χουμε.

  3. Χρόνια πολλά πολλά και ακόμα καλύτερα, με υγεία, χαρά και πολύ Αγάπη στη καρδιά σου! ❤

    Τώρα…τι να σου πω παιδάκι μου, ούτε στον χειρότερο μου εφιάλτη, ούτε με τον έρωτα της ζωής μου (Νικολέτα!) δεν θα πήγαινα σε παρόμοια μαγαζιά, μόνο τις λουλούδες (ή πως τις λένε!) να στολίζουν τους όποιους τραγουδιστές να έβλεπα και θα έπεφτα σε βαθιά κατάθλιψη… enfin! 😛

    Τώρα περιμένω με πολύ ανυπομονησία ποστ με λεπτομέρειες της δουλειάς σου! 😉

    ΑΦιλάκια με μια τεράστια χαμογελαστή αγκαλιά! 🙂

    1. Ευχαριστώ ευχαριστώ ευχαριστωωωω μάγισσα!!! Τοοοοσο πολυ!!! Θα βρω χρόνο κ θα σας τα πω ολα. Εχω τόσα πολλα νέα. Προσπαθώ να μπω σε προγραμμα… Tschüssiii 💚💙♥️💚💙♥️💚💙♥️

Σχολιάστε

